Ik denk dat je als je hen vriendelijk benadert en met ze levelt dat er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sta je daar, denken ze dat je een undercover agent bent.
Afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zit sowieso achter een VPN, staat altijd aan. Surfsharkgod.
Die abonnement neem ik af bij een of andere hackermocro in Casablanca, maar je zou het bij een lokale telefoonturk onder de toonbank moeten kunnen regelen.
Denk ook niet dat je in de Mediamarkt een afdeling "illegale Dreambox abonnementen" hebt met 30 dagen tevredenheidsgarantie en een gladde verkopert die zijn naam nog maar net kan schrijven.quote:
Terechte klacht. Moet ik helemaal naar Casablanca vliegen anno 2020 om een abonnement af te sluitenquote:
Je leest niet wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terechte klacht. Moet ik helemaal naar Casablanca vliegen anno 2020 om een abonnement af te sluiten
Het was een grapjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf.
Ik heb dat zelf gedaan voor mezelf omdat ik daar toevallig was. Het is niet de enige optie en gewoon ook in Nederland te verkrijgen
ik vind het hier nog allemaal redelijk betaalbaar maar in Engeland kost het geloof ik 13 pond per wedstrijd, dan wordt het wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je in de Mediamarkt een afdeling "illegale Dreambox abonnementen" hebt met 30 dagen tevredenheidsgarantie en een gladde verkopert die zijn naam nog maar net kan schrijven.
Ludiekquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kers
Weer een "prachtig' forum onderdeel erbij.
Sowieso dat gerommel in de margequote:
Het gaat mij niet om het geld maar om de zendervrijheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sowieso dat gerommel in de marge![]()
Zorg gewoon dat je een fatsoenlijk inkomen genereert zodat het je geen fuck kan schelen of je 25 euro per maand bespaart of niet.
Jij speelt ook mee met de loterij voor de goede doelen, toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het geld maar om de zendervrijheid.
Genoeg Britse, Franse en Duitse (gratis) zenders die ik wil zien maar simpelweg niet via de legale manier kan verkrijgen. Ook niet via Chromecast ivm VPN-restrictie of dat soort onzin. Dan maar zo. De sportzenders zijn dan een extra cadeautje.
Vorige week met de Europa League voor het eerst weer gegokt sinds een jaar ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij speelt ook mee met de loterij voor de goede doelen, toch?
Ja, wel eens. Al ben ik wel kritisch op van die extra pakketten. Zo'n FOX abo doe ik dus niet meer (normaal gesproken). Zit zelf om de week in het stadion en die andere wedstrijden kijk ik wel lekker op het account van mijn pa. Buiten Feyenoord om kijk ik toch bijna geen Eredivisie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sowieso dat gerommel in de marge![]()
Zorg gewoon dat je een fatsoenlijk inkomen genereert zodat het je geen fuck kan schelen of je 25 euro per maand bespaart of niet.
Kan je daar ook op haxballen?quote:
Vertel mij wat. Alleen tegen Twente zat ik er en dat was vrij frustrerend. Al was er toen een bizar lekker zonnetje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nu dus niet meer.
Ik mis De Kuip gozer
Schot voor open doel dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |