abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2020 @ 14:45:40 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_196051690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Het mooie aan die Amerikaanse verkiezingen is wel dat we zien hoe goed we het hier hebben. Gewoon alles naar rato, evenredig vertegenwoordigd. Geen Rutte die halverwege claimt gewonnen te hebben. Geen moddergooien (pvv en fvd uitgezonderd).
Alleen jammer dat we daardoor hier ook nooit iets voor elkaar krijgen.
  woensdag 4 november 2020 @ 14:45:41 #77
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196051691
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
Mja niet helemaal eens, genoeg goede vrouwelijke leiders in Scandinavië, NZ, en Merkel, ongeacht wat je van haar vindt, is ook behoorlijk rationeel.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_196051695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef Kyran het volgende:
Georgia is maar gewoon gaan slapen?
Yup, die zullen nu wel ongeveer weer beginnen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 november 2020 @ 14:45:59 #79
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196051698
quote:

[..]

Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.

Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo? :{

Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_196051700
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat kan niet, pro-Bidens bestaan niet op dit forum, schijnbaar.
pro-democratic is een betere beschrijving
  woensdag 4 november 2020 @ 14:46:10 #81
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196051701
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alleen jammer dat we daardoor hier ook nooit iets voor elkaar krijgen.
Wat heeft Trump voor elkaar gekregen dan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 4 november 2020 @ 14:46:11 #82
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196051703
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ok, troll.

Ook voor jou geldt hetzelfde. Jouw anti-Trumpschap heeft jou blind gemaakt.

Jij bent trouwens zo'n pro-Biden fanatic.
Ik ben niet pro-Biden. Jammer jongen. Hahaha.
Trump is wel een totale debiel ja, maar dat ziet iedereen met twee communicerende hersenhelften.
Antifa
pi_196051705
quote:

Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.
Je hebt uberhaupt het moddergooien bij de debatten tussen Trump en Biden gezien?
  woensdag 4 november 2020 @ 14:46:21 #84
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_196051706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo? :{

Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
Lijkt net de Sharia hiero.. _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  woensdag 4 november 2020 @ 14:46:27 #85
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_196051709
quote:

[..]

Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.

Had Noorwegen nu niet een vrouwelijke premier? Of Nieuw-Zeeland?
Wat een onzin allemaal bij elkaar zeg. En Femke lijkt me een heel nuchter mens. Ik heb niks gemerkt van dat ze emotioneel werd. Ze mag alleen ook wel tonen dat ze OOK moeder is. Maakt haar alleen maar meer mens.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196051713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Trump die de overwinning claimt doet me denken aan deze.

Dat hupje er ook bij. Zo heerlijk.

Mooi jaar dat _O_
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196051715
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Vannacht was het meer een Trump party in dit topic. Nu overdag lijken het wat meer pro-Bidens te zijn.
Vannacht stond Trump er ook nog goed voor -O-
  woensdag 4 november 2020 @ 14:46:51 #88
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196051724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef Kyran het volgende:
Georgia is maar gewoon gaan slapen?
Terwijl het er al weer bijna 9 uur is.
Antifa
  woensdag 4 november 2020 @ 14:47:04 #89
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196051727
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Iets benoemen is 'je druk maken'. Oké. Trump-logica zeker.
Waarom zou je zoiets onzinnigs überhaupt benoemen?
AZ
ALKMAAR
pi_196051732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef ETA het volgende:

[..]

Geen enkele faithless elector stemde voor de primaire kandidaat van de andere partij, dus dat zal nu ook niet gebeuren.
Nee, maar als je er 270 hebt en er stemt er 1 op een niet primaire kandidaat, dan heb je toch geen meerderheid meer?
pi_196051736
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Fugue het volgende:

[..]

Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.
Je hebt uberhaupt het moddergooien bij de debatten tussen Trump en Biden gezien?
Die post die jij quote is denk ik het absolute dieptepunt van wat ik in de afgelopen 11 uur voorbij zien komen in dit topic.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 14:47:38 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196051739
Jacinda Ardern en Angela Merkel zijn toch prima leiders hoor.

Vooral die Ardern, ondanks alle gedoe dat ze daar gehad hebben.
pi_196051744
waar kan je die statistieken/tellingen zien?
  woensdag 4 november 2020 @ 14:48:00 #94
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196051745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Vannacht stond Trump er ook nog goed voor -O-
Ook niet echt eigenlijk. Hij deed het behalve in Florida in alle staten eigenlijk slechter dan in 2016. Dat is nooit een goed teken.
Antifa
pi_196051746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik ben niet pro-Biden. Jammer jongen. Hahaha.
Trump is wel een totale debiel ja, maar dat ziet iedereen met twee communicerende hersenhelften.
Waarom gedraag je je er dan als één?

'Sad' en 'jammer jongen' zijn niet echt constructieve bijdragen in een discussie, wat mij doet vermoeden dat jij niks meer en niks minder dan een troll bent.

Ik ga weer werken, succes ermee.
pi_196051753
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef Kyran het volgende:
Jacinda Ardern en Angela Merkel zijn toch prima leiders hoor.

Vooral die Ardern, ondanks alle gedoe dat ze daar gehad hebben.
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.
Topper dat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196051757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Die post die jij quote is denk ik het absolute dieptepunt van wat ik in de afgelopen 11 uur voorbij zien komen in dit topic.
Hij typt het nu uit maar hij is natuurlijk bij lange na niet de enige man die er nog zo over denkt.
Treurig idd.
  Moderator woensdag 4 november 2020 @ 14:48:33 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196051759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat heeft Trump voor elkaar gekregen dan?
Dat er meer bijgedragen gaat worden door landen in de NAVO.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 4 november 2020 @ 14:48:36 #99
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_196051762
Margareth Thatcher. }) })
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196051769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.
Topper dat.
Ja want Elizabeth II is de gekroonde koningin van NZ, dus kan zij het moeilijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')