tja, 1000 stemmen op 6 miljoenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Nielsch het volgende:
met elke FOX update van Michigan schommelt het verschil heen en weer tussen 12.000 en 13.000... maar het aantal getelde stemmen blijft op 90% staan...
https://www.google.com/ur(...)7Qh9c1qKjIR0pYB_AVZkquote:Op woensdag 4 november 2020 14:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Heeft iemand ook een goede stream van dit gebeuren?
Ik stoor me aan het feit dat het überhaupt een ding is omdat de zorg zo belabberd is. Dus nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat doe je wel, aangezien je op een comment over zorg-reclames reageerde.
Die reclames zijn er al tientallen jaren.
denk jij maar dat het broodje aap is.....meneer trump heeft die uitspraken zelf gedaanquote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat die Trump's en Clinton's enzo daarmee bezig zijn, maar het zijn altijd wel aparte broodjeaapverhalen ja.
Bedanktquote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)7Qh9c1qKjIR0pYB_AVZk
CNN
ja goed, hertelling is ook hun goed recht als het nipt is en het op 1 staat hangtquote:Op woensdag 4 november 2020 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan gaan ze hertelling aanvragen in PA.
Bron?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk jij maar dat het broodje aap is.....meneer trump heeft die uitspraken zelf gedaan
Aha.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zus van Donald, die is op de lijst gezet zodat sommige democraten op de verkeerde Jo(e) zouden stemmen
De kandidaat van de libertarische partij![]()
lekker optimistischquote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef Lothiriel het volgende:
Hoe traag zijn die tellers man, stelletje incompetenten
Clintons News Networkquote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)7Qh9c1qKjIR0pYB_AVZk
CNN
Kan dat? Kan je zien dat ik het slecht volg. Ik dacht altijd dat kiesmannen gewoon een figuurlijke toewijzing was.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo close is het qua kiesmannen nog nooit geweest volgens mij, dit kan ook nog wel eens een dingetje worden als er kiesmannen zich niet gaan schikken in de voorkeur van de staat...
Nou, ok.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk jij maar dat het broodje aap is.....meneer trump heeft die uitspraken zelf gedaan
En als iedereen die op Trump heeft gestemd op Biden zou hebben gestemd, zou die al lang gewonnen hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als die gasten die op Jo Jorgensson hebben gestemd, op Trump hadden gestemd, zou die allang gewonnen hebben
als dan wel ja, misschienquote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als die gasten die op Jo Jorgensson hebben gestemd, op Trump hadden gestemd, zou die allang gewonnen hebben
Leuken grapjenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef Scorpie het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN, THE PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERICA, MR SLEEPY JOE BIDEN
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kan dat? Kan je zien dat ik het slecht volg. Ik dacht altijd dat kiesmannen gewoon een figuurlijke toewijzing was.
Dit is a alsof je erachter komt dat de paashaas bestaat...
Ik ken hem niet, maar hij gaat de geschiedenis is als degene die Biden net die paar stemmen heeft afgesnoept, die hem de winst had kunnen bezorgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:07 schreef skrn het volgende:
Verwarrend dat er een Joe en een Jo is. Wie is die Jo dan?
Hogere getallen zijn lastiger tellen: Honderdvierduizendachthonderdtien, Honderdvierduizendachthonderdelfquote:
Kiesmannen bepalen zelf op wie ze stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kan dat? Kan je zien dat ik het slecht volg. Ik dacht altijd dat kiesmannen gewoon een figuurlijke toewijzing was.
klopt, Green Partyquote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef skrn het volgende:
[..]
Aha.
Kon me herinneren dan Al Gore juist aan links concurrentie had. Maar nu doet er aan de rechterkant een partij mee.
Ach, in een normaal land heeft ook een derde partij wel een beetje een kans natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht dat het niet "chique" is om te doen, maar verboden is het volgens mij nietquote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
tis een vrouwquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar hij gaat de geschiedenis is als degene die Biden net die paar stemmen heeft afgesnoept, die hem de winst had kunnen bezorgen.
Mooi dat je mijn punt even herhaaltquote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
Het is niet eens Sleepy Joe meer. Die man is gewoon dement.quote:
tis een zijquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar hij gaat de geschiedenis is als degene die Biden net die paar stemmen heeft afgesnoept, die hem de winst had kunnen bezorgen.
Daarnaast is het een non-story, aangezien PA waarschijnlijk ook naar Biden gaat aan de openstaande ballots te zien en Georgia nog altijd 50/50 is.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet "chique" is om te doen, maar verboden is het volgens mij niet
Je kloon quotenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mooi dat je mijn punt even herhaalt
Ik heb jou toch voor duiding?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ga een boek lezen over hoe verkiezingen werken ofzo.
Jo stemmers liggen veel meer op een lijn met de Republikeinen dan met de Democraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En als iedereen die op Trump heeft gestemd op Biden zou hebben gestemd, zou die al lang gewonnen hebben
Libertarische partij doet al heel lang mee, met wisselend succes (vorige keer nog ruim 3 procent van de stemmen met Gary Johnson).quote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef skrn het volgende:
[..]
Aha.
Kon me herinneren dan Al Gore juist aan links concurrentie had. Maar nu doet er aan de rechterkant een partij mee.
Oke henk.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet eens Sleepy Joe meer. Die man is gewoon dement.
https://www.msn.com/nl-nl(...)zingsdag/vp-BB1aFsnI
Je bedoelt dat de resultaten je niet bevallen.. Huil gerust verder hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is gewoon fraudegevoelig. Je weet niet wat er met de stemmen gebeurd.
Het is een zijquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Op r/libertarian zijn de meeste anti Trump vanwege zijn autoritaire trekjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jo stemmers liggen veel meer op een lijn met de Republikeinen dan met de Democraten.
Libertariërs willen het liefst geen democraat, dus ze hadden beter tactisch kunnen stemmen i.p.v. een weggegooide stem.
zie 2016, gedeelte is terug gedraaid.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet "chique" is om te doen, maar verboden is het volgens mij niet
Denk dat je de komemde 20 jaar echt feen derde partij in de VS hebt die kans maaktquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, in een normaal land heeft ook een derde partij wel een beetje een kans natuurlijk.
Als Biden wint weer 4 jaar gezeik over dat het een moslim isquote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef NightDancert het volgende:
Potentieel slechte verliezers die Republikeinen
Anti-Trump, maar niet anti-Republikein.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Op r/libertarian zijn de meeste anti Trump vanwege zijn autoritaire trekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |