haha wtfquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
Waar bemoeit deze gek zich mee?
[ twitter ]
tis meer een geintje he, omdat ie hillary zou opsluiten... beetje getroll moet jij toch wel herkennen?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zou Trump gevangen gezet worden?Wat is dit voor onzin?
Met de verkiezingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
Het zijn die kleine kinderen van vroeger die als ze een potje knikkeren gewonnen hadden dat nog een week lang moesten inwrijven.quote:
Dan maakt het je dus wel uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Quotidien het volgende:
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie er wint, maar ik gun het de Trumpgekken gewoon niet.
dan maakt het je toch wel uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Quotidien het volgende:
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie er wint, maar ik gun het de Trumpgekken gewoon niet.
fraude, oplichting, lolita expressquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zou Trump gevangen gezet worden?Wat is dit voor onzin?
TR gemacht ivm smaad en laster.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
fraude, oplichting, lolita express
We hebben onze buitenlandse verkiezingsinmenging te pakken.quote:
je lijkt Trump zelf wel...huiliequote:Op woensdag 4 november 2020 14:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
TR gemacht ivm smaad en laster.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
We hebben onze buitenlandse verkiezingsinmenging te pakken.
Ga een boek lezen over hoe verkiezingen werken ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Biden virtueel op 255 kiesmannen
Fok forum:"Biden stevent af op zekere overwinning"
Deze actquote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
We hebben onze buitenlandse verkiezingsinmenging te pakken.
Stalinistische vibes hierquote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Verkiezingsinmenging. Oppakken die vent.
Met wat de Nederlandse overheid volgens hem moet doen qua buitenland"beleid" en welke democratische waarden we uitdragen. Lijkt me dat hij daarom in de Kamer zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Verkiezingsinmenging. Oppakken die vent.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
fraude, oplichting, lolita express
8k verschilquote:Op woensdag 4 november 2020 14:03 schreef Nielsch het volgende:
zijn ze gaan slapen in Michigan ofzo?
In zoverre dat Klaver zich bedient van Russische verkiezingsinmenging klopt dat ja.quote:
Nou, daar zal Donald van wakker liggen!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |