Je zag sowieso al wel dat Biden het substantieel beter deed dan Clinton, waren heel veel county's in verschillende staten waar hij het resultaat van Clinton al met meer dan 5% verbeterde, enkel die Miami-county in Florida was een dikke tegenvaller door de latino-votes.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vannacht stond Trump er ook nog goed voor
Ik respecteer je mening maar ik kan er met mijn pet niet bij hoe je van zo'n man kan houden. Adoratie voor een politicus gaat me sowieso wat ver.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik houd van Trump! Wat hij doet, wie hij is en wat hij zegt zijn redenen van mij om van die man te houden. Heel veel mensen denken dat dat belachelijk is, Trump wordt al langere tijd bewust van allerlei kanten bekritiseerd(of dat terecht of onterecht is een mening) maar ik vind dat die man echt goede dingen heeft laten zien en doet.
De enige goede vrouwelijk leiderquote:
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Als Biden Nevada nog zou verliezen kun je dat ook op het conto van de latino-vote schrijven toch?
Wil je constructief bijdragen? Kom dan met een constructieve bijdrage, in plaats van een grote jammerklacht over hoe erg 'de anderen ' wel niet zijn terwijl je ze niet eens kunt noemen. Een grote huilende act.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je er dan als één?
'Sad' en 'jammer jongen' zijn niet echt constructieve bijdragen in een discussie, wat mij doet vermoeden dat jij niks meer en niks minder dan een troll bent.
Ik ga weer werken, succes ermee.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Quotidien het volgende:
Die premier van Denemarken of Zweden vind ik ook wel leuk hoor
Jacindaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.
Topper dat.
Dat zou je ook nog een redelijke stunt kunnen noemen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.
Iedereen is feminist tot een vrouw zichzelf kandidaat stelt he.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Dat hele gelul ook over dat vrouwen teveel met hun hart en te weinig met hun hoofd zouden regerenDe hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Een land besturen is iets heel anders dan een huishouden runnen hoor!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Dat hele gelul ook over dat vrouwen teveel met hun hart en te weinig met hun hoofd zouden regerenDe hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Ook de manier waarop Jacinda uitleg geeft over COVID-19. Een demente kleuter zou het nog begrijpen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Jacinda Ardern sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Ok. Echte leiders zijn mensen als Mandela, Gandhi, MLK etc. Zelfs Obama bleek op dit vlak goed: hart, passie, intuitie, warmte. Niemand is gebaat bij technocraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een land besturen is iets heel anders dan een huishouden runnen hoor!
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?![]()
Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
Nee want Trump is zo lekker rationeel. En oh jee, er huilt iemand in het openbaar omdat het hormonaal anders/niet standaard mannelijk in elkaar zit, zie je wel!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
De hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Vind ik ook. Mensen die inspireren en verbinden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok. Echte leiders zijn mensen als Mandela, Gandhi, MLK etc. Zelfs Obama bleek op dit vlak goed: hart, passie, intuitie, warmte. Niemand is gebaat bij technocraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |