Ik heb dus een gozer in mijn team die elk jaar voor 2-3000 euro de lucht inknalt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
Vuurwerk afsteken is voor kinderen en proleten.
Eens. Hier is alleen al vanaf nieuwjaarsdag ongeveer dagelijks raak. Het hele dorp spreekt erover!quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees: ik word wel een beetje van moe van mensen die bij de minste of geringste vuurwerkknal al laaiend/ziedend/verbijsterd/ontredderd/boos zijn.
Irritant is dat altijd ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gebruik voor het eerst in hele lange tijd npo gemist en wat een kutlullen zijn het daar met die reclames die pauzeren als je uit het scherm gaat.
Heb jij ook van die NSB'ers in de buurt wonen die direct de politie bellen als de buurjongen een dag te vroeg begint met knallen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees: ik word wel een beetje van moe van mensen die bij de minste of geringste vuurwerkknal al laaiend/ziedend/verbijsterd/ontredderd/boos zijn.
Was net zo ver als jijquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wordt ie kut? Ben er net aan begonnen eigenlijk.
Nee. Er is alleen een mensenschuwe buurman die er al sinds mensenheugenis woont maar nooit wat zegt. Zorgt wel heel goed voor zijn auto waar hij zelden in rijdt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb jij ook van die NSB'ers in de buurt wonen die direct de politie bellen als de buurjongen een dag te vroeg begint met knallen?
Niet geklikt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/pro/dal(...)ack-oranje-materiaal
PIETER BLACKED @:caland
Lekker de WK-finale kijken ouwe reus.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik vind de laatste jaren die nieuwjaarsborrels altijd wel leuk waar je dan zonder te slapen jezelf weer kan gaan bezatten maar ook dat zal er wel niet in zitten.
Zal wel kut worden dit jaar. Geloof nooit dat ze er publiek inlaten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker de WK-finale kijken ouwe reus.
Ook dat kan mij zonder publiek niet echt bekoren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker de WK-finale kijken ouwe reus.
Ik mis het publiek bij het dartsen nog niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zal wel kut worden dit jaar. Geloof nooit dat ze er publiek inlaten.
Gommers zijn hart is gebroken. Hij dacht dat ze echt wat haddenquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
,,We hebben nog maar weinig contact”, aldus Gommers. ,,We hebben al gevraagd of Famke een paar vragen wil voorlezen. Maar ze vindt het toch lastig om met corona bezig te zijn.”
Ah, het 'imago' was alweer opgepoetst.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
,,We hebben nog maar weinig contact”, aldus Gommers. ,,We hebben al gevraagd of Famke een paar vragen wil voorlezen. Maar ze vindt het toch lastig om met corona bezig te zijn.”
Ah, het 'imago' was alweer opgepoetst.
Op het WK hoort publiek. De andere toernooien maakt me dat oprecht geen hol uit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis het publiek bij het dartsen nog niet echt eigenlijk.
DonaldGod die net het Chinavirus heeft verslagenquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
" Hij is stotteren overkomen en is volkomen gezond "
George Trump lacht erom.
Heeft hij voor jan lul een ander kapsel genomen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gommers zijn hart is gebroken. Hij dacht dat ze echt wat hadden
Geen grap,maar hier dacht een uur geleden nog aan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Ajax vervalsen ze ze de cojona testen. Amsterdam broeinest cojona.
@:PSVCL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |