Die conclusie laat ik aan jou, maar ik heb dit niet beweerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is dit echt een serieuze reactie? Wat een ongelofelijke onzin. Vrouwen horen wat jou betreft in de keuken of zo?![]()
Blijkbaar vond/vind jij die goed? Ok prima, ik waardeer jouw mening uiteraard. Ik denk daar anders over. Zeker over die laatste twee die jij noemt.quote:Nooit gehoord van Margaret Thatcher? Angela Merkel? Jacinda Ardern?
De rest is volledig mail in, dus ziet er goed uit voor Bidenquote:
Dan zaten er nog veel meer gelukszoekers overal.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als vrouwen het voor het zeggen hadden, was de wereld vast vredelievender.
Vrouwen zijn inderdaad altijd heel aardig tegen elkaarquote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als vrouwen het voor het zeggen hadden, was de wereld vast vredelievender.
Zijn dat mensen die dan b.v. de moeite nemen om een Trump avatar te maken?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet zoveel om handen.
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef TheVulture het volgende:
Los van dat Biden op voorhand de favoriet was bij de polls is het toch wel redelijk historisch dat een zittende president wordt weggestemd
Kijk, dat ik denk dat vrouwen minder goed zijn in de politiek betekent niet dat ik beweer dat alle mannen fantastisch zijn. Zowel Trump als Biden vind ik geen goede presidentskandidaten, dat heb ik al meerdere keren aangegeven. Als je je best doet zal je vast nog wel tien mannelijke politici kunnen opnoemen die waardeloos waren, maar dat doet niet af aan mijn stelling. Over het algemeen denk ik dat vrouwen minder goed zijn als (politiek) leider.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Dat zou een man natuurlijk nooit doen.
Je hebt uberhaupt het moddergooien bij de debatten tussen Trump en Biden gezien?
Is wel al een tijdje geleden. George Busch Sr. Daarvoor Jimmy Carter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |