Vooral ook wat extra mogelijkheden voor de toeleveranciers nu en wat flexibeler, dat is wel een goede zaak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat. Oh steun voor ondernemers, niet boeiend voor mij.
Wat ging er door je heen toen je werd genoemd in de Pak Schaal Podcast?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat. Oh steun voor ondernemers, niet boeiend voor mij.
Echt verschrikkelijk lelijk dat geforceerde futuristische design.quote:
Ik was er ook alleen met ADO en De Kuip in coronatijden (denk ieder stadionbezoek in coronatijden überhaupt) was gewoon verschrikkelijk irritant en sfeerloos. Alleen het weer viel mee inderdaad, maakte een hoop goed voor dat inspiratieloze voetbal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Alleen tegen Twente zat ik er en dat was vrij frustrerend. Al was er toen een bizar lekker zonnetje.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
Ook alleen vanaf dit kwartaal, niet met terugwerkende kracht. VERY SAD.
Mijn laatste keer stadion was in februari. Willem II - Utrecht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Alleen tegen Twente zat ik er en dat was vrij frustrerend. Al was er toen een bizar lekker zonnetje.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je werd genoemd in de Pak Schaal Podcast?
Vond het eigenlijk wel relaxed. Genoeg ruimte om de auto te parkeren overal, genoeg ruimte in de kroeg vooraf, nergens wachttijden, lekker op de eretribune zitten op de middenstip zonder daarvoor te betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was er ook alleen met ADO en De Kuip in coronatijden (denk ieder stadionbezoek in coronatijden überhaupt) was gewoon verschrikkelijk irritant en sfeerloos. Alleen het weer viel mee inderdaad, maakte een hoop goed voor dat inspiratieloze voetbal.
Review niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
Unsolved Mysteries seizoen 2 gezien trouwens.
7/10
@:scrummie @:lenny_leonard @:caland check deze review
Ben na drie afleveringen ermee gekaptquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
Unsolved Mysteries seizoen 2 gezien trouwens.
7/10
@:scrummie @:lenny_leonard @:caland check deze review
Hetzelfde geldt voor reizen, wat was dat heerlijk afgelopen zomer. Al die boomers thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel relaxed. Genoeg ruimte om de auto te parkeren overal, genoeg ruimte in de kroeg vooraf, nergens wachttijden, lekker op de eretribune zitten op de middenstip zonder daarvoor te betalen.
Van mij mocht dat carona stadionbezoek wel even duren.
Ik koop er geen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk lelijk dat geforceerde futuristische design.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
En we hadden in de Kuip nu zelfs biernegers
Dat was echt fantastisch.
Oh ik kon het wel gewoon volgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben na drie afleveringen ermee gekapt
5.5/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |