SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Haiquote:
Zoiets idd. Het werd bij ons thuis veel gedraaidquote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hit uit eind 2001/begin 2002. Stond toen nog gewoon op 3 in de top 40 meen ik.
Sowieso uit een film natuurlijk. Christmas carol? Noobie mag mij hier corrigeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 7 december 2020 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai![]()
[..]
Zoiets idd. Het werd bij ons thuis veel gedraaidIk vond het echt sky radiooooo honderd nul eeef eeem (toen zaten ze nog op die frequentie meen ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Complimenten ouwe reus.quote:
Lola Montez en Sterrenstof vind ik twee van de meest overrated noteringen op de laatste dag. Zeg maar, dat ik ook echt niet begrijp dat ze zo hoog staan..quote:Op maandag 7 december 2020 13:34 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Volbeat een leuke band, maar waarom Lola Montez nou zo hoog staat zal ik ook niet snappen.
eens, maar er zijn er bij die vele malen erger zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lola Montez en Sterrenstof vind ik twee van de meest overrated noteringen op de laatste dag. Zeg maar, dat ik ook echt niet begrijp dat ze zo hoog staan..
Mee eens, maar daarvan weet ik wel wat het met mensen doet. Dochters bijv, ik vind het vreselijke emoterreur maar ik snap wel dat er mensen zijn die het raakt en dat het daarom zo hoog staat.quote:Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar er zijn er bij die vele malen erger zijn.
Sterrenstof is een typisch generatie dingetje. Je had er bij moeten zijn zeg maar.quote:Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar er zijn er bij die vele malen erger zijn.
Hier hoort Disturbed toch ook echt bij?quote:Op maandag 7 december 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lola Montez en Sterrenstof vind ik twee van de meest overrated noteringen op de laatste dag. Zeg maar, dat ik ook echt niet begrijp dat ze zo hoog staan..
Ik denk zomaar dat Mex ook op Duurt Te Lang doelt.quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier hoort Disturbed toch ook echt bij?
Ja, maar nee. Duurt Te Lang wel ja, maar goed die heeft nog de nieuwigheidsbonus.quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier hoort Disturbed toch ook echt bij?
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deurquote:Op maandag 7 december 2020 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar daarvan weet ik wel wat het met mensen doet. Dochters bijv, ik vind het vreselijke emoterreur maar ik snap wel dat er mensen zijn die het raakt en dat het daarom zo hoog staat.
Laten we hopen dat de originele versie van Sound of Silence dan in ieder geval hoger staat dan de coverquote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Vanochtend ook gehoord van Jeroen dat alle top 2000 platen van Simon & Garfunkel gestegen zijn (al dan niet door Nick en Simon).
In dat kader: gaat Michael Jackson door zakken?quote:Op maandag 7 december 2020 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deur
De dag is nog langquote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Vanochtend ook gehoord van Jeroen dat alle top 2000 platen van Simon & Garfunkel gestegen zijn (al dan niet door Nick en Simon).
quote:
Aan mij ligt het niet als ie eruit valtquote:
Ik denk dat er iedere 10 minuten een ander nr staatquote:Op maandag 7 december 2020 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet als ie eruit valt
Ben wel benieuwd hoeveel verschillende nummers virtueel op 2001 staan op zo'n dag. Als het er veel zijn kan Radio 2 makkelijk een keuze maken welke ze willen pluggen. Of misschien kunnen ze het helemaal niet zien
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.quote:Op maandag 7 december 2020 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deur
quote:Op maandag 7 december 2020 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.
Fred van Leer met Golden brownquote:Op maandag 7 december 2020 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.
quote:Op maandag 7 december 2020 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai![]()
[..]
Zoiets idd. Het werd bij ons thuis veel gedraaidOh ja, die ken ik toch wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |