Het was 300.000, tis nu 13.000 ofzo... en dan moet Detroit nog binnen komen. En 10% van de stemmen is zo'n 570.000 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie Trump juist 0,1% uitlopen daar. met 90% geteld.
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk anti trump is, en in mijn geval dat ik meer heb met de democratische ideeën dan die van die religekkies van de republikeinen. Hoewel ik tegen die hele BLM en SJW toestand ben.
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerder dat hij gemaakt is voor de show en uitstraalt een winnaar te zijn, daar zijn Amerikanen gevoelig voor denk ik. De inhoud is niet van belang. Jammer dat de Democraten er geen krachtige kandidaat tegenover hebben gezet
Ze staan nu ongeveer gelijk. Maar ik vertrouw die late votes niet en die votes per post. Ik vrees dat Biden alsnog Michigan kan binnenhalen. Dan zou hij samen met Wisconsin en Nevada genoeg hebben op papier.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Whatever Henk. Ga jij je nou maar inlezen in zijn kansen in Michigan. Die zijn klein.
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesprokenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze wel. Of ze schieten willekeurige demonstranten dood. Of ze rijden auto's van de weg. Of ze bezetten een gebouw van de regering terwijl ze zwaar bewapend zijn.
Maar sluit vooral je ogen voor de randdebielen onder de Trumpstemmers.
Dat zijn gewoon trollenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.
Lijkt mij ook het meest haalbare voor Trump atm.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Alles wat jij noemt pakken en Nevada afpakken is een optie voor Trump.
Je niet dagelijks aftrekken op een staatsieportret van Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.
Ik ken er echt geen één.
Jij bent een toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.
Ik ken er echt geen één.
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat ik me nu net bedacht: wat als Biden (of Trump, maakt niet uit) 270 kiesmannen wint, en uiteindelijk stemmen minder dan die 270 kiesmannen daadwerkelijk op Biden (of Trump)... en dat dan de andere kandidaat hierdoor de meeste kiesmannen heeft?
Naast dat er dan enorme ophef zal zijn, valt er dan nog wat te corrigeren of moeten ze (de VS) die uitslag gewoon accepteren?
Michigan, Georgia of Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Ixnay het volgende:
Van de andere kant. Biden staat op 238. Hij heeft nog 32 nodig. Stel hij pakt Nevada dan moet hij er nog 26. Dat is Wisconsin met 1 van deze 2: Michigan óf North Carolina.
Door ze in hun rug te schieten?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Daar zijn vooral nog "mail votes" over volgens CNN, dus kans is minimaal dat die daar gaat inlopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meest haalbare voor Trump atm.
De sterke man act. Zelfdw met Oban, Putin of Erdogan. Hoop mensen hebben dat liever dan kleurloze watjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.
Dat was niet mijn vraag, ik had het over kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.
Vorig jaar had Hillary de meeste stemmen (de popular vote) maar ging het presidentschap uiteindelijk naar Trump.
Stop eens met zo teleurstellend te zijn.quote:
Kijk nu eens naar wat er nog komen gaat..quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |