Alleen jammer dat we daardoor hier ook nooit iets voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Het mooie aan die Amerikaanse verkiezingen is wel dat we zien hoe goed we het hier hebben. Gewoon alles naar rato, evenredig vertegenwoordigd. Geen Rutte die halverwege claimt gewonnen te hebben. Geen moddergooien (pvv en fvd uitgezonderd).
Mja niet helemaal eens, genoeg goede vrouwelijke leiders in Scandinavië, NZ, en Merkel, ongeacht wat je van haar vindt, is ook behoorlijk rationeel.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
Yup, die zullen nu wel ongeveer weer beginnenquote:
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
pro-democratic is een betere beschrijvingquote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat kan niet, pro-Bidens bestaan niet op dit forum, schijnbaar.
Wat heeft Trump voor elkaar gekregen dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we daardoor hier ook nooit iets voor elkaar krijgen.
Ik ben niet pro-Biden. Jammer jongen. Hahaha.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok, troll.
Ook voor jou geldt hetzelfde. Jouw anti-Trumpschap heeft jou blind gemaakt.
Jij bent trouwens zo'n pro-Biden fanatic.
Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
Lijkt net de Sharia hiero..quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?![]()
Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
Had Noorwegen nu niet een vrouwelijke premier? Of Nieuw-Zeeland?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.
Dat hupje er ook bij. Zo heerlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Trump die de overwinning claimt doet me denken aan deze.
Vannacht stond Trump er ook nog goed voorquote:Op woensdag 4 november 2020 14:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vannacht was het meer een Trump party in dit topic. Nu overdag lijken het wat meer pro-Bidens te zijn.
Waarom zou je zoiets onzinnigs überhaupt benoemen?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iets benoemen is 'je druk maken'. Oké. Trump-logica zeker.
Nee, maar als je er 270 hebt en er stemt er 1 op een niet primaire kandidaat, dan heb je toch geen meerderheid meer?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef ETA het volgende:
[..]
Geen enkele faithless elector stemde voor de primaire kandidaat van de andere partij, dus dat zal nu ook niet gebeuren.
Die post die jij quote is denk ik het absolute dieptepunt van wat ik in de afgelopen 11 uur voorbij zien komen in dit topic.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.
Je hebt uberhaupt het moddergooien bij de debatten tussen Trump en Biden gezien?
Ook niet echt eigenlijk. Hij deed het behalve in Florida in alle staten eigenlijk slechter dan in 2016. Dat is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vannacht stond Trump er ook nog goed voor
Waarom gedraag je je er dan als één?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Biden. Jammer jongen. Hahaha.
Trump is wel een totale debiel ja, maar dat ziet iedereen met twee communicerende hersenhelften.
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef Kyran het volgende:
Jacinda Ardern en Angela Merkel zijn toch prima leiders hoor.
Vooral die Ardern, ondanks alle gedoe dat ze daar gehad hebben.
Hij typt het nu uit maar hij is natuurlijk bij lange na niet de enige man die er nog zo over denkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die post die jij quote is denk ik het absolute dieptepunt van wat ik in de afgelopen 11 uur voorbij zien komen in dit topic.
Dat er meer bijgedragen gaat worden door landen in de NAVO.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat heeft Trump voor elkaar gekregen dan?
Ja want Elizabeth II is de gekroonde koningin van NZ, dus kan zij het moeilijk zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.
Topper dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |