nog even GA en PA pakkenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Als je voor staat dan stop je met tellen en dan win je.
Eens, ongezonde leeftijd heeft hij voor zo´n baanquote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat we binnen nu en 4 jaar ook de eerste president sinds JFK krijgen die in het harnas sterft.
Dat zou al meer historisch zijn. Ik hoop het niet, maar dat is wel het risico van zulke oude kandidaten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat we binnen nu en 4 jaar ook de eerste president sinds JFK krijgen die in het harnas sterft.
Geen ervaring met situaties waarin vrouwen het voor het zeggen hebben?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als vrouwen het voor het zeggen hadden, was de wereld vast vredelievender.
Beetje trollen hoort er bij.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Was jij niet reeksenlang voor Trump?
Ik ben voor degene die op kop gaatquote:
hij is vooral uit op aandachtquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Was jij niet reeksenlang voor Trump?
Op het hoofd van Pence.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou nu graag een vlieg in de kamer bij Trump willen zijn
Ze rekenen er gewoon op dat ie omvalt zodat de echte kandidaat zijn plek kan innemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Eens, ongezonde leeftijd heeft hij voor zo´n baan
Alsjeblieft niet. Ik wens hem een heel goede gezondheid. Dat hij zijn termijn maar vol mag maken. Zodat er geen VP zijn plaats hoeft in te nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
Michigan kun je wel callen. Dat Wayne County moet nog 30% en daar is het nu al een voorsprong van 200k voor Biden. Die loopt alleen maar uit. Met Wisconsin (wel heel close) en Nevada is 'ie er toch?
Maar als ik het goed heb Biden heeft nu 238 EV met Wisconsin en Michigan krijgt hij er 26 bij , dus dan zou hij op 264 komen.quote:
Hop van kandidaat naar kandidaat.. Vandaar de naam.quote:
"IT IS FRAUD!"quote:Op woensdag 4 november 2020 15:06 schreef Kyran het volgende:
Ik ga even popcorn inslaan voor alle drama van Trump de komende dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |