Oh ja dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef AgnesGru het volgende:
https://www.ad.nl/show/vi(...)-is-de-mol~aec15cac/
[ afbeelding ]
Of dat is zo 'geregeld', dat ze voor het publiek in elk geval met een rood scherm naar huis ging ipv iets veel ergers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij had zij wel rood en lag eruit (dus op de verkeerde mol), maar wist toen wel al dat ze naar huis moest wegens broertje (misschien dat ze 'm ook wel expres verkeerd heeft ingevuld, dat weet ik niet)
Ze hadden deze wel in de aflevering mogen bespreken ja, in plaats van ellenlang doorgaan over dat gescheurde briefje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze is mooi trouwenshad zo in de aflevering gepast als ze wat minder herhaling hadden laten zien wel
Volgens mij heeft ze in een interview gezegd dat het al een tijdje verdacht stil was met het thuisfront. Vermoedelijk omdat ze haar niet ongerust wilde maken terwijl ze ver weg zat. En toen heeft ze zelf besloten om een paar vragen fout te beantwoorden zodat ze naar huis kon. Dit verhaal staat me iig bij...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij had zij wel rood en lag eruit (dus op de verkeerde mol), maar wist toen wel al dat ze naar huis moest wegens broertje (misschien dat ze 'm ook wel expres verkeerd heeft ingevuld, dat weet ik niet)
lof itquote:
Dat Ron nog echt een Michelangelo gevonden heeft en Jeroen daarna even naar hem toeloopt om te zeggen, 'nee joh grapje, je hoeft niet te komen'quote:
Ik had Tina's (en Ron's) reactie erop ook wel willen zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze hadden deze wel in de aflevering mogen bespreken ja, in plaats van ellenlang doorgaan over dat gescheurde briefje.
Prachtig welquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat Ron nog echt een Michelangelo gevonden heeft en Jeroen daarna even naar hem toeloopt om te zeggen, 'nee joh grapje, je hoeft niet te komen'![]()
Ja zonde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Prachtig wel![]()
En dat dat dan niet in de aflevering zit waardoor de meeste kijkers dat nooit zullen weten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze in een interview gezegd dat het al een tijdje verdacht stil was met het thuisfront. Vermoedelijk omdat ze haar niet ongerust wilde maken terwijl ze ver weg zat. En toen heeft ze zelf besloten om een paar vragen fout te beantwoorden zodat ze naar huis kon. Dit verhaal staat me iig bij...
Zo gegund dat Nikkie dit seizoen heeft gewonnenquote:Nikkie zat in die periode in Colombia voor opnames van Wie is de Mol?. Ze besloot opzettelijk een aantal vragen van de test foutief in te vullen, zodat ze tijd met Mikai en haar familie kon doorbrengen. ,,De hemel kleurde rood. Dat was Mikais lievelingskleur. Het was goed zo’’, liet ze gisteren via Instagram weten.
Uiteindelijk kwam ze net op tijd in Nederland aan, zo liet de 24-jarige Nikkie vanavond weten. Ze is dankbaar is voor het feit dat ze nog een ‘goede dag’ met Mikai doorbracht. ,,We hebben hem geknuffeld en een dag later is hij ingeslapen.’’ Ze excuseerde zich ook voor de emoties die haar overvielen en werd getroost door presentator Beau van Erven Dorens.
Iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Zo gegund dat Nikkie dit seizoen heeft gewonnen![]()
https://www.ad.nl/show/ni(...)n-broertje~af443714/
Dat was ook niet zo moeilijk natuurlijk. De meeste opdrachten die ze daar deden hadden ze net zo goed in Waddinxveen kunnen doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
Het was een top seizoenbeter dan China
Nu je t zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
Ik had de hints helemaal niet gemist. Tot ineens een paar minuten geledenDat ik me afvroeg of ik niet te vroeg weg was gezapt
![]()
Eens. Nou was dat niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
Het was een top seizoenbeter dan China
En eentje in Madurodam, dan had je net zoveel Chinezen op beeld gehad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijk natuurlijk. De meeste opdrachten die ze daar deden hadden ze net zo goed in Waddinxveen kunnen doen.
Werd gewoon geheel niet genoemdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
Ik had de hints helemaal niet gemist. Tot ineens een paar minuten geledenDat ik me afvroeg of ik niet te vroeg weg was gezapt
![]()
Zouden ze gestopt zijn met de hints?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
![]()
Ik hoop het. Meestal zijn ze zo vergezocht dat het nergens op slaat. Of heel erg suf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zouden ze gestopt zijn met de hints?
Nee absoluut niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Zo gegund dat Nikkie dit seizoen heeft gewonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |