hij heeft nu de politie aan de deur dus even geen tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Erasmus graag je mening hierover.
Dat heeft ie wel vaker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft nu de politie aan de deur dus even geen tijd
Ik kijk al 5 jaar zo en mijn familie bijna 10 jaar, zou dat artikeltje met een korreltje zout nemen. Gewoon zelfde risico als illegaal downloaden, zou het met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Erasmus graag je mening hierover.
Dat artikel heeft het over een abonnement bij dat Europese bedrijf. Dat is neem ik aan ook onzin?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kijk al 5 jaar zo en mijn familie bijna 10 jaar, zou dat artikeltje met een korreltje zout nemen. Gewoon zelfde risico als illegaal downloaden, zou het met een korreltje zout nemen.
Anders had ik de Gestapo allang voor mijn deur gehad in die 5 jaar.
Dat staat er nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat artikel heeft het over een abonnement bij dat Europese bedrijf. Dat is neem ik aan ook onzin?
Interessant. Zit je voor de zekerheid wel achter een VPN?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kijk al 5 jaar zo en mijn familie bijna 10 jaar, zou dat artikeltje met een korreltje zout nemen. Gewoon zelfde risico als illegaal downloaden, zou het met een korreltje zout nemen.
Anders had ik de Gestapo allang voor mijn deur gehad in die 5 jaar.
Denk je in een OK buurt te komen wonen, blijken ze allemaal een Dreambox te hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Marokkanen gewoon een schotel voor het balkon moeten plaatsen.
Preciesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk je in een OK buurt te komen wonen, blijken ze allemaal een Dreambox te hebben
Oh ging het daarom. Ja, het artikel had ik alweer dicht geklikt en het enige wat ik me kon herinneren was Euro nog wat, dus een Europees bedrijf. Mijn excuses hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zij Euro Global heten maakt hun niet een Europees bedrijf.
Dit siert jequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ging het daarom. Ja, het artikel had ik alweer dicht geklikt en het enige wat ik me kon herinneren was Euro nog wat, dus een Europees bedrijf. Mijn excuses hoor.
Het zou FA sieren om toe te geven dat het niet ging om "Europees bedrijf" maar omdat abonnement gezanik en hij het artikel gewoon niet goed heeft gelezen.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zou FA sieren om toe te geven dat het niet ging om "Europees bedrijf" maar omdat abonnement gezanik en hij het artikel gewoon niet goed heeft gelezen.
Ik zit sowieso achter een VPN, staat altijd aan. Surfsharkgod.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interessant. Zit je voor de zekerheid wel achter een VPN?
Waar neem je dat abonnement van 30 Euro af?
Deze moderne Marokkaan heeft glasvezelinternet, 100x beter dan schotel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Marokkanen gewoon een schotel voor het balkon moeten plaatsen.
Dat en het feit dat het überhaupt nieuws is geeft alleen maar aan dat de politie dit alleen maar eens in de zoveel tijd voor de show doet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
En artikel uit 2018. Dan zou Erasmus inmiddels achter slot en grendel moeten zitten.
Wij zijn geen mocro of turk helaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zit sowieso achter een VPN, staat altijd aan. Surfsharkgod.
Die abonnement neem ik af bij een of andere hackermocro in Casablanca, maar je zou het bij een lokale telefoonturk onder de toonbank moeten kunnen regelen. En als zij het niet hebben kennen ze 100% iemand die dat wel kan, anders liegen ze.
Dreambox-kastje is gewoon legale hardware die je kan aanschaffen bij de telefoonturk of een online webshop.
Je hoeft geen mocro of turk te zijn om naar de lokale telefoonturk te gaan hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |