Dat ben ik met je eens, maar het is net zo vreemd als Trump zo de grond intrappen en verafschuwen zoals de andere kant doet. Uiteindelijk heeft een Amerikaanse president niet zoveel invloed op hoe je als Nederlander door het leven gaat, helemaal aan de andere kant van de oceaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Opvallend wel hoeveel mensen hier echt pro-Trump zijn.
Dat je meer democratisch of republikeinse voorkeur zou hebben als je zelf mocht stemmen is één ding, maar een buitenlands politicus zo verafgoden is toch wel bijzonder.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor pro-Biden en anti-Trump... het is gewoon entertainment, natuurlijk heeft de president van de VS invloed op de rest van de wereld, maar om er nu overstuur door te rakenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Dat je meer democratisch of republikeinse voorkeur zou hebben als je zelf mocht stemmen is één ding, maar een buitenlands politicus zo verafgoden is toch wel bijzonder.
De pro-Bidens zijn net zo erg.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Schaapachtig gedrag is het.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Fail 2quote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De wat, mijn telefoon doet dat. Ik type dit namelijk vanuit de auto. Ik ben bezig met hele belangrijke dingen namelijk.
WAAROM is dit een argument.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trump doet niet aan dat politiek correcte gelul zoals we in Europa zijn gewoon. Hij zegt gewoon wat hij denkt, hij is gewoon zichzelf. Dan kan je kritiek hebben op de persoon, maar je ziet deze persoon tenminste wel zoals hij echt is. Dat spreekt mensen aan.
Je hebt aan beide kanten extremisten en die neem ik niet eens mee in mijn beoordeling wat betreft hoe om te gaan met verlies. Zulk volk is minder dan het vuil onder mijn schoenzool.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat de Republikeinen morgen gewoon weer aan het werk gaan als Sleepy Joe gewonnen heeft. Mocht Trump nog winnen verwacht ik dat de Antifa en BLM-gekkies vannacht nog de steden in licht en laaie zetten. Daar zijn ze redelijk vertrouwd mee.
Denk dat er meer dan één Jack Ruby zou opstaan, als kiesmannen op die manier een verkozen president zouden uitschakelen...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:23 schreef Ericr het volgende:
Vorige verkiezing weken de kiesmannen 7 keer af. Wel 5 keer in nadeel van de verliezer maar als dit keer de kiesmannen alsnog afwijken heb je toch een probleem als 270 benodigd is,
Faith Spotted Eagle for president dan maar.
Met de huidige verdeling krijgt Biden er daar dik 200k bij. Trump zo’n 100k dus het verschil wordt 100k voor Biden. Of bedoelde je dat ook?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Klein bier, het wachten is tot Detroit er 100.000+ stemmen bij knalt voor Biden en dan is het gat opeens vrij groot.
Wellicht als je hem aanmeldt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
WAAROM is dit een argument.
Mijn alcoholistische buurman zegt ook gewoon wat hij vindt, maakt hem dat geschikt voor het presidentschap?
Miedsjieland kan er helemaal niks vanquote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik denk dat als Trump Mietsjiekan wint dat het niet meer heel veel uitmaakt wie Pennulsulveenieja
of Neevaadaa wint maar het uiteindelijk toch aan zal komen op Nort Karolijna
Ik denk niet dat hij zich slechter presenteert dan Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
Mijn alcoholistische buurman zegt ook gewoon wat hij vindt, maakt hem dat geschikt voor het presidentschap?
Het toont wel aan dat men de politieke poppenkast en opgedrongen liberale gedachtegang vanuit de media zat is.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat van die invloed is zeker waar, maar er zijn inderdaad meer Trump-haters dan Biden-lovers lijkt me.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar het is net zo vreemd als Trump zo de grond intrappen en verafschuwen zoals de andere kant doet. Uiteindelijk heeft een Amerikaanse president niet zoveel invloed op hoe je als Nederlander door het leven gaat, helemaal aan de andere kant van de oceaan.
Maakt niet uit wie er wint. Antifa/BLM gaat echt niet stoppen met rellen als Biden president wordtquote:Op woensdag 4 november 2020 14:23 schreef Draak31 het volgende:
Als trumperveen wint wordt het daar oorlog in de straten vannacht. Dat gaat echt niet goed.
MEDIA = VIRUS niet danquote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het toont wel aan dat men de politieke poppenkast en opgedrongen liberale gedachtegang vanuit de media zat is.
Die zie ik persoonlijk nietquote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De pro-Bidens zijn net zo erg.
Maar hij doet juist weer niet wat hij zegt. Waar is de wall? Corona al weg? Tax returns? Drain the swamp? Trumpcare?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trump doet niet aan dat politiek correcte gelul zoals we in Europa zijn gewoon. Hij zegt gewoon wat hij denkt, hij is gewoon zichzelf. Dan kan je kritiek hebben op de persoon, maar je ziet deze persoon tenminste wel zoals hij echt is. Dat spreekt mensen aan.
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Lol, men moet toch iets verzinnen he.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hij loopt hard in in Michigan en de verwachting is dat hij daar nog een berg stemmen krijgt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Iedereen heeft het hier over Biden die goed gaat. Maar hij staat alleen in Nevada en Wisconsin nog voor toch?! Als hij alleen die pakt, verliest 'ie.
Je quote jezelfquote:
Ja, dat doen ze wel. Of ze schieten willekeurige demonstranten dood. Of ze rijden auto's van de weg. Of ze bezetten een gebouw van de regering terwijl ze zwaar bewapend zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet dan? Zie jij rechtse idioten de steden in de fik zetten? Die beschermen juist hun eigendommen tegen dit soort fascisten1:07
daarom volgt iedereen michiganquote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Iedereen heeft het hier over Biden die goed gaat. Maar hij staat alleen in Nevada en Wisconsin nog voor toch?! Als hij alleen die pakt, verliest 'ie.
Dat was een foutje, bedankt ik heb het aangepast.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Jezelfd quoten maakt het niet meer waar of zo.
Dat is nogal een understeetmentquote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Miedsjieland kan er helemaal niks van
Whatever Henk. Ga jij je nou maar inlezen in zijn kansen in Michigan. Die zijn klein.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trump doet niet aan dat politiek correcte gelul zoals we in Europa zijn gewend. Hij zegt gewoon wat hij denkt, hij is gewoon zichzelf. Dan kan je kritiek hebben op de persoon, maar je ziet deze persoon tenminste wel zoals hij echt is. Dat spreekt mensen aan.
Ik zie Trump juist 0,1% uitlopen daar. met 90% geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Hij loopt hard in in Michigan en de verwachting is dat hij daar nog een berg stemmen krijgt.
Ik denk dat het voornamelijk anti trump is, en in mijn geval dat ik meer heb met de democratische ideeën dan die van die religekkies van de republikeinen. Hoewel ik tegen die hele BLM en SJW toestand ben.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Dven het volgende:
Pro-BidensBestaan die uberhaupt op FOK!?
Dat een aandachtzoeker als Trump goed ligt bij een flink gedeelte van het publiek op FOK! is natuurlijk niet vreemd.
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De pro-Bidens zijn net zo erg.
De vraag is of hij North Carolina,Georgia en Pennsylvania überhaupt houdt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Ixnay het volgende:
Pennsylvania (20) 56/43
Michigan (16) 49/49
Georgia (16) 50/48
North Carolina (15) 50/49
Wisconsin (10) 49/50
Nevada (6) 49/49
Alaska (3) 63/33
Maine 2 (1) 52/45
Trump pakt Pennsylvania, Georgia, North Carolina, Alaska en Maine 2
Totaal 55
Hij heeft 213. Met die 55 komt hij op 268. Dat zijn er 2 te kort.
Hij moet dus Michigan of Wisconsin pakken. Wisconsin lijkt naar Biden tegaan. Michigan is denk ik beslissend.
Meer dan Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom kom je hier reageren als je het niet snapt? Je loopt met je eigen domheid te koop. Vraag dan wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie Trump juist 0,1% uitlopen daar. met 90% geteld.
North Carolina is bijna klaar met tellen en lijkt naar Trump te gaan, tenzij alle resterende stemmen allemaal voor Biden zijn. Maar die kans is nihil.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Ixnay het volgende:
Van de andere kant. Biden staat op 238. Hij heeft nog 32 nodig. Stel hij pakt Nevada dan moet hij er nog 26. Dat is Wisconsin met 1 van deze 2: Michigan óf North Carolina.
Ronald Reaganquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
In de politiek die wij gewend zijn spelen politici theater. Het zijn stuk voor stuk B-acteurs. Rutte, Klaver, Asscher, Wilders, Jetten, noem maar op. Ik kan me voorstellen dat een persoon als Trump mensen aanspreekt omdat hij niet acteert maar puur zichzelf is, ondanks dat hij als president matig is.
Eerder dat hij gemaakt is voor de show en uitstraalt een winnaar te zijn, daar zijn Amerikanen gevoelig voor denk ik. De inhoud is niet van belang. Jammer dat de Democraten er geen krachtige kandidaat tegenover hebben gezetquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
In de politiek die wij gewend zijn spelen politici theater. Het zijn stuk voor stuk B-acteurs. Rutte, Klaver, Asscher, Wilders, Jetten, noem maar op. Ik kan me voorstellen dat een persoon als Trump mensen aanspreekt omdat hij niet acteert maar puur zichzelf is, ondanks dat hij als president matig is.
Ja, klein grut wat binnenkomt. Er moeten nog een hoop stemmen uit Detroit binnenkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het was 300.000, tis nu 13.000 ofzo... en dan moet Detroit nog binnen komen. En 10% van de stemmen is zo'n 570.000 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk anti trump is, en in mijn geval dat ik meer heb met de democratische ideeën dan die van die religekkies van de republikeinen. Hoewel ik tegen die hele BLM en SJW toestand ben.
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerder dat hij gemaakt is voor de show en uitstraalt een winnaar te zijn, daar zijn Amerikanen gevoelig voor denk ik. De inhoud is niet van belang. Jammer dat de Democraten er geen krachtige kandidaat tegenover hebben gezet
Ze staan nu ongeveer gelijk. Maar ik vertrouw die late votes niet en die votes per post. Ik vrees dat Biden alsnog Michigan kan binnenhalen. Dan zou hij samen met Wisconsin en Nevada genoeg hebben op papier.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Whatever Henk. Ga jij je nou maar inlezen in zijn kansen in Michigan. Die zijn klein.
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesprokenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze wel. Of ze schieten willekeurige demonstranten dood. Of ze rijden auto's van de weg. Of ze bezetten een gebouw van de regering terwijl ze zwaar bewapend zijn.
Maar sluit vooral je ogen voor de randdebielen onder de Trumpstemmers.
Dat zijn gewoon trollenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.
Lijkt mij ook het meest haalbare voor Trump atm.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Alles wat jij noemt pakken en Nevada afpakken is een optie voor Trump.
Je niet dagelijks aftrekken op een staatsieportret van Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.
Ik ken er echt geen één.
Jij bent een toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.
Ik ken er echt geen één.
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat ik me nu net bedacht: wat als Biden (of Trump, maakt niet uit) 270 kiesmannen wint, en uiteindelijk stemmen minder dan die 270 kiesmannen daadwerkelijk op Biden (of Trump)... en dat dan de andere kandidaat hierdoor de meeste kiesmannen heeft?
Naast dat er dan enorme ophef zal zijn, valt er dan nog wat te corrigeren of moeten ze (de VS) die uitslag gewoon accepteren?
Michigan, Georgia of Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Ixnay het volgende:
Van de andere kant. Biden staat op 238. Hij heeft nog 32 nodig. Stel hij pakt Nevada dan moet hij er nog 26. Dat is Wisconsin met 1 van deze 2: Michigan óf North Carolina.
Trump-aanhangers op FOK! zijn trollen? Dat verklaart wel een hoop.quote:
Door ze in hun rug te schieten?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Daar zijn vooral nog "mail votes" over volgens CNN, dus kans is minimaal dat die daar gaat inlopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meest haalbare voor Trump atm.
De sterke man act. Zelfdw met Oban, Putin of Erdogan. Hoop mensen hebben dat liever dan kleurloze watjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.
Dat was niet mijn vraag, ik had het over kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.
Vorig jaar had Hillary de meeste stemmen (de popular vote) maar ging het presidentschap uiteindelijk naar Trump.
Stop eens met zo teleurstellend te zijn.quote:
Kijk nu eens naar wat er nog komen gaat..quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
Echt he, iemand komt je met een skateboard de kop inslaan en dat noemt hij een willekeurige demonstrantquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Die gaat uiteindelijk met 50.000+ naar Biden is mijn schattingquote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
Ik heb jouw UI Gejatquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vorige keer waren veel mensen voor Trump hier, omdat ze tegen Hillary waren. Dat was ik ook trouwens. Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.quote:
Tot Trump gewonnen heeftquote:
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De vraag is of hij North Carolina,Georgia en Pennsylvania überhaupt houdt.
Plus de inhaalslag in Michigan komt ook nog met Detroit.
Alles wat jij noemt pakken en Nevada afpakken is een optie voor Trump.
Ja okee Wayne, Oakland en Genesee Counties zijn wel heel groot en daar ligt Biden ruim voor. En daar moeten ook nog veel stemmen worden geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar wat er nog komen gaat..
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vorige keer waren veel mensen voor Trump hier, omdat ze tegen Hillary waren. Dat was ik ook trouwens. Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.
Men voorspelt dat vrijdagavond pas echt met zekerheid te zeggen is wie wint.quote:
Dat kan maar dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze staan nu ongeveer gelijk. Maar ik vertrouw die late votes niet en die votes per post.
Dit is correct.quote:Ik vrees dat Biden alsnog Michigan kan binnenhalen.
Dan zou hij samen met Wisconsin en Nevada genoeg hebben op papier.
Zolang het niet hillary isquote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?
Hoe komt Biden zonder Nevada op 267?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.
Oh..oke. Dat heb ik mij ook weleens afgevraagd. Geen idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
????????????????quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.
Het is 2020, hè.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |