Dit is niet oké.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf een groot fan van alcoholvrije bieren,
Dat mag. Ik vind het niks.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf een groot fan van alcoholvrije bieren, en de Vandestreek Playground IPA is imo de beste die je in de supermarkt kan halen
Is gewoon goed spul, ‘gezonder’ dan een frisdrankie en lekkerder dan water. Helemaal prima.
Session?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind het niks.
Als ik nog moet rijden dan drink ik liever session.
Eens. Al pak ik meestal bavaria 0.0 ipaquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf een groot fan van alcoholvrije bieren, en de Vandestreek Playground IPA is imo de beste die je in de supermarkt kan halen
Is gewoon goed spul, ‘gezonder’ dan een frisdrankie en lekkerder dan water. Helemaal prima.
WIJ SIJN NEDERLAND WIJ SIJN NEDERLANDquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond burgeroorlogje@:Caland
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WIJ SIJN NEDERLAND WIJ SIJN NEDERLAND
Hoe groot is die groep debielen eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WIJ SIJN NEDERLAND WIJ SIJN NEDERLAND
De nieuwe Irma is uit!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe groot is die groep debielen eigenlijk?
Paar honderd? Zijn lijkt me steeds dezelfde werklozen.
Beter ruimen we die gasten gewoon.
Zijn altijd dezelfde nietsnutten ja dus ruimen lijkt mij een prima keuze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
waardeloos die werklozenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kosten alleen maar geld!!!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waardeloos die werklozen
@:charrell @:elan @:drizzt
WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLANDquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond burgeroorlogje@:Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |