Ik ook, zeker terug denkend aan haar blog dat de hemel rood kleurde 😭quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wauw, ik schoot even vol bij Nikkie. Wat mooi
oeh ff kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:41 schreef Cee het volgende:
Mol actie van Jeroen online, bij de Gastenlijst opdracht.
25 jaar jubileum misschienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop zo op een seizoen met oud mollen
Nog een corona finale en het publieksformat wordt vergetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:46 schreef BobW het volgende:
Mooie finale.
Sowieso beter een opgenomen finale waar in geknipt kan worden in plaats van een live show.
Haha, geweldig. "Nee joh, grapje!"quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:41 schreef Cee het volgende:
Mol actie van Jeroen online, bij de Gastenlijst opdracht.
4:25 Jeroen bij opdracht Gastenlijst: 'It was just a joke. You dont have to come.'quote:
Laten we het hopen. Het publikfsformat dan hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een corona finale en het publieksformat wordt vergeten
Deze is mooi trouwensquote:
Volgens mij had zij wel rood en lag eruit (dus op de verkeerde mol), maar wist toen wel al dat ze naar huis moest wegens broertje (misschien dat ze 'm ook wel expres verkeerd heeft ingevuld, dat weet ik niet)quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
4:25 Jeroen bij opdracht Gastenlijst: 'It was just a joke. You dont have to come.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |