quote:
Dat staat op de site van de NOS. Maar vandaag om 10 voor 12 postte ik die uitslag ook. En toen stond Trump nog 200.000 stemmen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
Een vrouwelijke president met een first-lady danquote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.
Niet kunnen....quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?
Ga jij dat ook maar doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Starhopper het volgende:
Steve gaat slapen. Heeft iemand een alternatief?
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Waar blijft Tucker?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Starhopper het volgende:
Steve gaat slapen. Heeft iemand een alternatief?
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Zit je nu ieder topic te wachten om maar snel een nieuw topic te openen, zodat men de TT niet kan veranderen?
De staat California maakt (in haar eentje) het verschil in de popular vote.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.
Vorig jaar had Hillary de meeste stemmen (de popular vote) maar ging het presidentschap uiteindelijk naar Trump.
madquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Zit je nu ieder topic te wachten om maar snel een nieuw topic te openen, zodat men de TT niet kan veranderen?
Nou knaap, noem jij alle zogenaamde pro-bidens hier op het forum eens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tsja, als je oogkleppen op hebt, dan zie je dat natuurlijk niet.
Ik ben hier steevast Pro-Trumper genoemd omdat ik 3 jaar geleden één (1) positieve post over Trump gepost heb.
Mensen zijn aan beide zijden kortzichtig.
Dan moet je hopen op Trump winstquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Draak31 het volgende:
Dit is mooie entertainment. Hopelijk komen er ook nog snoeiharde rellen. Zwaar bloederige rellen.
Je schrijft triest verkeerd.quote:
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik houd van Trump! Wat hij doet, wie hij is en wat hij zegt zijn redenen van mij om van die man te houden. Heel veel mensen denken dat dat belachelijk is, Trump wordt al langere tijd bewust van allerlei kanten bekritiseerd(of dat terecht of onterecht is een mening) maar ik vind dat die man echt goede dingen heeft laten zien en doet.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Pleun2011 het volgende: [..] Oh..oke. Dat heb ik mij ook weleens afgevraagd. Geen idee.
Zelf maar even info gezocht, in 2016 waren er 10 kiesmannen die op iemand anders stemden dan op wie ze zouden moeten stemmen. Dat zou nu wel eens een groot probleem kunnen veroorzakenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag, ik had het over kiesmannen.
Je daar bij FOK!'s grootste aandachtzoeker over verbazenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Goed nieuws. Maar Biden mag North Carolina verliezen. Na Nevada heeft hij nog maar 24 nodig. In Wisconsin staat hij voor nu. Michigan wordt de beslissing. Als dat close wordt gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Trump met al die post stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef Shreyas het volgende: [..] North Carolina is bijna klaar met tellen en lijkt naar Trump te gaan, tenzij alle resterende stemmen allemaal voor Biden zijn. Maar die kans is nihil.
Je druk maken om een TTquote:Op woensdag 4 november 2020 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je schrijft triest verkeerd.
Gast, stop hiermee. Biden krijgt op z'n minst 290 EVs.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zelf maar even info gezocht, in 2016 waren er 10 kiesmannen die op iemand anders stemden dan op wie ze zouden moeten stemmen. Dat zou nu wel eens een groot probleem kunnen veroorzaken
https://en.wikipedia.org/wiki/Faithless_elector#2016
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Trump die de overwinning claimt doet me denken aan deze.
jaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Goed nieuws. Maar Biden mag North Carolina verliezen. Na Nevada heeft hij nog maar 24 nodig. In Wisconsin staat hij voor nu. Michigan wordt de beslissing. Als dat close wordt gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Trump met al die post stemmen.
Ok....... ondanks de daadwerkelijke uitslag, is er wel de mogelijkheid dat iemand de meerderheid van de kiesmannen haalt, maar dat niet de meerderheid van de kiesmannen op die persoon stemt. Dat lijkt me een behoorlijke crisis.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gast, stop hiermee. Biden krijgt op z'n minst 290 EVs.
Mooie avatar. Al een doosje tissues erdoorheen gejaagd?quote:
Dit is ook gewoon niet waar.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
North Carolina is bijna klaar met tellen en lijkt naar Trump te gaan, tenzij alle resterende stemmen allemaal voor Biden zijn. Maar die kans is nihil.
Klassieker!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Dat is uiteraard grotendeels gedaan als symbool politiek, want ze wisten dat het niet het verschil ging maken, dan kan je nu mooi de sier maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zelf maar even info gezocht, in 2016 waren er 10 kiesmannen die op iemand anders stemden dan op wie ze zouden moeten stemmen. Dat zou nu wel eens een groot probleem kunnen veroorzaken
https://en.wikipedia.org/wiki/Faithless_elector#2016
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?
Hij heeft het ook bij lange na niet slecht gedaan, heel goed zelfs. Argumenten tegen trump zijn ook in 99% persoonlijk, een vreselijke man die polariseert! Maargoed, hoe vermakelijk het was om Trump op tv te zien hoe ergelijk al die linkse fascisten. Hopelijk houdt dat ook eens op met Biden als president.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik houd van Trump! Wat hij doet, wie hij is en wat hij zegt zijn redenen van mij om van die man te houden. Heel veel mensen denken dat dat belachelijk is, Trump wordt al langere tijd bewust van allerlei kanten bekritiseerd(of dat terecht of onterecht is een mening) maar ik vind dat die man echt goede dingen heeft laten zien en doet.
Jij kan het weten. Je volgt er een.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet zoveel om handen.
Bij een kleine meerderheid heb je maar 1 of een paar gekken nodig... ik zeg niet dat het in de praktijk zal gebeuren, maar het kan wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef ETA het volgende:
[..]
Dat is uiteraard grotendeels gedaan als symbool politiek, want ze wisten dat het niet het verschil ging maken, dan kan je nu mooi de sier maken.
Nogmaals: het is toch echt 2020. Of ben jij ook nog van de school dat zwarte mensen simpelweg dommer zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden.
Die kan je zelf zien als je je anti-Trump oogkleppen afzet en eens een keertje neutraal en zonder vooringenomenheid een discussie aan te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou knaap, noem jij alle zogenaamde pro-bidens hier op het forum eens op.
En niet hoeven te kiezen uit twee uiterste...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Het mooie aan die Amerikaanse verkiezingen is wel dat we zien hoe goed we het hier hebben. Gewoon alles naar rato, evenredig vertegenwoordigd. Geen Rutte die halverwege claimt gewonnen te hebben. Geen moddergooien (pvv en fvd uitgezonderd).
Iemand die zich druk maakt om een TT en mij vertelt dat ik iemand volgquote:Op woensdag 4 november 2020 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij kan het weten. Je volgt er een.
Ik las je post verkeerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Het mooie aan die Amerikaanse verkiezingen is wel dat we zien hoe goed we het hier hebben. Gewoon alles naar rato, evenredig vertegenwoordigd. Geen Rutte die halverwege claimt gewonnen te hebben. Geen moddergooien (pvv en fvd uitgezonderd).
Je weet ze dus niet te benoemen. Hahaha. SAD.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die kan je zelf zien als je je anti-Trump oogkleppen afzet en eens een keertje neutraal en zonder vooringenomenheid een discussie aan te gaan.
Dat ik het ooit nog eens met jou eens zou zijn...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Geen enkele faithless elector stemde voor de primaire kandidaat van de andere partij, dus dat zal nu ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij een kleine meerderheid heb je maar 1 of een paar gekken nodig... ik zeg niet dat het in de praktijk zal gebeuren, maar het kan wel.
Ok, troll.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je weet ze dus niet te benoemen. Hahaha. SAD.
En ook al wint iemand, dan nog moeten ze onderhandelen en kunnen nog steeds in de oppositie belanden. Plus een mooie diversiteit aan partijen (heeft ook zijn nadelen natuurlijk).quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Detroit moet nog geteld worden. Michigan gaat de doorslag geven voor Sleepy Joe.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef Viesdik het volgende:
Ahh, Trump weer flink in de plus in Michigan
Zegt de man die voor Trump is vanwege zn uitstraling ipv zijn plannen en resultatenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden.
Wat het nu ook wordt met de verkiezingen ik ben sowieso al dankbaar dat er een Trump bestaat en trots op wat hij heeft laten zien en gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij heeft het ook bij lange na niet slecht gedaan, heel goed zelfs. Argumenten tegen trump zijn ook in 99% persoonlijk, een vreselijke man die polariseert! Maargoed, hoe vermakelijk het was om Trump op tv te zien hoe ergelijk al die linkse fascisten. Hopelijk houdt dat ook eens op met Biden als president.
nou ja het hele systeem is andersquote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Wacht maar tot Wayne en Oakland County helemaal binnen zijn...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef Viesdik het volgende:
Ahh, Trump weer flink in de plus in Michigan
Vannacht was het meer een Trump party in dit topic. Nu overdag lijken het wat meer pro-Bidens te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Dven het volgende:
Pro-BidensBestaan die uberhaupt op FOK!?
Dat een aandachtzoeker als Trump goed ligt bij een flink gedeelte van het publiek op FOK! is natuurlijk niet vreemd.
Volgens mij is dat juist het puntquote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok, troll.
Ook voor jou geldt hetzelfde. Jouw anti-Trumpschap heeft jou blind gemaakt.
Jij bent trouwens zo'n pro-Biden fanatic.
Iets benoemen is 'je druk maken'. Oké. Trump-logica zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die zich druk maakt om een TT en mij vertelt dat ik iemand volgkan ik niet zo serieus nemen.
Sorry
Dat kan niet, pro-Bidens bestaan niet op dit forum, schijnbaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vannacht was het meer een Trump party in dit topic. Nu overdag lijken het wat meer pro-Bidens te zijn.
Alleen jammer dat we daardoor hier ook nooit iets voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Mja niet helemaal eens, genoeg goede vrouwelijke leiders in Scandinavië, NZ, en Merkel, ongeacht wat je van haar vindt, is ook behoorlijk rationeel.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
Yup, die zullen nu wel ongeveer weer beginnenquote:
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
pro-democratic is een betere beschrijvingquote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat kan niet, pro-Bidens bestaan niet op dit forum, schijnbaar.
Wat heeft Trump voor elkaar gekregen dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we daardoor hier ook nooit iets voor elkaar krijgen.
Ik ben niet pro-Biden. Jammer jongen. Hahaha.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok, troll.
Ook voor jou geldt hetzelfde. Jouw anti-Trumpschap heeft jou blind gemaakt.
Jij bent trouwens zo'n pro-Biden fanatic.
Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
Lijkt net de Sharia hiero..quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?![]()
Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
Had Noorwegen nu niet een vrouwelijke premier? Of Nieuw-Zeeland?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.
Dat hupje er ook bij. Zo heerlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Vannacht stond Trump er ook nog goed voorquote:Op woensdag 4 november 2020 14:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vannacht was het meer een Trump party in dit topic. Nu overdag lijken het wat meer pro-Bidens te zijn.
Waarom zou je zoiets onzinnigs überhaupt benoemen?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iets benoemen is 'je druk maken'. Oké. Trump-logica zeker.
Nee, maar als je er 270 hebt en er stemt er 1 op een niet primaire kandidaat, dan heb je toch geen meerderheid meer?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef ETA het volgende:
[..]
Geen enkele faithless elector stemde voor de primaire kandidaat van de andere partij, dus dat zal nu ook niet gebeuren.
Die post die jij quote is denk ik het absolute dieptepunt van wat ik in de afgelopen 11 uur voorbij zien komen in dit topic.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.
Je hebt uberhaupt het moddergooien bij de debatten tussen Trump en Biden gezien?
Ook niet echt eigenlijk. Hij deed het behalve in Florida in alle staten eigenlijk slechter dan in 2016. Dat is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vannacht stond Trump er ook nog goed voor
Waarom gedraag je je er dan als één?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Biden. Jammer jongen. Hahaha.
Trump is wel een totale debiel ja, maar dat ziet iedereen met twee communicerende hersenhelften.
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef Kyran het volgende:
Jacinda Ardern en Angela Merkel zijn toch prima leiders hoor.
Vooral die Ardern, ondanks alle gedoe dat ze daar gehad hebben.
Hij typt het nu uit maar hij is natuurlijk bij lange na niet de enige man die er nog zo over denkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die post die jij quote is denk ik het absolute dieptepunt van wat ik in de afgelopen 11 uur voorbij zien komen in dit topic.
Dat er meer bijgedragen gaat worden door landen in de NAVO.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat heeft Trump voor elkaar gekregen dan?
Ja want Elizabeth II is de gekroonde koningin van NZ, dus kan zij het moeilijk zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.
Topper dat.
Je zag sowieso al wel dat Biden het substantieel beter deed dan Clinton, waren heel veel county's in verschillende staten waar hij het resultaat van Clinton al met meer dan 5% verbeterde, enkel die Miami-county in Florida was een dikke tegenvaller door de latino-votes.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vannacht stond Trump er ook nog goed voor
Ik respecteer je mening maar ik kan er met mijn pet niet bij hoe je van zo'n man kan houden. Adoratie voor een politicus gaat me sowieso wat ver.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik houd van Trump! Wat hij doet, wie hij is en wat hij zegt zijn redenen van mij om van die man te houden. Heel veel mensen denken dat dat belachelijk is, Trump wordt al langere tijd bewust van allerlei kanten bekritiseerd(of dat terecht of onterecht is een mening) maar ik vind dat die man echt goede dingen heeft laten zien en doet.
De enige goede vrouwelijk leiderquote:
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Als Biden Nevada nog zou verliezen kun je dat ook op het conto van de latino-vote schrijven toch?
Wil je constructief bijdragen? Kom dan met een constructieve bijdrage, in plaats van een grote jammerklacht over hoe erg 'de anderen ' wel niet zijn terwijl je ze niet eens kunt noemen. Een grote huilende act.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je er dan als één?
'Sad' en 'jammer jongen' zijn niet echt constructieve bijdragen in een discussie, wat mij doet vermoeden dat jij niks meer en niks minder dan een troll bent.
Ik ga weer werken, succes ermee.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Quotidien het volgende:
Die premier van Denemarken of Zweden vind ik ook wel leuk hoor
Jacindaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.
Topper dat.
Dat zou je ook nog een redelijke stunt kunnen noemen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.
Iedereen is feminist tot een vrouw zichzelf kandidaat stelt he.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Dat hele gelul ook over dat vrouwen teveel met hun hart en te weinig met hun hoofd zouden regerenDe hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Een land besturen is iets heel anders dan een huishouden runnen hoor!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Dat hele gelul ook over dat vrouwen teveel met hun hart en te weinig met hun hoofd zouden regerenDe hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Ook de manier waarop Jacinda uitleg geeft over COVID-19. Een demente kleuter zou het nog begrijpen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Jacinda Ardern sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Ok. Echte leiders zijn mensen als Mandela, Gandhi, MLK etc. Zelfs Obama bleek op dit vlak goed: hart, passie, intuitie, warmte. Niemand is gebaat bij technocraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een land besturen is iets heel anders dan een huishouden runnen hoor!
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?![]()
Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
Nee want Trump is zo lekker rationeel. En oh jee, er huilt iemand in het openbaar omdat het hormonaal anders/niet standaard mannelijk in elkaar zit, zie je wel!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
De hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Vind ik ook. Mensen die inspireren en verbinden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok. Echte leiders zijn mensen als Mandela, Gandhi, MLK etc. Zelfs Obama bleek op dit vlak goed: hart, passie, intuitie, warmte. Niemand is gebaat bij technocraten.
Ik kijk nu eigenlijk alleen avnwege die guy die presenteert. Hij is echt knap.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Fugue het volgende:
Kan CNN er niet wat andere ads doorheen gooien? Ken deze nu al uit mijn hoofd
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:53 schreef T3hTommay het volgende:
Jongens, @:onlogisch is gewoon aan het trollen, dat doet 'ie bij Haxball ook altijd.
Die medicijnencommercial is wel leukquote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Fugue het volgende:
Kan CNN er niet wat andere ads doorheen gooien? Ken deze nu al uit mijn hoofd
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.
Daar leven bijna alleen maar mensen off the gridquote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.
Exact.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja want Elizabeth II is de gekroonde koningin van NZ, dus kan zij het moeilijk zijn.
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja aan die emo moeke hebben we genoeg te danken
Lekker man, niet dat gezeik van mensen met een andere meningquote:Op woensdag 4 november 2020 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.
De senaat is helemaal roodquote:Op woensdag 4 november 2020 14:56 schreef Lothiriel het volgende:
Verandert er eigenlijk iets aan de senaat?
Ik krijg hier hele andere beelden bij.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveel strokes heeft die man gehad al?
Ik vraag mij af, zouden al die countys ook weer een bestuur hebben? Zat ff te googlen met ze hebben allemaal een courthouse, beetje veel van het goede als er maar 800 wonen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.
OC wordt over 4 jaar prez.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef TheVulture het volgende:
De Democraten zouden er slim aan doen om Ocasio-Cortez wat prominenter in te zetten de komende jaren als ze de latino-stem terug willen krijgen
Hongarijequote:Op woensdag 4 november 2020 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.
Geen meerderheid voor de Democraten zoals het er nu naar uit ziet, wat eigenlijk gewoon een dikke tegenvaller voor ze is...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:56 schreef Lothiriel het volgende:
Verandert er eigenlijk iets aan de senaat?
Er zijn counties waar minder mensen gestemd hebben dan je mee naar een concert gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.
Prima in coronatijdenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zijn counties waar minder mensen gestemd hebben dan je mee naar een concert gaat.
Als Biden nu president wordt gok ik dat de Democraten over 4 jaar de kaart van Kamala Harris al zullen trekken...quote:
Trouwens: zijn het in die drukke gebieden niet vooral de brieven die al geteld zijn voor gisteren waardoor die meters zo hooog staan?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat Trump geen goede president is, dus hier zijn we het over eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee want Trump is zo lekker rationeel.
Das inderdaad balen voor ze, maar op zijn minst hebben ze wel de president ditmaalquote:Op woensdag 4 november 2020 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen meerderheid voor de Democraten zoals het er nu naar uit ziet, wat eigenlijk gewoon een dikke tegenvaller voor ze is...
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 14:58 schreef Quotidien het volgende:
Als laaggeletterden en niet-geschoolden in de VS niet meer zouden bestaan, zouden de republikeinen dan ooit nog aan de macht komen?
Nee. Het gaat juist om de brieven die getelt moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens: zijn het in die drukke gebieden niet vooral de brieven die al geteld zijn voor gisteren waardoor die meters zo hooog staan?
Kans lijkt me reëel dat Biden niet eens zijn eerste termijn volmaakt, mocht ie president worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Biden nu president wordt gok ik dat de Democraten over 4 jaar de kaart van Kamala Harris al zullen trekken...
Misschien ook wel noodgedwongen, Biden is niet meer de jongste..quote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Biden nu president wordt gok ik dat de Democraten over 4 jaar de kaart van Kamala Harris al zullen trekken...
En toch zou je op hem stemmen, wat jou irrationeel maaktquote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat Trump geen goede president is, dus hier zijn we het over eens.
Is ze dan oud genoeg?quote:
Maar veel daarvan zijn toch al weken geleden gestuurd?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Het gaat juist om de brieven die getelt moeten worden.
Ze hadden haar nu al als kandidaat moeten neerzettenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook en gelijk even voor je opgezocht. Trumpie 2.8 boven parquote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele andere beelden bij.
Wisconsin, Georgia en North Carolina zullen wel komen in de volgende paar uurquote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe gaat gaan er weer Staten declared worden? Wisconsin kan niet lang meer duren lijkt me?
En is er informatie over de aanpassing aan de kiesmannen nav de volkstelling die volgend jaar in gaat?
Het is echt 2020, maar het is naïef en niet reëel om te denken dat mannen en vrouwen identiek zijn. Emancipatie is geen assimilatie, verschillen tussen mannen en vrouwen zijn er nou eenmaal. Persoonlijk denk ik dat mannen betere leiders zijn omdat ze met ratio hun emoties beter kunnen controleren. Die mening mag ik hebben, ook in 2020.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nogmaals: het is toch echt 2020. Of ben jij ook nog van de school dat zwarte mensen simpelweg dommer zijn?
Declared? Onafhankelijkheid?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe gaat gaan er weer Staten declared worden? Wisconsin kan niet lang meer duren lijkt me?
En is er informatie over de aanpassing aan de kiesmannen nav de volkstelling die volgend jaar in gaat?
Ja. Maar tellen mag niet eerder dan vandaagquote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar veel daarvan zijn toch al weken geleden gestuurd?
Ok, en hoe zit het met de volgordelijkheid van het tellen?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Maar tellen mag niet eerder dan vandaag
Voor hoelang nog?quote:
CNN loopt achter danquote:
Ja in principe wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag mij af, zouden al die countys ook weer een bestuur hebben? Zat ff te googlen met ze hebben allemaal een courthouse, beetje veel van het goede als er maar 800 wonen.
Als het alternatief (dat was destijds Hillary Clinton) nog erger is wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En toch zou je op hem stemmen, wat jou irrationeel maakt
20 november wordt ie al 78quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Misschien ook wel noodgedwongen, Biden is niet meer de jongste..
Zou liever een jongere, frisse kandidaat zien. Aan beide zijden trouwens.
Haha snap ik, alleen noemen ze dat "called". Sorry voor dit taalnazisme. Maar zie de post van Kyran boven je.quote:
okquote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is echt 2020, maar het is naïef en niet reëel om te denken dat mannen en vrouwen identiek zijn. Emancipatie is geen assimilatie, verschillen tussen mannen en vrouwen zijn er nou eenmaal. Persoonlijk denk ik dat mannen betere leiders zijn omdat ze met ratio hun emoties beter kunnen controleren. Die mening mag ik hebben, ook in 2020.
In Michigan tellen ze nu. Biden heeft Trump zojuist ingehaald.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:02 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer gaan ze weer door met tellen ?
nevada is altijd wel blauw geweest, dus weinig kansquote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens: zijn het in die drukke gebieden niet vooral de brieven die al geteld zijn voor gisteren waardoor die meters zo hooog staan?
Joe doet even een dutje.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:02 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer gaan ze weer door met tellen ?
Vrijwel alle voorbeelden van groot leiderschap draaien niet om ratio. Was het de ratio van Churchill in zijn speech rondom de Battle of Britain die voor de ommekeer zorgde? Dacht het niet. Is Mourinho de meest succesvolle coach van de wereld vanwege zijn kennis van het spel? No way. Etc etc. Leiderschap is ethiek, eer, compassie en standvastigheid. Geen ratio.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is echt 2020, maar het is naïef en niet reëel om te denken dat mannen en vrouwen identiek zijn. Emancipatie is geen assimilatie, verschillen tussen mannen en vrouwen zijn er nou eenmaal. Persoonlijk denk ik dat mannen betere leiders zijn omdat ze met ratio hun emoties beter kunnen controleren. Die mening mag ik hebben, ook in 2020.
ahaha, duur openbaar bestuur danquote:Op woensdag 4 november 2020 15:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja in principe wel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Eureka_County,_Nevada
Hehehz yep.quote:
ze besparen op hun websitequote:Op woensdag 4 november 2020 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
H
[..]
ahaha, duur openbaar bestuur dan
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Houtenbeen calls Joe Biden as the new elected president of the USA
Als vrouwen het voor het zeggen hadden, was de wereld vast vredelievender.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die conclusie laat ik aan jou, maar ik heb dit niet beweerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Blijkbaar vond/vind jij die goed? Ok prima, ik waardeer jouw mening uiteraard. Ik denk daar anders over. Zeker over die laatste twee die jij noemt.quote:Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
De rest is volledig mail in, dus ziet er goed uit voor Bidenquote:
Dan zaten er nog veel meer gelukszoekers overal.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als vrouwen het voor het zeggen hadden, was de wereld vast vredelievender.
Vrouwen zijn inderdaad altijd heel aardig tegen elkaarquote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn dat mensen die dan b.v. de moeite nemen om een Trump avatar te maken?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet zoveel om handen.
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef TheVulture het volgende:
Los van dat Biden op voorhand de favoriet was bij de polls is het toch wel redelijk historisch dat een zittende president wordt weggestemd
Kijk, dat ik denk dat vrouwen minder goed zijn in de politiek betekent niet dat ik beweer dat alle mannen fantastisch zijn. Zowel Trump als Biden vind ik geen goede presidentskandidaten, dat heb ik al meerdere keren aangegeven. Als je je best doet zal je vast nog wel tien mannelijke politici kunnen opnoemen die waardeloos waren, maar dat doet niet af aan mijn stelling. Over het algemeen denk ik dat vrouwen minder goed zijn als (politiek) leider.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.
Je hebt uberhaupt het moddergooien bij de debatten tussen Trump en Biden gezien?
Is wel al een tijdje geleden. George Busch Sr. Daarvoor Jimmy Carter.quote:
Bush Sr in 1992 was de laatste dus het gebeurt niet vaakquote:
nee, niet echtquote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef Enchanter het volgende:
Dus dat alles draait om Nevada , heb ik dat goed ?
Die gaan pas morgen weer verder met tellen , gaat nog gezellig worden
Klopt, maar 'historisch' is het zeker niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is wel al een tijdje geleden. George Busch Sr. Daarvoor Jimmy Carter.
Dan had je waarschijnlijk 150 landen die niet meer met elkaar sprakenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De eerste keer in de 21e eeuwquote:Op woensdag 4 november 2020 15:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar 'historisch' is het zeker niet.
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ze besparen op hun website
http://www.co.eureka.nv.us/
Welke staten denk jij dat Biden alsnog gaat pakken dan?quote:
Volgens mij heeft Fox er dan al heel wat meer geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:07 schreef Zwansen het volgende:
MI nu praktisch gelijk met nog 11% van de stemmen (circa 600k stemmen nog te gaan). Voordeel voor Biden is dat de grootste county nog 30% moet tellen (circa 300k stemmen waarvan 200k voor Biden).
Bron: CNN
Oke, weet ik ook hoe serieus ik jou moet nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk, dat ik denk dat vrouwen minder goed zijn in de politiek betekent niet dat ik beweer dat alle mannen fantastisch zijn. Zowel Trump als Biden vind ik geen goede presidentskandidaten, dat heb ik al meerdere keren aangegeven. Als je je best doet zal je vast nog wel tien mannelijke politici kunnen opnoemen die waardeloos waren, maar dat doet niet af aan mijn stelling. Over het algemeen denk ik dat vrouwen minder goed zijn als (politiek) leider.
Historisch zou ik het inderdaad niet noemen. En eerst nog maar de definitieve uitslag afwachten. Durf mijn geld nog nergens op te zetten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar 'historisch' is het zeker niet.
Veel plezierquote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke, weet ik ook hoe serieus ik jou moet nemen.![]()
Nu ga ik snel terug de keuken in.
ha haquote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef Mikeytt het volgende:
Hahaha op Twitter is iedereen aan het geilen op Phil van CNN
Ik sluit niet uit dat we binnen nu en 4 jaar ook de eerste president sinds JFK krijgen die in het harnas sterft.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Historisch zou ik het inderdaad niet noemen. En eerst nog maar de definitieve uitslag afwachten. Durf mijn geld nog nergens op te zetten.
Vind ik ook hoor. Als je voor staat dan stop je met tellen en dan win je.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:06 schreef NightDancert het volgende:
Misschien moeten we maar eens naar Trump luisteren en stoppen met tellen.
nog even GA en PA pakkenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Als je voor staat dan stop je met tellen en dan win je.
Eens, ongezonde leeftijd heeft hij voor zo´n baanquote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat we binnen nu en 4 jaar ook de eerste president sinds JFK krijgen die in het harnas sterft.
Dat zou al meer historisch zijn. Ik hoop het niet, maar dat is wel het risico van zulke oude kandidaten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat we binnen nu en 4 jaar ook de eerste president sinds JFK krijgen die in het harnas sterft.
Geen ervaring met situaties waarin vrouwen het voor het zeggen hebben?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij verandert wel erg snelquote:
Beetje trollen hoort er bij.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Was jij niet reeksenlang voor Trump?
Ik ben voor degene die op kop gaatquote:
hij is vooral uit op aandachtquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Op het hoofd van Pence.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou nu graag een vlieg in de kamer bij Trump willen zijn
Ze rekenen er gewoon op dat ie omvalt zodat de echte kandidaat zijn plek kan innemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Eens, ongezonde leeftijd heeft hij voor zo´n baan
Alsjeblieft niet. Ik wens hem een heel goede gezondheid. Dat hij zijn termijn maar vol mag maken. Zodat er geen VP zijn plaats hoeft in te nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
Michigan kun je wel callen. Dat Wayne County moet nog 30% en daar is het nu al een voorsprong van 200k voor Biden. Die loopt alleen maar uit. Met Wisconsin (wel heel close) en Nevada is 'ie er toch?
Maar als ik het goed heb Biden heeft nu 238 EV met Wisconsin en Michigan krijgt hij er 26 bij , dus dan zou hij op 264 komen.quote:
Hop van kandidaat naar kandidaat.. Vandaar de naam.quote:
"IT IS FRAUD!"quote:Op woensdag 4 november 2020 15:06 schreef Kyran het volgende:
Ik ga even popcorn inslaan voor alle drama van Trump de komende dagen
Is een troll.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Smegma. het volgende:
[..]
ja, preciesquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
Michigan kun je wel callen. Dat Wayne County moet nog 30% en daar is het nu al een voorsprong van 200k voor Biden. Die loopt alleen maar uit. Met Wisconsin (wel heel close) en Nevada is 'ie er toch?
Ik heb echt geen flauw benul wat dat betekent.quote:
Nevada voorquote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
Georgiaquote:Op woensdag 4 november 2020 15:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat dat betekent.
Ben je de T vergeten bij GA?
Oh, goed idee. Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben voor degene die op kop gaatDan kan ik meedoen met de feestvreugde
Dit gaat Biden lukkenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada voor
Arizona voor (en bij sommigen al called)
Wisconsin voor
Michigan voor
![]()
![]()
![]()
270 precies met deze staten. Nog steeds kanshebber in Georgia en Pennsylvania. Minimaal kansje nog in North Carolina.
Had je mooi op kunnen verdienen als je vannacht ingezet hebt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef ETA het volgende:
https://ftx.com/trade/TRUMP
Omgerekende odds:
Trump 6,67
Biden 1,17
Biden dus dik favoriet.
Ja hequote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh, goed idee. Ga ik ook doen.
Hup Biden
quote:
De show is voorbij. Maar wat heb ik genoten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada voor
Wisconsin voor
Michigan voor
![]()
![]()
![]()
270 precies met deze staten. Nog steeds kanshebber in Georgia en Pennsylvania. Minimaal kansje nog in North Carolina.
Oh ik wens hem het ook het beste, maar laten we eerlijk zijn: de beste man is straks 78 als hij begint. En we leven niet bepaald in een tijd dat je lekker ontspannen op dag 1 begint met je bureau een beetje in te richten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Ik wens hem een heel goede gezondheid. Dat hij zijn termijn maar vol mag maken. Zodat er geen VP zijn plaats hoeft in te nemen.
mooi, geen hertellingquote:Op woensdag 4 november 2020 15:15 schreef VoMy het volgende:
Trump gaat Michigan zo niet eens nipt verliezen maar gewoon met een paar procent.
had ik eergisteren maar ingezet op 5-0 voor liverpoolquote:Op woensdag 4 november 2020 15:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Had je mooi op kunnen verdienen als je vannacht ingezet hebt.
Het zou pas echt knap zijn als je deze vannacht al gecalld zou hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada voor
Wisconsin voor
Michigan voor
![]()
![]()
![]()
Tijd voor muziek:quote:Op woensdag 4 november 2020 15:13 schreef trein2000 het volgende:
Ik durf hem wel aan. President-elect Joe Biden.
Steden stemmen massaal democraatquote:Op woensdag 4 november 2020 15:15 schreef VoMy het volgende:
Trump gaat Michigan zo niet eens nipt verliezen maar gewoon met een paar procent.
Dit was dus om 3:00 UTC precies andersom met de odds, maar nu is er iets meer zekerheid omdat er meer info bekend is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Had je mooi op kunnen verdienen als je vannacht ingezet hebt.
Je kunt nog steeds inzetten op 5-0.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
had ik eergisteren maar ingezet op 5-0 voor liverpool
Gelukkig is dit pas 100 keer besproken in dit topic.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Vanwaar de omzwaai
Nevada en Georgia zijn nog alles behalve beslist, en die kunnen nog steeds het blauwe feest verstieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |