Ik stond een paar weken terug nog met hem in de sportschool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef Zipportal het volgende:
Pinda Jetten (D66) besmet met coronavirus
https://www.telegraaf.nl/(...)smet-met-coronavirus
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef Zipportal het volgende:
Pinda Jetten (D66) besmet met coronavirus
https://www.telegraaf.nl/(...)smet-met-coronavirus
@Elan graag je meningquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond een paar weken terug nog met hem in de sportschool.
Moet ik me nu laten testen?
Heeft die sportschool een sauna?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heeft die sportschool een sauna?
Bij hem niet de schijven door het dak lijkt me?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter haal je gewoon gelijk een spuitje.
Heb er niet echt op gelet moet ik zeggen, maar veel zal het niet zijn. Best een klein mannetje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij hem niet de schijven door het dak lijkt me?
"Sportschool"quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks is meer heilig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:00 schreef Coco het volgende:
Cool Runnings bobsled stolen from Ranchman's building
Ik ben tegen homofobiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Het uitgangspunt van VodafoneZiggo verandert van standaard vijf dagen naar kantoor komen, naar de vraag of het werk dat vereist. Het personeel krijgt dit jaar 1000 euro bruto om te investeren in kantoormeubelen.
ZIJ WEL @:lenny_leonard
@maxi-musquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Het uitgangspunt van VodafoneZiggo verandert van standaard vijf dagen naar kantoor komen, naar de vraag of het werk dat vereist. Het personeel krijgt dit jaar 1000 euro bruto om te investeren in kantoormeubelen.
ZIJ WEL @:lenny_leonard
*ROVERHEIDquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
EN DE OVERHEID DOET NIETS!!!
@:maxi-mus
Het zit wel erg diep zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:20 schreef Coco het volgende:
@:Scrummie
@:MC-Morgan
@:Dj_Day-V
@:bluedisplay
Check hax topic.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Lucille Werner??????????????????
Mona toetje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Lucille Werner??????????????????
Alleen als ik geen andere partij kan vinden waar ik achtersta. CDA blijft een extreme duiventil zonder koers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Ga jij stemmen op PieterGod @:el-stinho ?
Ga weg met die debiel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie al een Holland for Trump t-shirt van Jensen?
bij wie moeten we dan klagen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik werk al een maand of 3 niet meer voor Ziggy. @:coco @:lenny_leonard
Bij voorkeur met dreigement om abonnement op te zeggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je iets gedaan wilt krijgen zou ik bij de sosjaal media gaan klagen.
doe ik ook wel, al met al vind ik ze prima, enige probleem is dat je moet klagen om iets nieuws te krijgen want als het aan hun ligt gebruik je apparatuur uit 40-45quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je iets gedaan wilt krijgen zou ik bij de sosjaal media gaan klagen.
Of dat je Tros of Kassa gaat bellen!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij voorkeur met dreigement om abonnement op te zeggen?
Viel me laatst op dat de Ziggo Go stream veel minder achterloopt op het beeld van de tv dan eerst. Iets stabieler ook.quote:
Ik heb nog steeds zo'n simpel opnameboxje van 15 jaar terug ofzo, wil daar juist niet vanaf. Die nieuwe dingen zijn troep.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
doe ik ook wel, al met al vind ik ze prima, enige probleem is dat je moet klagen om iets nieuws te krijgen want als het aan hun ligt gebruik je apparatuur uit 40-45
Mediabox Next is geen troep hoor, de Horizon (mediabox xl) wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zo'n simpel opnameboxje van 15 jaar terug ofzo, wil daar juist niet vanaf. Die nieuwe dingen zijn troep.
Ok boomer!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zo'n simpel opnameboxje van 15 jaar terug ofzo, wil daar juist niet vanaf. Die nieuwe dingen zijn troep.
wat ik irritant vind is dat ziggo sport 2 seconden achterloopt op Veronica bij CL wedstrijdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viel me laatst op dat de Ziggo Go stream veel minder achterloopt op het beeld van de tv dan eerst. Iets stabieler ook.
die next bevalt me ook primaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mediabox Next is geen troep hoor, de Horizon (mediabox xl) wel.
Oh geen idee. Dit ding werkt eigenlijk nog steeds wel prima.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mediabox Next is geen troep hoor, de Horizon (mediabox xl) wel.
CL is op SBS6quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik irritant vind is dat ziggo sport 2 seconden achterloopt op Veronica bij CL wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |