Ik kijk nu eigenlijk alleen avnwege die guy die presenteert. Hij is echt knap.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Fugue het volgende:
Kan CNN er niet wat andere ads doorheen gooien? Ken deze nu al uit mijn hoofd
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:53 schreef T3hTommay het volgende:
Jongens, @:onlogisch is gewoon aan het trollen, dat doet 'ie bij Haxball ook altijd.
Die medicijnencommercial is wel leukquote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Fugue het volgende:
Kan CNN er niet wat andere ads doorheen gooien? Ken deze nu al uit mijn hoofd
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.
Daar leven bijna alleen maar mensen off the gridquote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.
Exact.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja want Elizabeth II is de gekroonde koningin van NZ, dus kan zij het moeilijk zijn.
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja aan die emo moeke hebben we genoeg te danken
Lekker man, niet dat gezeik van mensen met een andere meningquote:Op woensdag 4 november 2020 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.
De senaat is helemaal roodquote:Op woensdag 4 november 2020 14:56 schreef Lothiriel het volgende:
Verandert er eigenlijk iets aan de senaat?
Ik krijg hier hele andere beelden bij.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveel strokes heeft die man gehad al?
Ik vraag mij af, zouden al die countys ook weer een bestuur hebben? Zat ff te googlen met ze hebben allemaal een courthouse, beetje veel van het goede als er maar 800 wonen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.
OC wordt over 4 jaar prez.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef TheVulture het volgende:
De Democraten zouden er slim aan doen om Ocasio-Cortez wat prominenter in te zetten de komende jaren als ze de latino-stem terug willen krijgen
Hongarijequote:Op woensdag 4 november 2020 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.
Geen meerderheid voor de Democraten zoals het er nu naar uit ziet, wat eigenlijk gewoon een dikke tegenvaller voor ze is...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:56 schreef Lothiriel het volgende:
Verandert er eigenlijk iets aan de senaat?
Er zijn counties waar minder mensen gestemd hebben dan je mee naar een concert gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.
Prima in coronatijdenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zijn counties waar minder mensen gestemd hebben dan je mee naar een concert gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |