Die quiz was echt heel, héél slecht. T'is dat er gisterenavond zo weinig op tv was.quote:Op zondag 6 december 2020 01:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Top 4000 voelt voor mij als een enorm bedacht slap aftreksel om op de Top 2000 mee te kunnen liften, ik zag er zelfs een quiz op SBS6 over voorbij komen... dan ben je wel af hoor
Yupsquote:Op zondag 6 december 2020 09:33 schreef PzKpfw het volgende:
Meat Loaf en Animals hebben in het verleden toch allebei Top 10 gestaan?
#keuzestressquote:Op zondag 6 december 2020 10:13 schreef alopio het volgende:
Moet nog steeds mijn lijstje afmaken en insturen. Vandaag geen tijd ook, dat zal morgen worden. En moet nog zoveel keuzes maken..
Aanvullingen kunnen nu toch ook nog?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is in 2005 wel gebeurd, herinner ik me nog. Toen kon iedereen aanvullingen insturen. Maar toen kwam er echt allerlei prut in. Zoals Addy met Putje in, Putje Uit. Allemaal verkeerd gespelde namen etc. Onmogelijk te controleren in een tijd dat er nog geen Spotify of Youtube was.
Onvindbaar op Youtube, helaas ...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zoals Addy met Putje in, Putje Uit
Is het niet gewoon deze?quote:
Dat vermoedde ik dus al... Maar er werd zo specifiek over ene Addy gesproken, vandaar...quote:
quote:
Goeie tekst wel verder.quote:Op zondag 6 december 2020 10:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik dus al... Maar er werd zo specifiek over ene Addy gesproken, vandaar...
Daar ga je al. Stond echt Addy toen of Addie, blijkbaar een local hero due t coverde maar ongeschoond in de keuzelijst kwam. Zijn ze na een jaar al mee gestoptquote:
Ik heb nog geen metal, rap of jazz gehoord. Er zullen vast wel criteria zijn over wat er in de lijst magquote:Op zondag 6 december 2020 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Nog even over die Top 4000 in vergelijking tot de Top 2000, zit er dan nog uberhaupt een verschil in criteria qua platen waarop je mag stemmen? Dat ze bijvoorbeeld in de Top 40 moeten hebben gestaan? Of is het letterlijk hetzelfde principe als de Top 2000 maar dan twee keer zo lang
Ooit begon het als de viering van een jubileum van de Top 40 (ik meen het veertigste jaar). Maar dat is door de jaren heen wel losgelaten. Tegenwoordig is het vooral het in een gewenste volgorde zetten van de playlist van 10.quote:Op zondag 6 december 2020 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Nog even over die Top 4000 in vergelijking tot de Top 2000, zit er dan nog uberhaupt een verschil in criteria qua platen waarop je mag stemmen? Dat ze bijvoorbeeld in de Top 40 moeten hebben gestaan? Of is het letterlijk hetzelfde principe als de Top 2000 maar dan twee keer zo lang
Zoals Kristallnaach?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Friestalige muziek kan ik ook veel beter hebben dan die dialectzooi uit Limburg
Nah, staat er al 2 jaar niet meer in.quote:Op zondag 6 december 2020 11:20 schreef Xqtress het volgende:
Bedacht mijzelf dat ik A town called Malice vergeten was in de lijst.
Maar ik vermoed dat die wel ergens voorbij komt.
Hoe was je decadente viergangendiner?quote:Op zondag 6 december 2020 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar ga je al. Stond echt Addy toen of Addie, blijkbaar een local hero due t coverde maar ongeschoond in de keuzelijst kwam. Zijn ze na een jaar al mee gestopt
Serieus? Ik dacht dat die er altijd nog wel in stond.quote:Op zondag 6 december 2020 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nah, staat er al 2 jaar niet meer in.
Top 4000 is nog iets meer mainstream van de Top 2000. Vooral bestaande uit popmuziek die in de Top 40 heeft gestaan.quote:Op zondag 6 december 2020 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Haha goed onthouden. Ja wel leuk eigenlijk. Je moet het dan wel nog zelf maken/opwarmen maar de instructie waren goed en het eten verrassend lekker. T kaasplankje was grandioos, alleen zat er ook witlof bij en als je me ergens niet blij mee kan maken, is t rauwe witlof. Maar al bij al geslaagde avond afgesloten met een potje pechvogel. En daarbij kon deze klassieker natuurlijk niet ontbreken:quote:Op zondag 6 december 2020 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe was je decadente viergangendiner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |