Moet je een gele of een rode kaart?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:25 schreef Coco het volgende:
Maar goed, wij hebben weer een trainer die jankt. In het Duits.
blij dat Babel gewoon weer op het lijstje staatquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
Waar slaat het trouwens op dat we gisteren alweer werden doodgegooid met een voorselectie?
Dit is niet leukquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat Babel gewoon weer op het lijstje staat
@AdolfHitlerquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:25 schreef Coco het volgende:
Maar goed, wij hebben weer een trainer die jankt. In het Duits.
Allang geen zin meer om het te volgen, maar vind het wel knap dat we weer op het moment zijn aanbeland dat Sinkgraven/Haps dan weer een discussiepunt is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat Babel gewoon weer op het lijstje staat
Wellicht moet hij een mannelijke nekbaard nemen zoals Bijlowquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:34 schreef Caland het volgende:
Heeft Sinkgraven eigenlijk nog steeds het hoofd van een 11-jarige?
ik kijk alleen EK's en WK's met of zonder NL, al die andere shit boeit me niet behalve dat het een hinderlijke onderbreking is van het clubvoetbalquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Allang geen zin meer om het te volgen, maar vind het wel knap dat we weer op het moment zijn aanbeland dat Sinkgraven/Haps dan weer een discussiepunt is.
Gewoon irritant als je er net weer een beetje inzit en er dan interlands zijn. En zeker nu moet je je hart vasthouden als club.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk alleen EK's en WK's met of zonder NL, al die andere shit boeit me niet behalve dat het een hinderlijke onderbreking is van het clubvoetbal
quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet hij een mannelijke nekbaard nemen zoals Bijlow
Zeker in deze coronatijden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk alleen EK's en WK's met of zonder NL, al die andere shit boeit me niet behalve dat het een hinderlijke onderbreking is van het clubvoetbal
Ik ga woensdag wel even kijken hoe Cambuur wél van RKC kan winnen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
Er is zelfs bekervoetbal deze week
Dat ga ik dus mooi niet kijken
Ah, vandaar de titel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben dus begonnen aan unsolved mysteries @:ggmm
Maar ik merk na een paar afleveringen dat ik het behoorlijk frustrerend vind dat je eigenlijk bij elke zaak weet dat het dus niet is opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @JanCees kan dit♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik ben nu bij aflevering 5 of 6 geloof ik en vermaak me ook nog steeds. Al ben ik een beetje bang dat het zo'n waardeloos liefdesverhaal gaat worden of dat dat een te grote rol krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, vandaar de titel.
Ik vind die serie die jij tipte best leuk trouwens.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt het me wel fantastisch, een wereld waarin die moffen en jappen WO2 hebben gewonnen
@:adolfhitler
quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben fan. Die opname in de 3FM-studio vandaag al een paar keer gedraaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:jancees kan dit
Wil je ook TOZO voor iedereen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben fan. Die opname in de 3FM-studio vandaag al een paar keer gedraaid.
Die had dan ook gewonnen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom post je dan een gifje van Mussolini?
Alleen De Dijken Moeten Hoger (geen gelul) vind ik teleurstellend.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel mijn favoriete nummer, al is KKKLM ook goed. Vooral die drumroffel.
Natuurlijk een groot strateeg die nooit hulp van Hitler nodig heeft gehad om z'n hachje te redden.quote:
Diequote:
Echt vrienden waren het nou ook weer niet hoor. Maar goed deze droom heeft nooit werkelijkheid mogen worden helaas.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Natuurlijk een groot strateeg die nooit hulp van Hitler nodig heeft gehad om z'n hachje te redden.
Dat is waarquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die
[..]
Echt vrienden waren het nou ook weer niet hoor. Maar goed deze droom heeft nooit werkelijkheid mogen worden helaas.
Eens.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben dus begonnen aan unsolved mysteries @:ggmm
Maar ik merk na een paar afleveringen dat ik het behoorlijk frustrerend vind dat je eigenlijk bij elke zaak weet dat het dus niet is opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |