Is een troll.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Was jij niet reeksenlang voor Trump?
ja, preciesquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
Michigan kun je wel callen. Dat Wayne County moet nog 30% en daar is het nu al een voorsprong van 200k voor Biden. Die loopt alleen maar uit. Met Wisconsin (wel heel close) en Nevada is 'ie er toch?
Ik heb echt geen flauw benul wat dat betekent.quote:
Nevada voorquote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef Kyran het volgende:
Mijn schatting: Wisconsin, Michigan, Arizona, Nevada naar Biden (staten die nog niet gecalled zijn op CNN).
Georgiaquote:Op woensdag 4 november 2020 15:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat dat betekent.
Ben je de T vergeten bij GA?
Oh, goed idee. Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben voor degene die op kop gaatDan kan ik meedoen met de feestvreugde
Dit gaat Biden lukkenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada voor
Arizona voor (en bij sommigen al called)
Wisconsin voor
Michigan voor
![]()
![]()
![]()
270 precies met deze staten. Nog steeds kanshebber in Georgia en Pennsylvania. Minimaal kansje nog in North Carolina.
Had je mooi op kunnen verdienen als je vannacht ingezet hebt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef ETA het volgende:
https://ftx.com/trade/TRUMP
Omgerekende odds:
Trump 6,67
Biden 1,17
Biden dus dik favoriet.
Ja hequote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh, goed idee. Ga ik ook doen.
Hup Biden
quote:
De show is voorbij. Maar wat heb ik genoten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada voor
Wisconsin voor
Michigan voor
![]()
![]()
![]()
270 precies met deze staten. Nog steeds kanshebber in Georgia en Pennsylvania. Minimaal kansje nog in North Carolina.
Oh ik wens hem het ook het beste, maar laten we eerlijk zijn: de beste man is straks 78 als hij begint. En we leven niet bepaald in een tijd dat je lekker ontspannen op dag 1 begint met je bureau een beetje in te richten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Ik wens hem een heel goede gezondheid. Dat hij zijn termijn maar vol mag maken. Zodat er geen VP zijn plaats hoeft in te nemen.
mooi, geen hertellingquote:Op woensdag 4 november 2020 15:15 schreef VoMy het volgende:
Trump gaat Michigan zo niet eens nipt verliezen maar gewoon met een paar procent.
had ik eergisteren maar ingezet op 5-0 voor liverpoolquote:Op woensdag 4 november 2020 15:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Had je mooi op kunnen verdienen als je vannacht ingezet hebt.
Het zou pas echt knap zijn als je deze vannacht al gecalld zou hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada voor
Wisconsin voor
Michigan voor
![]()
![]()
![]()
Tijd voor muziek:quote:Op woensdag 4 november 2020 15:13 schreef trein2000 het volgende:
Ik durf hem wel aan. President-elect Joe Biden.
Steden stemmen massaal democraatquote:Op woensdag 4 november 2020 15:15 schreef VoMy het volgende:
Trump gaat Michigan zo niet eens nipt verliezen maar gewoon met een paar procent.
Dit was dus om 3:00 UTC precies andersom met de odds, maar nu is er iets meer zekerheid omdat er meer info bekend is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Had je mooi op kunnen verdienen als je vannacht ingezet hebt.
Je kunt nog steeds inzetten op 5-0.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
had ik eergisteren maar ingezet op 5-0 voor liverpool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |