quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 13:57 schreef Fugue het volgende:
Wie er ook wint, ik vermaak me al een uur of 16 non-stop
#JUSTICE4ALLquote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Trump straks het gevang in. Genot.
Ik heb de TT van dit topic niet aangepast?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Questular het volgende:
Zit je nu echt te wachten om een nieuw TT te kunnen maken?
Lock him up!quote:
Zolang hij nog bij kennis is misschien. Maar danquote:Op woensdag 4 november 2020 13:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zeker niet.....een opluchting voor de USA en de hele wereld
Dat is echt zo dom, dan kan dat elke keer als de president veranderd wel gedaan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Make America Great Againquote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Daar hebben ze dus echter kankerreclame'squote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Alfje het volgende:
Ik zit Fox te kijken en zie gewoon reclame voor kankerbehandelingen voorbij komen... Hoe ziek moet een land zijn dat dat de manier is om een behandeling aan de man te brengen.
reclames in de VS bestaan voor 90% uit spotjes voor farma-producten en (letselschade)advocaten lijkt het wel af en toe..quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Alfje het volgende:
Ik zit Fox te kijken en zie gewoon reclame voor kankerbehandelingen voorbij komen... Hoe ziek moet een land zijn dat dat de manier is om een behandeling aan de man te brengen.
Dat is het Amerika van Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Alfje het volgende:
Wat is dit nou weer danquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Quotidien het volgende:
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie er wint, maar ik gun het de Trumpgekken gewoon niet.
zelfs een dooie president is nog beter dan Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang hij nog bij kennis is misschien. Maar dan
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is echt zo dom, dan kan dat elke keer als de president veranderd wel gedaan worden.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zou Trump gevangen gezet worden?Wat is dit voor onzin?
Een dooie misschien wel. Een Harris niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zelfs een dooie president is nog beter dan Trump
Klaver snapt er niets vanquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
Waar bemoeit deze gek zich mee?
[ twitter ]
haha wtfquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
tis meer een geintje he, omdat ie hillary zou opsluiten... beetje getroll moet jij toch wel herkennen?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Starhopper het volgende:
Met de verkiezingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
Het zijn die kleine kinderen van vroeger die als ze een potje knikkeren gewonnen hadden dat nog een week lang moesten inwrijven.quote:
Dan maakt het je dus wel uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Quotidien het volgende:
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie er wint, maar ik gun het de Trumpgekken gewoon niet.
dan maakt het je toch wel uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Quotidien het volgende:
fraude, oplichting, lolita expressquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Starhopper het volgende:
TR gemacht ivm smaad en laster.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
fraude, oplichting, lolita express
We hebben onze buitenlandse verkiezingsinmenging te pakken.quote:
je lijkt Trump zelf wel...huiliequote:Op woensdag 4 november 2020 14:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
TR gemacht ivm smaad en laster.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
We hebben onze buitenlandse verkiezingsinmenging te pakken.
Ga een boek lezen over hoe verkiezingen werken ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Biden virtueel op 255 kiesmannen
Fok forum:"Biden stevent af op zekere overwinning"
Deze actquote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
We hebben onze buitenlandse verkiezingsinmenging te pakken.
Stalinistische vibes hierquote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Verkiezingsinmenging. Oppakken die vent.
Met wat de Nederlandse overheid volgens hem moet doen qua buitenland"beleid" en welke democratische waarden we uitdragen. Lijkt me dat hij daarom in de Kamer zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Verkiezingsinmenging. Oppakken die vent.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
fraude, oplichting, lolita express
8k verschilquote:Op woensdag 4 november 2020 14:03 schreef Nielsch het volgende:
zijn ze gaan slapen in Michigan ofzo?
In zoverre dat Klaver zich bedient van Russische verkiezingsinmenging klopt dat ja.quote:
Nou, daar zal Donald van wakker liggen!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
Er wordt al tientallen jaren reclame gemaakt voor medische handelingin in de VS, maar ongetwijfeld is dat de schuld van Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is het Amerika van Trump.
ja leuk joh jonge meisjes op een eiland....hij heeft het nog zelf toegegeven ookquote:
onzinquote:Op woensdag 4 november 2020 14:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja leuk joh jonge meisjes op een eiland....hij heeft het nog zelf toegegeven ook
De zorg die mensen hadden wilde hij nog moeilijker bereikbaar maken. Er valt hem dus wel degelijk wat te verwijten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er wordt al tientallen jaren reclame gemaakt voor medische handelingin in de VS, maar ongetwijfeld is dat de schuld van Trump.
yooo trumpie, haha ff oppassen met wat je zegt hé? oke fijne avond nog groetjesquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
Bron?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja leuk joh jonge meisjes op een eiland....hij heeft het nog zelf toegegeven ook
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
Trump wint verkiezingen! (volgens de FOK!poll)
nee, is zelfs een interview van .....is geen onzinquote:
Ja, Trump zal echt onder de indruk zijn als Nederland hem hier op aanspreekt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
Dit is precies waarom ik niet op de frontpage komquote:Op woensdag 4 november 2020 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
Trump wint verkiezingen! (volgens de FOK!poll)
bronquote:Op woensdag 4 november 2020 14:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, is zelfs een interview van .....is geen onzin
struisvogel
Werkloze of verarmde blanke Californiërs verhuizen massaal naar Phoenix omdat South California niet meer te betalen is. Dit zijn de meest democratische democraten van heel de VS. Het valt ook op dat Phoenix en Mesa echte democraten bolwerken zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen uit cali stemmen in arizona? :")
Dat stemmen per post moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Viesdik het volgende:
Michigan ingelopen door Biden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Viesdik het volgende:
Michigan ingelopen door Biden
[ afbeelding ]
Jammer dat Trump nog niet naar het Binnenhof is afgereisd. Als Trump uit The Beast stapt geeft hij zijn jas aan Jesse Klaver om weg te hangen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, Trump zal echt onder de indruk zijn als Nederland hem hier op aanspreekt.
Kom met een bron dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja dus je weet het niet. Waarom zeg je dan dat het niet zo is?
Jij bent zo gek he.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat stemmen per post moeten ze verbieden
Het is gewoon fraudegevoelig. Je weet niet wat er met de stemmen gebeurd.quote:
en dat mag volgens jou niet omdat?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Werkloze of verarmde blanke Californiërs verhuizen massaal naar Phoenix omdat South California niet meer te betalen is. Dit zijn de meest democratische democraten van heel de VS. Het valt ook op dat Phoenix en Mesa echte democraten bolwerken zijn.
Dat staat compleet los van zorg-reclames.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De zorg die mensen hadden wilde hij nog moeilijker bereikbaar maken. Er valt hem dus wel degelijk wat te verwijten.
Jo is waar mensen eigenlijk voor wilden stemmen, maar iedereen stemt per ongeluk Joequote:Op woensdag 4 november 2020 14:07 schreef skrn het volgende:
Verwarrend dat er een Joe en een Jo is. Wie is die Jo dan?
Trumpquote:
Ik vind het ook een vreemde aangelegenheid inderdaad. Of eerder de stemmen tellen, maar dat mocht blijkbaar van de Republikeinen niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat stemmen per post moeten ze verbieden
Gebeurt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is gewoon fraudegevoelig. Je weet niet wat er met de stemmen gebeurd.
Ik stoor me dan ook niet aan de reclames an sich.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van zorg-reclames.
daarom liever ook PA en niet zo'n 270/268 uitslagquote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Nielsch het volgende:
Denk dat Trump sowieso een hertelling gaat eisen in Wisconsin als Biden daar wint, het verschil is klein.
En wat doen al die mensen die bang zijn corona te krijgen, of het al hebben?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zus van Donald, die is op de lijst gezet zodat sommige democraten op de verkeerde Jo(e) zouden stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:07 schreef skrn het volgende:
Yepquote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Quotidien het volgende:
Die 1% van stemmers die op Jo Jorsensson stemt mogen democraten wel dankbaar zijn, dat zijn de idioten die anders wel op Trump hadden gestemd
Stemmen met machtigingen. Net als hierquote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En wat doen al die mensen die bang zijn corona te krijgen, of het al hebben?
Dan gaan ze hertelling aanvragen in PA.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom liever ook PA en niet zo'n 270/268 uitslag
Zo close is het qua kiesmannen nog nooit geweest volgens mij, dit kan ook nog wel eens een dingetje worden als er kiesmannen zich niet gaan schikken in de voorkeur van de staat...quote:
Ik geloof er niet zo in dat die Trump's en Clinton's enzo daarmee bezig zijn, maar het zijn altijd wel aparte broodjeaapverhalen ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dat doe je wel, aangezien je op een comment over zorg-reclames reageerde.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik stoor me dan ook niet aan de reclames an sich.
tja, 1000 stemmen op 6 miljoenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Nielsch het volgende:
met elke FOX update van Michigan schommelt het verschil heen en weer tussen 12.000 en 13.000... maar het aantal getelde stemmen blijft op 90% staan...
https://www.google.com/ur(...)7Qh9c1qKjIR0pYB_AVZkquote:Op woensdag 4 november 2020 14:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Heeft iemand ook een goede stream van dit gebeuren?
Ik stoor me aan het feit dat het überhaupt een ding is omdat de zorg zo belabberd is. Dus nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat doe je wel, aangezien je op een comment over zorg-reclames reageerde.
Die reclames zijn er al tientallen jaren.
denk jij maar dat het broodje aap is.....meneer trump heeft die uitspraken zelf gedaanquote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat die Trump's en Clinton's enzo daarmee bezig zijn, maar het zijn altijd wel aparte broodjeaapverhalen ja.
Bedanktquote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)7Qh9c1qKjIR0pYB_AVZk
CNN
ja goed, hertelling is ook hun goed recht als het nipt is en het op 1 staat hangtquote:Op woensdag 4 november 2020 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan gaan ze hertelling aanvragen in PA.
Bron?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk jij maar dat het broodje aap is.....meneer trump heeft die uitspraken zelf gedaan
Aha.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zus van Donald, die is op de lijst gezet zodat sommige democraten op de verkeerde Jo(e) zouden stemmen
De kandidaat van de libertarische partij![]()
lekker optimistischquote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef Lothiriel het volgende:
Hoe traag zijn die tellers man, stelletje incompetenten
Clintons News Networkquote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)7Qh9c1qKjIR0pYB_AVZk
CNN
Kan dat? Kan je zien dat ik het slecht volg. Ik dacht altijd dat kiesmannen gewoon een figuurlijke toewijzing was.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo close is het qua kiesmannen nog nooit geweest volgens mij, dit kan ook nog wel eens een dingetje worden als er kiesmannen zich niet gaan schikken in de voorkeur van de staat...
Nou, ok.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk jij maar dat het broodje aap is.....meneer trump heeft die uitspraken zelf gedaan
En als iedereen die op Trump heeft gestemd op Biden zou hebben gestemd, zou die al lang gewonnen hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als die gasten die op Jo Jorgensson hebben gestemd, op Trump hadden gestemd, zou die allang gewonnen hebben
als dan wel ja, misschienquote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als die gasten die op Jo Jorgensson hebben gestemd, op Trump hadden gestemd, zou die allang gewonnen hebben
Leuken grapjenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef Scorpie het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN, THE PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERICA, MR SLEEPY JOE BIDEN
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kan dat? Kan je zien dat ik het slecht volg. Ik dacht altijd dat kiesmannen gewoon een figuurlijke toewijzing was.
Dit is a alsof je erachter komt dat de paashaas bestaat...
Ik ken hem niet, maar hij gaat de geschiedenis is als degene die Biden net die paar stemmen heeft afgesnoept, die hem de winst had kunnen bezorgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:07 schreef skrn het volgende:
Hogere getallen zijn lastiger tellen: Honderdvierduizendachthonderdtien, Honderdvierduizendachthonderdelfquote:
Kiesmannen bepalen zelf op wie ze stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kan dat? Kan je zien dat ik het slecht volg. Ik dacht altijd dat kiesmannen gewoon een figuurlijke toewijzing was.
klopt, Green Partyquote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef skrn het volgende:
[..]
Aha.
Kon me herinneren dan Al Gore juist aan links concurrentie had. Maar nu doet er aan de rechterkant een partij mee.
Ach, in een normaal land heeft ook een derde partij wel een beetje een kans natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht dat het niet "chique" is om te doen, maar verboden is het volgens mij nietquote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
tis een vrouwquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar hij gaat de geschiedenis is als degene die Biden net die paar stemmen heeft afgesnoept, die hem de winst had kunnen bezorgen.
Mooi dat je mijn punt even herhaaltquote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
Het is niet eens Sleepy Joe meer. Die man is gewoon dement.quote:
tis een zijquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar hij gaat de geschiedenis is als degene die Biden net die paar stemmen heeft afgesnoept, die hem de winst had kunnen bezorgen.
Daarnaast is het een non-story, aangezien PA waarschijnlijk ook naar Biden gaat aan de openstaande ballots te zien en Georgia nog altijd 50/50 is.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet "chique" is om te doen, maar verboden is het volgens mij niet
Je kloon quotenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mooi dat je mijn punt even herhaalt
Ik heb jou toch voor duiding?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ga een boek lezen over hoe verkiezingen werken ofzo.
Jo stemmers liggen veel meer op een lijn met de Republikeinen dan met de Democraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En als iedereen die op Trump heeft gestemd op Biden zou hebben gestemd, zou die al lang gewonnen hebben
Libertarische partij doet al heel lang mee, met wisselend succes (vorige keer nog ruim 3 procent van de stemmen met Gary Johnson).quote:Op woensdag 4 november 2020 14:11 schreef skrn het volgende:
[..]
Aha.
Kon me herinneren dan Al Gore juist aan links concurrentie had. Maar nu doet er aan de rechterkant een partij mee.
Oke henk.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet eens Sleepy Joe meer. Die man is gewoon dement.
https://www.msn.com/nl-nl(...)zingsdag/vp-BB1aFsnI
Je bedoelt dat de resultaten je niet bevallen.. Huil gerust verder hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is een zijquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Op r/libertarian zijn de meeste anti Trump vanwege zijn autoritaire trekjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jo stemmers liggen veel meer op een lijn met de Republikeinen dan met de Democraten.
Libertariërs willen het liefst geen democraat, dus ze hadden beter tactisch kunnen stemmen i.p.v. een weggegooide stem.
zie 2016, gedeelte is terug gedraaid.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet "chique" is om te doen, maar verboden is het volgens mij niet
Denk dat je de komemde 20 jaar echt feen derde partij in de VS hebt die kans maaktquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, in een normaal land heeft ook een derde partij wel een beetje een kans natuurlijk.
Als Biden wint weer 4 jaar gezeik over dat het een moslim isquote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef NightDancert het volgende:
Potentieel slechte verliezers die Republikeinen
Anti-Trump, maar niet anti-Republikein.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Op r/libertarian zijn de meeste anti Trump vanwege zijn autoritaire trekjes.
ja, of ze wilden niet op trump stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jo stemmers liggen veel meer op een lijn met de Republikeinen dan met de Democraten.
Libertariërs willen het liefst geen democraat, dus ze hadden beter tactisch kunnen stemmen i.p.v. een weggegooide stem.
Denk dat de Republikeinen morgen gewoon weer aan het werk gaan als Sleepy Joe gewonnen heeft. Mocht Trump nog winnen verwacht ik dat de Antifa en BLM-gekkies vannacht nog de steden in licht en laaie zetten. Daar zijn ze redelijk vertrouwd mee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef NightDancert het volgende:
Potentieel slechte verliezers die Republikeinen
Probleem is dat Biden zelf de helft van de tijd niet zal weten welk geloof hij aanhangtquote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als Biden wint weer 4 jaar gezeik over dat het een moslim is
Precies, dat bedoelde ik ook. Natuurlijk wel nog eens een voorbeeld van het failliet van het Amerikaanse systeem.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat je de komemde 20 jaar echt feen derde partij in de VS hebt die kans maakt
de waterquote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Draak31 het volgende:
Wel grappig om te zien dat de trump supporters ook hier toch echt de water minder scherpe mensen zijn.
Bizar. Zou dat weleens gebeurd zijn dan? Koppige kiesmannen die de hele verkiezing eigenhandig de andere kant op gooien.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I know maar ze zien liever dat Trump oprot heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Anti-Trump, maar niet anti-Republikein.
De democraten hebben standpunten die meestal niet libertarisch zijn
Scherp in welke zin?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Draak31 het volgende:
Wel grappig om te zien dat de trump supporters ook hier toch echt de water minder scherpe mensen zijn.
Verrassend!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:18 schreef Smegma. het volgende:
Meer stemmen op Trump dan in 2016 en meer stemmen op Biden dan Hillary in 2016.
Dat is ansich een logisch gevolg van meer stemmersquote:Op woensdag 4 november 2020 14:18 schreef Smegma. het volgende:
Meer stemmen op Trump dan in 2016 en meer stemmen op Biden dan Hillary in 2016.
Maar op sociaal ethisch gebied staan ze op veel punten weer dichter bij de democraten. Maar er is inderdaad meer overlap met de republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Anti-Trump, maar niet anti-Republikein.
De democraten hebben standpunten die meestal niet libertarisch zijn
Daarom typ je water?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Draak31 het volgende:
Van mij mag er wel gewoon een capabel figuur de verkiezingen winnen. Ook wel eens lekker.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Quotidien het volgende:
Van mij mag er gewoon een keer een zwarte transgender met paars haar winnen.
moet je het kiesstelsel omgooienquote:Op woensdag 4 november 2020 14:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat je de komemde 20 jaar echt feen derde partij in de VS hebt die kans maakt
De wat, mijn telefoon doet dat. Ik type dit namelijk vanuit de auto. Ik ben bezig met hele belangrijke dingen namelijk.quote:
Dat zijn de mensen die Trump met zijn populistische retoriek goed weet te bereiken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef Draak31 het volgende:
Rijden?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De wat, mijn telefoon doet dat. Ik type dit namelijk vanuit de auto. Ik ben bezig met hele belangrijke dingen namelijk.
The founding fathers: Wat jullie ook doen, CREER ABSOLUUT GEEN party systeem.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik ook. Natuurlijk wel nog eens een voorbeeld van het failliet van het Amerikaanse systeem.
Ik zou me in dat geval gewoon concentreren op het autorijden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De wat, mijn telefoon doet dat. Ik type dit namelijk vanuit de auto. Ik ben bezig met hele belangrijke dingen namelijk.
wie zegt dat ze werk hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat de Republikeinen morgen gewoon weer aan het werk gaan als Sleepy Joe gewonnen heeft. Mocht Trump nog winnen verwacht ik dat de Antifa en BLM-gekkies vannacht nog de steden in licht en laaie zetten. Daar zijn ze redelijk vertrouwd mee.
Wtf.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat de Republikeinen morgen gewoon weer aan het werk gaan als Sleepy Joe gewonnen heeft. Mocht Trump nog winnen verwacht ik dat de Antifa en BLM-gekkies vannacht nog de steden in licht en laaie zetten. Daar zijn ze redelijk vertrouwd mee.
Nogal populistische uitspraak doe je hierquote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die Trump met zijn populistische retoriek goed weet te bereiken.
Michigan was toch allang niet spannend weer? Het was al bekend dat Trump die wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Bugno3 het volgende:
CNN geeft nu gat van 26,000 voor Trump in Michigan, loopt weer uit dus.
Ik zeg het omdat hij zich nooit heeft durven uitspreken tegen de ideen van radicale elementen van dd Democraten. Zelfs toen ze heel mondig werden binnen de democratische partij en allerlei on salonfahig gedachtegoed bezigden durfde hij ze niet te corrigeren uit angst om ze tegen de haren in te strijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat is Republikeinse/Trumpiaanse propaganda.
Zwak dat hij daar aan toegeeft. Trump zou dat nooit pikken, laat staan haar VP te maken.quote:[..]
Klopt. Behoorlijk hypocriet van haar en typisch een carriëre move dat ze nu zijn running-mate is.
Bij de Democratische conventie hadden ze een grote vinger in de pap. Nancy Pelosi, Obama moest er op een gegeven moment aan te pas komen om ze tot de orde te roepen om mensen met andere ideeen (lees het politieke midden) te respecteren en alsnog werd het vuurtje via hun social media account+extreemlinkse aanhang verder opgehitst. Nare trieste respectloze achterbakse millenialpraktijken. Mensen met zulk gedrag verdienen geen prominente plek in de hogere politiek.quote:Als er iets is wat zij niet hebben dan is het wel een flinke vinger in de pap bij de Democraten. Anders was Bernie nooit zo ernstig tegengewerkt of zou Biden veel meer z'n best doen om hen tegemoet te komen qua standpunten.
Het zijn enorme veranderingen. Die klimaatdeal verandert het Amerikaanse economische landschap voorgoed, hetzelfde geldt voor dat zorgstelsel (al ben ik daar in beginsel positief over), nog hogere belastingen zijn ook behoorlijk links. En dan zijn er dingen als defund the police, open grenzen/geen grenswachten, gratis studie, hogere uitkeringen, minimumloon, ruimhartig vluchtelingenbeleid, einde aan illegaliteit, soft terrorismebeleid (islam religion of peace), en nog veel meer. Alles kan maar onder Biden. Hij spreekt zich er niet tegen over uit en geeft ze vrij baan.quote:[..]
Bernie en The Squad zijn in het Nederlandse politieke landschap gewoon links. Uiteraard trekken zij ook extreemlinksen aan, bij gebrek aan een nog linkser alternatief, waardoor het misschien extreemlinks lijkt. Een klimaatdeal, een sociaal zorgstelsel en hogere belasting voor de rijken/bedrijven is hier heel normaal maar is daar zogenaamd extreemlinks.
Dat snap ik oprecht niet, dat er eigenlijk geen fatsoenlijk alternatief is. Je had ooit de Green Party met Ralph Nader en eerder nog Ross Perot. Maar het zou wat mij betreft goed zijn voor de VS als er een partij komt die het eeuwige gevecht tussen Democraten en Republikeinen weet te doorbreken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik ook. Natuurlijk wel nog eens een voorbeeld van het failliet van het Amerikaanse systeem.
Klein bier, het wachten is tot Detroit er 100.000+ stemmen bij knalt voor Biden en dan is het gat opeens vrij groot.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Bugno3 het volgende:
CNN geeft nu gat van 26,000 voor Trump in Michigan, loopt weer uit dus.
Je lult wel graag in het luchtledige zeg maar.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Failquote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Euhm, het gat ging van 200,000 naar 2,000 een uurtje geleden, Hans.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Michigan was toch allang niet spannend weer? Het was al bekend dat Trump die wint.
FOX news kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
of je volgt het evenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Michigan was toch allang niet spannend weer? Het was al bekend dat Trump die wint.
Nah zodra Detroit bekend is dan is de staat called voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euhm, het gat ging van 200,000 naar 2,000 een uurtje geleden, Hans.
Dat is niet zo zeker hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Klein bier, het wachten is tot Detroit er 100.000+ stemmen bij knalt voor Biden en dan is het gat opeens vrij groot.
Daar zitten een paar extreemlinkse bolwerken dus dat gaat wel spannend worden daarquote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet dan? Zie jij rechtse idioten de steden in de fik zetten? Die beschermen juist hun eigendommen tegen dit soort fascistenquote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Minneapolis was gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet dan? Zie jij rechtse idioten de steden in de fik zetten? Die beschermen juist hun eigendommen tegen dit soort fascisten1:07
Trump doet niet aan dat politiek correcte gelul zoals we in Europa zijn gewend. Hij zegt gewoon wat hij denkt, hij is gewoon zichzelf. Dan kan je kritiek hebben op de persoon, maar je ziet deze persoon tenminste wel zoals hij echt is. Dat spreekt mensen aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Opvallend wel hoeveel mensen hier echt pro-Trump zijn.
Dat je meer democratisch of republikeinse voorkeur zou hebben als je zelf mocht stemmen is één ding, maar een buitenlands politicus zo verafgoden is toch wel bijzonder.
Dat ben ik met je eens, maar het is net zo vreemd als Trump zo de grond intrappen en verafschuwen zoals de andere kant doet. Uiteindelijk heeft een Amerikaanse president niet zoveel invloed op hoe je als Nederlander door het leven gaat, helemaal aan de andere kant van de oceaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Dat je meer democratisch of republikeinse voorkeur zou hebben als je zelf mocht stemmen is één ding, maar een buitenlands politicus zo verafgoden is toch wel bijzonder.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor pro-Biden en anti-Trump... het is gewoon entertainment, natuurlijk heeft de president van de VS invloed op de rest van de wereld, maar om er nu overstuur door te rakenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
De pro-Bidens zijn net zo erg.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Schaapachtig gedrag is het.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Fail 2quote:Op woensdag 4 november 2020 14:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
WAAROM is dit een argument.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trump doet niet aan dat politiek correcte gelul zoals we in Europa zijn gewoon. Hij zegt gewoon wat hij denkt, hij is gewoon zichzelf. Dan kan je kritiek hebben op de persoon, maar je ziet deze persoon tenminste wel zoals hij echt is. Dat spreekt mensen aan.
Je hebt aan beide kanten extremisten en die neem ik niet eens mee in mijn beoordeling wat betreft hoe om te gaan met verlies. Zulk volk is minder dan het vuil onder mijn schoenzool.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er meer dan één Jack Ruby zou opstaan, als kiesmannen op die manier een verkozen president zouden uitschakelen...quote:Op woensdag 4 november 2020 14:23 schreef Ericr het volgende:
Vorige verkiezing weken de kiesmannen 7 keer af. Wel 5 keer in nadeel van de verliezer maar als dit keer de kiesmannen alsnog afwijken heb je toch een probleem als 270 benodigd is,
Faith Spotted Eagle for president dan maar.
Met de huidige verdeling krijgt Biden er daar dik 200k bij. Trump zo’n 100k dus het verschil wordt 100k voor Biden. Of bedoelde je dat ook?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Klein bier, het wachten is tot Detroit er 100.000+ stemmen bij knalt voor Biden en dan is het gat opeens vrij groot.
Wellicht als je hem aanmeldt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
WAAROM is dit een argument.
Mijn alcoholistische buurman zegt ook gewoon wat hij vindt, maakt hem dat geschikt voor het presidentschap?
Miedsjieland kan er helemaal niks vanquote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik denk dat als Trump Mietsjiekan wint dat het niet meer heel veel uitmaakt wie Pennulsulveenieja
of Neevaadaa wint maar het uiteindelijk toch aan zal komen op Nort Karolijna
Ik denk niet dat hij zich slechter presenteert dan Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
Mijn alcoholistische buurman zegt ook gewoon wat hij vindt, maakt hem dat geschikt voor het presidentschap?
Het toont wel aan dat men de politieke poppenkast en opgedrongen liberale gedachtegang vanuit de media zat is.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat van die invloed is zeker waar, maar er zijn inderdaad meer Trump-haters dan Biden-lovers lijkt me.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar het is net zo vreemd als Trump zo de grond intrappen en verafschuwen zoals de andere kant doet. Uiteindelijk heeft een Amerikaanse president niet zoveel invloed op hoe je als Nederlander door het leven gaat, helemaal aan de andere kant van de oceaan.
Maakt niet uit wie er wint. Antifa/BLM gaat echt niet stoppen met rellen als Biden president wordtquote:Op woensdag 4 november 2020 14:23 schreef Draak31 het volgende:
Als trumperveen wint wordt het daar oorlog in de straten vannacht. Dat gaat echt niet goed.
MEDIA = VIRUS niet danquote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het toont wel aan dat men de politieke poppenkast en opgedrongen liberale gedachtegang vanuit de media zat is.
Die zie ik persoonlijk nietquote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De pro-Bidens zijn net zo erg.
Maar hij doet juist weer niet wat hij zegt. Waar is de wall? Corona al weg? Tax returns? Drain the swamp? Trumpcare?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trump doet niet aan dat politiek correcte gelul zoals we in Europa zijn gewoon. Hij zegt gewoon wat hij denkt, hij is gewoon zichzelf. Dan kan je kritiek hebben op de persoon, maar je ziet deze persoon tenminste wel zoals hij echt is. Dat spreekt mensen aan.
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Lol, men moet toch iets verzinnen he.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hij loopt hard in in Michigan en de verwachting is dat hij daar nog een berg stemmen krijgt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Iedereen heeft het hier over Biden die goed gaat. Maar hij staat alleen in Nevada en Wisconsin nog voor toch?! Als hij alleen die pakt, verliest 'ie.
Je quote jezelfquote:
Ja, dat doen ze wel. Of ze schieten willekeurige demonstranten dood. Of ze rijden auto's van de weg. Of ze bezetten een gebouw van de regering terwijl ze zwaar bewapend zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet dan? Zie jij rechtse idioten de steden in de fik zetten? Die beschermen juist hun eigendommen tegen dit soort fascisten1:07
daarom volgt iedereen michiganquote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Iedereen heeft het hier over Biden die goed gaat. Maar hij staat alleen in Nevada en Wisconsin nog voor toch?! Als hij alleen die pakt, verliest 'ie.
Dat was een foutje, bedankt ik heb het aangepast.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Jezelfd quoten maakt het niet meer waar of zo.
Dat is nogal een understeetmentquote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Miedsjieland kan er helemaal niks van
Whatever Henk. Ga jij je nou maar inlezen in zijn kansen in Michigan. Die zijn klein.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trump doet niet aan dat politiek correcte gelul zoals we in Europa zijn gewend. Hij zegt gewoon wat hij denkt, hij is gewoon zichzelf. Dan kan je kritiek hebben op de persoon, maar je ziet deze persoon tenminste wel zoals hij echt is. Dat spreekt mensen aan.
Ik zie Trump juist 0,1% uitlopen daar. met 90% geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Hij loopt hard in in Michigan en de verwachting is dat hij daar nog een berg stemmen krijgt.
Ik denk dat het voornamelijk anti trump is, en in mijn geval dat ik meer heb met de democratische ideeën dan die van die religekkies van de republikeinen. Hoewel ik tegen die hele BLM en SJW toestand ben.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Dven het volgende:
Pro-BidensBestaan die uberhaupt op FOK!?
Dat een aandachtzoeker als Trump goed ligt bij een flink gedeelte van het publiek op FOK! is natuurlijk niet vreemd.
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De pro-Bidens zijn net zo erg.
De vraag is of hij North Carolina,Georgia en Pennsylvania überhaupt houdt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Ixnay het volgende:
Pennsylvania (20) 56/43
Michigan (16) 49/49
Georgia (16) 50/48
North Carolina (15) 50/49
Wisconsin (10) 49/50
Nevada (6) 49/49
Alaska (3) 63/33
Maine 2 (1) 52/45
Trump pakt Pennsylvania, Georgia, North Carolina, Alaska en Maine 2
Totaal 55
Hij heeft 213. Met die 55 komt hij op 268. Dat zijn er 2 te kort.
Hij moet dus Michigan of Wisconsin pakken. Wisconsin lijkt naar Biden tegaan. Michigan is denk ik beslissend.
Meer dan Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom kom je hier reageren als je het niet snapt? Je loopt met je eigen domheid te koop. Vraag dan wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie Trump juist 0,1% uitlopen daar. met 90% geteld.
North Carolina is bijna klaar met tellen en lijkt naar Trump te gaan, tenzij alle resterende stemmen allemaal voor Biden zijn. Maar die kans is nihil.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Ixnay het volgende:
Van de andere kant. Biden staat op 238. Hij heeft nog 32 nodig. Stel hij pakt Nevada dan moet hij er nog 26. Dat is Wisconsin met 1 van deze 2: Michigan óf North Carolina.
Ronald Reaganquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
In de politiek die wij gewend zijn spelen politici theater. Het zijn stuk voor stuk B-acteurs. Rutte, Klaver, Asscher, Wilders, Jetten, noem maar op. Ik kan me voorstellen dat een persoon als Trump mensen aanspreekt omdat hij niet acteert maar puur zichzelf is, ondanks dat hij als president matig is.
Eerder dat hij gemaakt is voor de show en uitstraalt een winnaar te zijn, daar zijn Amerikanen gevoelig voor denk ik. De inhoud is niet van belang. Jammer dat de Democraten er geen krachtige kandidaat tegenover hebben gezetquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
In de politiek die wij gewend zijn spelen politici theater. Het zijn stuk voor stuk B-acteurs. Rutte, Klaver, Asscher, Wilders, Jetten, noem maar op. Ik kan me voorstellen dat een persoon als Trump mensen aanspreekt omdat hij niet acteert maar puur zichzelf is, ondanks dat hij als president matig is.
Ja, klein grut wat binnenkomt. Er moeten nog een hoop stemmen uit Detroit binnenkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het was 300.000, tis nu 13.000 ofzo... en dan moet Detroit nog binnen komen. En 10% van de stemmen is zo'n 570.000 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk anti trump is, en in mijn geval dat ik meer heb met de democratische ideeën dan die van die religekkies van de republikeinen. Hoewel ik tegen die hele BLM en SJW toestand ben.
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerder dat hij gemaakt is voor de show en uitstraalt een winnaar te zijn, daar zijn Amerikanen gevoelig voor denk ik. De inhoud is niet van belang. Jammer dat de Democraten er geen krachtige kandidaat tegenover hebben gezet
Ze staan nu ongeveer gelijk. Maar ik vertrouw die late votes niet en die votes per post. Ik vrees dat Biden alsnog Michigan kan binnenhalen. Dan zou hij samen met Wisconsin en Nevada genoeg hebben op papier.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Whatever Henk. Ga jij je nou maar inlezen in zijn kansen in Michigan. Die zijn klein.
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesprokenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze wel. Of ze schieten willekeurige demonstranten dood. Of ze rijden auto's van de weg. Of ze bezetten een gebouw van de regering terwijl ze zwaar bewapend zijn.
Maar sluit vooral je ogen voor de randdebielen onder de Trumpstemmers.
Dat zijn gewoon trollenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.
Lijkt mij ook het meest haalbare voor Trump atm.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Alles wat jij noemt pakken en Nevada afpakken is een optie voor Trump.
Je niet dagelijks aftrekken op een staatsieportret van Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.
Ik ken er echt geen één.
Jij bent een toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daarom vind ik het zo raar dat er mensen zijn die het over pro-bidens hebben die hier zogenaamd op het forum zouden zitten.
Ik ken er echt geen één.
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat ik me nu net bedacht: wat als Biden (of Trump, maakt niet uit) 270 kiesmannen wint, en uiteindelijk stemmen minder dan die 270 kiesmannen daadwerkelijk op Biden (of Trump)... en dat dan de andere kandidaat hierdoor de meeste kiesmannen heeft?
Naast dat er dan enorme ophef zal zijn, valt er dan nog wat te corrigeren of moeten ze (de VS) die uitslag gewoon accepteren?
Michigan, Georgia of Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Ixnay het volgende:
Van de andere kant. Biden staat op 238. Hij heeft nog 32 nodig. Stel hij pakt Nevada dan moet hij er nog 26. Dat is Wisconsin met 1 van deze 2: Michigan óf North Carolina.
Trump-aanhangers op FOK! zijn trollen? Dat verklaart wel een hoop.quote:
Door ze in hun rug te schieten?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Daar zijn vooral nog "mail votes" over volgens CNN, dus kans is minimaal dat die daar gaat inlopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meest haalbare voor Trump atm.
De sterke man act. Zelfdw met Oban, Putin of Erdogan. Hoop mensen hebben dat liever dan kleurloze watjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag die gesteld werd was waarom Trump zo populair is bij een aantal Fok!kers. Ik neem aan dat dat geen gevoelige Amerikanen zijn.
Dat was niet mijn vraag, ik had het over kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.
Vorig jaar had Hillary de meeste stemmen (de popular vote) maar ging het presidentschap uiteindelijk naar Trump.
Stop eens met zo teleurstellend te zijn.quote:
Kijk nu eens naar wat er nog komen gaat..quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
Echt he, iemand komt je met een skateboard de kop inslaan en dat noemt hij een willekeurige demonstrantquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Die gaat uiteindelijk met 50.000+ naar Biden is mijn schattingquote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
Ik heb jouw UI Gejatquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vorige keer waren veel mensen voor Trump hier, omdat ze tegen Hillary waren. Dat was ik ook trouwens. Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.quote:
Tot Trump gewonnen heeftquote:
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De vraag is of hij North Carolina,Georgia en Pennsylvania überhaupt houdt.
Plus de inhaalslag in Michigan komt ook nog met Detroit.
Alles wat jij noemt pakken en Nevada afpakken is een optie voor Trump.
Ja okee Wayne, Oakland en Genesee Counties zijn wel heel groot en daar ligt Biden ruim voor. En daar moeten ook nog veel stemmen worden geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar wat er nog komen gaat..
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vorige keer waren veel mensen voor Trump hier, omdat ze tegen Hillary waren. Dat was ik ook trouwens. Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.
Men voorspelt dat vrijdagavond pas echt met zekerheid te zeggen is wie wint.quote:
Dat kan maar dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze staan nu ongeveer gelijk. Maar ik vertrouw die late votes niet en die votes per post.
Dit is correct.quote:Ik vrees dat Biden alsnog Michigan kan binnenhalen.
Dan zou hij samen met Wisconsin en Nevada genoeg hebben op papier.
Zolang het niet hillary isquote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?
Hoe komt Biden zonder Nevada op 267?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.
Oh..oke. Dat heb ik mij ook weleens afgevraagd. Geen idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
????????????????quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nevada is ondanks de zes kiesmannen belangrijk voor beide partijen. Ik denk nu dat het richting de 273 tegen 267 stemmen gaat. En degene met Nevada komt op 273 stemmen.
Het is 2020, hè.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man'
Tsja, als je oogkleppen op hebt, dan zie je dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Dven het volgende:
Pro-BidensBestaan die uberhaupt op FOK!?
Dat een aandachtzoeker als Trump goed ligt bij een flink gedeelte van het publiek op FOK! is natuurlijk niet vreemd.
Leg eens uit wat je bedoeltquote:Op woensdag 4 november 2020 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Stop eens met zo teleurstellend te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |