Die spierquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:57 schreef Cee het volgende:
Is dit dan met die hint naar die schouders, hoe noemde hij dat? Waar de balk op leunde?
Precies, gewoon een opdracht die fout ging. Geen schande natuurlijk, maar wel balen voor de makers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:56 schreef Remco het volgende:
Nikki was dus vanaf toen al zeker ook al zou de dat nooit mogen toegeven anders heb je geen programma.
Ja. Heb ik toen ook wel gezegd. Vooral hij omdat hij toen zo in de camera keek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:57 schreef Cee het volgende:
Is dit dan met die hint naar die schouders, hoe noemde hij dat? Waar de balk op leunde?
Hij noemde dat deel van zijn schouders/nek, geen heel bekende term en daar zat fonetisch een potentiële hint in.quote:
Ja, vooral erg jammer. Want hierdoor zullen ze niet zo snel zulk risico meer nemen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, gewoon een opdracht die fout ging. Geen schande natuurlijk, maar wel balen voor de makers.
Monnikskapspierquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een spier is.
Hij noemde dat deel van zijn schouders/nek, geen heel bekende term en daar zat fonetisch een potentiële hint in.
Nee dat deed hij niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij noemde dat deel van zijn schouders/nek, geen heel bekende term en daar zat fonetisch een potentiële hint in.
Maar dat zei hij dus nietquote:
Klonk als Mollikkapsspier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
"Hij zal wel te vroeg op pad zijn gestuurd, grote productie en dan kan er wel eens iets fout getimed worden."quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Bizar dat je 'm gezien hebt en zelfs dan nog 5 afleveringen twijfelt
Ja dat!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dat deed hij niet.
Maar monnikskapspier.
Allemaal waren ze gebiologeerd door de oud-mol. Maar die laatste aflevering was wel heel raar, dat ze dat toen weer niet deden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:59 schreef Shenti het volgende:
Vind het nog meevallen dat alleen Nikkie keek. Dat is toch het eerste wat je doet als je zoiets hoort?
Vind het ook wel een beetje té gevaarlijk dat Jeroen daar precies stond toen het ging over 'achter je rug om'. Het risico is dan toch levensgroot dat kandidaten het reflex hebben om om te kijken. Doe het dan op een ander moment.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:59 schreef Shenti het volgende:
Vind het nog meevallen dat alleen Nikkie keek. Dat is toch het eerste wat je doet als je zoiets hoort?
Nou ja, niet dus. Makkelijk praten voor ons natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:59 schreef Shenti het volgende:
Ik hoorde het hem net niet zeggen. Maar wellicht was ik ff afgeleidquote:
Ik heb het niet gehoord. Aleen. Die spierquote:
Ja spel was over op dat momentquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het ook wel een beetje té gevaarlijk dat Jeroen daar precies stond toen het ging over 'achter je rug om'. Het risico is dan toch levensgroot dat kandidaten het reflex hebben om om te kijken. Doe het dan op een ander moment.
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
"Ben je echt zo'n kluns of speel je dat?"
Een luisteraar appte de maandag na de uitzending naar JW Start Op met dat als hint (dus dat het leek of hij mollen ipv monnik zei), Jeroen reageerde er natuurlijk maar half op.quote:
Jaaaaa echt, dit moeten we wel koesteren hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Moira het volgende:
Ik ben zo blij met dit format voor de ontknoping2 seizoenen gewoon al dankzij de 'rona
Zelfs Ron weet het zelf niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
"Ben je echt zo'n kluns of speel je dat?"
Oeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Een luisteraar appte de maandag na de uitzending naar JW Start Op met dat als hint (dus dat het leek of hij mollen ipv monnik zei), Jeroen reageerde er natuurlijk maar half op.
Ik ook. De eerstequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik had trouwens één vraag goed bij de testvragen.....
Monnikskapspierquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord. Aleen. Die spier
Ik geen. Ben hem deze week zelfs vergeten in te vullenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik had trouwens één vraag goed bij de testvragen.....
I knowquote:
Ga je niet naar de Q kijken?quote:
Ik zit nu WIDM te kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je niet naar de Q kijken?
eens een agent, altijd een agentquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
Ellie ziet hier een crimineel die gelogen heeft over zijn alibi.
Ik de Indy Q. Maar enjoyquote:
Jeroen heeft geijsbeerdquote:
Daarom.quote:
Ze had het kunnen weten, in theoriequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:10 schreef Moira het volgende:
En hier wist Nikkie eigk al dat het (wss) jeroen zou zijn toch
Preciesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
Aan de ene kant wel tof dat die dit gedaan heeft. Maar tegelijkertijd vind ik dit heel flauw. Ik vind luiken geopend en niet door een deelnemer dichtgedaan, open=open.
Door DL weet ik wat hier staat, 2397 dagen streak is niet voor niksquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Puoi chiudere di nuovo le persiane?
Uit de verf, terwijl ze net gaan schilderenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:13 schreef roos94 het volgende:
Het is een goeie mol, eigenlijk hebben de makers hem in diskrediet gebracht door die handschrift hint. Daardoor was alle spanning weg, maar als ze dat niet deden kwam hij beter uit de verf
Huh maar de mol zou toch zelf ook luiken mogen dichtdoen? Zijn manier is om dat in het Italiaans aan de hotelmevrouw te vragen terwijl z'n mede-kandidaat niet kijkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
Aan de ene kant wel tof dat die dit gedaan heeft. Maar tegelijkertijd vind ik dit heel flauw. Ik vind luiken geopend en niet door een deelnemer dichtgedaan, open=open.
Roos = Jeroen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uit de verf, terwijl ze net gaan schilderen
Ja, maar als de mol het zelf doet, dan kan de medekandidaat nog zien. Iemand anders het te laten doen, tja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh maar de mol zou toch zelf ook luiken mogen dichtdoen? Zijn manier is om dat in het Italiaans aan de hotelmevrouw te vragen terwijl z'n mede-kandidaat niet kijkt.
Haha ja die momenten vallen dan ook wel opquote:
De medekandidaat had ook kunnen zien dat hij het in het Italiaans vroeg, maar ze stond buiten en liep niet met 'm mee. Da's alsnog lef hebben hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar als de mol het zelf doet, dan kan de medekandidaat nog zien. Iemand anders het te laten doen, tja.
Minpuntje, maar miniem hoor.
Ik had het ook niet over lef hebben hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:16 schreef Moira het volgende:
[..]
De medekandidaat had ook kunnen zien dat hij het in het Italiaans vroeg, maar ze stond buiten en liep niet met 'm mee. Da's alsnog lef hebben hoor
Nee klopt. Niemand hier die ze alle drie gezien had.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:16 schreef Remco het volgende:
Dit vond ik zo'n flauwe opdracht. Deze was in geen enkele groep (ook zonder mol) misgegaan.
Ja nee weet ik was beetje vage aanvulling van mequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over lef hebben he
Te veel focus op het koffertje dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja nee weet ik was beetje vage aanvulling van me
Idd!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:19 schreef roos94 het volgende:
Echt een leuke groep, ik zal ze missen
Ik wil Jeroen nog een keer als Mol.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:19 schreef roos94 het volgende:
Etherdiscipline!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:18 schreef Legoblokje het volgende:
Peggy was hier de betere mol tbh, die bleef maar ratelen door de porto en opperde meteen een foute naam
Die uiteindelijk finalisten blijken te zijn...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Rare opdracht dus dat je 1/3e van de hele groep al buiten spel zet als mogelijke mol door ze 2 dagen van de rest vd groep te houden
Ja de groepsdynamiek vond ik tofquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:19 schreef roos94 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die uiteindelijk finalisten blijken te zijn...
Dat vond ik ook echt minder aan die opdracht, naast dat die opdracht niet 1,5 aflevering kon dragen. Op zich vond ik het hele concept van die opdracht, en dat die overhevelde naar de volgende aflevering, wel heel tofquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Rare opdracht dus dat je 1/3e van de hele groep al buiten spel zet als mogelijke mol door ze 2 dagen van de rest vd groep te houden
Ron will be Ronquote:
Ja. De road trip en de kandidaten meer loslaten was erg tof. Maar deze hele opdracht heeft veel nadelen gehad. Waarom bij deze opdracht de dubbele executie, waardoor je tweederde kant kans had om er uit te gaan. En de andere twee, Nikkie en Tygo, wel heel veel voordeel hadden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Nee idd, denk dat de productie dat ook wel doorheeft en er (hopelijk) de werkende dingen in houdt en de niet werkende dingen eruit gooitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik ook echt minder aan die opdracht, naast dat die opdracht niet 1,5 aflevering kon dragen. Op zich vond ik het hele concept van die opdracht, en dat die overhevelde naar de volgende aflevering, wel heel tofMaar ik kon me daarna echt niet meer voorstellen dat het Nikkie of Tygo kon zijn.
Vond die dubbele executie vooral heel oneerlijk, met 4 man en dan de mol er ook nog tussen. En het was ook wel duidelijk dat dat met 4 ging zijn, want dat ontsnappen van Nikkie en Tygo was 100% gescriptquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Dat valt in de lijn van: 'het school niets.quote:
Inderdaad, ook dat Nikkie en Tygo wel heel veel kans hadden om in de finale te komen. En de rest dan wel een erg grote kans had om eruit te vliegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De road trip en de kandidaten meer loslaten was erg tof. Maar deze hele opdracht heeft veel nadelen gehad. Waarom bij deze opdracht de dubbele executie, waardoor je tweederde kant kans had om er uit te gaan. En de andere twee, Nikkie en Tygo, wel heel veel voordeel hadden.
En het belangrijkste. Nikkie en Tygo konden het daardoor eigenlijk nooit meer zijn.
Ja, ze hadden bij die executie gewoon 66,6% kans om eruit te vliegen. Met nog 6 personen in het spel. Was raarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Vond die dubbele executie vooral heel oneerlijk, met 4 man en dan de mol er ook nog tussen. En het was ook wel duidelijk dat dat met 4 ging zijn, want dat ontsnappen van Nikkie en Tygo was 100% gescript
Gewoon twee wel heel veel kans om direct in de finale te komen. En dan de overige vier wel een test maken waarbij de helft weg moet, en daar zit dan ook de mol nog tussenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, ze hadden bij die executie gewoon 66,6% kans om eruit te vliegen. Met nog 6 personen in het spel. Was raar
Absoluut ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef eborn het volgende:
Ik vind Jeroen toch wel een van de betere mollen van de afgelopen jaren. Erg mooie molacties die ook in beeld zijn geweest.
Echt hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef Moira het volgende:
Ik snapte hier ook echt niet dat die mensen niet gvd elke keer achterom keken
Onbegrijpelijk inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
Bizar dat die kandidaten hem dit gewoon 2x laten doendeze 2e keer wisten ze dat er iets verdwenen zou zijn, hoezo kijk je dan niet
iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat deze keer niemand omkeek.
gewoon gezegd dat ze de spreker moeten aan blijven kijken idd voor het beeld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
Deze opdracht is 100% gescript. Iedereen weet dat hij/zij hier om moet draaien.
Idd zegquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Ook moeilijk voor de oud-mollen om niet naar Jeroen te kijken als hij achter de kandidaten opduikt.
Sowiesoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
Deze opdracht is 100% gescript. Iedereen weet dat hij/zij hier om moet draaien.
Echt hequote:
Lijkt me ook inderdaad, geloof dit echt niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
gewoon gezegd dat ze de spreker moeten aan blijven kijken idd voor het beeld.
Die dacht dat Nikkie de vaten had omgekeerdquote:
Ja, zo prachtig. Hij heeft dit echt heel heel goed gespeeld hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die dacht dat Nikkie de vaten had omgekeerd
Die wat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:31 schreef Moira het volgende:
Die 30-0-30 op 30:30 gaan we ook nog wel zien in de hints voor de kijkers straks
Geweldigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:31 schreef Moira het volgende:
En Tygo die hier zo tegen Jeroen zegt "ze zit die tonnen om te draaien"
Ja. Als je naar de kandidaten kijkt is aan bijna niets te merken dat ze al een keer meegedaan hebben. Dat is dan ook het enige wat een klein beetje stoort. Jeroen die steeds zegt, dit zijn hele ervaren en scherpe kandidaten zijn, is onzin. Misschien achter de schermen naar elkaar wel. Maar bij de opdrachten maakten ze elke keer weer beginnersfouten.quote:
Machtig mooi!quote:
Tygoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:33 schreef Moira het volgende:
kokerzicht noemen ze dat in belgiewie zei dat?
Tygo zelf tochquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:33 schreef Moira het volgende:
kokerzicht noemen ze dat in belgiewie zei dat?
Ditquote:
Alsnog mooi gebaar, ze hoeft het niet te doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:34 schreef roos94 het volgende:
Ze heeft toch geld zat die heeft de pot niet nodig
Zekersquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Alsnog mooi gebaar, ze hoeft het niet te doen
Mooi, dat is meestal toch kut en bizar vergezocht. Ingeruild voor langer toffe acties laten zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef Moira het volgende:
Oh de hints voor de kijkers worden gewoon helemaal niet genoemd?
Ik ben blij dat ik al jaren geen energie meer steek in eventuele hints, want het is uiteindelijk toch nauwelijks iets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef Moira het volgende:
Oh de hints voor de kijkers worden gewoon helemaal niet genoemd?
Dat is zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi, dat is meestal toch kut en bizar vergezocht. Ingeruild voor langer toffe acties laten zien
Zeker. En mooi moment, hier kijken veel mensen naar en dat kan net een kleine boost geven voor het KWF. Buiten dat het bijzonder persoonlijk is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Alsnog mooi gebaar, ze hoeft het niet te doen
Als het op de site staat zegt 'ie dat tenminste nog wel tochquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:37 schreef Redefine het volgende:
De hints zeker op de site. Al zou ik er geen probleem mee hebben als ze die niet gedaan zouden hebben. Zijn bijna altijd erg suf.
Dit iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
Jeroen is wel een van de beste mollen ooitGewoon heel brutaal zijn. Onverwachte dingen gedaan. En relatief weinig opdrachten die zonder Mol al zouden mislukken.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef Moira het volgende:
Laat ook trouwens wel een lekkere nasmaak voor Jeroen achter dat hij dus de gift aan het KWF zo laag heeft gehouden![]()
Misschien is de misleiding van de hints wel, dat er geen hints zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Als het op de site staat zegt 'ie dat tenminste nog wel toch
Plus Dennis en George.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef Moira het volgende:
Laat ook trouwens wel een lekkere nasmaak voor Jeroen achter dat hij dus de gift aan het KWF zo laag heeft gehouden![]()
Dennis niet vergetenquote:
Die mogen daar idd ook op naar wat ik heb begrepen maar ik heb beide seizoenen niet volledig gezien om daar zelf over te oordelenquote:
Ik ook, zeker terug denkend aan haar blog dat de hemel rood kleurde 😭quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wauw, ik schoot even vol bij Nikkie. Wat mooi
oeh ff kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:41 schreef Cee het volgende:
Mol actie van Jeroen online, bij de Gastenlijst opdracht.
25 jaar jubileum misschienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop zo op een seizoen met oud mollen
Nog een corona finale en het publieksformat wordt vergetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:46 schreef BobW het volgende:
Mooie finale.
Sowieso beter een opgenomen finale waar in geknipt kan worden in plaats van een live show.
Haha, geweldig. "Nee joh, grapje!"quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:41 schreef Cee het volgende:
Mol actie van Jeroen online, bij de Gastenlijst opdracht.
4:25 Jeroen bij opdracht Gastenlijst: 'It was just a joke. You dont have to come.'quote:
Laten we het hopen. Het publikfsformat dan hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een corona finale en het publieksformat wordt vergeten
Deze is mooi trouwensquote:
Volgens mij had zij wel rood en lag eruit (dus op de verkeerde mol), maar wist toen wel al dat ze naar huis moest wegens broertje (misschien dat ze 'm ook wel expres verkeerd heeft ingevuld, dat weet ik niet)quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
4:25 Jeroen bij opdracht Gastenlijst: 'It was just a joke. You dont have to come.'
Oh ja dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef AgnesGru het volgende:
https://www.ad.nl/show/vi(...)-is-de-mol~aec15cac/
[ afbeelding ]
Of dat is zo 'geregeld', dat ze voor het publiek in elk geval met een rood scherm naar huis ging ipv iets veel ergers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij had zij wel rood en lag eruit (dus op de verkeerde mol), maar wist toen wel al dat ze naar huis moest wegens broertje (misschien dat ze 'm ook wel expres verkeerd heeft ingevuld, dat weet ik niet)
Ze hadden deze wel in de aflevering mogen bespreken ja, in plaats van ellenlang doorgaan over dat gescheurde briefje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze is mooi trouwenshad zo in de aflevering gepast als ze wat minder herhaling hadden laten zien wel
Volgens mij heeft ze in een interview gezegd dat het al een tijdje verdacht stil was met het thuisfront. Vermoedelijk omdat ze haar niet ongerust wilde maken terwijl ze ver weg zat. En toen heeft ze zelf besloten om een paar vragen fout te beantwoorden zodat ze naar huis kon. Dit verhaal staat me iig bij...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij had zij wel rood en lag eruit (dus op de verkeerde mol), maar wist toen wel al dat ze naar huis moest wegens broertje (misschien dat ze 'm ook wel expres verkeerd heeft ingevuld, dat weet ik niet)
lof itquote:
Dat Ron nog echt een Michelangelo gevonden heeft en Jeroen daarna even naar hem toeloopt om te zeggen, 'nee joh grapje, je hoeft niet te komen'quote:
Ik had Tina's (en Ron's) reactie erop ook wel willen zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze hadden deze wel in de aflevering mogen bespreken ja, in plaats van ellenlang doorgaan over dat gescheurde briefje.
Prachtig welquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat Ron nog echt een Michelangelo gevonden heeft en Jeroen daarna even naar hem toeloopt om te zeggen, 'nee joh grapje, je hoeft niet te komen'![]()
Ja zonde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Prachtig wel![]()
En dat dat dan niet in de aflevering zit waardoor de meeste kijkers dat nooit zullen weten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze in een interview gezegd dat het al een tijdje verdacht stil was met het thuisfront. Vermoedelijk omdat ze haar niet ongerust wilde maken terwijl ze ver weg zat. En toen heeft ze zelf besloten om een paar vragen fout te beantwoorden zodat ze naar huis kon. Dit verhaal staat me iig bij...
Zo gegund dat Nikkie dit seizoen heeft gewonnenquote:Nikkie zat in die periode in Colombia voor opnames van Wie is de Mol?. Ze besloot opzettelijk een aantal vragen van de test foutief in te vullen, zodat ze tijd met Mikai en haar familie kon doorbrengen. ,,De hemel kleurde rood. Dat was Mikais lievelingskleur. Het was goed zo’’, liet ze gisteren via Instagram weten.
Uiteindelijk kwam ze net op tijd in Nederland aan, zo liet de 24-jarige Nikkie vanavond weten. Ze is dankbaar is voor het feit dat ze nog een ‘goede dag’ met Mikai doorbracht. ,,We hebben hem geknuffeld en een dag later is hij ingeslapen.’’ Ze excuseerde zich ook voor de emoties die haar overvielen en werd getroost door presentator Beau van Erven Dorens.
Iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Zo gegund dat Nikkie dit seizoen heeft gewonnen![]()
https://www.ad.nl/show/ni(...)n-broertje~af443714/
Dat was ook niet zo moeilijk natuurlijk. De meeste opdrachten die ze daar deden hadden ze net zo goed in Waddinxveen kunnen doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
Het was een top seizoenbeter dan China
Nu je t zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
Ik had de hints helemaal niet gemist. Tot ineens een paar minuten geledenDat ik me afvroeg of ik niet te vroeg weg was gezapt
![]()
Eens. Nou was dat niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
Het was een top seizoenbeter dan China
En eentje in Madurodam, dan had je net zoveel Chinezen op beeld gehad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijk natuurlijk. De meeste opdrachten die ze daar deden hadden ze net zo goed in Waddinxveen kunnen doen.
Werd gewoon geheel niet genoemdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
Ik had de hints helemaal niet gemist. Tot ineens een paar minuten geledenDat ik me afvroeg of ik niet te vroeg weg was gezapt
![]()
Zouden ze gestopt zijn met de hints?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
![]()
Ik hoop het. Meestal zijn ze zo vergezocht dat het nergens op slaat. Of heel erg suf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zouden ze gestopt zijn met de hints?
Nee absoluut niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Zo gegund dat Nikkie dit seizoen heeft gewonnen![]()
Wat een woedequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |