dat is geen vleesquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Braad je een kroket ook in de roomboter?
De Hollandse spruit is ongeëvenaard. Als ik me niet vergis is mijn goede vriend @GGMM het hier roerend mee eens.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt zo een typisch Nederlands verbasterd gerecht. Culinair stelt ons land helegaar niets voor.
Zo dat is eruit.
Wat ben jij soms toch achterlijk he?quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Braad je een kroket ook in de roomboter?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Hollandse spruit is ongeëvenaard. Als ik me niet vergis is mijn goede vriend @:ggmm het hier roerend mee eens.
De gehaktbal kiekeboequote:Op maandag 26 oktober 2020 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt zo een typisch Nederlands verbasterd gerecht. Culinair stelt ons land helegaar niets voor.
Zo dat is eruit.
Geen probleem makker.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou, poeh, poeh.
Overigens stelt het dus wel wat voor gezien het zelfs pasta naar zijn eigen hand weet te zetten.
Oke sorry Lans. De gemiddelde Nederlandse pasta met zo'n rode saus pot is inderdaad smakeloze troep.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ben jij soms toch achterlijk he?
Oei, als ik had geweten dat je zo geraakt was door die kaassouffle opmerking had ik hem niet gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ben jij soms toch achterlijk he?
Waarom kijken of nog erger vinden mensen video's van bijvoorbeeld een Kale & Kokkie leuk. Is het een soort leedvermaak als bij Braddie maar dan groter?quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, als ik had geweten dat je zo geraakt was door die kaassouffle opmerking had ik hem niet gemaakt.
@RensAjaciedquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kijken of nog erger vinden mensen video's van bijvoorbeeld een Kale & Kokkie leuk. Is het een soort leedvermaak als bij Braddie maar dan groter?
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om naar IQ-loze mensen te kijken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kijken of nog erger vinden mensen video's van bijvoorbeeld een Kale & Kokkie leuk. Is het een soort leedvermaak als bij Braddie maar dan groter?
Dit is eerlijk gezegd @Drizzt_DoUrden zijn ding.quote:
Ja dus? Komt er een block op je strot als ik het vraag? Heeft hij daar de rechten voor geclaimd?quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is eerlijk gezegd @:Drizzt_Dourden zijn ding.
Gewoon naar om hem dat hoogtepunt van de dag te ontnemen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja dus? Komt er een block op je strot als ik het vraag? Heeft hij daar de rechten voor geclaimd?
Leedvermaak neem ik aan ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dien je even te vragen aan hem.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja dus? Komt er een block op je strot als ik het vraag? Heeft hij daar de rechten voor geclaimd?
Dat was echt een topshow.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat dien je even te vragen aan hem.
Dat was weer genieten met Nijhuis. Die nieuwe trainer van PSV heeft dat karaktertrekje ook snel onder de knie gekregen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Op de een of andere manier zijn er maar weinig dingen op soosjul miediea beter dan de aangeboren Eindhovense eierschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |