abonnement Unibet Coolblue
pi_196168336
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
Als je met alle bekende onregelmatigheden, zonder onderzoek, wilt zeggen dat er niks aan de hand is, dan lieg je net zo hard. Iedereen zou een grootschalig onderzoek moeten willen om aan te tonen of er wel of geen sprake is van fraude om het vertrouwen in de verkiezingen en het systeem te herstellen.
Dus voortaan moeten Amerikaanse verkiezingen worden gevolgd door grootschalige onderzoeken die weken/maanden duren?

Of alleen als er een Democraat wint?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196168339
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ook Dems kunnen audits aanvragen ^O^
Het zou ze enorm sieren. Vooral als ze zo zeker van hun overwinning zijn. Dat zal Trump leren!
Waarom zouden ze dat doen, betalen om nog een keer te zien hoe ze winnen? Of om nog een keer Trump te laten verliezen.
pi_196168346
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Voorlopig zijn vrijwel alle claims ongefundeerd gebleken; een thread voor jou

[ twitter ]

Als er echt op grote schaal fraude werd gepleegd zouden we daar echt veel meer van horen. Op elk polling station waren er waarnemers van allerlei partijen. Dan heb je nog persconferentie van Rudy Giuliani met enkele mensen die wat dingen claimen in vorm van 'Ik had het gevoel dat... ' en 'Het zag er verdacht uit...'. Dat houdt natuurlijk geen stand bij een rechter.

En als we het nog over affidavits hebben wat een bewijsstuk is. Bewijsstuk =/= bewijs. Zoals een rechter in Georgia ook heeft aangetoond. https://lawandcrime.com/2(...)by-hearsay-evidence/

“‘I heard someone else say something,'” Michigan Judge Cynthia Stephens said on Thursday, summing up an affidavit submitted by the Trump campaign. “Tell me how that is not hearsay. Come on now!”

Als dit de beste argumenten zijn van de Republikeinen, dan denk ik dat het tijd is om even goed hard na te denken of er wel echt sprake is van wijdverspreide fraude.
die persconferentie van Der Rudy op dat parkeerterrein naast een sexwinkel was natuurlijk epic
kan zo in een film
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196168357
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:41 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen
Nu moeten wij zeker bewijs leveren dat het ook écht zo is, of wat wil je?
pi_196168369
Dit hele gebeuren heeft nog steeds een hoog sensatiegehalte, maar het begint bij mij wel om te slaan van vermakelijk naar "steen-in-mijn-maag".

Hoe langer dit duurt, hoe meer dit Trump de tijd geeft om (nog meer) mensen te ontslaan, om te kopen, te manipuleren, te chanteren, te bedreigen, op te hitsen, leugens wijs te maken, etc. en eventuele bewijslast daarvoor (en voor andere illegale activiteiten) en andere belangrijke documenten te vernietigen. En met mensen bedoel ik zowel gewone burgers als mensen binnen de GOP.

Wat ik er nog vooral zo eng/vervreemdend aan vind, denk ik, is dat Trump zo opzichtig en doorzichtig is als wat. Zijn totale gebrek aan > empathie, verstandelijke vermogens, enige kennis van zaken, volwassenheid, moraal, fatsoen, etc... dat alles is pontificaal voor iedereen in beeld. Het is niet dat hij voor een groot publiek een ander gezicht opzet of ook maar enigszins intelligente stappen zet. Zelfs zijn ontelbare leugens zijn (in principe) "for everyone to see". Ik snap echt niet dat er dan toch nog zó veel mensen zijn die dit alles niet willen en/of kunnen zien en op deze manier de weg vrij maken naar een mogelijke dictatuur of een mogelijke burgeroorlog. For fuck's sake, we hebben het hier over iemand waarbij echt álle alarmbellen afgaan.

Een zekere charme, gewetenloosheid en een grote bek lijken het enige wat Trump aan "kwaliteiten" bezit en dat is ook alleen maar wat hij nodig had om één van de meest machtige personen ter wereld te (kunnen) worden en voorlopig nog op die positie te zitten... ik vind dat nogal wat.
Tails tell tales
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 12:52:47 #56
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196168456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

mogen leugens ook ???
Ja, ik heb geen Ministry of Truth positie :P

Jij mag uiteraard, en ik ook, leugens benoemen en ontzenuwen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 10 november 2020 @ 13:15:47 #57
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196168743
Ondertussen nog geen antwoord gekregen. Daarom maar wat eenvoudige stellingen:

Stelling 1: Eenieder die, zolang er geen wettig en overtuigend bewijs van het tegendeel gevonden is, niet vindt dat Biden de legale president-elect is, is een extreem-rechtse fundamentalist die de rechtstaat wil ondermijnen. Hier en in de VS.

Stelling 2: Indien mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, is het aan de rechtelijke macht om daarover te oordelen.

Stelling 3: Indien niet tijdig mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, blijft Biden de legale president-elect en uiteindelijk de legale president.

Stelling 4: De tijdigheid wordt bepaald door de normale procedures rondom een presidentswisseling. Worden bewijzen gevonden na een machtswisseling dan treden de dan geldende procedures in werking.

Gewoon volgens het principe van onschuldig tot anderszins bewezen en met gebruikmaking van de rechtsstaat.

Simpel toch?
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 13:22:11 #58
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196168836
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:15 schreef mcmlxiv het volgende:
Ondertussen nog geen antwoord gekregen. Daarom maar wat eenvoudige stellingen:

Stelling 1: Eenieder die, zolang er geen wettig en overtuigend bewijs van het tegendeel gevonden is, niet vindt dat Biden de legale president-elect is, is een extreem-rechtse fundamentalist die de rechtstaat wil ondermijnen. Hier en in de VS.

Stelling 2: Indien mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, is het aan de rechtelijke macht om daarover te oordelen.

Stelling 3: Indien niet tijdig mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, blijft Biden de legale president-elect en uiteindelijk de legale president.

Stelling 4: De tijdigheid wordt bepaald door de normale procedures rondom een presidentswisseling. Worden bewijzen gevonden na een machtswisseling dan treden de dan geldende procedures in werking.

Gewoon volgens het principe van onschuldig tot anderszins bewezen en met gebruikmaking van de rechtsstaat.

Simpel toch?
Pffttt, straks ga je nog zeggen dat Biden geen kinderen of familie in overheids posities gaat benoemen. Moet niet gekker worden!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196168884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:23 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Jij liegt zoveel dat corona voor iedereen gevaarlijk is terwijl dat niet zo is bijvoorbeeld maar dat is een ander onderwerp verder.
Kijk je naar Nederland dan gaat het om een groep van ruim 4 miljoen mensen (ouderen, zwakkeren) die een verhoogd risico lopen. Ruim 3,5 miljoen daarvan ontvangen AOW en dat zijn onze ouders en grootouders, mensen waar we van houden.

Verder offtopic.
pi_196168945
Georgia nu ook al 12.500 stemmen voorsprong. Veel meer dan ik had berekend. Hertellen gaat daar ook zinloos worden.
pi_196169161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:15 schreef mcmlxiv het volgende:
Ondertussen nog geen antwoord gekregen. Daarom maar wat eenvoudige stellingen:

Stelling 1: Eenieder die, zolang er geen wettig en overtuigend bewijs van het tegendeel gevonden is, niet vindt dat Biden de legale president-elect is, is een extreem-rechtse fundamentalist die de rechtstaat wil ondermijnen. Hier en in de VS.

Stelling 2: Indien mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, is het aan de rechtelijke macht om daarover te oordelen.

Stelling 3: Indien niet tijdig mogelijk wettig en overtuigend bewijs in voldoende mate en met voldoende aanwijsbare daders gevonden wordt, blijft Biden de legale president-elect en uiteindelijk de legale president.

Stelling 4: De tijdigheid wordt bepaald door de normale procedures rondom een presidentswisseling. Worden bewijzen gevonden na een machtswisseling dan treden de dan geldende procedures in werking.

Gewoon volgens het principe van onschuldig tot anderszins bewezen en met gebruikmaking van de rechtsstaat.

Simpel toch?
Iedereen met een bepaalde mening of overtuiging die toch niet overeenkomt met hoe het rechtsysteem zich over zaken buigt een extreme-rechtse fundamentalist die de rechtsstaat wil ondermijnen noemen is even extreem.

Als ik hier roep dat ik vind dat Rutte niet de wettelijke minister is kan ik dat doen maar dan slaat dat nergens op. Om mij dan een meteen een extreem-rechtse fundamentalist die de rechtsstaat wil ondermijnen te noemen slaat dan net zo goed nergens op.
Als je alles dan toch zo nodig op een bepaald hoopje wilt gooien kun je mij in zo'n situatie volgens mij beter "in de war" of "verkeerd geïnformeerd" noemen.
pi_196169391
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Pffttt, straks ga je nog zeggen dat Biden geen kinderen of familie in overheids posities gaat benoemen. Moet niet gekker worden!
Ja, inderdaad, de mogelijkheid dat Biden dat zou kunnen doen, waar overigens nog geen enkele aanwijzing voor is,
Maar ik snap je kritiek, het zou toch echt te gek voor woorden zijn als een president dergelijk nepotisme zou vertonen. Belangrijke functies laten vervullen door familie wiens enige talent, bij wijze van spreken, het bepalen van de nieuwste modetrends voor chihuahuas is

oh wacht.....
  dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:49 #63
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196169499
Als Team Biden nu met China praat, is dat dan een overtreding van de Logan Act?
  PR en moderator dinsdag 10 november 2020 @ 14:05:44 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_196169550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Georgia nu ook al 12.500 stemmen voorsprong. Veel meer dan ik had berekend. Hertellen gaat daar ook zinloos worden.
En Arizona lijkt in the end toch naar Biden te gaan. Dus 306-232 it is

Volgens Trump is dat iig een ‘huge landslide’ :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_196169867
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:05 schreef Moira het volgende:

[..]

En Arizona lijkt in the end toch naar Biden te gaan. Dus 306-232 it is

Volgens Trump is dat iig een ‘huge landslide’ :D
Arizona hangt er nog steeds om volgens mij, of de cijfers op de site uit de OP kloppen niet. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196169916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Arizona hangt er nog steeds om volgens mij, of de cijfers op de site uit de OP kloppen niet. :P
Trump loopt wel iedere dag iets in maar volgens de berekeningen zou Biden er uiteindelijk zo'n 8.000 stemmen meer moeten hebben als alles geteld is, of er moet nog ergens een doos met Trump stemmen gevonden worden :P
pi_196170332
Ontkenningsfase is altijd lastig :+

twitter


twitter
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 november 2020 @ 14:49:26 #68
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196170368
Het is eigenlijk te triest voor woorden.

Ook dat toe-eigenen van vaccins. Pfizer heeft niks te maken met Trump.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 november 2020 @ 14:53:36 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196170438
twitter


Wtf is dit nu weer
pi_196170451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:53 schreef Kyran het volgende:
[ twitter ]

Wtf is dit nu weer
Inplannen van Tweets gaat niet altijd goed :P
  dinsdag 10 november 2020 @ 14:55:52 #71
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196170470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Inplannen van Tweets gaat niet altijd goed :P
_O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 14:57:28 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196170494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:53 schreef Kyran het volgende:
[ twitter ]

Wtf is dit nu weer
Met zn allen naar Four Seasons Minnesota
  dinsdag 10 november 2020 @ 15:20:23 #73
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196170871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:53 schreef Kyran het volgende:
[ twitter ]

Wtf is dit nu weer
Wist je dat niet? Trump heeft zojuist nieuwe verkiezingen uitgeroepen met een stembiljet waarop alleen zijn naam staat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_196170932
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wist je dat niet? Trump heeft zojuist nieuwe verkiezingen uitgeroepen met een stembiljet waarop alleen zijn naam staat.
Zelfs die zou hij nog verliezen.
  PR en moderator dinsdag 10 november 2020 @ 15:42:06 #75
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_196171262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Arizona hangt er nog steeds om volgens mij, of de cijfers op de site uit de OP kloppen niet. :P
Juist op basis daarvan ziet het er voor mij iig uit alsof ‘ie het net niet in zal halen, met nog zo weinig stemmen over. Maar weet niet wat de overgebleven stemmen daar nog zijn.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_196171314
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:42 schreef Moira het volgende:

[..]

Juist op basis daarvan ziet het er voor mij iig uit alsof ‘ie het net niet in zal halen, met nog zo weinig stemmen over. Maar weet niet wat de overgebleven stemmen daar nog zijn.
Ja ik weet niet precies waar de stemmen nog vandaan moeten komen en hoe accuraat de votes remaining zijn. Had het idee dat Trump steeds wat schommelde tegen de grens van de benodigde stemmen aan tot er soms overheen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 10 november 2020 @ 15:56:11 #77
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196171518
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:42 schreef Moira het volgende:

[..]

Juist op basis daarvan ziet het er voor mij iig uit alsof ‘ie het net niet in zal halen, met nog zo weinig stemmen over. Maar weet niet wat de overgebleven stemmen daar nog zijn.
54,283 volgens die github site. Sowieso gaat dat een hertelling worden
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  PR en moderator dinsdag 10 november 2020 @ 16:01:08 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_196171626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja ik weet niet precies waar de stemmen nog vandaan moeten komen en hoe accuraat de votes remaining zijn. Had het idee dat Trump steeds wat schommelde tegen de grens van de benodigde stemmen aan tot er soms overheen.
Klopt, en met de laatste 2 batches lijkt hij het qua percentages niet te halen. Maar wie weet!
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

54,283 volgens die github site. Sowieso gaat dat een hertelling worden
Ja ik bedoelde waar die vandaan komen (wat voor soort stemmen en welke counties). Van die overgebleven stemmen zou hij 63% moeten vangen om in te halen en die mark haalt ‘ie de laatste paar batches iig niet.

En een hertelling zal vast, net als in Georgia, maar tenzij het eindigt met een verschil van enkele tientallen/honderden stemmen zal een hertelling weinig verschil maken in de uitkomst.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_196172312
ze zijn inmiddels alle uitspraken en beschuldigen aan het factchecken en echt ALLES word gedebunked :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196172323
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:40 schreef Predator40 het volgende:
ze zijn inmiddels alle uitspraken en beschuldigen aan het factchecken en echt ALLES word gedebunked :D
Ze? Wie? :P Mogen we niet meegenieten?
  dinsdag 10 november 2020 @ 16:42:32 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_196172346
twitter


LANDSLIDE VICTORY
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196172388
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ze? Wie? :P Mogen we niet meegenieten?
verschillende nieuws sites maar omdat ze dat doen zullen ze wel pro biden zijn natuurlijk ( excuus van de trump supporters )

https://eu.usatoday.com/s(...)n-voters/6191399002/
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196172464
juist, de popular vote begint nu toch ook wel erg duidelijk te worden met 4.9 miljoen votes verschil :D

LANDSLIDE VICTORY !!!

nu nog even Trump en Co veroordelen voor de USPS fraude/suppression en tevens verliest hij tot nu toe elke rechtzaak die is aangespannen voor vermoedelijke fraude door de dems aangezien er niet gelogen mag worden in de rechtbank.

Film scenario dit hoor

[ Bericht 22% gewijzigd door Predator40 op 10-11-2020 17:05:17 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196172673
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:50 schreef Predator40 het volgende:
juist, de popular vote begint nu toch ook wel erg duidelijk te worden met 4.9 miljoen votes verschil :D

LANDSLIDE VICTORY !!!

nu nog even Trump en Co veroordelen voor de USPS fraude/suppression en tevens verliest hij tot nu toe elke rechtzaak die is aangespannen voor vermoedelijke fraude door de dems aangezien er niet gelogen mag worden in de rechtbank.

Film scenario dit hoor

Allemaal illegale stemmen joh. Clinton wist vier jaar geleden ook miljoenen illegalen op de been te brengen om op haar te stemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196172696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Allemaal illegale stemmen joh. Clinton wist vier jaar geleden ook miljoenen illegalen op de been te brengen om op haar te stemmen.
en toch heeft Trump 100% eerlijk gewonnen.... ;)
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:12:34 #86
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196172700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Allemaal illegale stemmen joh. Clinton wist vier jaar geleden ook miljoenen illegalen op de been te brengen om op haar te stemmen.
Een illegale stem is niet per se een stem van een illegaal. Mooi staaltje framing weer, Koos!
pi_196172739
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Een illegale stem is niet per se een stem van een illegaal. Mooi staaltje framing weer, Koos!
framing :D _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196172773
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 10 november 2020 @ 17:23:18 #89
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196172852
quote:
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196172983
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Een illegale stem is niet per se een stem van een illegaal. Mooi staaltje framing weer, Koos!
Zit FOX mij weer eens voor te liegen?

quote:
President Donald Trump claimed at a meeting with congressional leaders Monday that he lost the popular vote to Hillary Clinton in last November's election because between three million and five million "illegals" cast ballots, multiple sources told Fox News.

It is not the first time Trump has made the unverified claims about illegal immigrants casting votes for Clinton, the Democratic nominee. In late November, Trump tweeted that he had "won the popular vote if you deduct the millions of people who voted illegally." At the time, multiple law enforcement sources told Fox News that there was no evidence for Trump's claims.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:38:18 #91
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196173074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zit FOX mij weer eens voor te liegen?
[..]

Een stem op een Democraat is een illegale stem toch? Wel makkelijke definitie en eenvoudig te onderzoeken.
pi_196173107
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:46:57 #93
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196173214
quote:
Ach die 14.000 dooien kan toch wel geregeld worden? Andere dictators kunnen dat ook. En dan aktes beetje antidateren en klaar. Bewijs!
pi_196173450

scammers gonna scam....

ik weet het, het is wel wat blauw gekleurd
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 10 november 2020 @ 18:33:58 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196173944
WASHINGTON (Reuters) - U.S. President Donald Trump’s campaign on Monday filed a lawsuit in a Pennsylvania federal court, seeking to block state officials from certifying President-elect Joe Biden’s victory in the state.

https://www.reuters.com/a(...)tm_source=reddit.com
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 10 november 2020 @ 18:37:03 #97
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196173987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:33 schreef wdn het volgende:
WASHINGTON (Reuters) - U.S. President Donald Trump’s campaign on Monday filed a lawsuit in a Pennsylvania federal court, seeking to block state officials from certifying President-elect Joe Biden’s victory in the state.

https://www.reuters.com/a(...)tm_source=reddit.com
Hij houdt blijkbaar van rechtszaken verliezen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196174134
twitter
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 19:34:05 #99
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196174873
twitter

:')
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:42:55 #100
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')