Dat is wat anders.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
WAAROM is dit een argument.
Mijn alcoholistische buurman zegt ook gewoon wat hij vindt, maakt hem dat geschikt voor het presidentschap?
Lol, men moet toch iets verzinnen he.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mijn alcoholistische buurman zegt ook gewoon wat hij vindt, maakt hem dat geschikt voor het presidentschap?
Hij loopt hard in in Michigan en de verwachting is dat hij daar nog een berg stemmen krijgt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Iedereen heeft het hier over Biden die goed gaat. Maar hij staat alleen in Nevada en Wisconsin nog voor toch?! Als hij alleen die pakt, verliest 'ie.
Je quote jezelfquote:
Ja, dat doen ze wel. Of ze schieten willekeurige demonstranten dood. Of ze rijden auto's van de weg. Of ze bezetten een gebouw van de regering terwijl ze zwaar bewapend zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet dan? Zie jij rechtse idioten de steden in de fik zetten? Die beschermen juist hun eigendommen tegen dit soort fascisten1:07
daarom volgt iedereen michiganquote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Iedereen heeft het hier over Biden die goed gaat. Maar hij staat alleen in Nevada en Wisconsin nog voor toch?! Als hij alleen die pakt, verliest 'ie.
Dat was een foutje, bedankt ik heb het aangepast.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Jezelfd quoten maakt het niet meer waar of zo.
Dat is nogal een understeetmentquote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Miedsjieland kan er helemaal niks van
Whatever Henk. Ga jij je nou maar inlezen in zijn kansen in Michigan. Die zijn klein.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trump doet niet aan dat politiek correcte gelul zoals we in Europa zijn gewend. Hij zegt gewoon wat hij denkt, hij is gewoon zichzelf. Dan kan je kritiek hebben op de persoon, maar je ziet deze persoon tenminste wel zoals hij echt is. Dat spreekt mensen aan.
Ik zie Trump juist 0,1% uitlopen daar. met 90% geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Hij loopt hard in in Michigan en de verwachting is dat hij daar nog een berg stemmen krijgt.
Ik denk dat het voornamelijk anti trump is, en in mijn geval dat ik meer heb met de democratische ideeën dan die van die religekkies van de republikeinen. Hoewel ik tegen die hele BLM en SJW toestand ben.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Dven het volgende:
Pro-BidensBestaan die uberhaupt op FOK!?
Dat een aandachtzoeker als Trump goed ligt bij een flink gedeelte van het publiek op FOK! is natuurlijk niet vreemd.
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De pro-Bidens zijn net zo erg.
De vraag is of hij North Carolina,Georgia en Pennsylvania überhaupt houdt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef Ixnay het volgende:
Pennsylvania (20) 56/43
Michigan (16) 49/49
Georgia (16) 50/48
North Carolina (15) 50/49
Wisconsin (10) 49/50
Nevada (6) 49/49
Alaska (3) 63/33
Maine 2 (1) 52/45
Trump pakt Pennsylvania, Georgia, North Carolina, Alaska en Maine 2
Totaal 55
Hij heeft 213. Met die 55 komt hij op 268. Dat zijn er 2 te kort.
Hij moet dus Michigan of Wisconsin pakken. Wisconsin lijkt naar Biden tegaan. Michigan is denk ik beslissend.
Meer dan Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom kom je hier reageren als je het niet snapt? Je loopt met je eigen domheid te koop. Vraag dan wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie Trump juist 0,1% uitlopen daar. met 90% geteld.
North Carolina is bijna klaar met tellen en lijkt naar Trump te gaan, tenzij alle resterende stemmen allemaal voor Biden zijn. Maar die kans is nihil.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef Ixnay het volgende:
Van de andere kant. Biden staat op 238. Hij heeft nog 32 nodig. Stel hij pakt Nevada dan moet hij er nog 26. Dat is Wisconsin met 1 van deze 2: Michigan óf North Carolina.
Ronald Reaganquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
In de politiek die wij gewend zijn spelen politici theater. Het zijn stuk voor stuk B-acteurs. Rutte, Klaver, Asscher, Wilders, Jetten, noem maar op. Ik kan me voorstellen dat een persoon als Trump mensen aanspreekt omdat hij niet acteert maar puur zichzelf is, ondanks dat hij als president matig is.
Eerder dat hij gemaakt is voor de show en uitstraalt een winnaar te zijn, daar zijn Amerikanen gevoelig voor denk ik. De inhoud is niet van belang. Jammer dat de Democraten er geen krachtige kandidaat tegenover hebben gezetquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
In de politiek die wij gewend zijn spelen politici theater. Het zijn stuk voor stuk B-acteurs. Rutte, Klaver, Asscher, Wilders, Jetten, noem maar op. Ik kan me voorstellen dat een persoon als Trump mensen aanspreekt omdat hij niet acteert maar puur zichzelf is, ondanks dat hij als president matig is.
Ja, klein grut wat binnenkomt. Er moeten nog een hoop stemmen uit Detroit binnenkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie Trump juist 0,1% uitlopen daar. met 90% geteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |