En jarenlang een van de meest gedraaide platen op SkyRadioquote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hit uit eind 2001/begin 2002. Stond toen nog gewoon op 3 in de top 40 meen ik.
En die ken je gewoon allemaalquote:
Ik wilde vooral een essnhillsje doen.quote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso uit een film natuurlijk. Christmas carol? Noobie mag mij hier corrigeren.
Ik mis een beetje de updates van t stembureau en het finalegevoel. Maar dat komt misschien ook omdat Arens gewoon een zak hooi is.quote:Op maandag 7 december 2020 11:36 schreef Cassa95 het volgende:
Fijne stemfinaledag allemaal! Er werden vanochtend al een hoop T2K-feitjes gedeeld op de radio dus hou dat in de gaten.
Weer genoten van de quiz gisteren.
Dat is toch pas vanaf 13.00?quote:Op maandag 7 december 2020 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de updates van t stembureau en het finalegevoel. Maar dat komt misschien ook omdat Arens gewoon een zak hooi is.
quote:Op maandag 7 december 2020 10:02 schreef Gripper het volgende:
Tame Impala - Let It Happen (Albumversie)
quote:
quote:
quote:
Omdat die tv-uitzending om 13.00 begint ging ik daar eigenlijk vanuit.quote:Op maandag 7 december 2020 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normaal is dat de hele dag door
Anderhalf uur geleden was er al een ruime update met natuurlijk oa de nummer 2001quote:Op maandag 7 december 2020 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normaal is dat de hele dag door
Die heb ik in t douchen dan even gemist. Wat stond er op 2001 nu?quote:Op maandag 7 december 2020 11:44 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Anderhalf uur geleden was er al een ruime update met natuurlijk oa de nummer 2001
Uiteraard op gestemdquote:Op maandag 7 december 2020 11:42 schreef Cassa95 het volgende:
Ligt het aan mij of stemt iedereen hier, zoals het hoort, op Let It Happen
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoop dat The Less I Know the Better en Feel Like We're Only Going Backwards het eens halen. Vind ik misschien nog wel leuker dan Let it Koekhappenquote:Op maandag 7 december 2020 11:42 schreef Cassa95 het volgende:
Ligt het aan mij of stemt iedereen hier, zoals het hoort, op Let It Happen
[..]
[..]
[..]
[..]
The Less I Know the Better staat er al in, maar die andere mag er zeker bij!quote:Op maandag 7 december 2020 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoop dat The Less I Know the Better en Feel Like We're Only Going Backwards het eens halen. Vind ik misschien nog wel leuker dan Let it Koekhappen
Daar denkt Thierry anders over.quote:Op maandag 7 december 2020 11:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Annabel nu op de radio. Die mag sowieso blijven
Maar dan haalt Boudewijn de Groot - Eva het ook niet, dat zou zonde zijnquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso uit een film natuurlijk. Christmas carol? Noobie mag mij hier corrigeren.
Zal wel Top 10 halenquote:Op maandag 7 december 2020 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanochtend Soldier On weer gepusht op R2, houd er toch eens mee op
Is ook wel een echte song voor dit jaar... ik kan daar stukken beter mee leven dan die boerenellende van vorig jaar zoals Normaal in de Top 10quote:
Ik vermoed dat de meeste mensen die op The National stemmen niet in die groep aanwezig zijn. Maar dit geeft wel weer een goed beeld hoe verspreid de stemmen zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 12:07 schreef Cassa95 het volgende:
https://www.facebook.com/groups/461278560968959/permalink/1072974683132674 De laatste update in de FB groep waar iedereen stemlijstjes deelt. Heroes komt denk terug de top10 in vanwege corona. Daarnaast natuurlijk een te kleine sample om van veel waarde te zijn.
In zijn database staan ook wel interessante stemmen. Bijvoorbeeld als je kijkt bij The National:
2 The National - About Today
12 The National - Bloodbuzz Ohio
3 The National - Conversation 16
1 The National - Dark side of the Gym
1 The National - England
7 The National - Fake Empire
2 The National - I Need My Girl
1 The National - Light Years
1 The National - Little Faith
1 The National - Peggy O
1 The National - Rylan
1 The National - The System Only Dreams In Total Darkness