SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Niet genoeg, ongeveer 56% van de stemmen die binnenkwamen, heeft vgm 63% nodigquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zag net dat Donald daar 10k stemmen inloopt.![]()
![]()
Hah redacted. Geen zin in juridisch gezeik.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Momenteel 57,26% nodig!quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet genoeg, ongeveer 56% van de stemmen die binnenkwamen, heeft vgm 63% nodig"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ah, minder dan ik dacht,quote:
Maar zit er alsnog iets onder dan en zoveel stemmen zijn er niet meer![]()
Nogmaals, die John King is de echte winner van deze elections. Briljant ook, hoe lang hij mensen geinteresseerd kan houden in cijfers die al 12 uur hetzelfde zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Z'n manier van retorische zinnen opdreunen is zo mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nogmaals, die John King is de echte winner van deze elections. Briljant ook, hoe lang hij mensen geinteresseerd kan houden in cijfers die al 12 uur hetzelfde zijn.
![]()
Zeker, al is hij niet de enigequote:Op vrijdag 6 november 2020 03:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldig
![]()
OK, die 'persco' kon ik niet afkijken want bingo kaart was vol na 2 minuutjesHij zag er wel afgemat uit btw. Maar qua vote counts zijn er niet echt grote veranderingen toch?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik heb helaas geen MSNBC, we hebben hier enkel CNN, die wel heel erg - bijna krampachtig - hun best doen om zo neutraal mogelijk over te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, al is hij niet de enige
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldigHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
Snap ik, wordt in europa ook bijna enkel naar CNN gekeken, maar deze guy is echt een machine. Moest gistere nverplicht van MSNBC naar huis om te rusten aangezien hij de hele nacht maar door en doorgingquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen MSNBC, we hebben hier enkel CNN, die wel heel erg - bijna krampachtig - hun best doen om zo neutraal mogelijk over te komen.(zelfs lang na King ook al ging slapen)
![]()
Steve is een held. Kornacki cam.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Kan in een mum van tijd adh van de kaart alle mogelijkheden aangevenquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldig
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Overigens zelfs al gaat Biden over die 2500 lead heen en aan de leiding zal die (itt mogelijk Pennsylvania vannacht) niet gecalled worden. Voorsprong is te klein, met ook nog provisional ballots en overseas ballots die moeten komen en dem ogelijkheid op een recount![]()
Ik zit niet in Europa, maar volgens mij heb ik wel dezelfde CNN versie als in Europa (volgens mij hebben ze meedere edities)quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ik, wordt in europa ook bijna enkel naar CNN gekeken, maar deze guy is echt een machine. Moest gistere nverplicht van MSNBC naar huis om te rusten aangezien hij de hele nacht maar door en doorging(zelfs lang na King ook al ging slapen)
Maar die overseas ballots zullen toch geen duizenden zijn ? Denk dat als het verschil bijvoorbeeld 3.000 is, zal de overseas votes toch het verschil niet kunnen maken ? (Tenzij je 99% van de overseas weet te behalen)quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:26 schreef skysherrif het volgende:
Overigens zelfs al gaat Biden over die 2500 lead heen en aan de leiding zal die (itt mogelijk Pennsylvania vannacht) niet gecalled worden. Voorsprong is te klein, met ook nog provisional ballots en overseas ballots die moeten komen en dem ogelijkheid op een recountHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
10.000 oid meen ik ergens te hebben gelezen, zal overigens niet heel veel verschillen tussen biden en trump. Expats en officials in military meer biden, gewone militairen meer trumpquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar die overseas ballots zullen toch geen duizenden zijn ? Denk dat als het verschil bijvoorbeeld 3.000 is, zal de overseas votes toch het verschil niet kunnen maken ? (Tenzij je 99% van de overseas weet te behalen)
Maar ondanks dat is die lead gewoon te klein om safe de staat voor biden te callen.![]()
Met zo'n klein verschil gaan ze Georgia niet callen.
Is ook niet nodig, want als PA komt hebben ze een duidelijker verschil en is GA verre van nodig.![]()
Precies, zolang de verschillen zo klein blijven, moet je slagen om de arm blijven houden i.v.m. rechtszaken, hertellingen etc.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
10.000 oid meen ik ergens te hebben gelezen, zal overigens niet heel veel verschillen tussen biden en trump. Expats en officials in military meer biden, gewone militairen meer trump
Maar ondanks dat is die lead gewoon te klein om safe de staat voor biden te callen.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:32 schreef AMDB het volgende:
Is ook niet nodig, want als PA komt hebben ze een duidelijker verschil en is GA verre van nodig.
Het is namelijk niet alleen dat je da nGeorgia called, als Fox bijv. Georgia zou callen die ook al Arizona callen....
zouden ze het presidentschap meteen voor Biden callen.... dus is extra voorzichtigheid in Georgia geboden![]()
Een staat callen is dat ook niet meer dan nieuwsorganisaties zeggen dat het verschil niet te overbruggen is? Zijn er officiele "calls" van staten? Meeste zijn nog aan het tellen nml.
Iemand die dit weet?![]()
Ja, maar een lead van een paar staten voor Joe zou wel fijn zijn. Dan bestaat de kans dat er vanuit de republikeinse partij stemmen opgaan om Donald te laten stoppen met onzinnige rechtszaken, en te overtuigen om zijn verlies toe te gaan geven. (alhoewel ik niet verwacht dat hij dit ooit zal gaan doenquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:32 schreef AMDB het volgende:
Is ook niet nodig, want als PA komt hebben ze een duidelijker verschil en is GA verre van nodig.)
1902 verschil in GA.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Officiele call van staten komt pas nadat men helemaal klaar is met tellen. Dus ook als jij 100.000 stemmen voor staat met nog maar 5.000 te tellen, zal de staat nog niks callen, maar CNN bijvoorbeeld wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:33 schreef AMDB het volgende:
Een staat callen is dat ook niet meer dan nieuwsorganisaties zeggen dat het verschil niet te overbruggen is? Zijn er officiele "calls" van staten? Meeste zijn nog aan het tellen nml.
Iemand die dit weet?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Dat dacht ik al. Dank je.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Officiele call van staten komt pas nadat men helemaal klaar is met tellen. Dus ook als jij 100.000 stemmen voor staat met nog maar 5.000 te tellen, zal de staat nog niks callen, maar CNN bijvoorbeeld wel.![]()
![]()
Graham verlaat het zinkende schip nog niet.
Om de reden die ik al dacht, Trump afvallen is republikeins stemvee verliezen.![]()
Kornackiquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldig![]()
Jammer dat je moet kiezen tussen hem en King![]()
Vanuit de Trump campaign was er veel kritiek op Graham dat hij niks van zich liet horen. Blijkbaar is hij overstag gegaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:38 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Om de reden die ik al dacht, Trump afvallen is republikeins stemvee verliezen.
Gingrich en Ted Cruz zijn beiden ook woest bij Hannity.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:38 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Om de reden die ik al dacht, Trump afvallen is republikeins stemvee verliezen.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Als Biden Arizona behoudt wel. Die is nog niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:06 schreef illusions het volgende:
Dan is het wel klaar toch eigenlijk? Als Georgia naar Biden gaat?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Waar kunnen jullie die zender volgen? Ik heb alleen CNN en de zenders uit de OP.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kan in een mum van tijd adh van de kaart alle mogelijkheden aangeven![]()
Ik volg een live stream: https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/ (er zijn er meerdere)quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Waar kunnen jullie die zender volgen? Ik heb alleen CNN en de zenders uit de OP.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Eerlijk gezegd ben ik er nog niet zo zeker van dat Joe gaat winnen. Zou Donald nog net Arizona binnen sneaken, komt ie nog heel dichtbij. Is het restant stemmen en PA zo overduidelijk voor Biden ?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
ja penn is heel duidelijk voor Bidenquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik er nog niet zo zeker van dat Joe gaat winnen. Zou Donald nog net Arizona binnen sneaken, komt ie nog heel dichtbij. Is het restant stemmen en PA zo overduidelijk voor Biden ?![]()
Daar heeft hij na het betalen van al zijn schulden en rechtszaken geen geld meer voor. En geen regeringsvliegtuig om hem van hot naar her te brengen. Bovendien mag ik hopen dat hij dan in de gevangenis zit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik volg een live stream: https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/ (er zijn er meerdere)![]()
Kan die niet ook in de OP ?![]()
Dit plaatje is ook erg handig om de mogelijkheden te zien:
Explore Trump and Biden’s Paths to Victory“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dat moet TS dan doen of een mod.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
Kan die niet ook in de OP ?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Okay, we gaan het zien. Senator van PA is ook ervan overtuigd dat Joe het gaat halen in PAquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja penn is heel duidelijk voor BidenHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
De foxnews stream dan ook aanpassen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
Kan die niet ook in de OP ?
https://www.foxnews.com/goLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
![]()
Slip slidin' away
Slip slidin' away
You know the nearer your destination
The more you're slip slidin' away
26,319 inmiddels toch?"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
De tweet komt net binnenquote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Nou dat wordt wat
Georgia kan mss wel heeeeel lang gaan duren Too close to call, recount, rechtszaken ....
[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 06-11-2020 05:55:48 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Mja, PA en NV is ook genoeg. PA alleen al.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:56 schreef Kijkertje het volgende:
Georgia kan mss wel heeeeel lang gaan duren Too close too call, recount, rechtszaken ....
[ twitter ]![]()
Ja precies! Doe maar gewoon PAquote:Op vrijdag 6 november 2020 05:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Mja, PA en NV is ook genoeg. PA alleen al.
Man man man, dat gaat ook steeds verder omhoog:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Niet heel verwonderlijk als je die meutes daar ziet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 05:17 schreef Kijkertje het volgende:
Man man man, dat gaat ook steeds verder omhoog:
[ twitter ]![]()
![]()
Dit is die 'grote' zaak die Trump noemde in zijn toespraak die ze gewonnen hebben:Nou nou wat een overwinning!quote:“We won a case, a big case,” he said. (In fact, the campaign simply won a court ruling saying that observers should be allowed to stand six feet away from counting rather than farther away.)
"Trump's lead in Pennsylvania down to 24k"
En nog meer dan 5% te gaan. Biden zal uiteindelijk op 50-70k verschil uit gaan komen.
[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 06-11-2020 06:31:40 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Inmiddels is de achterstand terug gebracht tot 22.576 stemmen...quote:Op vrijdag 6 november 2020 06:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
"Trump's lead in Pennsylvania down to 24k"
En nog meer dan 5% te gaan. Biden zal uiteindelijk op 50-70k verschil uit gaan komen.![]()
AZ nu 47,052, weer 500 méér geworden. Arizona gaat net zo close worden als Georgia denk ik.
Reactie van Trump was weer om te kotsen, trouwens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
GA ziet er goed uit, maar recount.
PA ziet er goed uit, maar kansrijke rechtszaak (de enige). Niet deze: https://www.telegraaf.nl/(...)ling-in-philadelphiaNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
"Kansrijke rechtszaak"quote:Op vrijdag 6 november 2020 06:57 schreef Arcee het volgende:
GA ziet er goed uit, maar recount.
PA ziet er goed uit, maar kansrijke rechtszaak (de enige). Niet deze: https://www.telegraaf.nl/(...)ling-in-philadelphia
Gaat maar om een aantal stemmen.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Als ie alleen maar Georgia nog pakt, heeft ie eigenlijk al gewonnen
Revolutions are the locomotives of history.
Die Phil Mattingly weer op CNN
Wakey wakey eggs and bakey
Ik neem aan dat er niet veel veranderd is sinds gisteravond?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Ja het is al een tijdje geen race meer. PA gaat met ruime afstand naar Biden en daarmee is het voorbij (haha!).quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik er nog niet zo zeker van dat Joe gaat winnen. Zou Donald nog net Arizona binnen sneaken, komt ie nog heel dichtbij. Is het restant stemmen en PA zo overduidelijk voor Biden ?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Tja, dat horen we al een tijdje van de commentatoren, maar voorlopig staat Donald nog voor, dus eerst maar eens zien, en dan gelovenquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja het is al een tijdje geen race meer. PA gaat met ruime afstand naar Biden en daarmee is het voorbij (haha!)..
Overigens heeft Donald het op zich goed gezien. Hij heeft erg ingehakt de afgelopen maanden over per post stemmen, zodat de meerderheid van zijn aanhang in persoon heeft gestemd.
De enige wijze van stemmen waar nog een rechtszaak van te bakken valt, is stemmen per post. (post stempels, bezorging etc). En de meerderheid van de democraten stemmen nu weer per post.
Als hij het allemaal zo van te voren bedacht heeft, is het best slim gespeeld. Of het gaat werken uiteindelijk valt nog te bezien.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
De stemmen die nog geteld moeten worden komen voornamelijk uit county's waar 60-80% Biden stemt, je hoeft geen raketgeleerde te zijn om dan te snappen dat met nog zo'n 350.000 te tellen stemmen die achterstand van 18.000 gewoon ruim ingelopen gaat worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, dat horen we al een tijdje van de commentatoren, maar voorlopig staat Donald nog voor, dus eerst maar eens zien, en dan geloven.
![]()
Er zijn toch gewoon regels cq wetten voor. Dat stemmen per post.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens heeft Donald het op zich goed gezien. Hij heeft erg ingehakt de afgelopen maanden over per post stemmen, zodat de meerderheid van zijn aanhang in persoon heeft gestemd.
De enige wijze van stemmen waar nog een rechtszaak van te bakken valt, is stemmen per post. (post stempels, bezorging etc). En de meerderheid van de democraten stemmen nu weer per post.
Als hij het allemaal zo van te voren bedacht heeft, is het best slim gespeeld. Of het gaat werken uiteindelijk valt nog te bezien."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wat ik bizar vind is dat ze de boel niet durven te callen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
De stemmen die nog geteld moeten worden komen voornamelijk uit county's waar 60-80% Biden stemt, je hoeft geen raketgeleerde te zijn om dan te snappen dat met nog zo'n 350.000 te tellen stemmen die achterstand van 18.000 gewoon ruim ingelopen gaat worden.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Op welk moment zullen promintente Republikeinen Trump gaan afvallen? Voorlopig gaan ze nog gewoon door met enablen.![]()
Gaat om een rechtszaak over de drie dagen verlenging van binnenkomende stemmen per post. Dat kan best een significant verschil maken als er alsnog een streep door die drie dagen zou gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Kansrijke rechtszaak"
Gaat maar om een aantal stemmen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
ik hoop dat John King de overwinning mag callengot some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Ook bijzonder dat figuren zoals Cruz en Graham het vuurtje nog even doodleuk aanwakkeren en Trumps beschuldigingen van fraude onderschrijven.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Dus Pennsylvania voor Biden callen terwijl hij in werkelijkheid 18.000 stemmen minder heeft?quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat ik bizar vind is dat ze de boel niet durven te callen.![]()
De Trumps klagen juist over het gebrek aan steun van de prominente Republikeinen, ik lees toch ook behoorlijk wat kritiek op Trump uit die hoek.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Op welk moment zullen promintente Republikeinen Trump gaan afvallen? Voorlopig gaan ze nog gewoon door met enablen.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Of gewoon heel dom, aangezien niemand hem meer gelooft op het moment dat hij erover begon te klagen. Iedereen zag het al aankomen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als hij het allemaal zo van te voren bedacht heeft, is het best slim gespeeld. Of het gaat werken uiteindelijk valt nog te bezien.
Daarnaast kan het er ook nog voor gezorgd hebben dat zijn eigen aanhang dan helemaal niet heeft gestemd als in persoon niet mogelijk was.![]()
Nou we zijn er bijna
Hopelijk valt vandaag het doek. Kan ik eindelijk ophouden met werkontwijkend gedrag![]()
![]()
Niemand?quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Of gewoon heel dom, aangezien niemand hem meer gelooft op het moment dat hij erover begon te klagen. Iedereen zag het al aankomen.
Daarnaast kan het er ook nog voor gezorgd hebben dat zijn eigen aanhang dan helemaal niet heeft gestemd als in persoon niet mogelijk was.![]()
het is echt nog te vroeg maar het word wel een landslidequote:Op vrijdag 6 november 2020 07:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus Pennsylvania voor Biden callen terwijl hij in werkelijkheid 18.000 stemmen minder heeft?got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Ach stemmen zijn stemmen natuurlijk. Als meer republikeinen per post hadden gestemd waren de uitslagen anders verdeeld geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Of gewoon heel dom, aangezien niemand hem meer gelooft op het moment dat hij erover begon te klagen. Iedereen zag het al aankomen.
Daarnaast kan het er ook nog voor gezorgd hebben dat zijn eigen aanhang dan helemaal niet heeft gestemd als in persoon niet mogelijk was.
Maar nu lijkt het erop dat het een heel langzame pijnlijke ondergang voor Trump aan het worden is in plaats van een snelle.![]()
Het is overduidelijk dat Biden dat wint. Was dit op verkiezingsnacht in elke andere verkiezing hadden ze dit al lang gecalled.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus Pennsylvania voor Biden callen terwijl hij in werkelijkheid 18.000 stemmen minder heeft?
Misschien toch bang om de eerste te zijn en dan Republikeinse toorn over je af roepen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik denk dat ze niet willen callen zolang Trump nog voorstaat, ook al is die voorsprong maar schijn. Normaal gesproken zou een call nu al mogelijk zijn maar het is gewoon een feit dat de hoeveelheid mail votes een compleet andere race er van maakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat Biden dat wint. Was dit op verkiezingsnacht in elke andere verkiezing hadden ze dit al lang gecalled.
Misschien toch bang om de eerste te zijn en dan Republikeinse toorn op je af roepen?![]()
het is redelijkerwijs wel een gelopen race, maar de aantallen en percentages zijn nog te groot om onzekerheid uit te sluitenquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat Biden dat wint. Was dit op verkiezingsnacht in elke andere verkiezing hadden ze dit al lang gecalled.
Misschien toch bang om de eerste te zijn en dan Republikeinse toorn op je af roepen?got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Bij CNN lijkt het me overduidelijk dat ze Biden gaan uitroepen tot winnaar op het moment dat hij Trump inhaalt in PA. Iedereen daar weet dat het een kwestie is van when not if.![]()
In Pennsylvania? Nee joh, echt niet. In essentie moet Biden 53% van de resterende stem pakken en hij pakt gemiddeld 80%. Die kans echt nul.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:58 schreef Ruse het volgende:
[..]
het is redelijkerwijs wel een gelopen race, maar de aantallen en percentages zijn nog te groot om onzekerheid uit te sluiten
Hell, dat ze Nevada niet durven vind ik al opmerkelijk.
Georgia wel te begrijpen.
Arizona geen idee.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Verschil loopt ongeveer terug met 10k stemmen per uur. Nog een uurtje of 2 dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:59 schreef MoreDakka het volgende:
Bij CNN lijkt het me overduidelijk dat ze Biden gaan uitroepen tot winnaar op het moment dat hij Trump inhaalt in PA. Iedereen daar weet dat het een kwestie is van when not if.![]()
![]()
Maar jij snapt ook dat het enigszins vreemd over komt om een staat te callen voor de kandidaat die achter staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In Pennsylvania? Nee joh, echt niet. In essentie moet Biden 53% van de resterende stem pakken en hij pakt gemiddeld 80%. Die kans echt nul.
Hell, dat ze Nevada niet durven vind ik al opmerkelijk.
Georgia wel te begrijpen.![]()
![]()
Alleen voor mensen die geen verkiezingen volgen. Is vrij standaard. Trouwens, in Nevada staat Biden voor, dus daar gaat het argument niet op.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar jij snapt ook dat het enigszins vreemd over komt om een staat te callen voor de kandidaat die achter staat
Snap wel dat ze willen wachten vanuit het oogpunt van sociale impact en veiligheid, als dat is wat ze doen, dus in die zin waarschijnlijk wel verstandig.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Net op de Radio "alle ogen zijn gericht op Georgia, Trump loopt 1800 stemmen voor met 99% geteld".
Dit is natuurlijk waar, maar Georgia is waarschijnlijk totaal niet relevant in the end.
Nu lijkt het nog heel spannend, terwijl dat het helemaal niet meer is natuurlijk.
(wel in Georgia natuurlijk)
Voor de mensen die niet zelf gaan kijken lijkt het nu nog heel spannend.
![]()
Hij bedoel FOR natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij is bang dat Biden genaaid word in AZ?????"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Nee, ze doen alsof mensen die stemmen tellen in Arizona Republikeinse stemmen zouden weghalen, terwijl ze in Pennsylvania de drukpers hebben aangezet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij is bang dat Biden genaaid word in AZ?????“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
Een paar weken thuis en wat corona en een verstandige puberdochter in opstand heeft mevrouw Conway geen reflectie gebracht.![]()
De laatste 7 tweets van Trump staat ook echt 5 keer dit overheen:Het zal je president maar wezen...quote:Een deel van, of alle content die wordt gedeeld in deze Tweet wordt in twijfel getrokken en is mogelijk misleidend over de manier waarop je kan deelnemen aan verkiezingen of andere civiele processen.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
laten we maar even geen nep-tweets plaatsen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik dacht dat die heks zich had teruggetrokken in de anonimiteitquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:15 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Een paar weken thuis en wat corona en een verstandige puberdochter in opstand heeft mevrouw Conway geen reflectie gebracht.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit ja. Als hij en John King er niet zijn, zet ik t weer eventjes uitquote:
Het lijkt erop dat staten extra zorgvuldig tellen nu. Daarom duurt het ook zo lang en worden zelfs kleine plukjes nog over de nacht heen getild.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als hij het allemaal zo van te voren bedacht heeft, is het best slim gespeeld. Of het gaat werken uiteindelijk valt nog te bezien.
[ Bericht 1% gewijzigd door Arcee op 06-11-2020 08:45:35 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
![]()
Ach jochie toch....I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Typisch narcisme dit.quote:
Niet kunnen accepteren dat je verloren hebt, dus dan moet er wel fraude gepleegd zijn.
Dat doet ie eigenlijk met alles, ook met rechtszaken in het verleden bijvoorbeeld."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Wie is die host op Fox News nu? Die bekritiseert het callen van Arizona dinsdag (door Fox zelf) en trekt de eerlijkheid van de verkiezingen in twijfel.
-edit-
Sean Hannity blijkbaar.![]()
Hij is zeker even vergeten dat hij zelf ook diverse staten won met minimale marges in 2016. Dat was toen blijkbaar geen reden om te twijfelen aan de uitslag.quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
![]()
Te verwachten....I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Goedemorgen. Ik niet, wacht nog op Philadelphia. Die gaat het vonnis brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:33 schreef AMDB het volgende:
Iemand die dit weet?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Lol, zelfs toen was dat reden om er aan te “twijfelen”, met de zogenaamd miljoenen illegalen die op Clinton gestemd zouden hebben waardoor hij niet de popular vote won.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is zeker even vergeten dat hij zelf ook diverse staten won met minimale marges in 2016. Dat was toen blijkbaar geen reden om te twijfelen aan de uitslag.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Trumps gejank is natuurlijk grappig, maar vergeet niet dat de VS turbulente weken staan te wachten. De president gaat zijn verlies hoe dan ook niet erkennen en het is afwachten hoe zijn aanhangers daar op gaan reageren.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nou ja, op zich is het niet vreemd om bij een verlies met kleine verschillen te vragen om er goed op te letten dat alles correct wordt uitgevoerd. De toon waarop hij dat doet is nu alleen ietwat ongelukkigquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is zeker even vergeten dat hij zelf ook diverse staten won met minimale marges in 2016. Dat was toen blijkbaar geen reden om te twijfelen aan de uitslag.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
Even een draadje om door te scrollen tijdens het tellen.
Blijkbaar laat op de avond een rechtszaak via facetime over aanwezigheid bij tellen.![]()
Nu nog maar 665quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
Nog geen 1300 stemmen vershcil in GA."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dat gaat het Huis bepalen, maar dan per staat en dus wint Trump.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de procedure bij een gelijke stand??Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de procedure bij een gelijke stand??
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Trump bepaalt niet wie gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:36 schreef KoosVogels het volgende:
Trumps gejank is natuurlijk grappig, maar vergeet niet dat de VS turbulente weken staan te wachten. De president gaat zijn verlies hoe dan ook niet erkennen en het is afwachten hoe zijn aanhangers daar op gaan reageren.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Penaltiesquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de procedure bij een gelijke stand??Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dan kiest het Huis.quote:"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dat zoeken ze daar maar uit. Ben vooral blij als die permanente shitshow in het Witte Huis is afgelopen en die lunatic geen schade meer kan toebrengen aan internationale bondgenootschappen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:36 schreef KoosVogels het volgende:
Trumps gejank is natuurlijk grappig, maar vergeet niet dat de VS turbulente weken staan te wachten. De president gaat zijn verlies hoe dan ook niet erkennen en het is afwachten hoe zijn aanhangers daar op gaan reageren.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het mooie is dat dit verloop al vanaf Woensdag rond het middag uur (onze tijd) bekend was.
Dus dat Trump op veel plekken voor zou staan, maar dat Biden zou gaan winnen door de mail voting.
Dus Trump zit al 48 uur te kijken naar nummertjes die heeeeeeeeeelll langzaam zijn ondergang betekenen.
eigenlijk best wel marteling.![]()
Eentje meer en de evangelicals waren nog meer uit hun dak gegaan. Jammer.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ze zullen wel even pruttelen, maar gaan toch weer over op de orde van de dag. Wie kan zich in deze tijd veroorloven om voor een verloren zaak te gaan protesteren ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:36 schreef KoosVogels het volgende:
Trumps gejank is natuurlijk grappig, maar vergeet niet dat de VS turbulente weken staan te wachten. De president gaat zijn verlies hoe dan ook niet erkennen en het is afwachten hoe zijn aanhangers daar op gaan reageren.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:42 schreef koemleit het volgende:
Het mooie is dat dit verloop al vanaf Woensdag rond het middag uur (onze tijd) bekend was.
Dus dat Trump op veel plekken voor zou staan, maar dat Biden zou gaan winnen door de mail voting.
Dus Trump zit al 48 uur te kijken naar nummertjes die heeeeeeeeeelll langzaam zijn ondergang betekenen.
eigenlijk best wel marteling.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Bij AP nog niet. Maar waar zie je die score?quote:ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ik volg NYT en daar staat dit: We just received 816 additional votes from Georgia. Trump is currently up by 665 votes. 3m agoquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij AP nog niet. Maar waar zie je die score?![]()
Werd net op CNN gemeldquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij AP nog niet. Maar waar zie je die score?![]()
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij AP nog niet. Maar waar zie je die score?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Milwaukee was achteraf gezien het keerpuntquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:42 schreef koemleit het volgende:
eigenlijk best wel marteling.![]()
dit is ook wel een leuke sitequote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij AP nog niet. Maar waar zie je die score?
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
@Arcee was me al voor zie ik, excuus![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlTnhxquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is ook wel een leuke site
@:Arcee was me al voor zie ik, excuus
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Zuiver, kun je ook zeggen. Extra zuiver na de beschuldigen van Trump over fraude vooraf.quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wel even de "shrink tables" aan zetten, scheelt behoorlijk scrollenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wel even de "shrink tables" aan zetten, scheelt behoorlijk scrollen
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het is van de zotte dat er geen waarnemers in de telkantoren aanwezig zijn.speak only if it improves the silence.![]()
Er is blijkbaar al een mogelijke aanslag op het telkantoor in Philly verijdeld. Ik ben heel benieuwd wat de komende weken gaan brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:43 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ze zullen wel even pruttelen, maar gaan toch weer over op de orde van de dag. Wie kan zich in deze tijd veroorloven om voor een verloren zaak te gaan protesteren ?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
7658 ongeveer (quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En hoeveel moeten er nog geteld worden?altijd mooi die exacte aantallen terwijl er nog speling inzit)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Volgens mij zijn die gewoon aanwezig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:48 schreef TjjWester het volgende:
Het is van de zotte dat er geen waarnemers in de telkantoren aanwezig zijn.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ook wel ergens grappig dat hij deze marteling zelf in gang heeft gezet door via post stemmen in diskrediet te brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:42 schreef koemleit het volgende:
eigenlijk best wel marteling.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
De geniale nerd die deze site gebouwd heeft moet toch gewoon een dikke baan bij FOX/CNN/NBC of waar hij maar wil kunnen krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
@:Arcee was me al voor zie ik, excuus![]()
![]()
Dat zou het zeker zijn, als dit waar zou zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:48 schreef TjjWester het volgende:
Het is van de zotte dat er geen waarnemers in de telkantoren aanwezig zijn.
Dat is het alleen niet.![]()
Dat geloof je zelf? Ik ken wel klachten dat de afstand die ze moeten houden ten opzichte van de teller als lastig word ervaren. Iets met Coronaquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:48 schreef TjjWester het volgende:
Het is van de zotte dat er geen waarnemers in de telkantoren aanwezig zijn.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
In elk geval heel veel republikeinse kiezers ontmoedigd. En nu huilen dat de verdeling zo scheef is... Gek hè.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ook wel ergens grappig dat hij deze marteling zelf in gang heeft gezet door via post stemmen in diskrediet te brengen.Huilen dan.![]()
Hij zei ook dat voter suppression voorkomen moet worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:50 schreef DonDruiper het volgende:
Zoon Donald Trump: Het beste is een totale oorlog
Oh boi...
De FBI mag daar even langs wegens opruiingquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:50 schreef DonDruiper het volgende:
Zoon Donald Trump: Het beste is een totale oorlog
Oh boi...![]()
Burgers mogen niet aanwezig zijn. In sommige staten zijn de ramen afgeplakt om het nieuwschierige volk buiten de deur te houden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:49 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat zou het zeker zijn, als dit waar zou zijn.
Dat is het alleen niet.speak only if it improves the silence.![]()
Nee, ramen zijn afgeplakt omdat boze bootlickers voor de ramen stonden te bleren en het proces verstoorden. Binnen waren gewoon waarnemers en journalisten aanwezig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Burgers mogen niet aanwezig zijn. In sommige staten zijn de ramen afgeplakt om het nieuwschierige volk buiten de deur te houden.Ik ga naar huis.![]()
Nog niks (wezenlijk) veranderd begrijp ik?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De observeurs zijn wat, militairen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Burgers mogen niet aanwezig zijn. In sommige staten zijn de ramen afgeplakt om het nieuwschierige volk buiten de deur te houden.
Demonstranten mogen niet naar binnen. Zou ook wat zijn.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
De FBI mag die hele familie wel een bezoekje brengen, evenals Bannon en degene die de hitsende campagnemails vanuit Trump verstuurt. En breng DeJoy ook maar voor het gerecht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De FBI mag daar even langs wegens opruiingLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ook niet waar, tenminste niet in alle staten. In veel staten mag je gewoon een kijkje nemen, maar wel onder begeleiding en niet met hordes mensen tegelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Burgers mogen niet aanwezig zijn. In sommige staten zijn de ramen afgeplakt om het nieuwschierige volk buiten de deur te houden.
En dat laatste is waar jij waarschijnlijk op doelde.![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, ramen zijn afgeplakt omdat boze bootlickers voor de ramen stonden te bleren en het proces verstoorden. Binnen waren gewoon waarnemers en journalisten aanwezig.speak only if it improves the silence.![]()
Weer een mooi stukje op The Guardian Live Blog:quote:Donald Trump sent three tweets about 20 minutes ago – that would be around 2:30am at the White House.
In one he warns that the two runoff US senate elections in Georgia could throw the senate to the Democrats if he does not win the presidency, making his win all the more important, he asserts.
When you are warning about two Democratic senate candidates winning runoff elections in Georgia, some people would say, that is an indication that you realize the desperation of your circumstance and are stretching ever further for an argument that will stick.
In any case the importance of Trump’s win to any person or group of people does not matter, now, to the outcome. The votes and the die have been cast.
Trump also tweeted about “illegal votes”, employing caps lock, and wrote “Twitter is out of control,” a sentiment with which no citizen of the United States or indeed the globe could disagree.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Nee natuurlijk laten ze geen doorgesnoven horde bewapende Trumptards naar binnen om de boel in het stemlokaal op stelten te zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Burgers mogen niet aanwezig zijn. In sommige staten zijn de ramen afgeplakt om het nieuwschierige volk buiten de deur te houden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ook niet waar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.
Kan je ook iets vertellen wat waar is, of zijn leugens de enige optie?![]()
Wat gek dat we zulke geluiden in 2016 niet hebben gehoord!quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nog even los van de vraag waarom je naar onze kieswet zou moeten kijken om te bepalen wat wettig is in de US.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ook niet waar.
Kan je ook iets vertellen wat waar is, of zijn leugens de enige optie?Mary had a little lamb
Niet met 500 man ineens, ordelijk is er veel mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Er zal ook volgend jaar in Nederland een maximum op zitten. Iets met afstand houden en corona.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Een nederlands burger heeft het wettelijk recht aanwezig te zijn in elk stemkantoor dat hij wenst.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ook niet waar.
Kan je ook iets vertellen wat waar is, of zijn leugens de enige optie?speak only if it improves the silence.![]()
Als je kijkt naar onze kieswet zetten ze vast ook ergens een blokkade neer als een club boze boeren met trekkers op een kantoor af komt stormen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.Ik ga naar huis.![]()
Stemmen dan alleen nog maar tellen in voetbalstadionsquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een nederlands burger heeft het wettelijk recht aanwezig te zijn in elk stemkantoor dat hij wenst.![]()
![]()
Hier zijn er weinig mensen die er gebruik van maken, meestal wat bejaarden en een partij vertegenwoordiger.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Stemmen dan alleen nog maar tellen in voetbalstadionsspeak only if it improves the silence.![]()
Kom op Georgia. Hopelijk kan ik dan eindelijk rust vinden en niet constant die github en CNN bekijken.![]()
Dat zal dus volgend jaar beperkt worden tot een maximum per telplek. Zoals er momenteel bij elke binnenlocatie een maximum zit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een nederlands burger heeft het wettelijk recht aanwezig te zijn in elk stemkantoor dat hij wenst.
Officiële waarnemers (van beide partijen) en journalisten zijn gewoon aanwezig momenteel, er is geen enkele reden om aan te nemen dat de waarneming niet goed gaat of dat er fraude wordt gepleegd.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
In Georgia staan mensen uit de groep van wijlen John Lewis klaar om te callen. Dat zal aardig wat dramatiek geven.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Natuurlijk hearsay, maar ik zie geen reden om er aan te twijfelen:Mary had a little lamb
Tja dat hij daar een adviseur voor nodig heeft zegt genoeg........quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:59 schreef De_Hertog het volgende:
Natuurlijk hearsay, maar ik zie geen reden om er aan te twijfelen:
[ twitter ]speak only if it improves the silence.![]()
In Pennsylvania is het zo:
Poll watchers. Poll watchers are registered voters in the county who have been appointed by a party or candidate to observe at the precinct. One poll watcher per party and one poll watcher per candidate may be inside at any given time. Watchers must remain at least 6 feet away from the area where voting is occurring
Voor zover ik weet, is er bij de tientallen of honderden poll watchers daar welgeteld 1 gemeld incident geweest van iemand die niet binnen mocht in een lokaal omdat hij voor een andere locatie geregistreerd stond, maar dat bleek uiteindelijk wel te mogen, dus is hij gewoon binnen gelaten. Burgers mogen alleen binnen om te stemmen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Het is maar goed dat mijn apolitieke vriendin en ik nog niet samenwonenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:58 schreef ikbenrond het volgende:
Kom op Georgia. Hopelijk kan ik dan eindelijk rust vinden en niet constant die github en CNN bekijken.![]()
![]()
Waarbij de voorzitter verantwoordelijk is voor de orde. Die gaat echt geen honderden mensen toelaten in coronatijd. Dat is namelijk gewoon gevaarlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.zie email 27 oktober![]()
De Voorzitter kan de sessie onderbreken als de orde in gevaar komt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet zetten ze vast ook ergens een blokkade neer als een club boze boeren met trekkers op een kantoor af komt stormen.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Lees nou eens die kieswet voordat je begint te blaten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een nederlands burger heeft het wettelijk recht aanwezig te zijn in elk stemkantoor dat hij wenst.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
@Weltschmerzquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:59 schreef De_Hertog het volgende:
Natuurlijk hearsay, maar ik zie geen reden om er aan te twijfelen:
[ twitter ]What Would Goku Do![]()
Nog een erg goed punt dat The Guardian al een paar keer probeerde te maken, over Pennsylvania maar ook van toepassing in Georgia:quote:The sense of Biden coming from behind is an artificially constructed dynamic, as it is in Pennsylvania. Our experience of the election has been shaped by the order in which the ballots are being counted, and the time it is taking to count them.
Most of the votes Pennsylvania is counting last were actually cast first. But the Republican-led legislature there devised to draw out the result, which might not actually be that close, at least compared with Trump’s victory in Pennsylvania in 2016 by only 44,000 votes. Biden’s margin this year could surpass that.Mary had a little lamb
Mijn productiviteit is echt het nulpunt genaderd. Volgende keer zorg ik dat ik een week vrij hebquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:58 schreef ikbenrond het volgende:
Kom op Georgia. Hopelijk kan ik dan eindelijk rust vinden en niet constant die github en CNN bekijken..
Huilen dan.![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn apolitieke vriendin en ik nog niet samenwonen![]()
![]()
Als ik die beelden uit de VS zo zie, ben ik zo ontzettend blij met onze kalme, kneuterige verkiezingen
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Voor de late middag komt er weinig belangerijk nieuws naar buiten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn productiviteit is echt het het nulpunt genaderd. Volgende keer zorg ik dat ik een week vrij heb.
speak only if it improves the silence.![]()
Inwoners van door coronavirus zwaar getroffen gebieden stemden massaal op Trump
Persbureau AP stelt dat de aanpak van de coronacrisis president Trump geen windeieren heeft gelegd: In 93 procent van de 376 zwaarst getroffen regio's werden meer stemmen uitgebracht op Trump dan op Biden. Daarbij plaatst het persbureau wel de kanttekening dat veel van deze gebieden gelegen zijn in staten die vaak op Republikeinse presidentskandidaten stemmen, zoals Montana, Kansas, Iowa, North- en South Dakota en Nebraska. Maar ook in een swing state als Wisconsin zouden veel stemmen op Trump zijn uitgebracht vanuit gebieden die door het coronavirus zijn geraakt.
![]()
![]()
![]()
Daar kun je wat aan doen... mijn vrouw volgde ook geen politiek voor ze me kende. Nu zet ze regelmatig zelf een debat aan. Werk aan de winkelquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn apolitieke vriendin en ik nog niet samenwonen
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Kan. Je kan ook de burgemeester om bijstand vragen en die lui door de politie buiten laten zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
De Voorzitter kan de sessie onderbreken als de orde in gevaar komt.zie email 27 oktober![]()
Beetje verschil tussen supporters van verschillende golfers tijdens een finale golfwedstrijd en supporters van Barcelona vs Real Madridquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik die beelden uit de VS zo zie, ben ik zo ontzettend blij met onze kalme, kneuterige verkiezingen![]()
Proest!quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:09 schreef TjjWester het volgende:
Persbureau AP stelt dat de aanpak van de coronacrisis president Trump geen windeieren heeft gelegd: In 93 procent van de 376 zwaarst getroffen regio's werden meer stemmen uitgebracht op Trump dan op Biden. Daarbij plaatst het persbureau wel de kanttekening dat veel van deze gebieden gelegen zijn in staten die vaak op Republikeinse presidentskandidaten stemmen, zoals Montana, Kansas, Iowa, North- en South Dakota en Nebraska. Maar ook in een swing state als Wisconsin zouden veel stemmen op Trump zijn uitgebracht vanuit gebieden die door het coronavirus zijn geraakt.
![]()
![]()
![]()
De aanpak van Trump van de corona crisis?
Welke aanpak?
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Goeiemorgen, ben net wakker. Heb ik nog wat gemist of is er iets veranderd?Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Veel sadomasochisten daar. Of mensen met zelfmoordneigingen misschien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:09 schreef TjjWester het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wie zal het zeggen?"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Ik lees trouwens bij de Televaag dat de Secret Service onderweg zou zijn naar Wilmington, Delaware?zie email 27 oktober![]()
Verschil in Georgia nog maar 665quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:13 schreef Puddington het volgende:
Goeiemorgen, ben net wakker. Heb ik nog wat gemist of is er iets veranderd?![]()
Heeft niks met lezen te maken, maar selectiviteit. De voorzitter is verantwoordelijk, en als het gebouw in de fik staat laat die je ook niet naar binnen. Kun je wel roepen dat het je recht is om naar binnen te mogen, maar zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Lees nou eens die kieswet voordat je begint te blaten.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Kennismaken met hun nieuwe baas?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:14 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees trouwens bij de Televaag dat de Secret Service onderweg zou zijn naar Wilmington, Delaware?![]()
Het lijkt meer op een finale tussen twee Zuid-Amerikaanse topclubs.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Beetje verschil tussen supporters van verschillende golfers tijdens een finale golfwedstrijd en supporters van Barcelona vs Real MadridOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Leuk bruggetje.quote:
In Iran is in 2009 stemfraude aangetoond met behulp van Benfords law.
https://physicsworld.com/a/benfords-law-and-the-iranian-e/
https://en.wikipedia.org/wiki/Benford%27s_law
Dit is een wiskundige/statistische wet dat getallen zich op een bepaalde manier gedragen en in natuurlijke situaties een patroon volgen. Cijfers beginnende met een 1 komen ongeveer 30% van de tijd voor, cijfers beginnende met een 2 iets van 18%, en zo worden de percentages steeds lager naarmate het cijfer hoger wordt.
In de 2009 verkiezingen van Iran kwam toen vrij snel naar buiten dat de resultaten van Mahmoud dit patroon niet volgde.
Benford's law wordt ook gebruikt in accounting en auditing om zo fraude te ontdekken.
Toegepast op Enron's financiele gegevens uit 2000 laat het volgende zien.
Een mooie tool dus om een onnatuurlijke reeks aan cijfers te ontdekken.![]()
![]()
Na de verkiezingen zou je niets meer horen over covid.:') Terwijl de aantallen enorm zijn deze week.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Proest!
Welke aanpak?
De president heeft stevige woorden gesproken en het volk uitgelegd dat corona een aanval uit china is. En makkelijk te genezenquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Proest!
Welke aanpak?![]()
![]()
Presidents kandidaten vallen al onder de beveiliging van de secret service. (Als Biden als oud-vice president dit niet al was)quote:Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Procedure, in het geval dat biden zou winnen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:14 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees trouwens bij de Televaag dat de Secret Service onderweg zou zijn naar Wilmington, Delaware?speak only if it improves the silence.![]()
Hij heeft al lang beveiliging maar hij zou op het punt staan zichzelf uit te roepen tot president en dus is er versterking onderweg aldus de Televaag.quote:zie email 27 oktober![]()
Stond 2 uur geleden ook al op nos.nl:quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heeft al lang beveiliging maar hij zou op het punt staan zichzelf uit te roepen tot president en dus is er versterking onderweg aldus de Televaag.
https://nos.nl/liveblog/2(...)icht-op-georgia.htmlMisschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Daar heeft die gewoon gelijk gekregen, ik volg al een week geen covid nieuws meerquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na de verkiezingen zou je niets meer horen over covid.:') Terwijl de aantallen enorm zijn deze week.Zitten we nog in de 2e golf?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
één uur geleden
Extra presidentiële beveiliging onderweg naar hoofdkantoor Biden
De secret service, die gaat over de beveiliging van de president, stuurt uit voorzorg extra manschappen naar Joe Biden in de plaats Wilmington. Volgens The Washington Post staat Biden op het punt zich uit te roepen tot de winnaar van de presidentsverkiezingen.
Gedurende de campagne en de verkiezingen kreeg Biden al bescherming. Die wordt nu uitgebreid, maar is nog niet op hetzelfde niveau als van president Donald Trump. Het campagneteam zit in het plaatselijke congrescentrum. De secret service wilde geen toelichting geven. "Wij doen geen mededelingen over het hoe en wat van de beveiliging van de kandidaten."speak only if it improves the silence.![]()
Ik heb hier nog nooit van gehoord, interessantquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leuk bruggetje.
In Iran is in 2009 stemfraude aangetoond met behulp van Benfords law.
https://physicsworld.com/a/benfords-law-and-the-iranian-e/
https://en.wikipedia.org/wiki/Benford%27s_law
Dit is een wiskundige/statistische wet dat getallen zich op een bepaalde manier gedragen en in natuurlijke situaties een patroon volgen. Cijfers beginnende met een 1 komen ongeveer 30% van de tijd voor, cijfers beginnende met een 2 iets van 18%, en zo worden de percentages steeds lager naarmate het cijfer hoger wordt.
In de 2009 verkiezingen van Iran kwam toen vrij snel naar buiten dat de resultaten van Mahmoud dit patroon niet volgde.
[ afbeelding ]
Benford's law wordt ook gebruikt in accounting en auditing om zo fraude te ontdekken.
Toegepast op Enron's financiele gegevens uit 2000 laat het volgende zien.
[ afbeelding ]
Een mooie tool dus om een onnatuurlijke reeks aan cijfers te ontdekken.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mijn vorige serieuze lange relatie is door mijn invloed toen op het idee gekomen OR-lid te worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daar kun je wat aan doen... mijn vrouw volgde ook geen politiek voor ze me kende. Nu zet ze regelmatig zelf een debat aan. Werk aan de winkel
Maar de huidige is toch nog wel taaiere kost![]()
Er komen nog updates uit GA, van PA weet ik het nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zijn ze nu nog aan het tellen, gezien het daar nacht is? Of volgt de update later vanavond?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Aantal dagelijkse besmettingen en doden zijn op het hoogste niveau ooit. Zowel wereldwijd als in de VS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Daar heeft die gewoon gelijk gekregen, ik volg al een week geen covid nieuws meerZitten we nog in de 2e golf?
My friends all drive horses![]()
Fake news, bedoeld om de verkiezingen te beinvloedenquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Aantal dagelijkse besmettingen en doden zijn op het hoogste niveau ooit. Zowel wereldwijd als in de VS.![]()
![]()
![]()
Stop de polarisatie. Reikt elkaar de hand!
Ik begin! Hulde aan de republikein George W. Bush met zijn mooie speech uit 1992:
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Op het moment verbrokkeld de juridische steun die Trump had verzameld de afgelopen 4 jaar. Ze willen hun geloofwaardigheid niet verliezen aan Trump rechtzaken mbt de verkiezingen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Idd inclusief de wapens.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een finale tussen twee Zuid-Amerikaanse topclubs.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Zou wel gaaf zijn om straks een lead van 1 cijfer te zien in GA
Waar is de tijd van dit soort staatsmannen geblevenquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik begin! Hulde aan de republikein George W. Bush met zijn mooie speech uit 1992:![]()
![]()
ik denk dat Biden een prettige president wordt, natuurlijk een verademing na Trump, maar ook objectief, ik verwacht dat hij pas uit de verf komt als ie aan het werk gaatquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar is de tijd van dit soort staatsmannen geblevengot some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
https://www.gelderlander.(...)utm_campaign=stdc_dg
Willen wij een totale oorlog?
Dat hebben we de laatste 28286 dagen (Godwin-proof!) niet meer gehoord.Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord, interessant
Als we deze tool toepassen op de verkiezingen in de VS zien we ook aparte dingen.
Hier de resultaten van 4 grote counties.
Apart om te zien dat de tellingen van alle kandidaten binnen deze steden perfect de verwachte lijn van Benford volgen, behalve Biden.
Kan ook pure toeval zijn, dus zal niks betekenen.![]()
Dat verwacht ik ook. Ik denk dat hij het ook als zijn belangrijkste taak ziet om de kloof die de Amerikaanse maatschappij verscheurt te verkleinen. President van alle Amerikanen zijn, ook van de Trumpstemmers.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:30 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik denk dat Biden een prettige president wordt, natuurlijk een verademing na Trump, maar ook objectief, ik verwacht dat hij pas uit de verf komt als ie aan het werk gaatMisschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Trump snapt dit soort dingen niet, daarvoor mist hij de democratische mindset. Tijdens de vorige verkiezingen wilde hij bij winst zijn tegenstander in het gevang gooien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik begin! Hulde aan de republikein George W. Bush met zijn mooie speech uit 1992:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Nu gaat hij zelf de nor in. Let maar op.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Trump snapt dit soort dingen niet, daarvoor mist hij de democratische mindset. Tijdens de vorige verkiezingen wilde hij bij winst zijn tegenstander in het gevang gooien.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Of Dynamico Kiev ultra's tegen wie dan ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een finale tussen twee Zuid-Amerikaanse topclubs.![]()
Hij heeft een keer in het examen wiskunde A van het vwo gezeten, deze tool.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord, interessant![]()
bij gebrek aan actuele gratie kijken we maar wat oude beelden terug![]()
got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Uit interesse welke nummers tellen ze dan? De keuze is binair.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als we deze tool toepassen op de verkiezingen in de VS zien we ook aparte dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apart om te zien dat de tellingen van alle kandidaten binnen deze steden perfect de verwachte lijn van Benford volgen, behalve Biden.
Kan ook pure toeval zijn, dus zal niks betekenen.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Wel interessant waar dit door komt, kan deels selection bias zijn, of een andere oorzaak. Misschien de manier van uitgifte van de post stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ook pure toeval zijn, dus zal niks betekenen.
Maar of het ook daadwerkelijk fraude is lijkt me voorbarig. Dat ze het in Iran op die manier aantoonden heeft ook wat met de toegankelijkheid en observatie te maken. Op wat tendentieuze tweets na is er geen grootschalige fraude opgemerkt. Het zit nu in de marge van een stapeltje van 60 stemmen die op een bureau werd gelegd waar vraagtekens bij zijn. Dat is niet een teken van een grootschalige fraude operatie waarbij miljoenen stemmen zijn gemanipuleerd.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Gore speech. Zeker vanaf 5:00quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik begin! Hulde aan de republikein George W. Bush met zijn mooie speech uit 1992:
wordt aan gewerkt....ben net terug![]()
Aantal stemmen per precinct, staat er. Dat de democratische stem geografisch niet gelijk verdeeld is, is al lang bekend.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Uit interesse welke nummers tellen ze dan? De keuze is binair.Mary had a little lamb
Ah, en ze beginnen vaak te nummeren bij de grote steden, Amsterdam 1, Haarlem 2 etc.. dat verklaart wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aantal stemmen per precinct, staat er. Dat de democratische stem geografisch niet gelijk verdeeld is, is al lang bekend.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Iemand op de interwebs heeft grafiekjes gemaakt van uitslagen, zonder dat de tellingen al binnen zijn en verbindt dat harde conclusies aan? Sounds legit.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Precincts blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Uit interesse welke nummers tellen ze dan? De keuze is binair.
Iemand heeft er een programma voor geschreven.
https://github.com/cjph8914/2020_benfords![]()
Dan maar hopen dat Biden president wordt, aangezien hij juist op dit punt campagne aan het voeren was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik begin! Hulde aan de republikein George W. Bush met zijn mooie speech uit 1992:![]()
Was deze site al gemeld? Leuk om het verschil in de tijd te zien.![]()
Heerlijk ja. Hoe hebben we ooit kunnen denken dat Bush jr. een slechte president was als je nu Trump ziet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:47 schreef ikbenrond het volgende:
Iemand deze al gevonden? Heel handige tool https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html![]()
![]()
Ik zag 'm inderdaad. Dit is geen Godwin meer. Dit is gewoon een historische parallel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.gelderlander.(...)utm_campaign=stdc_dg
Willen wij een totale oorlog?
Dat hebben we de laatste 28286 dagen (Godwin-proof!) niet meer gehoord.
"Wollt Ihr den totalen Krieg!?""The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Tellingen zijn in een hoop van deze precincts al 95%+ binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Iemand op de interwebs heeft grafiekjes gemaakt van uitslagen, zonder dat de tellingen al binnen zijn en verbindt dat harde conclusies aan? Sounds legit.
Dan kun je wel al statistiek erop los laten lijkt me, grote verschuivingen zullen niet meer plaatsvinden.![]()
Jongens ik heb een geweldige site gevonden, kenden jullie hem al?
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wow! Deze is ook handig:quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:50 schreef Szura het volgende:
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html![]()
Die laatste zin moet je even aan ome Donald uitleggen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tellingen zijn in een hoop van deze precincts al 95%+ binnen.
Dan kun je wel al statistiek erop los laten lijkt me, grote verschuivingen zullen niet meer plaatsvinden.What Would Goku Do![]()
Dan nog moet je er maar op vertrouwen dat de cijfertjes kloppen en dat het methodologisch correct is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tellingen zijn in een hoop van deze precincts al 95%+ binnen.
Dan kun je wel al statistiek erop los laten lijkt me, grote verschuivingen zullen niet meer plaatsvinden.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
The Irrelevance of Benford's Law for Detecting Fraud in Electionsquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ook pure toeval zijn, dus zal niks betekenen.
https://web.archive.org/w(...).edu/drupal/node/327got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Georgia is spannendquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:55 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Wow! Deze is ook handig:
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlJe kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
W. was geen slecht mens, maar hij voerde verschrikkelijk beleid.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Hoe hebben we ooit kunnen denken dat Bush jr. een slechte president was als je nu Trump ziet.
Trump is een afgrijselijk mens, die eigenlijk niet bijzonder veel beleid heeft gevoerd. Afgezien van de biljoenen aan extra staatsschuld en de verrechtsing van de rechterlijke macht, weinig blijvends.My friends all drive horses![]()
Grote kant dat Trump niet boven de 220 komtquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:50 schreef Szura het volgende:
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html![]()
moet je voorstellen dat we over 20 jaar denken, hoe hebben we ooit Trump een slechte president gevonden als je nu...quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Hoe hebben we ooit kunnen denken dat Bush jr. een slechte president was als je nu Trump ziet.
PS Bush was geen slechte president (los van of je het met zijn beleid eens was), maar wel iemand die 9/11 om de oren kreeg, vervolgens hierdoor de beurs crash van 2002 (dot com Bust), en crisis. Maar altijd zocht naar verbinding over verschillende partij politieke velden heen. Trump vind verbinden (compromissen) gelijkstaat aan verliezen. Hier zit natuurlijk wel het grote verschil.![]()
Je moet er ook neit aan denken dat er in de VS een competente trump-figuur aan de macht zou komen. Dan is dat land pas echt afgeschreven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:04 schreef Korenfok het volgende:
[..]
moet je voorstellen dat we over 20 jaar denken, hoe hebben we ooit Trump een slechte president gevonden als je nu...
PS Bush was geen slechte president (los van of je het met zijn beleid eens was), maar wel iemand die 9/11 om de oren kreeg, vervolgens hierdoor de beurs crash van 2002 (dot com Bust), en crisis. Maar altijd zocht naar verbinding over verschillende partij politieke velden heen. Trump vind verbinden (compromissen) gelijkstaat aan verliezen. Hier zit natuurlijk wel het grote verschil.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Dankzij Bush jr is er IS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:04 schreef Korenfok het volgende:
[..]
moet je voorstellen dat we over 20 jaar denken, hoe hebben we ooit Trump een slechte president gevonden als je nu...
PS Bush was geen slechte president (los van of je het met zijn beleid eens was), maar wel iemand die 9/11 om de oren kreeg, vervolgens hierdoor de beurs crash van 2002 (dot com Bust), en crisis. Maar altijd zocht naar verbinding over verschillende partij politieke velden heen. Trump vind verbinden (compromissen) gelijkstaat aan verliezen. Hier zit natuurlijk wel het grote verschil.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Je slaat wel een belangrijk hoofdstuk over waar men in Irak nog vaak aan denkt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:04 schreef Korenfok het volgende:
[..]
PS Bush was geen slechte president (los van of je het met zijn beleid eens was), maar wel iemand die 9/11 om de oren kreeg, vervolgens hierdoor de beurs crash van 2002 (dot com Bust), en crisis. Maar altijd zocht naar verbinding over verschillende partij politieke velden heen. Trump vind verbinden (compromissen) gelijkstaat aan verliezen. Hier zit natuurlijk wel het grote verschil.What Would Goku Do![]()
De staatsschuld liep ook nogal op.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
Je slaat wel een belangrijk hoofdstuk over waar men in Irak nog vaak aan denkt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nu.nl gooit er er een factcheck in: https://www.nu.nl/verkiez(...)ve-onjuistheden.html"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dan zou er veel meer deviatie zitten bij de andere kandidaten. Nu lijkt er slechts 1 kandidaat af te wijken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:01 schreef Ruse het volgende:
[..]
The Irrelevance of Benford's Law for Detecting Fraud in Elections
https://web.archive.org/w(...).edu/drupal/node/327
1 keer valt wel over heen te kijken, 2 keer, mwah. 3+ keer is geen toeval meer, dan is er mogelijk meer aan de hand.
Kan inderdaad komen door een aparte indeling van precincts.![]()
Zou mooi zijn als Trump alleen nog Alaska pakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Grote kant dat Trump niet boven de 220 komtOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Maar vindt het niet zo relevant (valt een beetje onder de opmerking of je het nu wel of niet eens was met zijn beleid). Anno nu hebben we visie/mening x op basis van de uitkomst van die beslissing. Want toen der tijd was heel rechts internet voor die oorlogen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
Je slaat wel een belangrijk hoofdstuk over waar men in Irak nog vaak aan denkt.![]()
IS was er sowieso gekomen. Dat komt door armoede, machtsongelijkheid en externe repressie. IS bestaat uit ongeveer 0,008% van de bevolking daar. Denk dat als we zo doorgaan met onze buitenlandse politiek we een groter probleem gaan krijgen. Ons beleid is ethisch onverantwoord omdat het alleen uitgaat van onze directe belangen terwijl indirect wij er ook bij gebaat zijn dat daar de welvaart stijgt en dat mensenrechten doorslaggevend moeten zijn.quote:![]()
IS had nooit zo groot kunnen worden als Irak niet gevallen was en de hoge piefen uit de Iraakse regering de leiding daar hadden opgepakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
IS was er sowieso gekomen. Dat komt door armoede, machtsongelijkheid en externe repressie. IS bestaat uit ongeveer 0,008% van de bevolking daar. Denk dat als we zo doorgaan met onze buitenlandse politiek we een groter probleem gaan krijgen. Ons beleid is ethisch onverantwoord omdat het alleen uitgaat van onze directe belangen terwijl indirect wij er ook bij gebaat zijn dat daar de welvaart stijgt en dat mensenrechten doorslaggevend moeten zijn."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Het langetermijndenken van rechts internet is sowieso wat gemankeerd. Man ik was 11 of 12 en ik wist dat die oorlog onzin was. En niet omdat ik nog een kind en kinderen nu eenmaal altijd vrede willen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar vindt het niet zo relevant (valt een beetje onder de opmerking of je het nu wel of niet eens was met zijn beleid). Anno nu hebben we visie/mening x op basis van de uitkomst van die beslissing. Want toen der tijd was heel rechts internet voor die oorlogen.What Would Goku Do![]()
Dat klopt, ik moet altijd zo lachen om al die rechtse schijnheiltjes nu allemaal roepen dat ze er destijds tegen waren en dat de Irakoorlog een 'linkse' oorlog was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar vindt het niet zo relevant (valt een beetje onder de opmerking of je het nu wel of niet eens was met zijn beleid). Anno nu hebben we visie/mening x op basis van de uitkomst van die beslissing. Want toen der tijd was heel rechts internet voor die oorlogen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
IS is gekanaliseerde onvrede in de meest conservatieve radicale vorm waarvan allerlei varianten bestaan. Gezien de condities in bepaalde regio's kut zijn, ontstaat zoiets nogal snel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
IS was er sowieso gekomen. Dat komt door armoede, machtsongelijkheid en externe repressie. IS bestaat uit ongeveer 0,008% van de bevolking daar. Denk dat als we zo doorgaan met onze buitenlandse politiek we een groter probleem gaan krijgen. Ons beleid is ethisch onverantwoord omdat het alleen uitgaat van onze directe belangen terwijl indirect wij er ook bij gebaat zijn dat daar de welvaart stijgt en dat mensenrechten doorslaggevend moeten zijn.![]()
IS is nota bene ontstaan in Iraakse gevangeniskampen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
IS was er sowieso gekomen. Dat komt door armoede, machtsongelijkheid en externe repressie. IS bestaat uit ongeveer 0,008% van de bevolking daar. Denk dat als we zo doorgaan met onze buitenlandse politiek we een groter probleem gaan krijgen. Ons beleid is ethisch onverantwoord omdat het alleen uitgaat van onze directe belangen terwijl indirect wij er ook bij gebaat zijn dat daar de welvaart stijgt en dat mensenrechten doorslaggevend moeten zijn.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat denk ik niet. IS is juist ontstaan doordat de VS zo slim was de boel te ontwrichten en allerlei belangrijke types bij elkaar in de cel te gooien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
IS was er sowieso gekomen. Dat komt door armoede, machtsongelijkheid en externe repressie. IS bestaat uit ongeveer 0,008% van de bevolking daar. Denk dat als we zo doorgaan met onze buitenlandse politiek we een groter probleem gaan krijgen. Ons beleid is ethisch onverantwoord omdat het alleen uitgaat van onze directe belangen terwijl indirect wij er ook bij gebaat zijn dat daar de welvaart stijgt en dat mensenrechten doorslaggevend moeten zijn.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Wacht, Dick Cheney was links?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat klopt, ik moet altijd zo lachen om al die rechtse schijnheiltjes nu allemaal roepen dat ze er destijds tegen waren en dat de Irakoorlog een 'linkse' oorlog was.![]()
![]()
Biden voor in Georgia!“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Jeweet, politieke elite, dus (s)links.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:21 schreef Dejannn het volgende:
Kortom, de schuld van het ontstaan van IS ligt in het Westen? Interessant.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. IS is juist ontstaan doordat de VS zo slim was de boel te ontwrichten en allerlei belangrijke types bij elkaar in de cel te gooien.
... al zal niet iedereen de bron "Maarten van Rossem" accepteren.Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Ik kan anders nog wel wat van Beatrice de Graaf zoekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
... al zal niet iedereen de bron "Maarten van Rossem" accepteren.
Zullen we dan de schuld van bijvoorbeeld de recente incidenten in Frankrijk ook maar bij het Westen zoeken?quote:.
![]()
Nou, de Franse koloniale avonturen in NW Afrika hebben hier zeker een rol in.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zullen we dan de schuld van bijvoorbeeld de recente incidenten in Frankrijk ook maar bij het Westen zoeken?.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |