Mooi, dat is meestal toch kut en bizar vergezocht. Ingeruild voor langer toffe acties laten zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef Moira het volgende:
Oh de hints voor de kijkers worden gewoon helemaal niet genoemd?
Ik ben blij dat ik al jaren geen energie meer steek in eventuele hints, want het is uiteindelijk toch nauwelijks iets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef Moira het volgende:
Oh de hints voor de kijkers worden gewoon helemaal niet genoemd?
Dat is zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi, dat is meestal toch kut en bizar vergezocht. Ingeruild voor langer toffe acties laten zien
Zeker. En mooi moment, hier kijken veel mensen naar en dat kan net een kleine boost geven voor het KWF. Buiten dat het bijzonder persoonlijk is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Alsnog mooi gebaar, ze hoeft het niet te doen
Als het op de site staat zegt 'ie dat tenminste nog wel tochquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:37 schreef Redefine het volgende:
De hints zeker op de site. Al zou ik er geen probleem mee hebben als ze die niet gedaan zouden hebben. Zijn bijna altijd erg suf.
Dit iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
Jeroen is wel een van de beste mollen ooitGewoon heel brutaal zijn. Onverwachte dingen gedaan. En relatief weinig opdrachten die zonder Mol al zouden mislukken.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef Moira het volgende:
Laat ook trouwens wel een lekkere nasmaak voor Jeroen achter dat hij dus de gift aan het KWF zo laag heeft gehouden![]()
Misschien is de misleiding van de hints wel, dat er geen hints zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Als het op de site staat zegt 'ie dat tenminste nog wel toch
Plus Dennis en George.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef Moira het volgende:
Laat ook trouwens wel een lekkere nasmaak voor Jeroen achter dat hij dus de gift aan het KWF zo laag heeft gehouden![]()
Dennis niet vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |