Officiele call van staten komt pas nadat men helemaal klaar is met tellen. Dus ook als jij 100.000 stemmen voor staat met nog maar 5.000 te tellen, zal de staat nog niks callen, maar CNN bijvoorbeeld wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:33 schreef AMDB het volgende:
Een staat callen is dat ook niet meer dan nieuwsorganisaties zeggen dat het verschil niet te overbruggen is? Zijn er officiele "calls" van staten? Meeste zijn nog aan het tellen nml.
Iemand die dit weet?
Dat dacht ik al. Dank je.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Officiele call van staten komt pas nadat men helemaal klaar is met tellen. Dus ook als jij 100.000 stemmen voor staat met nog maar 5.000 te tellen, zal de staat nog niks callen, maar CNN bijvoorbeeld wel.
Kornackiquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, al is hij niet de enige
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldig
Vanuit de Trump campaign was er veel kritiek op Graham dat hij niks van zich liet horen. Blijkbaar is hij overstag gegaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:38 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Graham verlaat het zinkende schip nog niet.
Om de reden die ik al dacht, Trump afvallen is republikeins stemvee verliezen.
Gingrich en Ted Cruz zijn beiden ook woest bij Hannity.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:38 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Graham verlaat het zinkende schip nog niet.
Om de reden die ik al dacht, Trump afvallen is republikeins stemvee verliezen.
Als Biden Arizona behoudt wel. Die is nog niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:06 schreef illusions het volgende:
Dan is het wel klaar toch eigenlijk? Als Georgia naar Biden gaat?
Waar kunnen jullie die zender volgen? Ik heb alleen CNN en de zenders uit de OP.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kan in een mum van tijd adh van de kaart alle mogelijkheden aangeven
Ik volg een live stream: https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/ (er zijn er meerdere)quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Waar kunnen jullie die zender volgen? Ik heb alleen CNN en de zenders uit de OP.
ja penn is heel duidelijk voor Bidenquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik er nog niet zo zeker van dat Joe gaat winnen. Zou Donald nog net Arizona binnen sneaken, komt ie nog heel dichtbij. Is het restant stemmen en PA zo overduidelijk voor Biden ?
Daar heeft hij na het betalen van al zijn schulden en rechtszaken geen geld meer voor. En geen regeringsvliegtuig om hem van hot naar her te brengen. Bovendien mag ik hopen dat hij dan in de gevangenis zit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik volg een live stream: https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/ (er zijn er meerdere)
Dat moet TS dan doen of een mod.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
Kan die niet ook in de OP ?
Okay, we gaan het zien. Senator van PA is ook ervan overtuigd dat Joe het gaat halen in PAquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja penn is heel duidelijk voor Biden
De foxnews stream dan ook aanpassen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
Kan die niet ook in de OP ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |