Altijd lachen met Ron.quote:Op zondag 6 december 2020 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vond Ron en John eigenlijk beter dan glibberds Henry en Rivkaj
Ik heb mijn plicht al gedaan.quote:Op zondag 6 december 2020 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een rust hier op de avond voordat de stembussen sluiten. Stilte voor de storm?
Morgen wordt de top 10 bekend, en ik vermoed ergens vrijdag ofzo dat we kunnen checken of ie erin staat.quote:Op zondag 6 december 2020 22:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb mijn plicht al gedaan.
What happens next eigenlijk? Wanneer wordt de lijst bekend gemaakt? En vanaf wanneer kunnen we “staat ie er in” spelen?
Ik ga me niet ergeren!quote:Op zondag 6 december 2020 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Morgen wordt de top 10 bekend, en ik vermoed ergens vrijdag ofzo dat we kunnen checken of ie erin staat.
Vorig jaar zaten we rond deze tijd op Aruba om de uitslag te vernemen, dit jaar was dat ook het plan.quote:Op zondag 6 december 2020 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga me niet ergeren!![]()
(Erger dan vorig jaar kan het niet worden)
Dat weet ik nog! Pan dushi bij de Bright Bakery.quote:Op zondag 6 december 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we rond deze tijd op Aruba om de uitslag te vernemen, dit jaar was dat ook het plan.
Maar helaas, het zit er nu even niet in...
Ik bij J.Lo en nee ik ben niet trotsquote:Op zondag 6 december 2020 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had een grand slam bij de Whitesnake vraag
Dire Straits, maar die was ook wel heeul makkelijk.quote:Op zondag 6 december 2020 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik bij J.Lo en nee ik ben niet trots
Hup Mevrouw Pippenquote:Op zondag 6 december 2020 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dire Straits, maar die was ook wel heeul makkelijk.
Public Enemy had ik ook.
Mevrouw Pippen wist Selena
Dit is een hele gedurfde uitspraak...quote:Op zondag 6 december 2020 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga me niet ergeren!![]()
(Erger dan vorig jaar kan het niet worden)
Nogal ja, ik pak alvast de popcorn.quote:Op zondag 6 december 2020 23:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een hele gedurfde uitspraak...
De wansmaak van stemmend Nederland weet je altijd te overtreffen hoe ouder de lijst wordt, onderschat het niet.quote:Op zondag 6 december 2020 23:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een hele gedurfde uitspraak...
Houd opquote:Op zondag 6 december 2020 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De wansmaak van stemmend Nederland weet je altijd te overtreffen hoe ouder de lijst wordt, onderschat het niet.
precies, straks weer lekker zeuren en haten, mijn favoriete gedeelte vd lijstquote:Op zondag 6 december 2020 23:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Houd opeigenlijk niet, laat het haten beginnen
Of de Ikea luistercatalogusquote:Op zondag 6 december 2020 23:33 schreef falling_away het volgende:
De vraag is of Sjeng aon de geng erin komt op 2000
Slechts een stukje, maar ga zeker de volledige docu kijkenquote:Op zondag 6 december 2020 23:38 schreef peaceman het volgende:
Heeft iemand ie docu nog gezien over John & Yoko? Above is only sky?
Prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |