quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:16 schreef Predator40 het volgende:
Trump is helemaal doorgeslagen op twitter vannacht hahahaha
Helaas blijkt 60% van zijn aanhang alles te geloven wat hij zegt. Man heeft 30.000 keer aantoonbaar gelogen in vier jaar tijd, dus nu moet alles wat hij zegt wel waar zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gast ziet echt spoken op ieder hoekje.
Heeft Wisconsin gewonnen, Georgia gewonnen, de wereld gered met ZIJN? vaccin bla bla bla
Oh, alweer? Ach gossie..quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:16 schreef Predator40 het volgende:
Het enige kanaal waar hij vooralsnog niet gecensureerd wordt, behalve een grote disclaimer onder zijn tweets.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:16 schreef Predator40 het volgende:
toevallig heeft Pfizer totaal geen funding gehad en is geen onderdeel van operation warp speed als enigequote:Op dinsdag 10 november 2020 11:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heeft Wisconsin gewonnen, Georgia gewonnen, de wereld gered met ZIJN? vaccin bla bla bla
Ik las gisteren dat Mike Pence ook al had gezegd dat het vaccin van Pzifer/BionTech er mede is gekomen door het beleid van Trump.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met tweets zoals deze (en varianten daarop):quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik vind de reacties op zijn tweets mooier dan de tweet zelf.
Bots ofzo?quote:Thats it, that seals the deal, Im no longer a U.S. citizen. I’ve been a legal citizen since 1912 and been through some hard times. Enough is enough. China is a better country. Im taking my citizenship to To China where they know how to run a real country.
Vroeg ik me ook al af. Ik vermoed bots.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met tweets zoals deze (en varianten daarop):
[..]
Bots ofzo?
Denk eerder een copypasta. Een soort meme dus die begon met iemand die zou verhuizen naar Canada.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met tweets zoals deze (en varianten daarop):
[..]
Bots ofzo?
Een 100+-jarige die weet hoe Twitter werkt vond ik ook bijzonder.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk eerder een copypasta. Een soort meme dus die begon met iemand die zou verhuizen naar Canada.
Je kan niet eens zomaar Chinees staatsburger worden (is zelfs vrijwel onmogelijk) dus dat is sowieso een grap.
Shit, en ik wilde naar China vluchten als Rutte opnieuw PM wordt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk eerder een copypasta. Een soort meme dus die begon met iemand die zou verhuizen naar Canada.
Je kan niet eens zomaar Chinees staatsburger worden (is zelfs vrijwel onmogelijk) dus dat is sowieso een grap.
Ik vind deze wel mooi en ik plaats hem nog een keer.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik vind de reacties op zijn tweets mooier dan de tweet zelf.
Ja, sowieso heeft hij dat vaccin niet uitgevonden, begrijp niet waarom hij daar de eer van zou willen.quote:
Wat de FOK! zegt die man nu weer? Hij suggereert dat Biden nu met de eer gaat strijken? Waar haalt hij dat nu weer vandaan. Wie de FOK! is die Mark R. Levin? Ik ken de man geheel niet. Is hij relevant? Behoord hij tot het Trump-team?quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, sowieso heeft hij dat vaccin niet uitgevonden, begrijp niet waarom hij daar de eer van zou willen.
[ twitter ]
Waarmee de suggestie wordt gewekt dat Biden er nu met de "eer" vandoor gaat.
Biden heeft nergens een poging gedaan om die ontwikkeling te gebruiken, slechts het nieuws genoemd dat er een vaccin op komst is van Pfizer, wat hij daar van vindt en dat zwakkeren als eerste recht zouden moeten hebben.
Het is erg sneu van het Trump team.
Op het moment dat hij een retweet krijgt van Trump, wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat de FOK! zegt die man nu weer? Hij suggereert dat Biden nu met de eer gaat strijken? Waar haalt hij dat nu weer vandaan. Wie de FOK! is die Mark R. Levin? Ik ken de man geheel niet. Is hij relevant? Behoort hij tot het Trump-team?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hopelijk houdt de duivel een fijn plaatsje vrij in de hel voor medeplichtigen van Trump, zoals William Barr. Wat een godvergeten griezels zitten er toch in die partij
Hij deelt ook voornamelijk alleen nog linkjes van de zeer dubieuze site breitbart.com.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het enige kanaal waar hij vooralsnog niet gecensureerd wordt, behalve een grote disclaimer onder zijn tweets.
Is Barr niet gewoon Bannon die net naar de kapper is geweest en een pak heeft aangetrokken?quote:
Kun je "overduidelijke en bewezen grootschalige fraude" iets beter definiëren? Wanneer is iets overduidelijk, wanneer is iets bewezen, en wanneer is iets grootschalig?quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:08 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ben je het ermee eens dat wanneer er geen overduidelijke en bewezen grootschalige fraude met de verkiezingen aan het licht komt dat in dat geval Biden de legale president is?
Jij lijkt mij toch de expert op dit gebied, jij bent degene die constant roept dat er fraude is en dat Trump gewonnen heeft. Dat moet dan inhouden dat het op grote schaal is gebeurt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Kun je "overduidelijke en bewezen grootschalige fraude" iets beter definiëren? Wanneer is iets overduidelijk, wanneer is iets bewezen, en wanneer is iets grootschalig?
Overduidelijk = Er zijn echte bewijsstukkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Kun je "overduidelijke en bewezen grootschalige fraude" iets beter definiëren? Wanneer is iets overduidelijk, wanneer is iets bewezen, en wanneer is iets grootschalig?
Naast dat je opmerking logischerwijze niet klopt, is het ook nog eens irrelevant.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij lijkt mij toch de expert op dit gebied, jij bent degen die constant roept dat er fraude is en dat Trump gewonnen heeft. Dat moet dan inhouden dat het op grote schaal is gebeurt.
Je bent geen expert en je denkt niet dat Trump gewonnen heeft? Okquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Naast dat je opmerking logischerwijze niet klopt, is het ook nog eens irrelevant.
Het is ook tragisch dat types als Loeffler en Perdue vol meehengsten op het fraude-orgel door te roepen om het vertrek van de secretary of state, hun partijgenoot, op basis van ononderbouwde claims over de verkiezingen. Dat is ook een bredere trend die je ziet. Republikeinen die op lokaal niveau betrokken zijn bij het organiseren en controleren van de verkiezingen en de controle op het verloop zijn nogal verontwaardigd en teleurgesteld over de frontale aanval op het democratische proces uit politiek opportunisme. Een aanval die in mijn ogen echt niet zonder risico is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Kwam onder een Trump-tweet een Godwin tegen, maar die past eigenlijk wel.
How Hitler seized power in Nazi Germany:
1. Create a crisis.
2. Demonize opponents.
3. Declare a state of emergency.
4. Undermine elections.
5. Make the rule of law irrelevant.
6. Rule by executive order.
Number 4 is trending
Je weet dat "sworn affidavits" echte bewijsstukken zijn?quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Overduidelijk = Er zijn echte bewijsstukken
Bewezen = Er is een duidelijke dader
Grootschalig = Het gaat over meer dan een paar gevallen, sterker meer dan enkele tientallen zelfs en in meerdere staten bewezen
Zoiets?
Nee, sworn affadavits zijn getuigenverklaringen, dat is geen bewijs per se.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:18 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je weet dat "sworn affidavits" echte bewijsstukken zijn?
Duidelijke daders, zoals diegenen die poll watchers de toegang ontzeggen?
Grootschalig is nog steeds vaag. Bijvoorbeeld het aantal "glitches" dat we zien stijgt. Het probleem met de poll watchers speelt in meerdere staten. Het probleem met het backdaten van post speelde in meerdere staten. Het aantal beïnvloede stemmen in Pennsylvania alleen al loopt in de honderdduizenden. En de doden die hebben gestemd. Mensen die niet in Nevada wonen die daar hebben gestemd. Wellicht een hoop "individuele" gevallen. In het totaal zijn de problemen grootschalig.
Bewijsstukken is iets anders dan bewijs. Jammer joh.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:18 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Toevallig alleen aan de kant van de Dems ?.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:18 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Grootschalig is nog steeds vaag. Bijvoorbeeld het aantal "glitches" dat we zien stijgt. Het probleem met de poll watchers speelt in meerdere staten. Het probleem met het backdaten van post speelde in meerdere staten. Het aantal beïnvloede stemmen in Pennsylvania alleen al loopt in de honderdduizenden. En de doden die hebben gestemd. Mensen die niet in Nevada wonen die daar hebben gestemd. Wellicht een hoop "individuele" gevallen. In het totaal zijn de problemen grootschalig.
En alleen als het om Trump of Biden stemmen gaat, ja, niet om de downballot stemmen. Grappig. Kan ook geen enkele gelovige in fraude uitleggen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Toevallig alleen aan de kant van de Dems ?.
en alleen in de belangrijke swing staten waar trump verloren heeft ( met een 3 keer zo groot verschil dan in 2016 )quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En alleen als het om Trump of Biden stemmen gaat, ja, niet om de downballot stemmen. Grappig. Kan ook geen enkele gelovige in fraude uitleggen.
Nee, je mag van mening zijn dat er fraude is gepleegd. Anderen mogen daar tegen in gaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en alleen in de belangrijke swing staten waar trump verloren heeft ( met een 3 keer zo groot verschil dan in 2016 )
kunnen dat soort BS beweringen en beschuldigen niet gewoon uit dit topic gehouden worden totdat er ECHT bewijs is ?
mogen leugens ook ???quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, je mag van mening zijn dat er fraude is gepleegd. Anderen mogen daar tegen in gaan.
Dat er fraude zo zijn gepleegd is geen "mening". Het is een feitelijke claim en vrijelijk smijten met feitelijke claims zonder serieuze onderbouwing zorgt voor de totale verbaggering van discussies.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, je mag van mening zijn dat er fraude is gepleegd. Anderen mogen daar tegen in gaan.
Ja, dat vaccin was Trump nooit te doen om de mensheid te redden, maar uitsluitend ter meerdere eer en glorie van 'm zelf.quote:
prachtig dat het geen cent funding van de Amerikaanse overheid heeft gehadquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat vaccin was Trump nooit te doen om de mensheid te redden, maar uitsluitend ter meerdere eer en glorie van 'm zelf.
Volgens mij ontkent niemand hier dat het doen van onderzoek een probleem is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
Als je met alle bekende onregelmatigheden, zonder onderzoek, wilt zeggen dat er niks aan de hand is, dan lieg je net zo hard. Iedereen zou een grootschalig onderzoek moeten willen om aan te tonen of er wel of geen sprake is van fraude om het vertrouwen in de verkiezingen en het systeem te herstellen.
Is dat 4 jaar geleden ook gebeurd toen de marges vaak nog kleiner waren ?.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
Als je met alle bekende onregelmatigheden, zonder onderzoek, wilt zeggen dat er niks aan de hand is, dan lieg je net zo hard. Iedereen zou een grootschalig onderzoek moeten willen om aan te tonen of er wel of geen sprake is van fraude om het vertrouwen in de verkiezingen en het systeem te herstellen.
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Volgens mij ontkent niemand hier dat het doen van onderzoek een probleem is.
Ook Dems kunnen audits aanvragenquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Is dat 4 jaar geleden ook gebeurd toen de marges vaak nog kleiner waren ?.
en alle onrechtmatigheden.....ook het bewust slopen van de USPS even meenemen ?
tevens zullen er vast aan beide kanten onrechtmatigheden geweest zijn, maar alleen de Dems moeten onderzocht worden ?
moet er wel aantoonbaar bewijs zijn en niet iets wat uit de duim word gezogenquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:42 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ook Dems kunnen audits aanvragen
Voorlopig zijn vrijwel alle claims ongefundeerd gebleken; een thread voor jouquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
Als dit de beste argumenten zijn van de Republikeinen, dan denk ik dat het tijd is om even goed hard na te denken of er wel echt sprake is van wijdverspreide fraude.quote:“‘I heard someone else say something,'” Michigan Judge Cynthia Stephens said on Thursday, summing up an affidavit submitted by the Trump campaign. “Tell me how that is not hearsay. Come on now!”
Dus voortaan moeten Amerikaanse verkiezingen worden gevolgd door grootschalige onderzoeken die weken/maanden duren?quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
Waarom zouden ze dat doen, betalen om nog een keer te zien hoe ze winnen? Of om nog een keer Trump te laten verliezen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:42 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ook Dems kunnen audits aanvragen
Het zou ze enorm sieren. Vooral als ze zo zeker van hun overwinning zijn. Dat zal Trump leren!
die persconferentie van Der Rudy op dat parkeerterrein naast een sexwinkel was natuurlijk epicquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorlopig zijn vrijwel alle claims ongefundeerd gebleken; een thread voor jou
[ twitter ]
Als er echt op grote schaal fraude werd gepleegd zouden we daar echt veel meer van horen. Op elk polling station waren er waarnemers van allerlei partijen. Dan heb je nog persconferentie van Rudy Giuliani met enkele mensen die wat dingen claimen in vorm van 'Ik had het gevoel dat... ' en 'Het zag er verdacht uit...'. Dat houdt natuurlijk geen stand bij een rechter.
En als we het nog over affidavits hebben wat een bewijsstuk is. Bewijsstuk =/= bewijs. Zoals een rechter in Georgia ook heeft aangetoond. https://lawandcrime.com/2(...)by-hearsay-evidence/
“‘I heard someone else say something,'” Michigan Judge Cynthia Stephens said on Thursday, summing up an affidavit submitted by the Trump campaign. “Tell me how that is not hearsay. Come on now!”
Als dit de beste argumenten zijn van de Republikeinen, dan denk ik dat het tijd is om even goed hard na te denken of er wel echt sprake is van wijdverspreide fraude.
Ja, ik heb geen Ministry of Truth positiequote:
Pffttt, straks ga je nog zeggen dat Biden geen kinderen of familie in overheids posities gaat benoemen. Moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:15 schreef mcmlxiv het volgende:
Ondertussen nog geen antwoord gekregen. Daarom maar wat eenvoudige stellingen:
Stelling 1: Eenieder die, zolang er geen wettig en overtuigend bewijs van het tegendeel gevonden is, niet vindt dat Biden de legale president-elect is, is een extreem-rechtse fundamentalist die de rechtstaat wil ondermijnen. Hier en in de VS.
Stelling 2: Indien mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, is het aan de rechtelijke macht om daarover te oordelen.
Stelling 3: Indien niet tijdig mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, blijft Biden de legale president-elect en uiteindelijk de legale president.
Stelling 4: De tijdigheid wordt bepaald door de normale procedures rondom een presidentswisseling. Worden bewijzen gevonden na een machtswisseling dan treden de dan geldende procedures in werking.
Gewoon volgens het principe van onschuldig tot anderszins bewezen en met gebruikmaking van de rechtsstaat.
Simpel toch?
Kijk je naar Nederland dan gaat het om een groep van ruim 4 miljoen mensen (ouderen, zwakkeren) die een verhoogd risico lopen. Ruim 3,5 miljoen daarvan ontvangen AOW en dat zijn onze ouders en grootouders, mensen waar we van houden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:23 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Jij liegt zoveel dat corona voor iedereen gevaarlijk is terwijl dat niet zo is bijvoorbeeld maar dat is een ander onderwerp verder.
Iedereen met een bepaalde mening of overtuiging die toch niet overeenkomt met hoe het rechtsysteem zich over zaken buigt een extreme-rechtse fundamentalist die de rechtsstaat wil ondermijnen noemen is even extreem.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:15 schreef mcmlxiv het volgende:
Ondertussen nog geen antwoord gekregen. Daarom maar wat eenvoudige stellingen:
Stelling 1: Eenieder die, zolang er geen wettig en overtuigend bewijs van het tegendeel gevonden is, niet vindt dat Biden de legale president-elect is, is een extreem-rechtse fundamentalist die de rechtstaat wil ondermijnen. Hier en in de VS.
Stelling 2: Indien mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, is het aan de rechtelijke macht om daarover te oordelen.
Stelling 3: Indien niet tijdig mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, blijft Biden de legale president-elect en uiteindelijk de legale president.
Stelling 4: De tijdigheid wordt bepaald door de normale procedures rondom een presidentswisseling. Worden bewijzen gevonden na een machtswisseling dan treden de dan geldende procedures in werking.
Gewoon volgens het principe van onschuldig tot anderszins bewezen en met gebruikmaking van de rechtsstaat.
Simpel toch?
Ja, inderdaad, de mogelijkheid dat Biden dat zou kunnen doen, waar overigens nog geen enkele aanwijzing voor is,quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pffttt, straks ga je nog zeggen dat Biden geen kinderen of familie in overheids posities gaat benoemen. Moet niet gekker worden!
En Arizona lijkt in the end toch naar Biden te gaan. Dus 306-232 it isquote:Op dinsdag 10 november 2020 13:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Georgia nu ook al 12.500 stemmen voorsprong. Veel meer dan ik had berekend. Hertellen gaat daar ook zinloos worden.
Arizona hangt er nog steeds om volgens mij, of de cijfers op de site uit de OP kloppen niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:05 schreef Moira het volgende:
[..]
En Arizona lijkt in the end toch naar Biden te gaan. Dus 306-232 it is
Volgens Trump is dat iig een ‘huge landslide’
Trump loopt wel iedere dag iets in maar volgens de berekeningen zou Biden er uiteindelijk zo'n 8.000 stemmen meer moeten hebben als alles geteld is, of er moet nog ergens een doos met Trump stemmen gevonden wordenquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Arizona hangt er nog steeds om volgens mij, of de cijfers op de site uit de OP kloppen niet.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Inplannen van Tweets gaat niet altijd goed
Wist je dat niet? Trump heeft zojuist nieuwe verkiezingen uitgeroepen met een stembiljet waarop alleen zijn naam staat.quote:
Zelfs die zou hij nog verliezen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Trump heeft zojuist nieuwe verkiezingen uitgeroepen met een stembiljet waarop alleen zijn naam staat.
Juist op basis daarvan ziet het er voor mij iig uit alsof ‘ie het net niet in zal halen, met nog zo weinig stemmen over. Maar weet niet wat de overgebleven stemmen daar nog zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Arizona hangt er nog steeds om volgens mij, of de cijfers op de site uit de OP kloppen niet.
Ja ik weet niet precies waar de stemmen nog vandaan moeten komen en hoe accuraat de votes remaining zijn. Had het idee dat Trump steeds wat schommelde tegen de grens van de benodigde stemmen aan tot er soms overheen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Juist op basis daarvan ziet het er voor mij iig uit alsof ‘ie het net niet in zal halen, met nog zo weinig stemmen over. Maar weet niet wat de overgebleven stemmen daar nog zijn.
54,283 volgens die github site. Sowieso gaat dat een hertelling wordenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Juist op basis daarvan ziet het er voor mij iig uit alsof ‘ie het net niet in zal halen, met nog zo weinig stemmen over. Maar weet niet wat de overgebleven stemmen daar nog zijn.
Klopt, en met de laatste 2 batches lijkt hij het qua percentages niet te halen. Maar wie weet!quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies waar de stemmen nog vandaan moeten komen en hoe accuraat de votes remaining zijn. Had het idee dat Trump steeds wat schommelde tegen de grens van de benodigde stemmen aan tot er soms overheen.
Ja ik bedoelde waar die vandaan komen (wat voor soort stemmen en welke counties). Van die overgebleven stemmen zou hij 63% moeten vangen om in te halen en die mark haalt ‘ie de laatste paar batches iig niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
54,283 volgens die github site. Sowieso gaat dat een hertelling worden
Ze? Wie?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:40 schreef Predator40 het volgende:
ze zijn inmiddels alle uitspraken en beschuldigen aan het factchecken en echt ALLES word gedebunked
verschillende nieuws sites maar omdat ze dat doen zullen ze wel pro biden zijn natuurlijk ( excuus van de trump supporters )quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze? Wie?Mogen we niet meegenieten?
Allemaal illegale stemmen joh. Clinton wist vier jaar geleden ook miljoenen illegalen op de been te brengen om op haar te stemmen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:50 schreef Predator40 het volgende:
juist, de popular vote begint nu toch ook wel erg duidelijk te worden met 4.9 miljoen votes verschil
LANDSLIDE VICTORY !!!
nu nog even Trump en Co veroordelen voor de USPS fraude/suppression en tevens verliest hij tot nu toe elke rechtzaak die is aangespannen voor vermoedelijke fraude door de dems aangezien er niet gelogen mag worden in de rechtbank.
Film scenario dit hoor
en toch heeft Trump 100% eerlijk gewonnen....quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal illegale stemmen joh. Clinton wist vier jaar geleden ook miljoenen illegalen op de been te brengen om op haar te stemmen.
Een illegale stem is niet per se een stem van een illegaal. Mooi staaltje framing weer, Koos!quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal illegale stemmen joh. Clinton wist vier jaar geleden ook miljoenen illegalen op de been te brengen om op haar te stemmen.
framingquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Een illegale stem is niet per se een stem van een illegaal. Mooi staaltje framing weer, Koos!
Zit FOX mij weer eens voor te liegen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Een illegale stem is niet per se een stem van een illegaal. Mooi staaltje framing weer, Koos!
quote:President Donald Trump claimed at a meeting with congressional leaders Monday that he lost the popular vote to Hillary Clinton in last November's election because between three million and five million "illegals" cast ballots, multiple sources told Fox News.
It is not the first time Trump has made the unverified claims about illegal immigrants casting votes for Clinton, the Democratic nominee. In late November, Trump tweeted that he had "won the popular vote if you deduct the millions of people who voted illegally." At the time, multiple law enforcement sources told Fox News that there was no evidence for Trump's claims.
Bron
Een stem op een Democraat is een illegale stem toch? Wel makkelijke definitie en eenvoudig te onderzoeken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit FOX mij weer eens voor te liegen?
[..]
Ach die 14.000 dooien kan toch wel geregeld worden? Andere dictators kunnen dat ook. En dan aktes beetje antidateren en klaar. Bewijs!quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:40 schreef Predator40 het volgende:
en de volgende factchecks:
https://eu.usatoday.com/s(...)lls-2019/6185439002/
https://eu.usatoday.com/s(...)michigan/6201900002/
Hij houdt blijkbaar van rechtszaken verliezen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:33 schreef wdn het volgende:
WASHINGTON (Reuters) - U.S. President Donald Trump’s campaign on Monday filed a lawsuit in a Pennsylvania federal court, seeking to block state officials from certifying President-elect Joe Biden’s victory in the state.
https://www.reuters.com/a(...)tm_source=reddit.com
Tja, dat soort dingen moet je wel zeggen als je niet "Terminated" wil worden. De Kleuter-in-Chief tolereert geen afwijkende meningen.quote:
Je kan dat soort dingen ook zeggen als een tweede termijn voor Trump praktisch gegarandeerd is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen moet je wel zeggen als je niet "Terminated" wil worden. De Kleuter-in-Chief tolereert geen afwijkende meningen.
Dat kan, maar dat is nu duidelijk niet het geval.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je kan dat soort dingen ook zeggen als een tweede termijn voor Trump praktisch gegarandeerd is.
Ja, maar dan leef je niet in de echte wereld. Niks mis mee, hoor, kwetsbare mensen moet je nu eenmaal in zo'n situatie niet te veel afleiden, daar gaan ze slecht mee om.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je kan dat soort dingen ook zeggen als een tweede termijn voor Trump praktisch gegarandeerd is.
Als je een fantasiewereld leeft wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik denk dat de Executive Branch iets meer informatie heeft dan jij.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is nu duidelijk niet het geval.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen op komen dagen bij de beëdiging van Trump.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar dan leef je niet in de echte wereld. Niks mis mee, hoor, kwetsbare mensen moet je nu eenmaal in zo'n situatie niet te veel afleiden, daar gaan ze slecht mee om.
Nou ja, dat soort types hebben vier jaar in een fantasiewereld kunnen leven waarin Trump de verkiezingen glorieus ging winnen. Nu hij een pijnlijke nederlaag heeft geleden graaien ze nog naar wat strohalmpjes, maar 20 januari zit daar gewoon president Biden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar dan leef je niet in de echte wereld. Niks mis mee, hoor, kwetsbare mensen moet je nu eenmaal in zo'n situatie niet te veel afleiden, daar gaan ze slecht mee om.
Verbazingwekkend is het niet, maar wel weer uiterst vermakelijk, hoe slecht hij Trump's verlies opneemt. #LandslideJoequote:Op dinsdag 10 november 2020 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dat soort types hebben vier jaar in een fantasiewereld kunnen leven waarin Trump de verkiezingen glorieus ging winnen. Nu hij een pijnlijke nederlaag heeft geleden graaien ze nog naar wat strohalmpjes, maar 20 januari zit daar gewoon president Biden.
Ik leeft niet in de wereld waar Biden het predicaat President-Elect heeftquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je een fantasiewereld leeft wel.
Dit zagen we natuurlijk al van mijlenver aankomen.quote:
Nee, dat weten we. Wij wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:53 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik leeft niet in de wereld waar Biden het predicaat President-Elect heeft
Man.Man.Man.Man.Man.Man. Er zijn niet genoeg 'quote:
Ja. Nu was dus geen geschikt moment aangezien hij net de verkiezingen kansloos heeft verloren en alleen de dictatuurfappers nog achter hem staan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat je hier nog op in gaat. Respect hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ik hou wel van een beetje humorquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat je hier nog op in gaat. Respect hoor.
Dat zeg ik, je leeft in een fantasie wereld. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:53 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik leeft niet in de wereld waar Biden het predicaat President-Elect heeft
Zoals? Je hoeft alleen maar naar de cijfertjes te kijken om te weten dat Biden gewonnen heeft. Heb je enig idee op welke enorm grote schaal er gefraudeerd moet zijn wil het uberhaupt nog iets worden voor Trump?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:49 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik denk dat de Executive Branch iets meer informatie heeft dan jij.
[..]
Misschien denkt hij niet aan voter fraud, maar aan election fraud?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals? Je hoeft alleen maar naar de cijfertjes te kijken om te weten dat Biden gewonnen heeft. Heb je enig idee op welke enorm grote schaal er gefraudeerd moet zijn wil het uberhaupt nog iets worden voor Trump?
Het feit alleen al dat Pompeo om de hete brij heen draait zegt al genoeg:
[ twitter ]
Waarom dat dit soort acties?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Misschien denkt hij niet aan voter fraud, maar aan election fraud?
Ah je gaat nu op die tourquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Omdat beide tegelijk kunnen spelen? Het is echt niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dat dit soort acties? [ twitter ]
Nee, heb ik niet gezegd, noch toegegeven. Wel geinig. Elke keer als ik het woordje "dus" hoor, komt er altijd een stropop van jewelste.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah je gaat nu op die tour![]()
Dus je geeft iig nu wel toe dat er niet op zo'n grote schaal gefraudeerd kan zijn door de kiezer waardoor Trump eik gewonnen heeft?
Niet? Waarom gooien ze het dan niet op beiden?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Omdat beide tegelijk kunnen spelen? Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Leuk hoe jij wel zeker weet dat er fraude is geweest, maar ook alleen maar aan het gissen bent naar wat Team Trump uit de duim gaat zuigen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Moet je eens kijken waar voor shitstorm losbarst als hij over alleen maar deze 180 gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dat dit soort acties? [ twitter ]
Een vraag kan geen stropop zijn. Ok maar als je nog steeds denkt dat dat mogelijk is .... tsja dan is dat best een beetje... triest domquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:18 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gezegd, noch toegegeven. Wel geinig. Elke keer als ik het woordje "dus" hoor, komt er altijd een stropop van jewelste.
Zou die 180 zaken eerst willen zien voor ik uitspraken doe over de kans dat team Trump in deze zaken gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet je eens kijken waar voor shitstorm losbarst als hij over alleen maar deze 180 gelijk krijgt.
Nou het stemgedrag laat me geloven dat de verhouding zal zijn:quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien moet de huidige regering maar gewoon de hele verkiezingsuitslag nietig verklaren en Trump direct een tweede termijn toewijzen. Gok dat genoeg Amerikanen dat wel zien zitten.
Maar volgens Trump tellen Amerikanen die op Biden hebben gestemd niet mee, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou het stemgedrag laat me geloven dat de verhouding zal zijn:
+-75m niet
+-71m wel
Klopt, maar dat was in z'n periode met Obama niet veel beter.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:57 schreef wdn het volgende:
Biden zijn speech was goed maar zodra hij vragen moet beantwoorden heeft hij het moeillijk om meteen de juiste woorden te vinden.
Doet er eigenlijk niet toe. Het betekent niks. Er is geen mechanisme voor het niet erkennen van een democratisch gekozen President.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:07 schreef MakkieR het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de republikeinen en de trump aanhangers ( 70 miljoen ) de nieuwe president niet erkent als Biden al president is. Krijgen we dan Wit Russische taferelen?
Wat er in de tussentijd ook allemaal nog gebeurt, 20 januari is Joe Biden president.quote:
Als Trump op 20 januari klaar staat om beëdigd te worden dan kan wordt ie gearresteerd denk ik. Anders kan ie beter in een schuilkelder gaan zitten want dan zal er iets meer aan de hand zijn dan een paar relletjes.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:49 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen op komen dagen bij de beëdiging van Trump.
(Of voor Biden, als dat ooit zou gebeuren)
Een staatsgreep is een geldig middel voor dom-rechts, maar dat wisten we al. Sieg heil beste jongenquote:
quote:Watchdog group finds no evidence to support Trump's election fraud claims
An international group invited by the Trump administration to observe the presidential election found no evidence to support the president's claims of fraud, it said in a report.
The Organization of American States sent 28 observers from 13 countries to watch elections in several states, including Georgia and Michigan, at all stages including early voting and on Election Day, as well as vote tabulation, at the invitation of the U.S. Department of State.
But noting that Trump had claimed he has only lost in those states because of "fraud," the organization wrote: "The OAS observers deployed in the battleground states of Michigan and Georgia did not witness any of the aforementioned irregularities."
Taalgebruik van een echte winnaarquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Een staatsgreep is een geldig middel voor dom-rechts, maar dat wisten we al. Sieg heil beste jongen
Toch een felicitatie waard, het winnen van de presidentsverkiezingen. Lijkt mij in ieder geval.quote:
Ik lees hier al heel wat deeltjes mee, en het spijt me maar je klinkt wel echt zo. Je lijkt het allemaal maar heel gewoon te vinden dat er geprobeerd wordt een complete democratie om zeep te helpen? Zie je dan echt niet wat er aan het gebeuren is, wat Trump aan het doen is nu? Dat is niet in landsbelang, dat is compleet eigenbelang. Ik snap niet dat je dat niet ziet?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:44 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Taalgebruik van een echte winnaar
Het spijt me dat ik fraude merkwaardige omstandigheden niet zomaar accepteer bij verkiezingen. Het gebrek aan vragen en nieuwsgierigheid zegt juist een hoop over hen die het allemaal maar accepteren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:50 schreef MQBM het volgende:
[..]
Ik lees hier al heel wat deeltjes mee, en het spijt me maar je klinkt wel echt zo. Je lijkt het allemaal maar heel gewoon te vinden dat er geprobeerd wordt een complete democratie om zeep te helpen? Zie je dan echt niet wat er aan het gebeuren is, wat Trump aan het doen is nu? Dat is niet in landsbelang, dat is compleet eigenbelang. Ik snap niet dat je dat niet ziet?
Ja deze staatsgreep optie is hier geloof ik wel gesuggereerd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Is Trump niet gewoon bezig om te zorgen dat de officiele uitslagen nog niet bekend zijn op 8 december? Als ze dan nog niet klaar zijn kan een gouverneur en de senaat van een staat (?) een delegatie kiesmannen voor de stemming van de president afvaardigen toch? En de geldigheid van hun stemmen hangt af van wie het eerste is? Zoiets?
Wisconsin > verwaarloosbaar weinig. Af en toe nog wat stemmen van militairen overzee gok ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel moet er nog geteld worden?
Ongefundeerde posts over fraude mogen niet. Misschien moet je je een keer aan de regels gaan houden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik fraude merkwaardige omstandigheden niet zomaar accepteer bij verkiezingen. Het gebrek aan vragen en nieuwsgierigheid zegt juist een hoop over hen die het allemaal maar accepteren.
Is het verspreiden van geruchten over een mogelijke staatsgreep echt nieuws of fake nieuws?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja deze staatsgreep optie is hier geloof ik wel gesuggereerd.
Welke merkwaardige omstandigheden, en welke fraude? Kan je ook uitleggen waarom Trump alleen ageert tegen de stemmen op de presidentsverkiezingen, en niet op die van het Senaat? Die stonden op dezelfde stembiljetten namelijk, en zoals je misschien weet zijn de verkiezingen voor House en Senate meer in het voordeel van republikeinen uitgevallen. Leg me dan eens uit hoe dat dan werkt volgens jou als het om dezelfde stembiljetten gaat?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik fraude merkwaardige omstandigheden niet zomaar accepteer bij verkiezingen. Het gebrek aan vragen en nieuwsgierigheid zegt juist een hoop over hen die het allemaal maar accepteren.
Ongefundeerde berichten maken enkel uit als het tegen de Democraten is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is het verspreiden van geruchten over een mogelijke staatsgreep echt nieuws of fake nieuws?
Het bespreken van de mogelijkheden is geen nieuws, maar het bespreken van de opties. Nergens wordt dat als nieuws gepresenteerd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is het verspreiden van geruchten over een mogelijke staatsgreep echt nieuws of fake nieuws?
Had je ooit een beetje opgelet bij geschiedenisles dan had je geweten aan welke kant van de geschiedenis je staat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:44 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Taalgebruik van een echte winnaar
Maar het is niet toegestaan om ongefundeerde geruchten te verspreiden, vooralsnog wordt vrijwel alles omtrent mogelijke fraude hier verwijderd, terwijl CNN de officiële start van mogelijke officiële onderzoeken wel degelijk als officieel nieuws presenteert:quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het bespreken van de mogelijkheden is geen nieuws, maar het bespreken van de opties. Nergens wordt dat als nieuws gepresenteerd.
Leuk geprobeerd wel hoor, daar had je mij bijnahahaha. Not.
Maar het is geen gerucht. Snap je dat verschil? Het is een mogelijkheid. Niemand zegt dat dit ook gaat gebeuren, of dat dit het plan is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar het is niet toegestaan om ongefundeerde geruchten te verspreiden, vooralsnog wordt vrijwel alles omtrent mogelijke fraude hier verwijderd, terwijl CNN de officiële start van mogelijke officiële onderzoeken wel degelijk als officieel nieuws presenteert:
[ twitter ]
Zijn er officiële nieuwskanalen die rapporteren over een mogelijke staatsgreep?
Vandaar dat ze 11 van de 11 rechtzaken erover verloren hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:49 schreef Ensiferum het volgende:
Fraude is toch ook een mogelijkheid?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het is geen gerucht. Snap je dat verschil? Het is een mogelijkheid. Niemand zegt dat dit ook gaat gebeuren, of dat dit het plan is.
Zodra ze 1 minicase over 1 frauduleuze stemmer winnen gaan ze vol op de trommel, onze trumpfans. Zie je wel!quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Vandaar dat ze 11 van de 11 rechtzaken erover verloren hebben.
Nee, want de verkiezingen zijn al geweest, de uitslag is bekend. Wellicht voor 2024 weer.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Fraude is toch ook een mogelijkheid?
Jaja, bijna alles is op zich mogelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Waar staat dat "no entry" dan precies?quote:
Zullen ze weer eens last in hun logica hebben van ''reasons''?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, want de verkiezingen zijn al geweest, de uitslag is bekend. Wellicht voor 2024 weer.
Wel bijzonder dat jullie het beter weten dan Super Mitch:quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jaja, bijna alles is op zich mogelijk.![]()
Het ene is een mogelijkheid gebaseerd op noemenswaardige feiten. Het ander is een mogelijkheid die niet op feiten berust, in ieder geval niet op noemenswaardige feiten. Groot verschil!
We hadden er al eentje die zijn overleden moeder liet stemmen. Op Trump weliswaar, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zodra ze 1 minicase over 1 frauduleuze stemmer winnen gaan ze vol op de trommel, onze trumpfans. Zie je wel!
300.000 stembiljetten wegpoetsen dat is de echte fraude. De aangetoonde fraude. De veroordeelde fraude. De genegeerde fraude.
Oh, maar Trump mag blijven procederen tot hij failliet is, geen problemen mee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze weer eens last van ''reasons''?
[..]
[..]
Wel bijzonder dat jullie het beter weten dan Super Mitch:
[ twitter ]
Even afgezien van wat Will Smith zegt, waar staat dat no entry-gedoe?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Incidentje, slechts een kleine onregelmatigheid.
DEBUNKED en negeren!
Wel bijzonder dat je niet eens met een relevante tweet kan komen nadat je ons quote.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze weer eens last van ''reasons''?
[..]
[..]
[ twitter ]
Wie beweert er hier dat Trump het recht op procederen niet heeft dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zullen ze weer eens last in hun logica hebben van ''reasons''?
[..]
[..]
[ twitter ]
Sowieso heb ik als The Fresh Prince of Bel-Air nogal een band met Phillyquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even afezien van wat Will Smith zegt, waar staat dat no entry-gedoe?
True, true..quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso heb ik als The Fresh Prince of Bel-Air nogal een band met Philly
Op een stuk papier, zo te zien "letter format".quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, true..
Maar ik wil alsnog weten waar het staat
ben je wel ver van huis nuquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso heb ik als The Fresh Prince of Bel-Air nogal een band met Philly
Owh wacht, het staat achter de namen kennelijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op een stuk papier, zo te zien "letter format".
Welke is al KEIHARD bewezen dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Incidentje, slechts een kleine onregelmatigheid.
DEBUNKED en negeren!
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ben je wel ver van huis nubel air is er niets bij
Hmmmm, Bel Air of Fryslan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ben je wel ver van huis nubel air is er niets bij
Die van die Rep die zijn dode moeder wilde laten "stemmen"?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welke is al KEIHARD bewezen dan?
Geen een staat heeft nog gecertificeerd, sommige staten zijn zelfs nog aan het tellen, verscheidene staten krijgen een recount, anderen een audit, er zijn een aantal rechtszaken opgestart en er is nog helemaal geen president-elect.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, maar Trump mag blijven procederen tot hij failliet is, geen problemen mee.
Het is een ontkenningsfase en een hele dure.
Wat er ook allemaal nog plaats gaat vinden, 20 januari is Trump geen president meer.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:32 schreef dellipder het volgende:
[..]
Geen een staat heeft nog gecertificeerd, sommige staten zijn zelfs nog aan het tellen, verscheidene staten krijgen een recount, anderen een audit, er zijn een aantal rechtszaken opgestart en er is nog helemaal geen president-elect.
Het kan best dat president Trump op 20 januari 2021 president-af is, maar op dit moment in het proces valt daarover feitelijk niets over te zeggen.
Trump is 20 januari weg. De uitslag is duidelijk. Hertellingen gaan dit niet veranderen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:32 schreef dellipder het volgende:
[..]
Geen een staat heeft nog gecertificeerd, sommige staten zijn zelfs nog aan het tellen, verscheidene staten krijgen een recount, anderen een audit, er zijn een aantal rechtszaken opgestart en er is nog helemaal geen president-elect.
Het kan best dat president Trump op 20 januari 2021 president-af is, maar op dit moment in het proces valt daarover feitelijk niets over te zeggen.
Was geen democraat dus dan is het geen fraude.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die van die Rep die zijn dode moeder wilde laten "stemmen"?
Indien Trump op de 20ste nog in het Witte Huis zit en Biden is ingezworen als President zal de Secret Service hem met geweld verwijderen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:07 schreef MakkieR het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de republikeinen en de trump aanhangers ( 70 miljoen ) de nieuwe president niet erkent als Biden al president is. Krijgen we dan Wit Russische taferelen?
Ik zou er niet op rekenen..quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:41 schreef VoMy het volgende:
Op een gegeven moment moeten de Trumpdiscipelen gaan oppassen. Hoe onvermijdelijker het verlies, hoe extremer de acties die ze moeten uitvoeren om de kansloze uittocht uit te stellen. En dit, het presidentschap, gaat over de hoogste staatsaangelegenheden. Een eventuele wetsovertreding in het ontkenningsproces kan dan zwaar bestraft worden.
Ja die is er wel. Dat sommige staten nog aan het tellen zijn, er nog evt recounts komen en er nog (onzinnige) rechtszaken lopen heeft niets mee te maken met het uitroepen van een president-elect op het moment dat het vaststaat dat hij niet meer kan verliezen. Ook niet als de zittende president een concessie-speech weigert te houden of dat de stemmen wel/niet gecertifceerd zijn. Een president-elect is altijd een 'prognose' geweest in de Amerikaanse politiek.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:32 schreef dellipder het volgende:
[..]
Hoezo kan Biden niet meer verliezen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja die is er wel. Dat sommige staten nog aan het tellen zijn, er nog evt recounts komen en er nog (onzinnige) rechtszaken lopen heeft niets mee te maken met het uitroepen van een president-elect op het moment dat het vaststaat dat hij niet meer kan verliezen. Ook niet als de zittende president een concessie-speech weigert te houden of dat de stemmen wel/niet gecertifceerd zijn. Een president-elect is altijd een 'prognose' geweest in de Amerikaanse politiek.
Klopt. Maar hey, dat krijg je er toch niet in. Want *semi logisch goedpraatgelul*quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja die is er wel. Dat sommige staten nog aan het tellen zijn, er nog evt recounts komen en er nog (onzinnige) rechtszaken lopen heeft niets mee te maken met het uitroepen van een president-elect op het moment dat het vaststaat dat hij niet meer kan verliezen. Ook niet als de zittende president een concessie-speech weigert te houden of de stemmen wel/niet gecertifceerd zijn. Een president-elect is altijd een 'prognose' geweest in de Amerikaanse politiek.
Hoe dan? Ja je kan idd allerlei onwaarschijnlijke scenario's verzinnen maar zolang die niet uitkomen blijft Biden gewoon de president-elect.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hoezo kan Biden niet meer verliezen?
Klopt. Als dit bij de democraten was gebeurd trok de meerderheid ook zijn handen er vanaf. Dat zie je nu ook bij fatsoenlijke republikeinen. Alleen de Lange Fransen houd je dan over.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zoals de vrienden van een goede vriendin van me zeiden "We hebben op Trump gestemd en gehoopt dat hij zou winnen".
En zo is het voor de meeste Amerikanen die Trump hebben gesteund. Teleurstelling maar acceptatie. Wat je overhoudt is een fanatieke aanhang van Trump die het mooi vindt vanwege de sensatie of echt oprecht gelooft dat er gefraudeerd is, zonder dat daar bewijzen voor zijn aangedragen. Het zal met een sisser aflopen verwacht ik. Of dat voor Trump ook zo is weet ik nog niet zo net.
Kunnen er geen stemmen gediskwalificeerd worden, zodat Biden verliest?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hoe dan? Ja je kan idd allerlei onwaarschijnlijke scenario's verzinnen maar zolang die niet uitkomen blijft Biden gewoon de president-elect.
Niet de uitslag bepaalt de president, maar wetgevers van de staat bepalen of die cijfers betrouwbaar zijn en ze de groep electors moeten certificeren. Dit is artikel 12.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump is 20 januari weg. De uitslag is duidelijk. Hertellingen gaan dit niet veranderen.
We moeten natuurlijk ook weer niet doen alsof Democraten de grondwet kennen of respecterenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:56 schreef dellipder het volgende:
[..]
Niet de uitslag bepaalt de president, maar wetgevers van de staat bepalen of die cijfers betrouwbaar zijn en ze de groep electors moeten certificeren. Dit is artikel 12.
Eén ander scenario is een contested election wat dan eindigt bij de Suprême Court.
Met andere woorden Trump weg is kort door de bocht en houdt geen rekening met Constitutionele mogelijkheden en scenario's.
Voor een president-select moeten de electors zijn gecertificeerd. Geen een staat heeft dit al gedaan (er is een vast tijdsschema hiervoor). Ergo er is nog geen president-select.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hoe dan? Ja je kan idd allerlei onwaarschijnlijke scenario's verzinnen maar zolang die niet uitkomen blijft Biden gewoon de president-elect.
Geniet ervan zolang je kanquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:57 schreef Fugue het volgende:
Het is natuurlijk ook wel genant als je overal al maanden aan het roepen bent dat Trump zijn tweede termijn krijgt en het blijkt ineens anders te zijn, dan moet je wat.
Dit soort idiote baggerquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk ook weer niet doen alsof Democraten de grondwet kennen of respecteren
Een scenario voor een tweede termijn is niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:57 schreef Fugue het volgende:
Het is natuurlijk ook wel genant als je overal al maanden aan het roepen bent dat Trump zijn tweede termijn krijgt en het blijkt ineens anders te zijn, dan moet je wat.
Hoezo? Neem Pennsylvania. Daar bepaalt de State Legislature de regels voor de verkiezing. En daar heeft de Gouverneur andere gedachten bij. En het Democratische Hooggerechtshof van die staat ook. Gaat SCOTUS niet leuk vinden, die overtreding van de Grondwet.quote:
Ik geniet niet van het kleutergedrag van een zittende president. Vind het vooral treurig om te zien dat mensen nog vierkant achter hem blijven staan zonder enige twijfel.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hoezo? Neem Pennsylvania. Daar bepaalt de State Legislature de regels voor de verkiezing. En daar heeft de Gouverneur andere gedachten bij. En het Democratische Hooggerechtshof van die staat ook. Gaat SCOTUS niet leuk vinden, die overtreding van de Grondwet.
Of het bevel van Justice Alito negeren om de stemmen die na het sluiten van de stembussen binnen kwamen apart te houden. Ook dat zal SCOTUS niet waarderen.quote:
Was Trump dat wel in 2016 toen hij twee dagen na de verkiezing door Obama werd ontvangen in het Witte Huis?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:56 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Kunnen er geen stemmen gediskwalificeerd worden, zodat Biden verliest?
En dan nog, Biden is geen President-Elect, wat de MSM je ook wil laten geloven.
Zijn halve achterban is er inmiddels ook wel klaar mee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:00 schreef dellipder het volgende:
[..]
Een scenario voor een tweede termijn is niet uitgesloten.
Er was geen ander meer om de EC stemmen te ontvangenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Was Trump dat wel in 2016 toen hij twee dagen na de verkiezing door Obama werd ontvangen in het Witte Huis?
Nou, dan is het toch een kwestie van rechtszaken aanspannen toch? Die hebben ze zo in de pocket.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Of het bevel van Justice Alito negeren om de stemmen die na het sluiten van de stembussen binnen kwamen apart te houden. Ook dat zal SCOTUS niet waarderen.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er was geen ander meer om de EC stemmen te ontvangen
Winner by default zeg maar.
Je weet dat je grote vriend Trump de dag na de verkiezingen in 2016 ook gewoon president-elect was?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:58 schreef dellipder het volgende:
[..]
Voor een president-select moeten de electors zijn gecertificeerd. Geen een staat heeft dit al gedaan (er is een vast tijdsschema hiervoor). Ergo er is nog geen president-select.
Het enige dat wel buiten kijf staat is dat het vertrouwen in integere verkiezingen een enorme dreun heeft gekregen. Zodanig dat eerste keer stemmers van.plan zijn om hierna nooit meer te gaan stemmen. Dat is imo het echte verlies.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn halve achterban is er inmiddels ook wel klaar mee.
Yep. Stel je voor, dat al die te laat binnen gekomen stemmen niet mee mogen tellen, en vermengd zijn met de legale stemmen... Dan is PA rood.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch een kwestie van rechtszaken aanspannen toch? Die hebben ze zo in de pocket.
Hoezo, er werd gewoon nog onderzoek gedaan naar Russische inmenging. Alleen kon Hillary wel op een volwassen manier haar verlies nemen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Winner by default zeg maar.
Want Hillary deed niet meer meequote:Op dinsdag 10 november 2020 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat je grote vriend Trump de dag na de verkiezingen in 2016 ook gewoon president-elect was?
Heb je daar een bewijs van Fugue?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn halve achterban is er inmiddels ook wel klaar mee.
Ze had geen andere opties, TrumpGOD was te goed!quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoezo, er werd gewoon nog onderzoek gedaan naar Russische inmenging. Alleen kon Hillary wel op een volwassen manier haar verlies nemen.
Ik ben blij dat je in ieder geval inziet dat dit wangedrag inderdaad daartoe leidt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:09 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het enige dat wel buiten kijf staat is dat het vertrouwen in integere verkiezingen een enorme dreun heeft gekregen. Zodanig dat eerste keer stemmers van.plan zijn om hierna nooit meer te gaan stemmen. Dat is imo het echte verlies.
En hoe gaat het met de zaken die ze aanspannen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Yep. Stel je voor, dat al die te laat binnen gekomen stemmen niet mee mogen tellen, en vermengd zijn met de legale stemmen... Dan is PA rood.
Gevalletje blame the messenger, in plaats van naar de oorzaken te kijken. Matig hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in ieder geval inziet dat dit wangedrag inderdaad daartoe leidt.
Klopt. Dat komt doordat de president al maanden voor de verkiezingen ongefundeerd waarschuwde voor fraude en in de nacht na de verkiezingen daar vrolijk mee doorging, zonder bewijs te leveren dat er iets niet in de haak was.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:09 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het enige dat wel buiten kijf staat is dat het vertrouwen in integere verkiezingen een enorme dreun heeft gekregen.
Ben geen insiderquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de zaken die ze aanspannen?
Daar heb ik weinig van gezien in die 4 jaar. Waarom namen de democraten niet gewoon hun verlies en lieten ze Trump niet gewoon de democratisch verkozen president zijn en gingen ze hem beschuldigen voor van alles dat niet waar is?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoezo, er werd gewoon nog onderzoek gedaan naar Russische inmenging. Alleen kon Hillary wel op een volwassen manier haar verlies nemen.
Wat had die ander dan gedaan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Pasen en Pinksteren zouden volgend jaar ook zomaar opéén dag kunnen vallen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:00 schreef dellipder het volgende:
[..]
Een scenario voor een tweede termijn is niet uitgesloten.
Volgens de redenering van dellipder is dat geen factor. Hij schrijft namelijk dat de staten de winnaar moeten certificeren. Dat was nog niet gebeurd op het moment dat Trump de titel president-elect kreeg.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:10 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Want Hillary deed niet meer mee![]()
Omdat ze dat niet dedenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig van gezien in die 4 jaar. Waarom namen de democraten niet gewoon hun verlies en lieten ze Trump niet gewoon de democratisch verkozen president zijn en gingen ze hem beschuldigen voor van alles dat niet waar is?
Kunnen ze niet tegen hun verlies?
Ik heb het inderdaad over wangedrag, maar niet op.de mannier waarin jij bezigt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in ieder geval inziet dat dit wangedrag inderdaad daartoe leidt.
Sorry, ik heb even gemist dat er geen fatsoenlijke overdracht was en dat Trump de afgelopen 4 jaar president is geweest.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig van gezien in die 4 jaar. Waarom namen de democraten niet gewoon hun verlies en lieten ze Trump niet gewoon de democratisch verkozen president zijn en gingen ze hem beschuldigen voor van alles dat niet waar is?
Kunnen ze niet tegen hun verlies?
Ik ben dit en mensen zoals jij echt kotszat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:11 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ze had geen andere opties, TrumpGOD was te goed!
Verrassend.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:16 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad over wangedrag, maar niet op.de mannier waarin jij bezigt.
Er was geen ander meer die meedingde. Nu zijn het twee kandidaten die meedingen. Kom op Koos, bij de les blijven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens de redenering van dellipder is dat geen factor. Hij schrijft namelijk dat de staten de winnaar moeten certificeren. Dat was nog niet gebeurd op het moment dat Trump de titel president-elect kreeg.
Er wordt gewoon over gerapporteerd in de mediaquote:
Fox is nog altijd de media. En de media is tegen Trump. Misschien is Fox wat neutraler dan de rest. Maar dit is geen bewijs. Je weet toch wel wat bewijs is?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn favoriete nieuwszender mute hem tijdens een toespraak, is dat genoeg bewijs voor je?
304-227quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat je grote vriend Trump de dag na de verkiezingen in 2016 ook gewoon president-elect was?
Je zou het haast denken maar ze blijven uit je hand etenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is de troll niet genoeg gevoederd onderhand?
Meervoudquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is de troll niet genoeg gevoederd onderhand?
Die overdracht was van Obama naar Trump. Het was al snel duidelijk dat Trump de terechte winnaar was. Clinton en haar campagne team had net als Trump nu een onderzoek kunnen doen. Daar hebben ze geen gebruik van gemaakt omdat ze wisten dat er niks te behalen was.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry, ik heb even gemist dat er geen fatsoenlijke overdracht was en dat Trump de afgelopen 4 jaar president is geweest.
Helpt niet bij quotes.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor degenen met een abonnement: je hebt een blokkeerfunctie.
Jij denkt dat die stand op verkiezingsavond op de borden stond?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
304-227
Als het evident is, is het buiten kijf.
Niet alle wonderen zijn fraude of vals spel. Neem Tottenham vs Ajax. Dat was eerlijk, maar wel een miraculeuze comeback. Na rust.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Ongefundeerde posts over verkiezingsfraude worden weggehaald.
Kap gewoon met janken, je team heeft verloren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:21 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Niet alle wonderen zijn fraude of vals spel. Neem Tottenham vs Ajax. Dat was eerlijk, maar wel een miraculeuze comeback. Na rust.
Mijn team is Tottenhamquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Kap gewoon met janken, je team heeft verloren.
Het is niet reëel dat eerste keer stemmers vertrouwen zijn kwijtgeraakt en niet meer gaan stemmen omdat jij iets vindt over kleutergedrag. Het gaat hier over iets essentieels; het schenden van rechten van individuen en niet over wat dan ook voor een emotionele dingen.quote:
Ik ben voorstander van een complete hertelling voor totale transparantie, ik begrijp niet waarom de Democraten daar zo'n moeite mee hebben?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:21 schreef Peunage het volgende:
North Carolina is trouwens gecalled door decision desk. Voor Turnip.
Waar blijkt uit dat ze dat hebben dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een complete hertelling voor totale transparantie, ik begrijp niet waarom de Democraten daar zo'n moeite mee hebben?
En als ze toch bezig zijn, een auditje erbijquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een complete hertelling voor totale transparantie, ik begrijp niet waarom de Democraten daar zo'n moeite mee hebben?
Volgens mij is er niemand die erop tegen is dat er onderzoek wordt gedaan. Zoveelste keer dat dit benoemd moet wordenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:22 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het is niet reëel dat eerste keer stemmers vertrouwen zijn kwijtgeraakt en niet meer gaan stemmen omdat jij iets vindt over kleutergedrag. Het gaat hier over iets essentieels; het schenden van rechten van individuen en niet over wat dan ook voor een emotionele dingen.
Maar de staten hadden zijn winst op dat moment nog niet officieel gecertificeerd, wat jij heel belangrijk schijnt te vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
304-227
Als het evident is, is het buiten kijf.
En het verschil is nu groterquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de staten hadden zijn winst op dat moment nog niet officieel gecertificeerd, wat jij heel belangrijk schijnt te vinden.
Daar schijnen de meningen over te verschillen. En ook de definities van "watching" verschilt nogal tussen Democraten en Republikeinen.quote:
Er is geen reden voor een complete hertelling. Dat geblèr van kleuter Trump verandert daar niks aan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
we wachten nog steeds op het bewijs van de fraude......quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:18 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gezegd, noch toegegeven. Wel geinig. Elke keer als ik het woordje "dus" hoor, komt er altijd een stropop van jewelste.
Ik zou gewoon de uitslag nietig verklaren en net zo lang blijven stemmen tot Trump wint.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent aan het trollen. Maar de democraten houden een hertelling niet tegen. Trump kan naar de rechter stappen en om een hertelling vragen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Totaal off topic: maar je realisme in deze heeft mijn kijk op je veranderd. Niet dat dat jou boeit verder, maar toch.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er is geen reden voor een complete hertelling. Dat geblèr van kleuter Trump verandert daar niks aan.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de uitslag nietig verklaren en net zo lang blijven stemmen tot Trump wint.
Ze noemen het een president-elect, niet select. En nee er is een proces dat op traditie berust. Daar was jij toch zo van? Of wil je deze traditie nu ineens veranderen? Cancel culture!quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:58 schreef dellipder het volgende:
[..]
Voor een president-select moeten de electors zijn gecertificeerd. Geen een staat heeft dit al gedaan (er is een vast tijdsschema hiervoor). Ergo er is nog geen president-select.
Nou ja, ik wil met mijn antwoord niet per sé stellen dat Donald Trump op 8 november 2016 president-elect werd, maar wel dat als de uitslag zo overduidelijk is de certificering in december ook zo duidelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij denkt dat die stand op verkiezingsavond op de borden stond?
De Constitutie. Je hoeft het niet persoonlijk te maken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de staten hadden zijn winst op dat moment nog niet officieel gecertificeerd, wat jij heel belangrijk schijnt te vinden.
Waarom noem jij dit zomaar wangedrag? Gebruik maken van je recht om fraude te onderzoeken en je tegenstander van fraude te beschuldigen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nu is er een groter verschil.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:29 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil met mijn antwoord niet per sé stellen dat Donald Trump op 8 november 2016 president-elect werd, maar als wel dat als de uitslag zo overduidelijk is de certificering in december ook zo duidelijk zal zijn.
Mijn realisme? En wat was die kijk dan wel?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Totaal off topic: maar je realisme in deze heeft mijn kijk op je veranderd. Niet dat dat jou boeit verder, maar toch.
Gebruik maken van je recht om MOGELIJKE fraude te onderzoeken is iets anders dan roeptoeteren dat er fraude is gepleegd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom noem jij dit zomaar wangedrag? Gebruik maken van je recht om fraude te onderzoeken en je tegenstander van fraude te beschuldigen?
Als nou achteraf blijkt dat dit wangedrag geleid heeft tot gerechtigheid? Wat is hier dan wangedrag aan?
Wellicht zijn ze gewoon heel zeker van hun zaakquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gebruik maken van je recht om MOGELIJKE fraude te onderzoeken is iets anders dan roeptoeteren dat er fraude is gepleegd.
DM. Als je daar ok mee bent uiteraard.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn realisme? En wat was die kijk dan wel?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze gewoon heel zeker van hun zaak![]()
Net zoals men er heel zeker van was dat er sprake was van Collusion
Surequote:Op dinsdag 10 november 2020 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DM. Als je daar ok mee bent uiteraard.
Dat is niet hoe het werktquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze gewoon heel zeker van hun zaak![]()
Net zoals men er heel zeker van was dat er sprake was van Collusion
Precies. Eerst heel voorbarig en heel hard roepen dat je gewonnen hebt en dan als de uitslag je niet zint heel hard roepen dat er fraude is gepleegd, dan ben je gewoon een achterlijke tokkiequote:Op dinsdag 10 november 2020 23:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gebruik maken van je recht om MOGELIJKE fraude te onderzoeken is iets anders dan roeptoeteren dat er fraude is gepleegd.
President-elect Biden maar veranderen in GEOTUS-elect Biden?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:34 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met het hele President-Elect gebeuren
Niet onze fout dat jij het niet snapt..quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:34 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met het hele President-Elect gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |