ja, of ze wilden niet op trump stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jo stemmers liggen veel meer op een lijn met de Republikeinen dan met de Democraten.
Libertariërs willen het liefst geen democraat, dus ze hadden beter tactisch kunnen stemmen i.p.v. een weggegooide stem.
Denk dat de Republikeinen morgen gewoon weer aan het werk gaan als Sleepy Joe gewonnen heeft. Mocht Trump nog winnen verwacht ik dat de Antifa en BLM-gekkies vannacht nog de steden in licht en laaie zetten. Daar zijn ze redelijk vertrouwd mee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef NightDancert het volgende:
Potentieel slechte verliezers die Republikeinen
Probleem is dat Biden zelf de helft van de tijd niet zal weten welk geloof hij aanhangtquote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als Biden wint weer 4 jaar gezeik over dat het een moslim is
Precies, dat bedoelde ik ook. Natuurlijk wel nog eens een voorbeeld van het failliet van het Amerikaanse systeem.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat je de komemde 20 jaar echt feen derde partij in de VS hebt die kans maakt
de waterquote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Draak31 het volgende:
Wel grappig om te zien dat de trump supporters ook hier toch echt de water minder scherpe mensen zijn.
Bizar. Zou dat weleens gebeurd zijn dan? Koppige kiesmannen die de hele verkiezing eigenhandig de andere kant op gooien.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet "chique" is om te doen, maar verboden is het volgens mij niet
I know maar ze zien liever dat Trump oprot heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Anti-Trump, maar niet anti-Republikein.
De democraten hebben standpunten die meestal niet libertarisch zijn
Scherp in welke zin?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Draak31 het volgende:
Wel grappig om te zien dat de trump supporters ook hier toch echt de water minder scherpe mensen zijn.
Verrassend!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:18 schreef Smegma. het volgende:
Meer stemmen op Trump dan in 2016 en meer stemmen op Biden dan Hillary in 2016.
Dat is ansich een logisch gevolg van meer stemmersquote:Op woensdag 4 november 2020 14:18 schreef Smegma. het volgende:
Meer stemmen op Trump dan in 2016 en meer stemmen op Biden dan Hillary in 2016.
Maar op sociaal ethisch gebied staan ze op veel punten weer dichter bij de democraten. Maar er is inderdaad meer overlap met de republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Anti-Trump, maar niet anti-Republikein.
De democraten hebben standpunten die meestal niet libertarisch zijn
Daarom typ je water?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Draak31 het volgende:
Van mij mag er wel gewoon een capabel figuur de verkiezingen winnen. Ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Quotidien het volgende:
Van mij mag er gewoon een keer een zwarte transgender met paars haar winnen.
moet je het kiesstelsel omgooienquote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat je de komemde 20 jaar echt feen derde partij in de VS hebt die kans maakt
De wat, mijn telefoon doet dat. Ik type dit namelijk vanuit de auto. Ik ben bezig met hele belangrijke dingen namelijk.quote:
Dat zijn de mensen die Trump met zijn populistische retoriek goed weet te bereiken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Draak31 het volgende:
Rijden?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De wat, mijn telefoon doet dat. Ik type dit namelijk vanuit de auto. Ik ben bezig met hele belangrijke dingen namelijk.
The founding fathers: Wat jullie ook doen, CREER ABSOLUUT GEEN party systeem.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik ook. Natuurlijk wel nog eens een voorbeeld van het failliet van het Amerikaanse systeem.
Ik zou me in dat geval gewoon concentreren op het autorijden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De wat, mijn telefoon doet dat. Ik type dit namelijk vanuit de auto. Ik ben bezig met hele belangrijke dingen namelijk.
wie zegt dat ze werk hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat de Republikeinen morgen gewoon weer aan het werk gaan als Sleepy Joe gewonnen heeft. Mocht Trump nog winnen verwacht ik dat de Antifa en BLM-gekkies vannacht nog de steden in licht en laaie zetten. Daar zijn ze redelijk vertrouwd mee.
Wtf.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat de Republikeinen morgen gewoon weer aan het werk gaan als Sleepy Joe gewonnen heeft. Mocht Trump nog winnen verwacht ik dat de Antifa en BLM-gekkies vannacht nog de steden in licht en laaie zetten. Daar zijn ze redelijk vertrouwd mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |