Moet je een gele of een rode kaart?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:25 schreef Coco het volgende:
Maar goed, wij hebben weer een trainer die jankt. In het Duits.
blij dat Babel gewoon weer op het lijstje staatquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
Waar slaat het trouwens op dat we gisteren alweer werden doodgegooid met een voorselectie?
Dit is niet leukquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat Babel gewoon weer op het lijstje staat
@AdolfHitlerquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:25 schreef Coco het volgende:
Maar goed, wij hebben weer een trainer die jankt. In het Duits.
Allang geen zin meer om het te volgen, maar vind het wel knap dat we weer op het moment zijn aanbeland dat Sinkgraven/Haps dan weer een discussiepunt is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat Babel gewoon weer op het lijstje staat
Wellicht moet hij een mannelijke nekbaard nemen zoals Bijlowquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:34 schreef Caland het volgende:
Heeft Sinkgraven eigenlijk nog steeds het hoofd van een 11-jarige?
ik kijk alleen EK's en WK's met of zonder NL, al die andere shit boeit me niet behalve dat het een hinderlijke onderbreking is van het clubvoetbalquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Allang geen zin meer om het te volgen, maar vind het wel knap dat we weer op het moment zijn aanbeland dat Sinkgraven/Haps dan weer een discussiepunt is.
Gewoon irritant als je er net weer een beetje inzit en er dan interlands zijn. En zeker nu moet je je hart vasthouden als club.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk alleen EK's en WK's met of zonder NL, al die andere shit boeit me niet behalve dat het een hinderlijke onderbreking is van het clubvoetbal
quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet hij een mannelijke nekbaard nemen zoals Bijlow
Zeker in deze coronatijden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk alleen EK's en WK's met of zonder NL, al die andere shit boeit me niet behalve dat het een hinderlijke onderbreking is van het clubvoetbal
Ik ga woensdag wel even kijken hoe Cambuur wél van RKC kan winnen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
Er is zelfs bekervoetbal deze week
Dat ga ik dus mooi niet kijken
Ah, vandaar de titel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben dus begonnen aan unsolved mysteries @:ggmm
Maar ik merk na een paar afleveringen dat ik het behoorlijk frustrerend vind dat je eigenlijk bij elke zaak weet dat het dus niet is opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @JanCees kan dit♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik ben nu bij aflevering 5 of 6 geloof ik en vermaak me ook nog steeds. Al ben ik een beetje bang dat het zo'n waardeloos liefdesverhaal gaat worden of dat dat een te grote rol krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, vandaar de titel.
Ik vind die serie die jij tipte best leuk trouwens.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt het me wel fantastisch, een wereld waarin die moffen en jappen WO2 hebben gewonnen
@:adolfhitler
quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben fan. Die opname in de 3FM-studio vandaag al een paar keer gedraaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:jancees kan dit
Wil je ook TOZO voor iedereen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben fan. Die opname in de 3FM-studio vandaag al een paar keer gedraaid.
Die had dan ook gewonnen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom post je dan een gifje van Mussolini?
Alleen De Dijken Moeten Hoger (geen gelul) vind ik teleurstellend.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel mijn favoriete nummer, al is KKKLM ook goed. Vooral die drumroffel.
Natuurlijk een groot strateeg die nooit hulp van Hitler nodig heeft gehad om z'n hachje te redden.quote:
Diequote:
Echt vrienden waren het nou ook weer niet hoor. Maar goed deze droom heeft nooit werkelijkheid mogen worden helaas.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Natuurlijk een groot strateeg die nooit hulp van Hitler nodig heeft gehad om z'n hachje te redden.
Dat is waarquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die
[..]
Echt vrienden waren het nou ook weer niet hoor. Maar goed deze droom heeft nooit werkelijkheid mogen worden helaas.
Eens.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben dus begonnen aan unsolved mysteries @:ggmm
Maar ik merk na een paar afleveringen dat ik het behoorlijk frustrerend vind dat je eigenlijk bij elke zaak weet dat het dus niet is opgelost.
Ik heb mijn bivakmuts al besteldquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:caland https://twitter.com/ADnl/status/1320792506309771266
quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn bivakmuts al besteld
Tenminste nog beetje een verzetje in deze tijden
@:aivd grapje hoor
TMITHC?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt het me wel fantastisch, een wereld waarin die moffen en jappen WO2 hebben gewonnen
@:adolfhitler
Is dit regionale spreektaal?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik verbaas me altijd meer over mensen over mensen dan over mensen zelf.
Is dit een songtekst van Spinvis of zo?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik verbaas me altijd meer over mensen over mensen dan over mensen zelf.
Lees: ik word wel een beetje van moe van mensen die bij de minste of geringste vuurwerkknal al laaiend/ziedend/verbijsterd/ontredderd/boos zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is dit een songtekst van Spinvis of zo?
Ik heb dus een gozer in mijn team die elk jaar voor 2-3000 euro de lucht inknalt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
Vuurwerk afsteken is voor kinderen en proleten.
Eens. Hier is alleen al vanaf nieuwjaarsdag ongeveer dagelijks raak. Het hele dorp spreekt erover!quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees: ik word wel een beetje van moe van mensen die bij de minste of geringste vuurwerkknal al laaiend/ziedend/verbijsterd/ontredderd/boos zijn.
Irritant is dat altijd ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gebruik voor het eerst in hele lange tijd npo gemist en wat een kutlullen zijn het daar met die reclames die pauzeren als je uit het scherm gaat.
Heb jij ook van die NSB'ers in de buurt wonen die direct de politie bellen als de buurjongen een dag te vroeg begint met knallen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees: ik word wel een beetje van moe van mensen die bij de minste of geringste vuurwerkknal al laaiend/ziedend/verbijsterd/ontredderd/boos zijn.
Was net zo ver als jijquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wordt ie kut? Ben er net aan begonnen eigenlijk.
Nee. Er is alleen een mensenschuwe buurman die er al sinds mensenheugenis woont maar nooit wat zegt. Zorgt wel heel goed voor zijn auto waar hij zelden in rijdt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb jij ook van die NSB'ers in de buurt wonen die direct de politie bellen als de buurjongen een dag te vroeg begint met knallen?
Niet geklikt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/pro/dal(...)ack-oranje-materiaal
PIETER BLACKED @:caland
Lekker de WK-finale kijken ouwe reus.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik vind de laatste jaren die nieuwjaarsborrels altijd wel leuk waar je dan zonder te slapen jezelf weer kan gaan bezatten maar ook dat zal er wel niet in zitten.
Zal wel kut worden dit jaar. Geloof nooit dat ze er publiek inlaten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker de WK-finale kijken ouwe reus.
Ook dat kan mij zonder publiek niet echt bekoren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker de WK-finale kijken ouwe reus.
Ik mis het publiek bij het dartsen nog niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zal wel kut worden dit jaar. Geloof nooit dat ze er publiek inlaten.
Gommers zijn hart is gebroken. Hij dacht dat ze echt wat haddenquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
,,We hebben nog maar weinig contact”, aldus Gommers. ,,We hebben al gevraagd of Famke een paar vragen wil voorlezen. Maar ze vindt het toch lastig om met corona bezig te zijn.”
Ah, het 'imago' was alweer opgepoetst.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
,,We hebben nog maar weinig contact”, aldus Gommers. ,,We hebben al gevraagd of Famke een paar vragen wil voorlezen. Maar ze vindt het toch lastig om met corona bezig te zijn.”
Ah, het 'imago' was alweer opgepoetst.
Op het WK hoort publiek. De andere toernooien maakt me dat oprecht geen hol uit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis het publiek bij het dartsen nog niet echt eigenlijk.
DonaldGod die net het Chinavirus heeft verslagenquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
" Hij is stotteren overkomen en is volkomen gezond "
George Trump lacht erom.
Heeft hij voor jan lul een ander kapsel genomen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gommers zijn hart is gebroken. Hij dacht dat ze echt wat hadden
Geen grap,maar hier dacht een uur geleden nog aan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Ajax vervalsen ze ze de cojona testen. Amsterdam broeinest cojona.
@:PSVCL
Ik vind het altijd wat kinderachtig om publiekelijk zo hatelijk te doen over je ex en dan vooral als enkel jij dacht dat je wat had samen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij voor jan lul een ander kapsel genomen.
Ze hebben al aardig wat besmettingen gehad Hans.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen grap,maar hier dacht een uur geleden nog aan.
Wanneer gaan we de eerste cojona besmetting zien bij ajax? stel ze vervalsen de PSV testen...
Dit seizoen kan me sowieso gestolen worden eerlijk gezegd
Vermoedens van matchfixing.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer gaan we de eerste cojona besmetting zien bij ajax? stel ze vervalsen de PSV testen...
Die hebben al groepsimmuniteit bereikt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben al aardig wat besmettingen gehad Hans.
Speel nou gewoon mee joh.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben al aardig wat besmettingen gehad Hans.
Lijkt mij niet onwaarschijnlijk. De timing is ook wel bizar nu Psv net moet knallen in Europa en Vitesse treft. Zal je zien dat er volgende week ineens wel duidelijkheid is en de testen wel bijtijds binnen zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klaas Jan is nu de lul, die zit wel bijna in de risicogroep qua leeftijd.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die hebben al groepsimmuniteit bereikt.
Mooi. Hij heeft wel weer genoeg aandacht gehad door er voor de verandering eens een penalty in te schieten, voor de 11-0, terwijl de jonge spits er 5 inschoot toen het er nog wel toe deed. Filmpjes en foto's van Huntelaar overal also hij de wedstrijd deed kantelen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaas Jan is nu de lul, die zit wel bijna in de risicogroep qua leeftijd.
Oh is dat corona? Dat had ik niet meegekregen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaas Jan is nu de lul, die zit wel bijna in de risicogroep qua leeftijd.
Weltschermz is altijd ziedend.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Hij heeft wel weer genoeg aandacht gehad door er voor de verandering eens een penalty in te schieten, voor de 11-0, terwijl de jonge spits er 5 inschoot toen het er nog wel toe deed. Filmpjes en foto's van Huntelaar overal also hij de wedstrijd deed kantelen.
Als ze bij Ajax vaag doen over een spelersafwezigheid weet je meestal genoeg.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh is dat corona? Dat had ik niet meegekregen.
Las vandaag van die speler van Willem II. Die kwam op de IC, paar maanden terug al volgens mij en is nu pas weer begonnen met trainen.
Communiceren ze niet maar dat was mijn eigen conclusie. Onze Tukker hield het op 'niet wedstrijdfit'.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh is dat corona? Dat had ik niet meegekregen.
Las vandaag van die speler van Willem II. Die kwam op de IC, paar maanden terug al volgens mij en is nu pas weer begonnen met trainen.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ze bij Ajax vaag doen over een spelersafwezigheid weet je meestal genoeg.
Wat Stijn zegt dus.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Communiceren ze niet maar dat was mijn eigen conclusie. Onze Tukker hield het op 'niet wedstrijdfit'.
Tot voor kort deden ze het slechts met hartfalen maar een heel land vernietigen met corona heeft ook wel iets.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ze bij Ajax vaag doen over een spelersafwezigheid weet je meestal genoeg.
Gohquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:07 schreef Caland het volgende:
Nu vind ik Klaas Jan een verschrikkelijk mens maar carona gun ik hem dan ook weer niet.
Ik vind die stukjes van 'the goat' sowieso een verschrikking.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
Gaan we om de paar dagen nu een jankstukje krijgen dat Van de Beek op de bank zit bij United?
VerKeErDe KeUzE gEmAaKtquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
Gaan we om de paar dagen nu een jankstukje krijgen dat Van de Beek op de bank zit bij United?
Die zijn extreem voorspelbaar. Of het gaat over Messi, of over Frenkie de Jong, of over De Ligt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die stukjes van 'the goat' sowieso een verschrikking.
Heeft zijn zaakwaarnemer zich er al in gemengd? Toen hij heel even op de bank bij Ajax zat kwamen de tranen ook al los immers.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
Zijn we net af van dat gejank over Frenkie de Jong, Luuk de Jong, Mathijs de Ligt en Jasper Cillessen, krijg je nu dit eindeloze gejank alsof het een stel zielige weeskinderen zijn.quote:
Met open ogen in een transfer naar United trappen is op zich al genoeg om meteen te stoppen met je carriere.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft zijn zaakwaarnemer zich er al in gemengd? Toen hij heel even op de bank bij Ajax zat kwamen de tranen ook al los immers.
Donny is blijven zitten op VMBO kader en heeft het met moeite afgemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met open ogen in een transfer naar United trappen is op zich al genoeg om meteen te stoppen met je carriere.
#LANDSLIDEquote:
Gewoon lekker negeren die onzin.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn we net af van dat gejank over Frenkie de Jong, Luuk de Jong, Mathijs de Ligt en Jasper Cillessen, krijg je nu dit eindeloze gejank alsof het een stel zielige weeskinderen zijn.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:24 schreef Tjacka het volgende:
Zonder voetbal was hij waarschijnlijk dus moderator van het voetbalforum van FOK!.
Ik begin zijn act langzaam te waarderen nu hij het zelfs op deze leeftijd nog laat zien. Had hij al die tijd toch gelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
Ibra doet het weer hoor
Walgelijke act, beest als voetballer
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Veltman speelt het Nederlands elftal is gered
Hij scheurde zijn kruisband op zijn 36e en is op zijn 39e misschien wel de beste speler van de serie A?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin zijn act langzaam te waarderen nu hij het zelfs op deze leeftijd nog laat zien. Had hij al die tijd toch gelijk.
Oh spannendquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Heb nog 2 kaaskruiden croissant van de appie yes!
Kale en kokkie is gewoon prima vermaak. Ik kijk niet alle afleveringen maar als ik kijk vind ik het meestal wel lachenquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om naar IQ-loze mensen te kijken.
Ben zelf een groot fan van alcoholvrije bieren, en de Vandestreek Playground IPA is imo de beste die je in de supermarkt kan halenquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alcoholvrij
Drink dan gewoon water.
Dit is niet oké.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf een groot fan van alcoholvrije bieren,
Dat mag. Ik vind het niks.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf een groot fan van alcoholvrije bieren, en de Vandestreek Playground IPA is imo de beste die je in de supermarkt kan halen
Is gewoon goed spul, ‘gezonder’ dan een frisdrankie en lekkerder dan water. Helemaal prima.
Session?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind het niks.
Als ik nog moet rijden dan drink ik liever session.
Eens. Al pak ik meestal bavaria 0.0 ipaquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf een groot fan van alcoholvrije bieren, en de Vandestreek Playground IPA is imo de beste die je in de supermarkt kan halen
Is gewoon goed spul, ‘gezonder’ dan een frisdrankie en lekkerder dan water. Helemaal prima.
WIJ SIJN NEDERLAND WIJ SIJN NEDERLANDquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond burgeroorlogje@:Caland
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WIJ SIJN NEDERLAND WIJ SIJN NEDERLAND
Hoe groot is die groep debielen eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WIJ SIJN NEDERLAND WIJ SIJN NEDERLAND
De nieuwe Irma is uit!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe groot is die groep debielen eigenlijk?
Paar honderd? Zijn lijkt me steeds dezelfde werklozen.
Beter ruimen we die gasten gewoon.
Zijn altijd dezelfde nietsnutten ja dus ruimen lijkt mij een prima keuze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
waardeloos die werklozenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kosten alleen maar geld!!!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waardeloos die werklozen
@:charrell @:elan @:drizzt
WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLANDquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond burgeroorlogje@:Caland
Ik stond een paar weken terug nog met hem in de sportschool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef Zipportal het volgende:
Pinda Jetten (D66) besmet met coronavirus
https://www.telegraaf.nl/(...)smet-met-coronavirus
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef Zipportal het volgende:
Pinda Jetten (D66) besmet met coronavirus
https://www.telegraaf.nl/(...)smet-met-coronavirus
@Elan graag je meningquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond een paar weken terug nog met hem in de sportschool.
Moet ik me nu laten testen?
Heeft die sportschool een sauna?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heeft die sportschool een sauna?
Bij hem niet de schijven door het dak lijkt me?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter haal je gewoon gelijk een spuitje.
Heb er niet echt op gelet moet ik zeggen, maar veel zal het niet zijn. Best een klein mannetje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij hem niet de schijven door het dak lijkt me?
"Sportschool"quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks is meer heilig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:00 schreef Coco het volgende:
Cool Runnings bobsled stolen from Ranchman's building
Ik ben tegen homofobiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Het uitgangspunt van VodafoneZiggo verandert van standaard vijf dagen naar kantoor komen, naar de vraag of het werk dat vereist. Het personeel krijgt dit jaar 1000 euro bruto om te investeren in kantoormeubelen.
ZIJ WEL @:lenny_leonard
@maxi-musquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Het uitgangspunt van VodafoneZiggo verandert van standaard vijf dagen naar kantoor komen, naar de vraag of het werk dat vereist. Het personeel krijgt dit jaar 1000 euro bruto om te investeren in kantoormeubelen.
ZIJ WEL @:lenny_leonard
*ROVERHEIDquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
EN DE OVERHEID DOET NIETS!!!
@:maxi-mus
Het zit wel erg diep zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:20 schreef Coco het volgende:
@:Scrummie
@:MC-Morgan
@:Dj_Day-V
@:bluedisplay
Check hax topic.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Lucille Werner??????????????????
Mona toetje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Lucille Werner??????????????????
Alleen als ik geen andere partij kan vinden waar ik achtersta. CDA blijft een extreme duiventil zonder koers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Ga jij stemmen op PieterGod @:el-stinho ?
Ga weg met die debiel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie al een Holland for Trump t-shirt van Jensen?
bij wie moeten we dan klagen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik werk al een maand of 3 niet meer voor Ziggy. @:coco @:lenny_leonard
Bij voorkeur met dreigement om abonnement op te zeggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je iets gedaan wilt krijgen zou ik bij de sosjaal media gaan klagen.
doe ik ook wel, al met al vind ik ze prima, enige probleem is dat je moet klagen om iets nieuws te krijgen want als het aan hun ligt gebruik je apparatuur uit 40-45quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je iets gedaan wilt krijgen zou ik bij de sosjaal media gaan klagen.
Of dat je Tros of Kassa gaat bellen!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij voorkeur met dreigement om abonnement op te zeggen?
Viel me laatst op dat de Ziggo Go stream veel minder achterloopt op het beeld van de tv dan eerst. Iets stabieler ook.quote:
Ik heb nog steeds zo'n simpel opnameboxje van 15 jaar terug ofzo, wil daar juist niet vanaf. Die nieuwe dingen zijn troep.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
doe ik ook wel, al met al vind ik ze prima, enige probleem is dat je moet klagen om iets nieuws te krijgen want als het aan hun ligt gebruik je apparatuur uit 40-45
Mediabox Next is geen troep hoor, de Horizon (mediabox xl) wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zo'n simpel opnameboxje van 15 jaar terug ofzo, wil daar juist niet vanaf. Die nieuwe dingen zijn troep.
Ok boomer!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zo'n simpel opnameboxje van 15 jaar terug ofzo, wil daar juist niet vanaf. Die nieuwe dingen zijn troep.
wat ik irritant vind is dat ziggo sport 2 seconden achterloopt op Veronica bij CL wedstrijdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viel me laatst op dat de Ziggo Go stream veel minder achterloopt op het beeld van de tv dan eerst. Iets stabieler ook.
die next bevalt me ook primaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mediabox Next is geen troep hoor, de Horizon (mediabox xl) wel.
Oh geen idee. Dit ding werkt eigenlijk nog steeds wel prima.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mediabox Next is geen troep hoor, de Horizon (mediabox xl) wel.
CL is op SBS6quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik irritant vind is dat ziggo sport 2 seconden achterloopt op Veronica bij CL wedstrijden
Maar zit daar nou vertraging op, op zo'n dreambox? Ik bedoel; met Caiway heb ik met live TV vertraging, zo'n 30 seconden. De buren zitten dus al te juichen bij een goal terwijl bij mij de aanval nog niet opgezet is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:02 schreef Erasmus het volgende:
Gewoon glasvezelinternet los zonder tv en telefoon en een Dreambox met 10.000 illegale (inclusief betaal-)zenders importeren uit Verweggistan voor 30 piek per jaar.
Ben nu blij dat ik nooit voor Meiden van Holland heb betaald, ik krijg daar geen stijve van.
Wie anders dan jij komt daarmee aanzettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:02 schreef Erasmus het volgende:
Gewoon glasvezelinternet los zonder tv en telefoon en een Dreambox met 10.000 illegale (inclusief betaal-)zenders importeren uit Verweggistan voor 30 piek per jaar.
Ben nu blij dat ik nooit voor Meiden van Holland heb betaald, ik krijg daar geen stijve van.
maar je buren zijn voor Ajax dus dat zegt weinigquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar zit daar nou vertraging op, op zo'n dreambox? Ik bedoel; met Caiway heb ik met live TV vertraging, zo'n 30 seconden. De buren zitten dus al te juichen bij een goal terwijl bij mij de aanval nog niet opgezet is.
Tien seconden vertraging met live voetbal dus ik zet altijd wel mijn telefoon op niet storen tijdens wedstrijden. Maar heb praktisch gratis alle Ziggo en Fox Sports zenders, dus ik vind dat geen probleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar zit daar nou vertraging op, op zo'n dreambox? Ik bedoel; met Caiway heb ik met live TV vertraging, zo'n 30 seconden. De buren zitten dus al te juichen bij een goal terwijl bij mij de aanval nog niet opgezet is.
Wellicht was de Next er toen nog niet, dan zou ik inderdaad die oude houden. Next is in principe ook alleen bij het duurste tv abbo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh geen idee. Dit ding werkt eigenlijk nog steeds wel prima.
Kan nog steeds opnemen, gewoon on demand. Heb toen ook op aanraden van iemand die bij ziggo werkt juist geen nieuwe genomen.
Ja en nu kost het me geen drol omdat het feitelijk een tweede mediabox op het adres van mijn ouders is á 5 euro per maand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht was de Next er toen nog niet, dan zou ik inderdaad die oude houden. Next is in principe ook alleen bij het duurste tv abbo.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie anders dan jij komt daarmee aanzetten
#noracist
Sky F1?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tien seconden vertraging met live voetbal dus ik zet altijd wel mijn telefoon op niet storen tijdens wedstrijden. Maar heb praktisch gratis alle Ziggo en Fox Sports zenders, dus ik vind dat geen probleem.
Verder wel gewoon Full HD trouwens.
Dat soort mensen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of dat je Tros of Kassa gaat bellen!!!!!!!
Weet ik maar jij bent expert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik werk al een maand of 3 niet meer voor Ziggy. @:coco @:lenny_leonard
Als je een foto van Kim Holland maar achterwege laat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ook
Kan zo een foto posten ter bevestiging als ik thuis ben
ik geloof je zo ook wel, mooi dat zou ik wel willen, F1 op ziggo is me wat te armoedigquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ook
Kan zo een foto posten ter bevestiging als ik thuis ben
Krijg je een nieuwe waar je waarschijnlijk niet mee kunt opnemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en nu kost het me geen drol omdat het feitelijk een tweede mediabox op het adres van mijn ouders is á 5 euro per maand.
Geen idee of zij meer moeten betalen indien dat ding kapot gaat.
Ja ik denk dat dat het dan was inderdaad. Al neem ik sowieso nog maar zelden op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je een nieuwe waar je waarschijnlijk niet mee kunt opnemen.
Ik heb ook de mooiste dingen meegemaakt ja. Van modems die opgehangen zijn in het toilet, tot monteurs die stiekem de medicinale wiet van klanten hebben opgerookt tot boeren die van die billboards langs de weg gebruikte om haatteksten tegen mijn bedrijf te plaatsenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
Wij krijgen in de algemen mailbox ook wel eens 'officiele'klachten binnen. Is toch wel mijn favoriete bezigheid om te lezen.
Van die mensen die dan willen dat ze hun uurloon vergoed krijgen omdat ze ergens een paar uur mee bezig zijn geweest enzo.
Zometeen neemt @Erasmus de titel influencer nog over van @Caland , die na de gare zonnebrillenactie niet veel meer heeft bewerkstelligd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof je zo ook wel, mooi dat zou ik wel willen, F1 op ziggo is me wat te armoedig
Je moet het je het zo voorstellen:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof je zo ook wel, mooi dat zou ik wel willen, F1 op ziggo is me wat te armoedig
Influencer zijn op FOK!, dan heb je het gemaakt hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zometeen neemt @:Erasmus de titel influencer nog over van @:Caland , die na de gare zonnebrillenactie niet veel meer heeft bewerkstelligd.
Begin toch te twijfelen nu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je moet het je het zo voorstellen:
Het is een systeem dat gewoon de duurste tv-pakketten van bijna elk land een-op-een overneemt het uitzendt. In Nederland hebben ze Ziggo genomen, in UK, Duitsland en Italië de lokale Sky tv-pakketten, van Frankrijk een CanalSat tv-pakketten, die van Spanje/Marokko/Emiraten etc.
Ik kijk ook nooit meer Premier League via Ziggo maar via BT Sports, Brits analyses en commentaar zijn veel prettiger.
Wow, dus 'Jezus redt' moest gewoon wijken om jou zwart te kunnen maken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb ook de mooiste dingen meegemaakt ja. Van modems die opgehangen zijn in het toilet, tot monteurs die stiekem de medicinale wiet van klanten hebben opgerookt tot boeren die van die billboards langs de weg gebruikte om haatteksten tegen mijn bedrijf te plaatsen
Zet wel een bedrag opzij voor een eventuele boetequote:
@Erasmus graag je mening hierover.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Zet wel een bedrag opzij voor een eventuele boete
https://www.totaaltv.nl/n(...)mbox-bij-politie-in/
hij heeft nu de politie aan de deur dus even geen tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Erasmus graag je mening hierover.
Dat heeft ie wel vaker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft nu de politie aan de deur dus even geen tijd
Ik kijk al 5 jaar zo en mijn familie bijna 10 jaar, zou dat artikeltje met een korreltje zout nemen. Gewoon zelfde risico als illegaal downloaden, zou het met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Erasmus graag je mening hierover.
Dat artikel heeft het over een abonnement bij dat Europese bedrijf. Dat is neem ik aan ook onzin?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kijk al 5 jaar zo en mijn familie bijna 10 jaar, zou dat artikeltje met een korreltje zout nemen. Gewoon zelfde risico als illegaal downloaden, zou het met een korreltje zout nemen.
Anders had ik de Gestapo allang voor mijn deur gehad in die 5 jaar.
Dat staat er nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat artikel heeft het over een abonnement bij dat Europese bedrijf. Dat is neem ik aan ook onzin?
Interessant. Zit je voor de zekerheid wel achter een VPN?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kijk al 5 jaar zo en mijn familie bijna 10 jaar, zou dat artikeltje met een korreltje zout nemen. Gewoon zelfde risico als illegaal downloaden, zou het met een korreltje zout nemen.
Anders had ik de Gestapo allang voor mijn deur gehad in die 5 jaar.
Denk je in een OK buurt te komen wonen, blijken ze allemaal een Dreambox te hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Marokkanen gewoon een schotel voor het balkon moeten plaatsen.
Preciesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk je in een OK buurt te komen wonen, blijken ze allemaal een Dreambox te hebben
Oh ging het daarom. Ja, het artikel had ik alweer dicht geklikt en het enige wat ik me kon herinneren was Euro nog wat, dus een Europees bedrijf. Mijn excuses hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zij Euro Global heten maakt hun niet een Europees bedrijf.
Dit siert jequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ging het daarom. Ja, het artikel had ik alweer dicht geklikt en het enige wat ik me kon herinneren was Euro nog wat, dus een Europees bedrijf. Mijn excuses hoor.
Het zou FA sieren om toe te geven dat het niet ging om "Europees bedrijf" maar omdat abonnement gezanik en hij het artikel gewoon niet goed heeft gelezen.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zou FA sieren om toe te geven dat het niet ging om "Europees bedrijf" maar omdat abonnement gezanik en hij het artikel gewoon niet goed heeft gelezen.
Ik zit sowieso achter een VPN, staat altijd aan. Surfsharkgod.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interessant. Zit je voor de zekerheid wel achter een VPN?
Waar neem je dat abonnement van 30 Euro af?
Deze moderne Marokkaan heeft glasvezelinternet, 100x beter dan schotel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Marokkanen gewoon een schotel voor het balkon moeten plaatsen.
Dat en het feit dat het überhaupt nieuws is geeft alleen maar aan dat de politie dit alleen maar eens in de zoveel tijd voor de show doet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
En artikel uit 2018. Dan zou Erasmus inmiddels achter slot en grendel moeten zitten.
Wij zijn geen mocro of turk helaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zit sowieso achter een VPN, staat altijd aan. Surfsharkgod.
Die abonnement neem ik af bij een of andere hackermocro in Casablanca, maar je zou het bij een lokale telefoonturk onder de toonbank moeten kunnen regelen. En als zij het niet hebben kennen ze 100% iemand die dat wel kan, anders liegen ze.
Dreambox-kastje is gewoon legale hardware die je kan aanschaffen bij de telefoonturk of een online webshop.
Je hoeft geen mocro of turk te zijn om naar de lokale telefoonturk te gaan hoor.quote:
Ik denk dat je als je hen vriendelijk benadert en met ze levelt dat er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sta je daar, denken ze dat je een undercover agent bent.
Afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zit sowieso achter een VPN, staat altijd aan. Surfsharkgod.
Die abonnement neem ik af bij een of andere hackermocro in Casablanca, maar je zou het bij een lokale telefoonturk onder de toonbank moeten kunnen regelen.
Denk ook niet dat je in de Mediamarkt een afdeling "illegale Dreambox abonnementen" hebt met 30 dagen tevredenheidsgarantie en een gladde verkopert die zijn naam nog maar net kan schrijven.quote:
Terechte klacht. Moet ik helemaal naar Casablanca vliegen anno 2020 om een abonnement af te sluitenquote:
Je leest niet wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terechte klacht. Moet ik helemaal naar Casablanca vliegen anno 2020 om een abonnement af te sluiten
Het was een grapjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf.
Ik heb dat zelf gedaan voor mezelf omdat ik daar toevallig was. Het is niet de enige optie en gewoon ook in Nederland te verkrijgen
ik vind het hier nog allemaal redelijk betaalbaar maar in Engeland kost het geloof ik 13 pond per wedstrijd, dan wordt het wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je in de Mediamarkt een afdeling "illegale Dreambox abonnementen" hebt met 30 dagen tevredenheidsgarantie en een gladde verkopert die zijn naam nog maar net kan schrijven.
Ludiekquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kers
Weer een "prachtig' forum onderdeel erbij.
Sowieso dat gerommel in de margequote:
Het gaat mij niet om het geld maar om de zendervrijheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sowieso dat gerommel in de marge![]()
Zorg gewoon dat je een fatsoenlijk inkomen genereert zodat het je geen fuck kan schelen of je 25 euro per maand bespaart of niet.
Jij speelt ook mee met de loterij voor de goede doelen, toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het geld maar om de zendervrijheid.
Genoeg Britse, Franse en Duitse (gratis) zenders die ik wil zien maar simpelweg niet via de legale manier kan verkrijgen. Ook niet via Chromecast ivm VPN-restrictie of dat soort onzin. Dan maar zo. De sportzenders zijn dan een extra cadeautje.
Vorige week met de Europa League voor het eerst weer gegokt sinds een jaar ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij speelt ook mee met de loterij voor de goede doelen, toch?
Ja, wel eens. Al ben ik wel kritisch op van die extra pakketten. Zo'n FOX abo doe ik dus niet meer (normaal gesproken). Zit zelf om de week in het stadion en die andere wedstrijden kijk ik wel lekker op het account van mijn pa. Buiten Feyenoord om kijk ik toch bijna geen Eredivisie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sowieso dat gerommel in de marge![]()
Zorg gewoon dat je een fatsoenlijk inkomen genereert zodat het je geen fuck kan schelen of je 25 euro per maand bespaart of niet.
Kan je daar ook op haxballen?quote:
Vertel mij wat. Alleen tegen Twente zat ik er en dat was vrij frustrerend. Al was er toen een bizar lekker zonnetje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nu dus niet meer.
Ik mis De Kuip gozer
Schot voor open doel dit.quote:
Vooral ook wat extra mogelijkheden voor de toeleveranciers nu en wat flexibeler, dat is wel een goede zaak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat. Oh steun voor ondernemers, niet boeiend voor mij.
Wat ging er door je heen toen je werd genoemd in de Pak Schaal Podcast?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat. Oh steun voor ondernemers, niet boeiend voor mij.
Echt verschrikkelijk lelijk dat geforceerde futuristische design.quote:
Ik was er ook alleen met ADO en De Kuip in coronatijden (denk ieder stadionbezoek in coronatijden überhaupt) was gewoon verschrikkelijk irritant en sfeerloos. Alleen het weer viel mee inderdaad, maakte een hoop goed voor dat inspiratieloze voetbal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Alleen tegen Twente zat ik er en dat was vrij frustrerend. Al was er toen een bizar lekker zonnetje.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
Ook alleen vanaf dit kwartaal, niet met terugwerkende kracht. VERY SAD.
Mijn laatste keer stadion was in februari. Willem II - Utrecht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Alleen tegen Twente zat ik er en dat was vrij frustrerend. Al was er toen een bizar lekker zonnetje.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je werd genoemd in de Pak Schaal Podcast?
Vond het eigenlijk wel relaxed. Genoeg ruimte om de auto te parkeren overal, genoeg ruimte in de kroeg vooraf, nergens wachttijden, lekker op de eretribune zitten op de middenstip zonder daarvoor te betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was er ook alleen met ADO en De Kuip in coronatijden (denk ieder stadionbezoek in coronatijden überhaupt) was gewoon verschrikkelijk irritant en sfeerloos. Alleen het weer viel mee inderdaad, maakte een hoop goed voor dat inspiratieloze voetbal.
Review niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
Unsolved Mysteries seizoen 2 gezien trouwens.
7/10
@:scrummie @:lenny_leonard @:caland check deze review
Ben na drie afleveringen ermee gekaptquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
Unsolved Mysteries seizoen 2 gezien trouwens.
7/10
@:scrummie @:lenny_leonard @:caland check deze review
Hetzelfde geldt voor reizen, wat was dat heerlijk afgelopen zomer. Al die boomers thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel relaxed. Genoeg ruimte om de auto te parkeren overal, genoeg ruimte in de kroeg vooraf, nergens wachttijden, lekker op de eretribune zitten op de middenstip zonder daarvoor te betalen.
Van mij mocht dat carona stadionbezoek wel even duren.
Ik koop er geen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk lelijk dat geforceerde futuristische design.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
En we hadden in de Kuip nu zelfs biernegers
Dat was echt fantastisch.
Oh ik kon het wel gewoon volgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben na drie afleveringen ermee gekapt
5.5/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |