Je zag sowieso al wel dat Biden het substantieel beter deed dan Clinton, waren heel veel county's in verschillende staten waar hij het resultaat van Clinton al met meer dan 5% verbeterde, enkel die Miami-county in Florida was een dikke tegenvaller door de latino-votes.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vannacht stond Trump er ook nog goed voor
Ik respecteer je mening maar ik kan er met mijn pet niet bij hoe je van zo'n man kan houden. Adoratie voor een politicus gaat me sowieso wat ver.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik houd van Trump! Wat hij doet, wie hij is en wat hij zegt zijn redenen van mij om van die man te houden. Heel veel mensen denken dat dat belachelijk is, Trump wordt al langere tijd bewust van allerlei kanten bekritiseerd(of dat terecht of onterecht is een mening) maar ik vind dat die man echt goede dingen heeft laten zien en doet.
De enige goede vrouwelijk leiderquote:
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Als Biden Nevada nog zou verliezen kun je dat ook op het conto van de latino-vote schrijven toch?
Wil je constructief bijdragen? Kom dan met een constructieve bijdrage, in plaats van een grote jammerklacht over hoe erg 'de anderen ' wel niet zijn terwijl je ze niet eens kunt noemen. Een grote huilende act.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je er dan als één?
'Sad' en 'jammer jongen' zijn niet echt constructieve bijdragen in een discussie, wat mij doet vermoeden dat jij niks meer en niks minder dan een troll bent.
Ik ga weer werken, succes ermee.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Quotidien het volgende:
Die premier van Denemarken of Zweden vind ik ook wel leuk hoor
Jacindaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.
Topper dat.
Dat zou je ook nog een redelijke stunt kunnen noemen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.
Iedereen is feminist tot een vrouw zichzelf kandidaat stelt he.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Dat hele gelul ook over dat vrouwen teveel met hun hart en te weinig met hun hoofd zouden regerenDe hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Een land besturen is iets heel anders dan een huishouden runnen hoor!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Dat hele gelul ook over dat vrouwen teveel met hun hart en te weinig met hun hoofd zouden regerenDe hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Ook de manier waarop Jacinda uitleg geeft over COVID-19. Een demente kleuter zou het nog begrijpen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Jacinda Ardern sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jacinda
Ok. Echte leiders zijn mensen als Mandela, Gandhi, MLK etc. Zelfs Obama bleek op dit vlak goed: hart, passie, intuitie, warmte. Niemand is gebaat bij technocraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een land besturen is iets heel anders dan een huishouden runnen hoor!
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Biden sloeg de voorverkiezingen in Nevada over om zich op South Caroline te richten. Misschien breekt hem dat nu op.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?![]()
Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
Nee want Trump is zo lekker rationeel. En oh jee, er huilt iemand in het openbaar omdat het hormonaal anders/niet standaard mannelijk in elkaar zit, zie je wel!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
De hele wereld zou veel meer op gevoel en vanuit het hart moeten leven.
Vind ik ook. Mensen die inspireren en verbinden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok. Echte leiders zijn mensen als Mandela, Gandhi, MLK etc. Zelfs Obama bleek op dit vlak goed: hart, passie, intuitie, warmte. Niemand is gebaat bij technocraten.
Ik kijk nu eigenlijk alleen avnwege die guy die presenteert. Hij is echt knap.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Fugue het volgende:
Kan CNN er niet wat andere ads doorheen gooien? Ken deze nu al uit mijn hoofd
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:53 schreef T3hTommay het volgende:
Jongens, @:onlogisch is gewoon aan het trollen, dat doet 'ie bij Haxball ook altijd.
Die medicijnencommercial is wel leukquote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef Fugue het volgende:
Kan CNN er niet wat andere ads doorheen gooien? Ken deze nu al uit mijn hoofd
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.
Daar leven bijna alleen maar mensen off the gridquote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.
Exact.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja want Elizabeth II is de gekroonde koningin van NZ, dus kan zij het moeilijk zijn.
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja aan die emo moeke hebben we genoeg te danken
Lekker man, niet dat gezeik van mensen met een andere meningquote:Op woensdag 4 november 2020 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.
De senaat is helemaal roodquote:Op woensdag 4 november 2020 14:56 schreef Lothiriel het volgende:
Verandert er eigenlijk iets aan de senaat?
Ik krijg hier hele andere beelden bij.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveel strokes heeft die man gehad al?
Ik vraag mij af, zouden al die countys ook weer een bestuur hebben? Zat ff te googlen met ze hebben allemaal een courthouse, beetje veel van het goede als er maar 800 wonen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mwah als je inzoomt op Nevada dan doet er eigenlijk maar één county toe en dat is Clark (en in mindere mate Washoe). In Clark moet nog 28% van de stemmen worden geteld maar Biden staat daar gewoon lekker op voorsprong. Zo'n 80.000 votes. Ook in Washoe heeft hij een voorsprong. Als je die lijn doortrekt (en ja, dat is natuurlijk een beetje koffiedik kijken) dan wint hij Clark met gemak en Washoe met een relaxte voorsprong. Dat Trump dan al die andere counties heeft gewonnen doet er verder niet zo toe, want die zijn echt iniminie.
OC wordt over 4 jaar prez.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef TheVulture het volgende:
De Democraten zouden er slim aan doen om Ocasio-Cortez wat prominenter in te zetten de komende jaren als ze de latino-stem terug willen krijgen
Hongarijequote:Op woensdag 4 november 2020 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hadden we inderdaad maar een harde leider, zoals in Utopia Hongarije, het heerlijk humane Turkije, de welstaat Rusland of het saamhorige Brazilië.
Geen meerderheid voor de Democraten zoals het er nu naar uit ziet, wat eigenlijk gewoon een dikke tegenvaller voor ze is...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:56 schreef Lothiriel het volgende:
Verandert er eigenlijk iets aan de senaat?
Er zijn counties waar minder mensen gestemd hebben dan je mee naar een concert gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zijn echt fenomenaal dunbevolkte counties ja, die dingen in Nevada.
Prima in coronatijdenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zijn counties waar minder mensen gestemd hebben dan je mee naar een concert gaat.
Als Biden nu president wordt gok ik dat de Democraten over 4 jaar de kaart van Kamala Harris al zullen trekken...quote:
Trouwens: zijn het in die drukke gebieden niet vooral de brieven die al geteld zijn voor gisteren waardoor die meters zo hooog staan?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat Trump geen goede president is, dus hier zijn we het over eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee want Trump is zo lekker rationeel.
Das inderdaad balen voor ze, maar op zijn minst hebben ze wel de president ditmaalquote:Op woensdag 4 november 2020 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen meerderheid voor de Democraten zoals het er nu naar uit ziet, wat eigenlijk gewoon een dikke tegenvaller voor ze is...
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 14:58 schreef Quotidien het volgende:
Als laaggeletterden en niet-geschoolden in de VS niet meer zouden bestaan, zouden de republikeinen dan ooit nog aan de macht komen?
Nee. Het gaat juist om de brieven die getelt moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens: zijn het in die drukke gebieden niet vooral de brieven die al geteld zijn voor gisteren waardoor die meters zo hooog staan?
Kans lijkt me reëel dat Biden niet eens zijn eerste termijn volmaakt, mocht ie president worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Biden nu president wordt gok ik dat de Democraten over 4 jaar de kaart van Kamala Harris al zullen trekken...
Misschien ook wel noodgedwongen, Biden is niet meer de jongste..quote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Biden nu president wordt gok ik dat de Democraten over 4 jaar de kaart van Kamala Harris al zullen trekken...
En toch zou je op hem stemmen, wat jou irrationeel maaktquote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat Trump geen goede president is, dus hier zijn we het over eens.
Is ze dan oud genoeg?quote:
Maar veel daarvan zijn toch al weken geleden gestuurd?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Het gaat juist om de brieven die getelt moeten worden.
Ze hadden haar nu al als kandidaat moeten neerzettenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook en gelijk even voor je opgezocht. Trumpie 2.8 boven parquote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele andere beelden bij.
Wisconsin, Georgia en North Carolina zullen wel komen in de volgende paar uurquote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe gaat gaan er weer Staten declared worden? Wisconsin kan niet lang meer duren lijkt me?
En is er informatie over de aanpassing aan de kiesmannen nav de volkstelling die volgend jaar in gaat?
Het is echt 2020, maar het is naïef en niet reëel om te denken dat mannen en vrouwen identiek zijn. Emancipatie is geen assimilatie, verschillen tussen mannen en vrouwen zijn er nou eenmaal. Persoonlijk denk ik dat mannen betere leiders zijn omdat ze met ratio hun emoties beter kunnen controleren. Die mening mag ik hebben, ook in 2020.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nogmaals: het is toch echt 2020. Of ben jij ook nog van de school dat zwarte mensen simpelweg dommer zijn?
Declared? Onafhankelijkheid?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe gaat gaan er weer Staten declared worden? Wisconsin kan niet lang meer duren lijkt me?
En is er informatie over de aanpassing aan de kiesmannen nav de volkstelling die volgend jaar in gaat?
Ja. Maar tellen mag niet eerder dan vandaagquote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar veel daarvan zijn toch al weken geleden gestuurd?
Ok, en hoe zit het met de volgordelijkheid van het tellen?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Maar tellen mag niet eerder dan vandaag
Voor hoelang nog?quote:
CNN loopt achter danquote:
Ja in principe wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag mij af, zouden al die countys ook weer een bestuur hebben? Zat ff te googlen met ze hebben allemaal een courthouse, beetje veel van het goede als er maar 800 wonen.
Als het alternatief (dat was destijds Hillary Clinton) nog erger is wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En toch zou je op hem stemmen, wat jou irrationeel maakt
20 november wordt ie al 78quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Misschien ook wel noodgedwongen, Biden is niet meer de jongste..
Zou liever een jongere, frisse kandidaat zien. Aan beide zijden trouwens.
Haha snap ik, alleen noemen ze dat "called". Sorry voor dit taalnazisme. Maar zie de post van Kyran boven je.quote:
okquote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is echt 2020, maar het is naïef en niet reëel om te denken dat mannen en vrouwen identiek zijn. Emancipatie is geen assimilatie, verschillen tussen mannen en vrouwen zijn er nou eenmaal. Persoonlijk denk ik dat mannen betere leiders zijn omdat ze met ratio hun emoties beter kunnen controleren. Die mening mag ik hebben, ook in 2020.
In Michigan tellen ze nu. Biden heeft Trump zojuist ingehaald.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:02 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer gaan ze weer door met tellen ?
nevada is altijd wel blauw geweest, dus weinig kansquote:Op woensdag 4 november 2020 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens: zijn het in die drukke gebieden niet vooral de brieven die al geteld zijn voor gisteren waardoor die meters zo hooog staan?
Joe doet even een dutje.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:02 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer gaan ze weer door met tellen ?
Vrijwel alle voorbeelden van groot leiderschap draaien niet om ratio. Was het de ratio van Churchill in zijn speech rondom de Battle of Britain die voor de ommekeer zorgde? Dacht het niet. Is Mourinho de meest succesvolle coach van de wereld vanwege zijn kennis van het spel? No way. Etc etc. Leiderschap is ethiek, eer, compassie en standvastigheid. Geen ratio.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is echt 2020, maar het is naïef en niet reëel om te denken dat mannen en vrouwen identiek zijn. Emancipatie is geen assimilatie, verschillen tussen mannen en vrouwen zijn er nou eenmaal. Persoonlijk denk ik dat mannen betere leiders zijn omdat ze met ratio hun emoties beter kunnen controleren. Die mening mag ik hebben, ook in 2020.
ahaha, duur openbaar bestuur danquote:Op woensdag 4 november 2020 15:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja in principe wel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Eureka_County,_Nevada
Hehehz yep.quote:
ze besparen op hun websitequote:Op woensdag 4 november 2020 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
H
[..]
ahaha, duur openbaar bestuur dan
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Houtenbeen calls Joe Biden as the new elected president of the USA
Als vrouwen het voor het zeggen hadden, was de wereld vast vredelievender.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |