Ik denk zomaar dat Mex ook op Duurt Te Lang doelt.quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier hoort Disturbed toch ook echt bij?
Ja, maar nee. Duurt Te Lang wel ja, maar goed die heeft nog de nieuwigheidsbonus.quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier hoort Disturbed toch ook echt bij?
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deurquote:Op maandag 7 december 2020 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar daarvan weet ik wel wat het met mensen doet. Dochters bijv, ik vind het vreselijke emoterreur maar ik snap wel dat er mensen zijn die het raakt en dat het daarom zo hoog staat.
Laten we hopen dat de originele versie van Sound of Silence dan in ieder geval hoger staat dan de coverquote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Vanochtend ook gehoord van Jeroen dat alle top 2000 platen van Simon & Garfunkel gestegen zijn (al dan niet door Nick en Simon).
In dat kader: gaat Michael Jackson door zakken?quote:Op maandag 7 december 2020 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deur
De dag is nog langquote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Vanochtend ook gehoord van Jeroen dat alle top 2000 platen van Simon & Garfunkel gestegen zijn (al dan niet door Nick en Simon).
quote:
Aan mij ligt het niet als ie eruit valtquote:
Ik denk dat er iedere 10 minuten een ander nr staatquote:Op maandag 7 december 2020 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet als ie eruit valt
Ben wel benieuwd hoeveel verschillende nummers virtueel op 2001 staan op zo'n dag. Als het er veel zijn kan Radio 2 makkelijk een keuze maken welke ze willen pluggen. Of misschien kunnen ze het helemaal niet zien
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.quote:Op maandag 7 december 2020 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deur
quote:Op maandag 7 december 2020 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.
Fred van Leer met Golden brownquote:Op maandag 7 december 2020 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.
quote:Op maandag 7 december 2020 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai![]()
[..]
Zoiets idd. Het werd bij ons thuis veel gedraaidOh ja, die ken ik toch wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Dit is ook gewoon zo. Vorig jaar bij het sluiten van het stemmen werd in beeld gegeven dat Pearl Jam - Sirens op 2001 was geëindigd en een paar dagen later bij de Net Niet top 2000 van Stenders was die plaat tot na plek 2250 niet te vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef PippenScottie het volgende:
Het is toch onmogelijk dat Radio 2 real time updates geeft?
Bij liedjes uit de keuzelijst kan dat wel. Maar vrije keuzes, met alle daarbij horende spelfouten, vereisen een boel mensenwerk.
En dan heb je ook nog liedjes die mensen als vrije keuze opgeven, die ook in de keuzelijst blijken te staan.
Ik ben sceptisch
Daarom kunnen ze wel rond 18:00 de hoogste posities bekend maken omdat dat wel duidelijk en zeker is en duurt de rest een week langer. Deze "nummer 2000" is waarschijnlijk willekeurig en zonder nakijkwerk.quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef PippenScottie het volgende:
Het is toch onmogelijk dat Radio 2 real time updates geeft?
Bij liedjes uit de keuzelijst kan dat wel. Maar vrije keuzes, met alle daarbij horende spelfouten, vereisen een boel mensenwerk.
En dan heb je ook nog liedjes die mensen als vrije keuze opgeven, die ook in de keuzelijst blijken te staan.
Ik ben sceptisch
Sterrenstof is een banger, iedere millennial/gen z'er kan 'm zo ongeveer meezingen.quote:Op maandag 7 december 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lola Montez en Sterrenstof vind ik twee van de meest overrated noteringen op de laatste dag. Zeg maar, dat ik ook echt niet begrijp dat ze zo hoog staan..
Die van Mylene Farmer of Kate Ryan?quote:Op maandag 7 december 2020 14:08 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo staat Désenchantée niet meer op de keuzelijst?
Okiedo, helder. Ik volg niet helemaal wat radio 2 allemaal naar buiten brengt vandaag.quote:Op maandag 7 december 2020 14:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze wel rond 18:00 de hoogste posities bekend maken omdat dat wel duidelijk en zeker is en duurt de rest een week langer. Deze "nummer 2000" is waarschijnlijk willekeurig en zonder nakijkwerk.
Ja, ik ook. Ik begrijp niet waarom Johnny en Erik de laatste vraag niet aan Ron en John schonken. Die zouden waarschijnlijk toch een stuk minder snel zijn in de laatste ronde. Ik vond het tactisch niet heel slim gespeeld.quote:Op zondag 6 december 2020 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vond Ron en John eigenlijk beter dan glibberds Henry en Rivkaj
Ik hoor het liefst Kate Ryan want die hit is voor mij ook een nostaligeplaatje. Maar ik vind het nummer zo tof dat het origineel van Mylene uiteraard ook prima isquote:Op maandag 7 december 2020 14:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die van Mylene Farmer of Kate Ryan?
Kate Ryan is dikke zeroes-nostalgie, dus die mag van mij stiekem best in de Top
Jaa dat zou geweldig zijn als dat eens luktquote:Op maandag 7 december 2020 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil wel een keer een repo meekijken bij de T2000-samenstellers. Maar geloof niet dat ze dat gaan doen, want er wordt ongetwijfeld gesjoemeld.
daar heb ik ook zeker wel een vrije dag voor over.quote:Op maandag 7 december 2020 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil wel een keer een repo meekijken bij de T2000-samenstellers. Maar geloof niet dat ze dat gaan doen, want er wordt ongetwijfeld gesjoemeld.
Ja, daar ben ik ook al ruim 10 jaar enorm benieuwd naar. Je zou verwachten dat zeker in de lagere regionen genoeg nummers precies hetzelfde aantal stemmen scoren. Hoe bepalen ze dan wie er boven wie eindigt? Ik zou ook graag willen dat dat duidelijk is.quote:Op maandag 7 december 2020 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel erg tof vinden als ze eens concrete stemaantallen zouden durven prijs te geven over hoeveel stemmen een plaat gehad heeft... maar het zal wel wishfull thinking blijven
Dan zal I had to fart to loose it all ook nog wel komenquote:Op maandag 7 december 2020 14:19 schreef peaceman het volgende:
Can I get a Whiplash nu op de radio...
En toch vraag ik me telkens af waarom ze dat zouden willen doenquote:Op maandag 7 december 2020 14:18 schreef Gretzl het volgende:
En dat je dan uiteindelijk De Tegel in ontvangst mag nemen omdat je op minutieuze hebt kunnen aantonen dat Radio 2 al 20 jaar de lijst naar eigen goeddunken aanpast
Er staan ook nummers die ik helemaal mee kan zingen niet in de lijstquote:Op maandag 7 december 2020 14:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Sterrenstof is een banger, iedere millennial/gen z'er kan 'm zo ongeveer meezingen.
Volbeat snap ik zelf ook niet. Best wel average rockmuziek imho :/
Dat zing ik ook altijd!quote:Op maandag 7 december 2020 14:19 schreef peaceman het volgende:
Can I get a Whiplash nu op de radio...
Zijn er wel eens twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar? Puur op basis van toeval zou dat toch ieder jaar wel een keer moeten gebeuren, maar ik kan het me niet herinneren. Of meer dan 2 of 3 nummers van dezelfde artiest in een uur.quote:Op maandag 7 december 2020 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch vraag ik me telkens af waarom ze dat zouden willen doenOndanks dat ik ook echt wel vermoedens van manipulatie heb...
Ja menigmaal. Zeker Beatles hebben dat een aantal keer aan de hand gehad.quote:Op maandag 7 december 2020 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er wel eens twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar? Puur op basis van toeval zou dat toch ieder jaar wel een keer moeten gebeuren, maar ik kan het me niet herinneren. Of meer dan 2 of 3 nummers van dezelfde artiest in een uur.
Ik denk overigens dat ze (tegenwoordig) geen nummers compleet weren uit de lijst. De boerenlobby was goed vertegenwoordigd vorig jaar, terwijl er volgens mij geen haan naar had gekraaid als ze dat nummer van Mannenkoor Karrespoor eruit hadden gelaten.
The Beatles is dat wel eens overkomen, hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er wel eens twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar? Puur op basis van toeval zou dat toch ieder jaar wel een keer moeten gebeuren, maar ik kan het me niet herinneren. Of meer dan 2 of 3 nummers van dezelfde artiest in een uur.
Ik denk overigens dat ze (tegenwoordig) geen nummers compleet weren uit de lijst. De boerenlobby was goed vertegenwoordigd vorig jaar, terwijl er volgens mij geen haan naar had gekraaid als ze dat nummer van Mannenkoor Karrespoor eruit hadden gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |