SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de KeuzelijstHet beste adres voor al uw primeurs!
Van alles wat? Dan tune ik wel even in, zoek toch nog achtergrondmuziek terwijl ik een review schrijfquote:Op zondag 6 december 2020 12:29 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo om 12.40 op radio 49 muziek draaien ter inspiratie voor diegene die nog geen lijstje heeft gemaakt, maar ook gewoon omdat het lekkere muziek is.
Wees welkom...
MUZ / Radio 49 #3380 - Waarom ik niet?
Verzoekjes zijn ook welkom
zeker van alles watquote:Op zondag 6 december 2020 12:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van alles wat? Dan tune ik wel even in, zoek toch nog achtergrondmuziek terwijl ik een review schrijf
Klinkt goed!quote:Op zondag 6 december 2020 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha goed onthouden. Ja wel leuk eigenlijk. Je moet het dan wel nog zelf maken/opwarmen maar de instructie waren goed en het eten verrassend lekker. T kaasplankje was grandioos, alleen zat er ook witlof bij en als je me ergens niet blij mee kan maken, is t rauwe witlof. Maar al bij al geslaagde avond afgesloten met een potje pechvogel. En daarbij kon deze klassieker natuurlijk niet ontbreken:
Hoe was jullie pakjesavond?
Stemlijstjes van onbekenden uitgepakt. Altijd goed voor eindeloos vermaak.quote:Op zondag 6 december 2020 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha goed onthouden. Ja wel leuk eigenlijk. Je moet het dan wel nog zelf maken/opwarmen maar de instructie waren goed en het eten verrassend lekker. T kaasplankje was grandioos, alleen zat er ook witlof bij en als je me ergens niet blij mee kan maken, is t rauwe witlof. Maar al bij al geslaagde avond afgesloten met een potje pechvogel. En daarbij kon deze klassieker natuurlijk niet ontbreken:
Hoe was jullie pakjesavond?
Wil je die nog even zo bewerking, zodat ik m mee kan nemen in excel? (liefst artiest - titel (geen jaartal))quote:Op zondag 6 december 2020 16:45 schreef houdjemond het volgende:
Zoals elk jaar krijgen jullie de groetjes van mamaHJM maar ik vertelde haar dat "jullie" het altijd zo leuk vinden dat ik een handgeschreven lijstje maak.
Bij deze; ik heb het dus niet van een vreemde en over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, tevens bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst!
[ afbeelding ]
Nee, je doet maar moeitequote:Op zondag 6 december 2020 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil je die nog even zo bewerking, zodat ik m mee kan nemen in excel? (liefst artiest - titel (geen jaartal))
@peaceman ik vrees dat ze je iets duidelijk wil maken...quote:Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef peaceman het volgende:
Mijn schoonmoeder haar lijstje![]()
[...]
Tame Impala - Cause I'm A Man
[...]
quote:Op zondag 6 december 2020 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde vandaag veel mooie nummers voorbij horen komen en die hebben me geïnspireerd tot het insturen van nog een lijstje. Zie hier mijn tweede lijstje:
Paul Young - Love Of The Common People
China Crisis - Wishful Thinking
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
Band of horses - Funeral
Feargal Sharkey - A Good Heart
Ph.D. -I Won't Let You Down
Culture Club - The War Song
Nothing But Thieves - Amsterdam
Di-rect - You Know Who I Am
Paul de Leeuw - De Steen
Queen - Love Of My Life
Elton John - Your Song
Terence Trent D'Arby - If You Let Me Stay
Lenny Kravitz - What The Fuck Are We Saying
Time Bandits - I'm Specialized In You
Tim Finn - Fraction Too Much Friction
Kc & The Sunshine Band - Please Don't Go
Alphaville - Forever Young
ABBA - One Of Us
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans
Crowded House - Don't Dream It's Over
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
John Denver - Annie's Song
Soft Cell - Tainted Love
Zen - Hair
Yazoo - Don't Go
Kim Wilde - Cambodia
Dolly Parton - You Are
Commodores - Nightshift
Kajagoogoo - Too Shy
Spargo - You And Me
Cock Robin - Thought You Were On My Side
ABC - The Look Of Love
Eddy Grant - Electric Avenue
Specials - Too Much Too Young (Live)
Absoluut!quote:Op zondag 6 december 2020 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond nog mensen die de T2K Quiz gaan kijken?
Zeg maar tegen je moeder dat een Arubaan heel blij is dat ze op Catch The Rainbow heeft gestemd!quote:Op zondag 6 december 2020 16:45 schreef houdjemond het volgende:
Zoals elk jaar krijgen jullie de groetjes van mamaHJM maar ik vertelde haar dat "jullie" het altijd zo leuk vinden dat ik een handgeschreven lijstje maak.
Bij deze; ik heb het dus niet van een vreemde en over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, tevens bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst!
[ afbeelding ]
@houdjemond ik vrees dat hij je iets duidelijk wil maken...quote:Op zondag 6 december 2020 19:01 schreef houdjemond het volgende:
De lijst van meneerHJM
[...]
André Hazes - Kleine Jongen
[...]
Ik ben het Fok!gemiddelde van 30cm+ gewend, voor minder doen we het niet natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:houdjemond ik vrees dat hij je iets duidelijk wil maken...
Doorgegevenquote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je moeder dat een Arubaan heel blij is dat ze op Catch The Rainbow heeft gestemd!
quote:Op zondag 6 december 2020 19:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben het Fok!gemiddelde van 30cm+ gewend, voor minder doen we het niet natuurlijk.
[..]
Geen drank en drugs?quote:
Ze hadden het jaartal ook nog eens fout.quote:Op zondag 6 december 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Drank en Drugs is inderdaad een groot gemis in de lijst
Lekker eclectisch lijstjequote:Op zondag 6 december 2020 21:34 schreef mijntjexx het volgende:
Stereophonics
Maybe Tomorrow
Saybia
I Surrender
4 Non Blondes
What's Up
Radiohead
Street Spirit (Fade Out)
U2
Sunday Bloody Sunday
The Rolling Stones
Paint It Black
KISS
I Was Made For Lovin' You
Michael Andrews ft. Gary Jules
Mad World
Creedence Clearwater Revival
I Put A Spell On You
Muse
Starlight
Red Hot Chili Peppers
Under The Bridge
Ram Jam
Black Betty
Ugly Kid Joe
Cats In The Cradle
R.E.M.
Everybody Hurts
Soul Asylum
Runaway Train
Tracy Chapman
Fast Car
Faith No More
Easy
Metallica
Nothing Else Matters
Scorpions
Wind Of Change
Radiohead
Creep
The Alan Parsons Project
Old And Wise
Massive Attack
Teardrop
Soft Cell
Tainted Love
Gorillaz
Dare
Billy Joel
Piano Man
Lou Reed
Perfect Day
Cranberries
Zombie
Queen
I Want To Break Free
The Verve
Bitter Sweet Symphony
Creedence Clearwater Revival
Have You Ever Seen The Rain
R.E.M.
Losing My Religion
Oasis
Wonderwall
Opus
Live Is Life
Chuck Berry
You Never Can Tell
Eagles
Hotel California
Altijd lachen met Ron.quote:Op zondag 6 december 2020 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vond Ron en John eigenlijk beter dan glibberds Henry en Rivkaj
Ik heb mijn plicht al gedaan.quote:Op zondag 6 december 2020 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een rust hier op de avond voordat de stembussen sluiten. Stilte voor de storm?
Morgen wordt de top 10 bekend, en ik vermoed ergens vrijdag ofzo dat we kunnen checken of ie erin staat.quote:Op zondag 6 december 2020 22:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb mijn plicht al gedaan.
What happens next eigenlijk? Wanneer wordt de lijst bekend gemaakt? En vanaf wanneer kunnen we “staat ie er in” spelen?
Ik ga me niet ergeren!quote:Op zondag 6 december 2020 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Morgen wordt de top 10 bekend, en ik vermoed ergens vrijdag ofzo dat we kunnen checken of ie erin staat.
Vorig jaar zaten we rond deze tijd op Aruba om de uitslag te vernemen, dit jaar was dat ook het plan.quote:Op zondag 6 december 2020 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga me niet ergeren!![]()
(Erger dan vorig jaar kan het niet worden)
Dat weet ik nog! Pan dushi bij de Bright Bakery.quote:Op zondag 6 december 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we rond deze tijd op Aruba om de uitslag te vernemen, dit jaar was dat ook het plan.
Maar helaas, het zit er nu even niet in...
Ik bij J.Lo en nee ik ben niet trotsquote:Op zondag 6 december 2020 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had een grand slam bij de Whitesnake vraag
Dire Straits, maar die was ook wel heeul makkelijk.quote:Op zondag 6 december 2020 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik bij J.Lo en nee ik ben niet trots
Hup Mevrouw Pippenquote:Op zondag 6 december 2020 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dire Straits, maar die was ook wel heeul makkelijk.
Public Enemy had ik ook.
Mevrouw Pippen wist Selena
Dit is een hele gedurfde uitspraak...quote:Op zondag 6 december 2020 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga me niet ergeren!![]()
(Erger dan vorig jaar kan het niet worden)
Nogal ja, ik pak alvast de popcorn.quote:Op zondag 6 december 2020 23:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een hele gedurfde uitspraak...
De wansmaak van stemmend Nederland weet je altijd te overtreffen hoe ouder de lijst wordt, onderschat het niet.quote:Op zondag 6 december 2020 23:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een hele gedurfde uitspraak...
Houd opquote:Op zondag 6 december 2020 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De wansmaak van stemmend Nederland weet je altijd te overtreffen hoe ouder de lijst wordt, onderschat het niet.
precies, straks weer lekker zeuren en haten, mijn favoriete gedeelte vd lijstquote:Op zondag 6 december 2020 23:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Houd opeigenlijk niet, laat het haten beginnen
Of de Ikea luistercatalogusquote:Op zondag 6 december 2020 23:33 schreef falling_away het volgende:
De vraag is of Sjeng aon de geng erin komt op 2000
Slechts een stukje, maar ga zeker de volledige docu kijkenquote:Op zondag 6 december 2020 23:38 schreef peaceman het volgende:
Heeft iemand ie docu nog gezien over John & Yoko? Above is only sky?
Prachtig!
Laten we het hopen. Zag 'm inderdaad al verschillende keren hier voorbij komen.quote:Op zondag 6 december 2020 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed om meer The greatest show on earth te zien hopelijk komt ie dit jaar in de lijst.
Mooi, dezequote:Op zondag 6 december 2020 23:40 schreef 4-elements het volgende:
KLF & Tammy Wynette - Justified and ancient
Een grensverleggende band als KLF hoort uiteraard in de Top 2000 thuis. Heeft er nog met geen enkel nummer in gestaan volgens mij.quote:
Wat mij betreft dan toch echt deze:quote:Op zondag 6 december 2020 23:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een grensverleggende band als KLF hoort uiteraard in de Top 2000 thuis. Heeft er nog met geen enkel nummer in gestaan volgens mij.
The Greatest Show On Earthquote:Op zondag 6 december 2020 23:40 schreef 4-elements het volgende:
Het resultaat van de jaarlijkse struggle om een fatsoenlijk lijstje bij elkaar te schrapen.
Alamo Race Track - Black cat John Brown
Black Keys - Lonely boy
Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder
Cream - White room
Deep Purple - Smoke on the water
Depeche Mode - Enjoy the silence
De Staat - Devil's Blood
Editors - Papillon
Enigma - Return to innocence
Evanescence - Bring me to life
First Aid Kit - My silver lining
Golden Earring - Radar love
Indila - Dernière danse
Jefferson Airplaine - White rabbit
Johnny Cash - Ring of fire
Kiss - I was made for loving you
Klein Orkest - Over de muur
KLF & Tammy Wynette - Justified and ancient
Lana del Rey - Video games
Maria Mena - Just hold me
Metallica - One
Nightwish - The greatest show on earth
Nirvana - Heart-shaped box
Pearl Jam - Alive
Q65 - The live I live
Queen - Innuendo
Queens of the Stone Age - No one knows
Rage Against The Machine - Killing in the name
R.E.M. - Losing my religion
Roy Orbison - In dreams
Sandy Coast - Capital punishment
Saybia - The second you sleep
Shocking Blue - Never marry a railroadman
White Lies - Holy ghost
White Stripes - Sevan nation army
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er wel vanuit dat dat soort nummers eruit vallen ten faveure van stemacties voor het zesde liedje van Van Halen of het vierde liedje van Floor Jansen ja.quote:Op maandag 7 december 2020 01:48 schreef ReibRekkel het volgende:
Tim Hardin wordt Harduit? Zie m stuk minder dan vorig jaar voorbij komen
Niet echt onverwacht.quote:Op maandag 7 december 2020 08:49 schreef alpeko het volgende:
Rollercoaster op 2 in de Radio 10 top 4000... dat belooft wat voor de top 2000.
Selena wist ik toevallig omdat ik smorgens naar een podcast over nieuwe netflix series had geluisterd. En is nu dus ook een serie over Selenaquote:Op zondag 6 december 2020 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dire Straits, maar die was ook wel heeul makkelijk.
Public Enemy had ik ook.
Mevrouw Pippen wist Selena
Alleen maar een meevaller dat ie niet op 1 staat, dat biedt hoop voor de top 2000.quote:Op maandag 7 december 2020 08:49 schreef alpeko het volgende:
Rollercoaster op 2 in de Radio 10 top 4000... dat belooft wat voor de top 2000.
Ja he!quote:Op maandag 7 december 2020 09:24 schreef Doevelaer het volgende:
Editors - Papillon
Paolo Nutini - Iron Sky
Red Hot Chili Peppers - Road Trippin'
Tame Impala - Let it Happen
The War On Drugs - Under The Pressure
quote:Keane - Everybody's Changing
Keane - Somewhere Only We Know
Abel - Onderweg
Liquido - Narcotic
Blur - Song 2
Linkin Park - Breaking The Habit
Linkin Park - Numb
Evanescence - My Immortal
Mark & Clark Band - Worn Down Piano
John Miles - Music
Wheatus - Teenage Dirtbag
Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
R.E.M. - Man On The Moon
R.E.M. - Losing My Religion
R.E.M. - Everybody Hurts
3 Doors Down - Here Without You
3 Doors Down - Kryptonite
Goo Goo Dolls - Iris
Art Garfunkel - Bright Eyes
Savage Garden - Truly Madly Deeply
Hollies - He Ain't Heavy, He's My Brother
Phil Collins - You'll Be In My Heart
Queen - Crazy Little Thing Called Love
Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Kate Winslet - What if (Was niet eens een optie)
Alice Cooper - Poison
Slade - Merry Xmas Everybody
Depeche Mode - Precious (jarenlang toegevoegd als optie, en nu stond ie er daadwerkelijk tussen)
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Pet Shop Boys - Suburbia
Coldplay - Spiderweb
Supertramp - Fool's Overture
Nits - In The Dutch Mountains
Muse - Uprising
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
Hit uit eind 2001/begin 2002. Stond toen nog gewoon op 3 in de top 40 meen ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |