Echt he, iemand komt je met een skateboard de kop inslaan en dat noemt hij een willekeurige demonstrantquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Die gaat uiteindelijk met 50.000+ naar Biden is mijn schattingquote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
Ik heb jouw UI Gejatquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Dat weet ik niet. Vorige keer waren veel mensen voor Trump hier, omdat ze tegen Hillary waren. Dat was ik ook trouwens. Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.quote:
Tot Trump gewonnen heeftquote:
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De vraag is of hij North Carolina,Georgia en Pennsylvania überhaupt houdt.
Plus de inhaalslag in Michigan komt ook nog met Detroit.
Alles wat jij noemt pakken en Nevada afpakken is een optie voor Trump.
Ja okee Wayne, Oakland en Genesee Counties zijn wel heel groot en daar ligt Biden ruim voor. En daar moeten ook nog veel stemmen worden geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar wat er nog komen gaat..
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vorige keer waren veel mensen voor Trump hier, omdat ze tegen Hillary waren. Dat was ik ook trouwens. Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.
Men voorspelt dat vrijdagavond pas echt met zekerheid te zeggen is wie wint.quote:
Dat kan maar dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze staan nu ongeveer gelijk. Maar ik vertrouw die late votes niet en die votes per post.
Dit is correct.quote:Ik vrees dat Biden alsnog Michigan kan binnenhalen.
Dan zou hij samen met Wisconsin en Nevada genoeg hebben op papier.
Zolang het niet hillary isquote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?
Hoe komt Biden zonder Nevada op 267?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.
Oh..oke. Dat heb ik mij ook weleens afgevraagd. Geen idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.
????????????????quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.
Het is 2020, hè.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |