quote:
Dat staat op de site van de NOS. Maar vandaag om 10 voor 12 postte ik die uitslag ook. En toen stond Trump nog 200.000 stemmen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
Een vrouwelijke president met een first-lady danquote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.
Niet kunnen....quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?
Ga jij dat ook maar doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Starhopper het volgende:
Steve gaat slapen. Heeft iemand een alternatief?
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Waar blijft Tucker?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Starhopper het volgende:
Steve gaat slapen. Heeft iemand een alternatief?
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Zit je nu ieder topic te wachten om maar snel een nieuw topic te openen, zodat men de TT niet kan veranderen?
De staat California maakt (in haar eentje) het verschil in de popular vote.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.
Vorig jaar had Hillary de meeste stemmen (de popular vote) maar ging het presidentschap uiteindelijk naar Trump.
madquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Zit je nu ieder topic te wachten om maar snel een nieuw topic te openen, zodat men de TT niet kan veranderen?
Nou knaap, noem jij alle zogenaamde pro-bidens hier op het forum eens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tsja, als je oogkleppen op hebt, dan zie je dat natuurlijk niet.
Ik ben hier steevast Pro-Trumper genoemd omdat ik 3 jaar geleden één (1) positieve post over Trump gepost heb.
Mensen zijn aan beide zijden kortzichtig.
Dan moet je hopen op Trump winstquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Draak31 het volgende:
Dit is mooie entertainment. Hopelijk komen er ook nog snoeiharde rellen. Zwaar bloederige rellen.
Je schrijft triest verkeerd.quote:
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik houd van Trump! Wat hij doet, wie hij is en wat hij zegt zijn redenen van mij om van die man te houden. Heel veel mensen denken dat dat belachelijk is, Trump wordt al langere tijd bewust van allerlei kanten bekritiseerd(of dat terecht of onterecht is een mening) maar ik vind dat die man echt goede dingen heeft laten zien en doet.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Pleun2011 het volgende: [..] Oh..oke. Dat heb ik mij ook weleens afgevraagd. Geen idee.
Zelf maar even info gezocht, in 2016 waren er 10 kiesmannen die op iemand anders stemden dan op wie ze zouden moeten stemmen. Dat zou nu wel eens een groot probleem kunnen veroorzakenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag, ik had het over kiesmannen.
Je daar bij FOK!'s grootste aandachtzoeker over verbazenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Goed nieuws. Maar Biden mag North Carolina verliezen. Na Nevada heeft hij nog maar 24 nodig. In Wisconsin staat hij voor nu. Michigan wordt de beslissing. Als dat close wordt gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Trump met al die post stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef Shreyas het volgende: [..] North Carolina is bijna klaar met tellen en lijkt naar Trump te gaan, tenzij alle resterende stemmen allemaal voor Biden zijn. Maar die kans is nihil.
Je druk maken om een TTquote:Op woensdag 4 november 2020 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je schrijft triest verkeerd.
Gast, stop hiermee. Biden krijgt op z'n minst 290 EVs.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zelf maar even info gezocht, in 2016 waren er 10 kiesmannen die op iemand anders stemden dan op wie ze zouden moeten stemmen. Dat zou nu wel eens een groot probleem kunnen veroorzaken
https://en.wikipedia.org/wiki/Faithless_elector#2016
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Trump die de overwinning claimt doet me denken aan deze.
jaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Goed nieuws. Maar Biden mag North Carolina verliezen. Na Nevada heeft hij nog maar 24 nodig. In Wisconsin staat hij voor nu. Michigan wordt de beslissing. Als dat close wordt gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Trump met al die post stemmen.
Ok....... ondanks de daadwerkelijke uitslag, is er wel de mogelijkheid dat iemand de meerderheid van de kiesmannen haalt, maar dat niet de meerderheid van de kiesmannen op die persoon stemt. Dat lijkt me een behoorlijke crisis.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gast, stop hiermee. Biden krijgt op z'n minst 290 EVs.
Mooie avatar. Al een doosje tissues erdoorheen gejaagd?quote:
Dit is ook gewoon niet waar.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
North Carolina is bijna klaar met tellen en lijkt naar Trump te gaan, tenzij alle resterende stemmen allemaal voor Biden zijn. Maar die kans is nihil.
Klassieker!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Dat is uiteraard grotendeels gedaan als symbool politiek, want ze wisten dat het niet het verschil ging maken, dan kan je nu mooi de sier maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zelf maar even info gezocht, in 2016 waren er 10 kiesmannen die op iemand anders stemden dan op wie ze zouden moeten stemmen. Dat zou nu wel eens een groot probleem kunnen veroorzaken
https://en.wikipedia.org/wiki/Faithless_elector#2016
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?
Hij heeft het ook bij lange na niet slecht gedaan, heel goed zelfs. Argumenten tegen trump zijn ook in 99% persoonlijk, een vreselijke man die polariseert! Maargoed, hoe vermakelijk het was om Trump op tv te zien hoe ergelijk al die linkse fascisten. Hopelijk houdt dat ook eens op met Biden als president.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en ik houd van Trump! Wat hij doet, wie hij is en wat hij zegt zijn redenen van mij om van die man te houden. Heel veel mensen denken dat dat belachelijk is, Trump wordt al langere tijd bewust van allerlei kanten bekritiseerd(of dat terecht of onterecht is een mening) maar ik vind dat die man echt goede dingen heeft laten zien en doet.
Jij kan het weten. Je volgt er een.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet zoveel om handen.
Bij een kleine meerderheid heb je maar 1 of een paar gekken nodig... ik zeg niet dat het in de praktijk zal gebeuren, maar het kan wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef ETA het volgende:
[..]
Dat is uiteraard grotendeels gedaan als symbool politiek, want ze wisten dat het niet het verschil ging maken, dan kan je nu mooi de sier maken.
Nogmaals: het is toch echt 2020. Of ben jij ook nog van de school dat zwarte mensen simpelweg dommer zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden.
Die kan je zelf zien als je je anti-Trump oogkleppen afzet en eens een keertje neutraal en zonder vooringenomenheid een discussie aan te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou knaap, noem jij alle zogenaamde pro-bidens hier op het forum eens op.
En niet hoeven te kiezen uit twee uiterste...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Het mooie aan die Amerikaanse verkiezingen is wel dat we zien hoe goed we het hier hebben. Gewoon alles naar rato, evenredig vertegenwoordigd. Geen Rutte die halverwege claimt gewonnen te hebben. Geen moddergooien (pvv en fvd uitgezonderd).
Iemand die zich druk maakt om een TT en mij vertelt dat ik iemand volgquote:Op woensdag 4 november 2020 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij kan het weten. Je volgt er een.
Ik las je post verkeerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Het mooie aan die Amerikaanse verkiezingen is wel dat we zien hoe goed we het hier hebben. Gewoon alles naar rato, evenredig vertegenwoordigd. Geen Rutte die halverwege claimt gewonnen te hebben. Geen moddergooien (pvv en fvd uitgezonderd).
Je weet ze dus niet te benoemen. Hahaha. SAD.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die kan je zelf zien als je je anti-Trump oogkleppen afzet en eens een keertje neutraal en zonder vooringenomenheid een discussie aan te gaan.
Dat ik het ooit nog eens met jou eens zou zijn...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Geen enkele faithless elector stemde voor de primaire kandidaat van de andere partij, dus dat zal nu ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij een kleine meerderheid heb je maar 1 of een paar gekken nodig... ik zeg niet dat het in de praktijk zal gebeuren, maar het kan wel.
Ok, troll.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je weet ze dus niet te benoemen. Hahaha. SAD.
En ook al wint iemand, dan nog moeten ze onderhandelen en kunnen nog steeds in de oppositie belanden. Plus een mooie diversiteit aan partijen (heeft ook zijn nadelen natuurlijk).quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Detroit moet nog geteld worden. Michigan gaat de doorslag geven voor Sleepy Joe.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef Viesdik het volgende:
Ahh, Trump weer flink in de plus in Michigan
Zegt de man die voor Trump is vanwege zn uitstraling ipv zijn plannen en resultatenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden.
Wat het nu ook wordt met de verkiezingen ik ben sowieso al dankbaar dat er een Trump bestaat en trots op wat hij heeft laten zien en gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij heeft het ook bij lange na niet slecht gedaan, heel goed zelfs. Argumenten tegen trump zijn ook in 99% persoonlijk, een vreselijke man die polariseert! Maargoed, hoe vermakelijk het was om Trump op tv te zien hoe ergelijk al die linkse fascisten. Hopelijk houdt dat ook eens op met Biden als president.
nou ja het hele systeem is andersquote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Wacht maar tot Wayne en Oakland County helemaal binnen zijn...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef Viesdik het volgende:
Ahh, Trump weer flink in de plus in Michigan
Vannacht was het meer een Trump party in dit topic. Nu overdag lijken het wat meer pro-Bidens te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Dven het volgende:
Pro-BidensBestaan die uberhaupt op FOK!?
Dat een aandachtzoeker als Trump goed ligt bij een flink gedeelte van het publiek op FOK! is natuurlijk niet vreemd.
Volgens mij is dat juist het puntquote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok, troll.
Ook voor jou geldt hetzelfde. Jouw anti-Trumpschap heeft jou blind gemaakt.
Jij bent trouwens zo'n pro-Biden fanatic.
Iets benoemen is 'je druk maken'. Oké. Trump-logica zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die zich druk maakt om een TT en mij vertelt dat ik iemand volgkan ik niet zo serieus nemen.
Sorry
Dat kan niet, pro-Bidens bestaan niet op dit forum, schijnbaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vannacht was het meer een Trump party in dit topic. Nu overdag lijken het wat meer pro-Bidens te zijn.
Alleen jammer dat we daardoor hier ook nooit iets voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Mja niet helemaal eens, genoeg goede vrouwelijke leiders in Scandinavië, NZ, en Merkel, ongeacht wat je van haar vindt, is ook behoorlijk rationeel.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
Yup, die zullen nu wel ongeveer weer beginnenquote:
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.
Los daarvan en dat zal ik meteen toegeven: over het algemeen vind ik vrouwen wel een stuk slechter in de politiek, vooral omdat ze te emotioneel zijn, ze kunnen ratio en emotie niet goed van elkaar scheiden. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je dat ziet. Kijk naar Halsema als burgemeester van Amsterdam die ineens een emotionele mama werd in plaats van de burgemeester die autoriteit uitstraalt. Of Vogelaar die ineens stil viel toen Rutger Castricum een paar simpele vragen stelden. Kijk Cohen had het ook moeilijk bij hem, maar die bleef tenminste antwoord geven, wat Vogelaar deed kan alleen een vrouw overkomen.
Of die Edith Schippers die ging huilen omdat een lampje naar beneden viel in de Tweede Kamer, sorry hoor maar dat zie je een man toch echt niet doen.
pro-democratic is een betere beschrijvingquote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat kan niet, pro-Bidens bestaan niet op dit forum, schijnbaar.
Wat heeft Trump voor elkaar gekregen dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we daardoor hier ook nooit iets voor elkaar krijgen.
Ik ben niet pro-Biden. Jammer jongen. Hahaha.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok, troll.
Ook voor jou geldt hetzelfde. Jouw anti-Trumpschap heeft jou blind gemaakt.
Jij bent trouwens zo'n pro-Biden fanatic.
Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
Lijkt net de Sharia hiero..quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?![]()
Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
Had Noorwegen nu niet een vrouwelijke premier? Of Nieuw-Zeeland?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hangt van het land af. Sowieso is Amerika daar nog niet klaar voor, maar een president van de VS moet ook goed tegenwicht kunnen bieden tegen een Poetin, Xi Jin Ping en de leiders van Arabische landen. Die nemen vrouwen niet serieus dus staat de president al met 1-0 achter als ze het gesprek aan wil gaan.
Je kan stoer zeggen daar dan schijt aan te hebben en dat het hun probleem is, maar het gaat in de wereld uiteindelijk wel om samenwerken met andere landen.
En nee, Trump doet dat ook niet, maar Trump is daarom dus ook geen goede president van de VS.
Dat hupje er ook bij. Zo heerlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Vannacht stond Trump er ook nog goed voorquote:Op woensdag 4 november 2020 14:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vannacht was het meer een Trump party in dit topic. Nu overdag lijken het wat meer pro-Bidens te zijn.
Waarom zou je zoiets onzinnigs überhaupt benoemen?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iets benoemen is 'je druk maken'. Oké. Trump-logica zeker.
Nee, maar als je er 270 hebt en er stemt er 1 op een niet primaire kandidaat, dan heb je toch geen meerderheid meer?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef ETA het volgende:
[..]
Geen enkele faithless elector stemde voor de primaire kandidaat van de andere partij, dus dat zal nu ook niet gebeuren.
Die post die jij quote is denk ik het absolute dieptepunt van wat ik in de afgelopen 11 uur voorbij zien komen in dit topic.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.
Je hebt uberhaupt het moddergooien bij de debatten tussen Trump en Biden gezien?
Ook niet echt eigenlijk. Hij deed het behalve in Florida in alle staten eigenlijk slechter dan in 2016. Dat is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vannacht stond Trump er ook nog goed voor
Waarom gedraag je je er dan als één?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Biden. Jammer jongen. Hahaha.
Trump is wel een totale debiel ja, maar dat ziet iedereen met twee communicerende hersenhelften.
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef Kyran het volgende:
Jacinda Ardern en Angela Merkel zijn toch prima leiders hoor.
Vooral die Ardern, ondanks alle gedoe dat ze daar gehad hebben.
Hij typt het nu uit maar hij is natuurlijk bij lange na niet de enige man die er nog zo over denkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die post die jij quote is denk ik het absolute dieptepunt van wat ik in de afgelopen 11 uur voorbij zien komen in dit topic.
Dat er meer bijgedragen gaat worden door landen in de NAVO.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat heeft Trump voor elkaar gekregen dan?
Ja want Elizabeth II is de gekroonde koningin van NZ, dus kan zij het moeilijk zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ardern is de ongekroonde koningin van NZ.
Topper dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |