Kom met een bron dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja dus je weet het niet. Waarom zeg je dan dat het niet zo is?
Jij bent zo gek he.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat stemmen per post moeten ze verbieden
Het is gewoon fraudegevoelig. Je weet niet wat er met de stemmen gebeurd.quote:
en dat mag volgens jou niet omdat?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Werkloze of verarmde blanke Californiėrs verhuizen massaal naar Phoenix omdat South California niet meer te betalen is. Dit zijn de meest democratische democraten van heel de VS. Het valt ook op dat Phoenix en Mesa echte democraten bolwerken zijn.
Dat staat compleet los van zorg-reclames.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De zorg die mensen hadden wilde hij nog moeilijker bereikbaar maken. Er valt hem dus wel degelijk wat te verwijten.
Jo is waar mensen eigenlijk voor wilden stemmen, maar iedereen stemt per ongeluk Joequote:Op woensdag 4 november 2020 14:07 schreef skrn het volgende:
Verwarrend dat er een Joe en een Jo is. Wie is die Jo dan?
Trumpquote:
Ik vind het ook een vreemde aangelegenheid inderdaad. Of eerder de stemmen tellen, maar dat mocht blijkbaar van de Republikeinen niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat stemmen per post moeten ze verbieden
Gebeurt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is gewoon fraudegevoelig. Je weet niet wat er met de stemmen gebeurd.
Ik stoor me dan ook niet aan de reclames an sich.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van zorg-reclames.
daarom liever ook PA en niet zo'n 270/268 uitslagquote:Op woensdag 4 november 2020 14:06 schreef Nielsch het volgende:
Denk dat Trump sowieso een hertelling gaat eisen in Wisconsin als Biden daar wint, het verschil is klein.
En wat doen al die mensen die bang zijn corona te krijgen, of het al hebben?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is gewoon fraudegevoelig. Je weet niet wat er met de stemmen gebeurd.
Zus van Donald, die is op de lijst gezet zodat sommige democraten op de verkeerde Jo(e) zouden stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:07 schreef skrn het volgende:
Verwarrend dat er een Joe en een Jo is. Wie is die Jo dan?
Yepquote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Quotidien het volgende:
Die 1% van stemmers die op Jo Jorsensson stemt mogen democraten wel dankbaar zijn, dat zijn de idioten die anders wel op Trump hadden gestemd
Stemmen met machtigingen. Net als hierquote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En wat doen al die mensen die bang zijn corona te krijgen, of het al hebben?
Dan gaan ze hertelling aanvragen in PA.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom liever ook PA en niet zo'n 270/268 uitslag
Zo close is het qua kiesmannen nog nooit geweest volgens mij, dit kan ook nog wel eens een dingetje worden als er kiesmannen zich niet gaan schikken in de voorkeur van de staat...quote:
Ik geloof er niet zo in dat die Trump's en Clinton's enzo daarmee bezig zijn, maar het zijn altijd wel aparte broodjeaapverhalen ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja leuk joh jonge meisjes op een eiland....hij heeft het nog zelf toegegeven ook
Dat doe je wel, aangezien je op een comment over zorg-reclames reageerde.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik stoor me dan ook niet aan de reclames an sich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |