SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiėle livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Niet genoeg, ongeveer 56% van de stemmen die binnenkwamen, heeft vgm 63% nodigquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zag net dat Donald daar 10k stemmen inloopt.![]()
![]()
Hah redacted. Geen zin in juridisch gezeik.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Momenteel 57,26% nodig!quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet genoeg, ongeveer 56% van de stemmen die binnenkwamen, heeft vgm 63% nodig"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ah, minder dan ik dacht,quote:
Maar zit er alsnog iets onder dan en zoveel stemmen zijn er niet meer![]()
Nogmaals, die John King is de echte winner van deze elections. Briljant ook, hoe lang hij mensen geinteresseerd kan houden in cijfers die al 12 uur hetzelfde zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Z'n manier van retorische zinnen opdreunen is zo mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nogmaals, die John King is de echte winner van deze elections. Briljant ook, hoe lang hij mensen geinteresseerd kan houden in cijfers die al 12 uur hetzelfde zijn.
![]()
Zeker, al is hij niet de enigequote:Op vrijdag 6 november 2020 03:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldig
![]()
OK, die 'persco' kon ik niet afkijken want bingo kaart was vol na 2 minuutjesHij zag er wel afgemat uit btw. Maar qua vote counts zijn er niet echt grote veranderingen toch?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik heb helaas geen MSNBC, we hebben hier enkel CNN, die wel heel erg - bijna krampachtig - hun best doen om zo neutraal mogelijk over te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, al is hij niet de enige
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldigHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
Snap ik, wordt in europa ook bijna enkel naar CNN gekeken, maar deze guy is echt een machine. Moest gistere nverplicht van MSNBC naar huis om te rusten aangezien hij de hele nacht maar door en doorgingquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen MSNBC, we hebben hier enkel CNN, die wel heel erg - bijna krampachtig - hun best doen om zo neutraal mogelijk over te komen.(zelfs lang na King ook al ging slapen)
![]()
Steve is een held. Kornacki cam.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Kan in een mum van tijd adh van de kaart alle mogelijkheden aangevenquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldig
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Overigens zelfs al gaat Biden over die 2500 lead heen en aan de leiding zal die (itt mogelijk Pennsylvania vannacht) niet gecalled worden. Voorsprong is te klein, met ook nog provisional ballots en overseas ballots die moeten komen en dem ogelijkheid op een recount![]()
Ik zit niet in Europa, maar volgens mij heb ik wel dezelfde CNN versie als in Europa (volgens mij hebben ze meedere edities)quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ik, wordt in europa ook bijna enkel naar CNN gekeken, maar deze guy is echt een machine. Moest gistere nverplicht van MSNBC naar huis om te rusten aangezien hij de hele nacht maar door en doorging(zelfs lang na King ook al ging slapen)
Maar die overseas ballots zullen toch geen duizenden zijn ? Denk dat als het verschil bijvoorbeeld 3.000 is, zal de overseas votes toch het verschil niet kunnen maken ? (Tenzij je 99% van de overseas weet te behalen)quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:26 schreef skysherrif het volgende:
Overigens zelfs al gaat Biden over die 2500 lead heen en aan de leiding zal die (itt mogelijk Pennsylvania vannacht) niet gecalled worden. Voorsprong is te klein, met ook nog provisional ballots en overseas ballots die moeten komen en dem ogelijkheid op een recountHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
10.000 oid meen ik ergens te hebben gelezen, zal overigens niet heel veel verschillen tussen biden en trump. Expats en officials in military meer biden, gewone militairen meer trumpquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar die overseas ballots zullen toch geen duizenden zijn ? Denk dat als het verschil bijvoorbeeld 3.000 is, zal de overseas votes toch het verschil niet kunnen maken ? (Tenzij je 99% van de overseas weet te behalen)
Maar ondanks dat is die lead gewoon te klein om safe de staat voor biden te callen.![]()
Met zo'n klein verschil gaan ze Georgia niet callen.
Is ook niet nodig, want als PA komt hebben ze een duidelijker verschil en is GA verre van nodig.![]()
Precies, zolang de verschillen zo klein blijven, moet je slagen om de arm blijven houden i.v.m. rechtszaken, hertellingen etc.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
10.000 oid meen ik ergens te hebben gelezen, zal overigens niet heel veel verschillen tussen biden en trump. Expats en officials in military meer biden, gewone militairen meer trump
Maar ondanks dat is die lead gewoon te klein om safe de staat voor biden te callen.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:32 schreef AMDB het volgende:
Is ook niet nodig, want als PA komt hebben ze een duidelijker verschil en is GA verre van nodig.
Het is namelijk niet alleen dat je da nGeorgia called, als Fox bijv. Georgia zou callen die ook al Arizona callen....
zouden ze het presidentschap meteen voor Biden callen.... dus is extra voorzichtigheid in Georgia geboden![]()
Een staat callen is dat ook niet meer dan nieuwsorganisaties zeggen dat het verschil niet te overbruggen is? Zijn er officiele "calls" van staten? Meeste zijn nog aan het tellen nml.
Iemand die dit weet?![]()
Ja, maar een lead van een paar staten voor Joe zou wel fijn zijn. Dan bestaat de kans dat er vanuit de republikeinse partij stemmen opgaan om Donald te laten stoppen met onzinnige rechtszaken, en te overtuigen om zijn verlies toe te gaan geven. (alhoewel ik niet verwacht dat hij dit ooit zal gaan doenquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:32 schreef AMDB het volgende:
Is ook niet nodig, want als PA komt hebben ze een duidelijker verschil en is GA verre van nodig.)
1902 verschil in GA.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Officiele call van staten komt pas nadat men helemaal klaar is met tellen. Dus ook als jij 100.000 stemmen voor staat met nog maar 5.000 te tellen, zal de staat nog niks callen, maar CNN bijvoorbeeld wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:33 schreef AMDB het volgende:
Een staat callen is dat ook niet meer dan nieuwsorganisaties zeggen dat het verschil niet te overbruggen is? Zijn er officiele "calls" van staten? Meeste zijn nog aan het tellen nml.
Iemand die dit weet?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Dat dacht ik al. Dank je.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Officiele call van staten komt pas nadat men helemaal klaar is met tellen. Dus ook als jij 100.000 stemmen voor staat met nog maar 5.000 te tellen, zal de staat nog niks callen, maar CNN bijvoorbeeld wel.![]()
![]()
Graham verlaat het zinkende schip nog niet.
Om de reden die ik al dacht, Trump afvallen is republikeins stemvee verliezen.![]()
Kornackiquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Steve Kornacki van MSNBC is ook geweldig![]()
Jammer dat je moet kiezen tussen hem en King![]()
Vanuit de Trump campaign was er veel kritiek op Graham dat hij niks van zich liet horen. Blijkbaar is hij overstag gegaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 03:38 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Om de reden die ik al dacht, Trump afvallen is republikeins stemvee verliezen.
Gingrich en Ted Cruz zijn beiden ook woest bij Hannity.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:38 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Om de reden die ik al dacht, Trump afvallen is republikeins stemvee verliezen.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Als Biden Arizona behoudt wel. Die is nog niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:06 schreef illusions het volgende:
Dan is het wel klaar toch eigenlijk? Als Georgia naar Biden gaat?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Waar kunnen jullie die zender volgen? Ik heb alleen CNN en de zenders uit de OP.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kan in een mum van tijd adh van de kaart alle mogelijkheden aangeven![]()
Ik volg een live stream: https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/ (er zijn er meerdere)quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Waar kunnen jullie die zender volgen? Ik heb alleen CNN en de zenders uit de OP.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Eerlijk gezegd ben ik er nog niet zo zeker van dat Joe gaat winnen. Zou Donald nog net Arizona binnen sneaken, komt ie nog heel dichtbij. Is het restant stemmen en PA zo overduidelijk voor Biden ?Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
ja penn is heel duidelijk voor Bidenquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik er nog niet zo zeker van dat Joe gaat winnen. Zou Donald nog net Arizona binnen sneaken, komt ie nog heel dichtbij. Is het restant stemmen en PA zo overduidelijk voor Biden ?![]()
Daar heeft hij na het betalen van al zijn schulden en rechtszaken geen geld meer voor. En geen regeringsvliegtuig om hem van hot naar her te brengen. Bovendien mag ik hopen dat hij dan in de gevangenis zit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik volg een live stream: https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/ (er zijn er meerdere)![]()
Kan die niet ook in de OP ?![]()
Dit plaatje is ook erg handig om de mogelijkheden te zien:
Explore Trump and Biden’s Paths to Victory“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dat moet TS dan doen of een mod.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
Kan die niet ook in de OP ?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Okay, we gaan het zien. Senator van PA is ook ervan overtuigd dat Joe het gaat halen in PAquote:Op vrijdag 6 november 2020 04:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja penn is heel duidelijk voor BidenHoney ! Take me drunk, i am home !![]()
De foxnews stream dan ook aanpassen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 04:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
Kan die niet ook in de OP ?
https://www.foxnews.com/goLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |