soort van jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:57 schreef Ruse het volgende:
hij bedankte zn kiezers net voor hun steun, hij begint toe te geven dat het over is, op zn eigen manier
Dit is toch prachtig. Dit willen we zien!quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:58 schreef VacaLoca het volgende:
Maarre het blijft gekkenwerk natuurlijk dat deze man vier jaar geleden dat überhaupt verkozen werd en nu ook nog 48% popular vote heeft.
Dat blijft toch het bizarste, ookal zijn we het al gewend
Ook allemaal malloten erdoorheen "hurrr durrr je hebt een agenda!"quote:
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.
Overdag een rechtzaak, 's avonds een rallyquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.
STOP COUNTING!quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:00 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag weer een COVID recordje in de USA, 109,000+, rounding the corner
Nee, hij is te oud en gaat niet de gok nemen om 4 jaar hard te werken en het risico te lopen dat ie weer niet gekozen wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Nee ik denk dat hij met zijn gedrag de afgelopen dagen zijn kansen bij de GOP verspeeld heeft. Die gaan er alles aan doen om van hem af te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Hij verft zijn haren zwart, gooit de zelfbruiner weg, knipt zijn piemel af en stelt zich in 2024 beschikbaar als Latoya Strumpffquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |