Nee, ze doen alsof mensen die stemmen tellen in Arizona Republikeinse stemmen zouden weghalen, terwijl ze in Pennsylvania de drukpers hebben aangezet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij is bang dat Biden genaaid word in AZ?????
Het zal je president maar wezen...quote:Een deel van, of alle content die wordt gedeeld in deze Tweet wordt in twijfel getrokken en is mogelijk misleidend over de manier waarop je kan deelnemen aan verkiezingen of andere civiele processen.
Ik dacht dat die heks zich had teruggetrokken in de anonimiteitquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:15 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Een paar weken thuis en wat corona en een verstandige puberdochter in opstand heeft mevrouw Conway geen reflectie gebracht.
Dit ja. Als hij en John King er niet zijn, zet ik t weer eventjes uitquote:
Het lijkt erop dat staten extra zorgvuldig tellen nu. Daarom duurt het ook zo lang en worden zelfs kleine plukjes nog over de nacht heen getild.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens heeft Donald het op zich goed gezien. Hij heeft erg ingehakt de afgelopen maanden over per post stemmen, zodat de meerderheid van zijn aanhang in persoon heeft gestemd.
De enige wijze van stemmen waar nog een rechtszaak van te bakken valt, is stemmen per post. (post stempels, bezorging etc). En de meerderheid van de democraten stemmen nu weer per post.
Als hij het allemaal zo van te voren bedacht heeft, is het best slim gespeeld. Of het gaat werken uiteindelijk valt nog te bezien.
Typisch narcisme dit.quote:
Hij is zeker even vergeten dat hij zelf ook diverse staten won met minimale marges in 2016. Dat was toen blijkbaar geen reden om te twijfelen aan de uitslag.quote:
Goedemorgen. Ik niet, wacht nog op Philadelphia. Die gaat het vonnis brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:33 schreef AMDB het volgende:
Een staat callen is dat ook niet meer dan nieuwsorganisaties zeggen dat het verschil niet te overbruggen is? Zijn er officiele "calls" van staten? Meeste zijn nog aan het tellen nml.
Iemand die dit weet?
Lol, zelfs toen was dat reden om er aan te “twijfelen”, met de zogenaamd miljoenen illegalen die op Clinton gestemd zouden hebben waardoor hij niet de popular vote won.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is zeker even vergeten dat hij zelf ook diverse staten won met minimale marges in 2016. Dat was toen blijkbaar geen reden om te twijfelen aan de uitslag.
Nou ja, op zich is het niet vreemd om bij een verlies met kleine verschillen te vragen om er goed op te letten dat alles correct wordt uitgevoerd. De toon waarop hij dat doet is nu alleen ietwat ongelukkigquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is zeker even vergeten dat hij zelf ook diverse staten won met minimale marges in 2016. Dat was toen blijkbaar geen reden om te twijfelen aan de uitslag.
Nu nog maar 665quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
Nog geen 1300 stemmen vershcil in GA.
Dat gaat het Huis bepalen, maar dan per staat en dus wint Trump.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de procedure bij een gelijke stand??
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef TjjWester het volgende:
Trump bepaalt niet wie gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:36 schreef KoosVogels het volgende:
Trumps gejank is natuurlijk grappig, maar vergeet niet dat de VS turbulente weken staan te wachten. De president gaat zijn verlies hoe dan ook niet erkennen en het is afwachten hoe zijn aanhangers daar op gaan reageren.
Penaltiesquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef TjjWester het volgende:
Dan kiest het Huis.quote:
Dat zoeken ze daar maar uit. Ben vooral blij als die permanente shitshow in het Witte Huis is afgelopen en die lunatic geen schade meer kan toebrengen aan internationale bondgenootschappen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:36 schreef KoosVogels het volgende:
Trumps gejank is natuurlijk grappig, maar vergeet niet dat de VS turbulente weken staan te wachten. De president gaat zijn verlies hoe dan ook niet erkennen en het is afwachten hoe zijn aanhangers daar op gaan reageren.
Ze zullen wel even pruttelen, maar gaan toch weer over op de orde van de dag. Wie kan zich in deze tijd veroorloven om voor een verloren zaak te gaan protesteren ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:42 schreef koemleit het volgende:
Het mooie is dat dit verloop al vanaf Woensdag rond het middag uur (onze tijd) bekend was.
Dus dat Trump op veel plekken voor zou staan, maar dat Biden zou gaan winnen door de mail voting.
Dus Trump zit al 48 uur te kijken naar nummertjes die heeeeeeeeeelll langzaam zijn ondergang betekenen.
eigenlijk best wel marteling.
Bij AP nog niet. Maar waar zie je die score?quote:
Ik volg NYT en daar staat dit: We just received 816 additional votes from Georgia. Trump is currently up by 665 votes. 3m agoquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij AP nog niet. Maar waar zie je die score?
Werd net op CNN gemeldquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Milwaukee was achteraf gezien het keerpuntquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:42 schreef koemleit het volgende:
Het mooie is dat dit verloop al vanaf Woensdag rond het middag uur (onze tijd) bekend was.
Dus dat Trump op veel plekken voor zou staan, maar dat Biden zou gaan winnen door de mail voting.
Dus Trump zit al 48 uur te kijken naar nummertjes die heeeeeeeeeelll langzaam zijn ondergang betekenen.
dit is ook wel een leuke sitequote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Tnhxquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is ook wel een leuke site
@:Arcee was me al voor zie ik, excuus
Zuiver, kun je ook zeggen. Extra zuiver na de beschuldigen van Trump over fraude vooraf.quote:
Wel even de "shrink tables" aan zetten, scheelt behoorlijk scrollenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wel even de "shrink tables" aan zetten, scheelt behoorlijk scrollen
Er is blijkbaar al een mogelijke aanslag op het telkantoor in Philly verijdeld. Ik ben heel benieuwd wat de komende weken gaan brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:43 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ze zullen wel even pruttelen, maar gaan toch weer over op de orde van de dag. Wie kan zich in deze tijd veroorloven om voor een verloren zaak te gaan protesteren ?
7658 ongeveer (quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En hoeveel moeten er nog geteld worden?
Volgens mij zijn die gewoon aanwezig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:48 schreef TjjWester het volgende:
Het is van de zotte dat er geen waarnemers in de telkantoren aanwezig zijn.
Ook wel ergens grappig dat hij deze marteling zelf in gang heeft gezet door via post stemmen in diskrediet te brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:42 schreef koemleit het volgende:
De geniale nerd die deze site gebouwd heeft moet toch gewoon een dikke baan bij FOX/CNN/NBC of waar hij maar wil kunnen krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
@:Arcee was me al voor zie ik, excuus
Dat zou het zeker zijn, als dit waar zou zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:48 schreef TjjWester het volgende:
Dat geloof je zelf? Ik ken wel klachten dat de afstand die ze moeten houden ten opzichte van de teller als lastig word ervaren. Iets met Coronaquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:48 schreef TjjWester het volgende:
In elk geval heel veel republikeinse kiezers ontmoedigd. En nu huilen dat de verdeling zo scheef is... Gek h.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ook wel ergens grappig dat hij deze marteling zelf in gang heeft gezet door via post stemmen in diskrediet te brengen.
Hij zei ook dat voter suppression voorkomen moet worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:50 schreef DonDruiper het volgende:
Zoon Donald Trump: Het beste is een totale oorlog
Oh boi...
De FBI mag daar even langs wegens opruiingquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:50 schreef DonDruiper het volgende:
Zoon Donald Trump: Het beste is een totale oorlog
Oh boi...
Burgers mogen niet aanwezig zijn. In sommige staten zijn de ramen afgeplakt om het nieuwschierige volk buiten de deur te houden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:49 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat zou het zeker zijn, als dit waar zou zijn.
Dat is het alleen niet.
Nee, ramen zijn afgeplakt omdat boze bootlickers voor de ramen stonden te bleren en het proces verstoorden. Binnen waren gewoon waarnemers en journalisten aanwezig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
Burgers mogen niet aanwezig zijn. In sommige staten zijn de ramen afgeplakt om het nieuwschierige volk buiten de deur te houden.
De observeurs zijn wat, militairen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Burgers mogen niet aanwezig zijn. In sommige staten zijn de ramen afgeplakt om het nieuwschierige volk buiten de deur te houden.
De FBI mag die hele familie wel een bezoekje brengen, evenals Bannon en degene die de hitsende campagnemails vanuit Trump verstuurt. En breng DeJoy ook maar voor het gerecht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De FBI mag daar even langs wegens opruiing
Ook niet waar, tenminste niet in alle staten. In veel staten mag je gewoon een kijkje nemen, maar wel onder begeleiding en niet met hordes mensen tegelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, ramen zijn afgeplakt omdat boze bootlickers voor de ramen stonden te bleren en het proces verstoorden. Binnen waren gewoon waarnemers en journalisten aanwezig.
quote:Donald Trump sent three tweets about 20 minutes ago – that would be around 2:30am at the White House.
In one he warns that the two runoff US senate elections in Georgia could throw the senate to the Democrats if he does not win the presidency, making his win all the more important, he asserts.
When you are warning about two Democratic senate candidates winning runoff elections in Georgia, some people would say, that is an indication that you realize the desperation of your circumstance and are stretching ever further for an argument that will stick.
In any case the importance of Trump’s win to any person or group of people does not matter, now, to the outcome. The votes and the die have been cast.
Trump also tweeted about “illegal votes”, employing caps lock, and wrote “Twitter is out of control,” a sentiment with which no citizen of the United States or indeed the globe could disagree.
Nee natuurlijk laten ze geen doorgesnoven horde bewapende Trumptards naar binnen om de boel in het stemlokaal op stelten te zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ook niet waar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.
Wat gek dat we zulke geluiden in 2016 niet hebben gehoord!quote:
Nog even los van de vraag waarom je naar onze kieswet zou moeten kijken om te bepalen wat wettig is in de US.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ook niet waar.
Kan je ook iets vertellen wat waar is, of zijn leugens de enige optie?
Niet met 500 man ineens, ordelijk is er veel mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet dan gaat die er vanuit dat de burgers(stemmers) dienen als waarnemer, zij hebben immers onbeperkt toegang tot elk telkantoor.
Er zal ook volgend jaar in Nederland een maximum op zitten. Iets met afstand houden en corona.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een nederlands burger heeft het wettelijk recht aanwezig te zijn in elk stemkantoor dat hij wenst.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ook niet waar.
Kan je ook iets vertellen wat waar is, of zijn leugens de enige optie?
Als je kijkt naar onze kieswet zetten ze vast ook ergens een blokkade neer als een club boze boeren met trekkers op een kantoor af komt stormen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
Stemmen dan alleen nog maar tellen in voetbalstadionsquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een nederlands burger heeft het wettelijk recht aanwezig te zijn in elk stemkantoor dat hij wenst.
Hier zijn er weinig mensen die er gebruik van maken, meestal wat bejaarden en een partij vertegenwoordiger.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Stemmen dan alleen nog maar tellen in voetbalstadions
Dat zal dus volgend jaar beperkt worden tot een maximum per telplek. Zoals er momenteel bij elke binnenlocatie een maximum zit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een nederlands burger heeft het wettelijk recht aanwezig te zijn in elk stemkantoor dat hij wenst.
Tja dat hij daar een adviseur voor nodig heeft zegt genoeg........quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:59 schreef De_Hertog het volgende:
Natuurlijk hearsay, maar ik zie geen reden om er aan te twijfelen:
[ twitter ]
Het is maar goed dat mijn apolitieke vriendin en ik nog niet samenwonenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:58 schreef ikbenrond het volgende:
Kom op Georgia. Hopelijk kan ik dan eindelijk rust vinden en niet constant die github en CNN bekijken.
Waarbij de voorzitter verantwoordelijk is voor de orde. Die gaat echt geen honderden mensen toelaten in coronatijd. Dat is namelijk gewoon gevaarlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De Voorzitter kan de sessie onderbreken als de orde in gevaar komt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je kijkt naar onze kieswet zetten ze vast ook ergens een blokkade neer als een club boze boeren met trekkers op een kantoor af komt stormen.
Lees nou eens die kieswet voordat je begint te blaten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
@Weltschmerzquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:59 schreef De_Hertog het volgende:
Natuurlijk hearsay, maar ik zie geen reden om er aan te twijfelen:
[ twitter ]
quote:The sense of Biden coming from behind is an artificially constructed dynamic, as it is in Pennsylvania. Our experience of the election has been shaped by the order in which the ballots are being counted, and the time it is taking to count them.
Most of the votes Pennsylvania is counting last were actually cast first. But the Republican-led legislature there devised to draw out the result, which might not actually be that close, at least compared with Trump’s victory in Pennsylvania in 2016 by only 44,000 votes. Biden’s margin this year could surpass that.
Mijn productiviteit is echt het nulpunt genaderd. Volgende keer zorg ik dat ik een week vrij hebquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:58 schreef ikbenrond het volgende:
Kom op Georgia. Hopelijk kan ik dan eindelijk rust vinden en niet constant die github en CNN bekijken.
Snap ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn apolitieke vriendin en ik nog niet samenwonen
Voor de late middag komt er weinig belangerijk nieuws naar buiten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn productiviteit is echt het het nulpunt genaderd. Volgende keer zorg ik dat ik een week vrij heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |