Die spierquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:57 schreef Cee het volgende:
Is dit dan met die hint naar die schouders, hoe noemde hij dat? Waar de balk op leunde?
Precies, gewoon een opdracht die fout ging. Geen schande natuurlijk, maar wel balen voor de makers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:56 schreef Remco het volgende:
Nikki was dus vanaf toen al zeker ook al zou de dat nooit mogen toegeven anders heb je geen programma.
Ja. Heb ik toen ook wel gezegd. Vooral hij omdat hij toen zo in de camera keek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:57 schreef Cee het volgende:
Is dit dan met die hint naar die schouders, hoe noemde hij dat? Waar de balk op leunde?
Hij noemde dat deel van zijn schouders/nek, geen heel bekende term en daar zat fonetisch een potentiële hint in.quote:
Ja, vooral erg jammer. Want hierdoor zullen ze niet zo snel zulk risico meer nemen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, gewoon een opdracht die fout ging. Geen schande natuurlijk, maar wel balen voor de makers.
Monnikskapspierquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een spier is.
Hij noemde dat deel van zijn schouders/nek, geen heel bekende term en daar zat fonetisch een potentiële hint in.
Nee dat deed hij niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij noemde dat deel van zijn schouders/nek, geen heel bekende term en daar zat fonetisch een potentiële hint in.
Maar dat zei hij dus nietquote:
Klonk als Mollikkapsspier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
"Hij zal wel te vroeg op pad zijn gestuurd, grote productie en dan kan er wel eens iets fout getimed worden."quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Bizar dat je 'm gezien hebt en zelfs dan nog 5 afleveringen twijfelt
Ja dat!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dat deed hij niet.
Maar monnikskapspier.
Allemaal waren ze gebiologeerd door de oud-mol. Maar die laatste aflevering was wel heel raar, dat ze dat toen weer niet deden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:59 schreef Shenti het volgende:
Vind het nog meevallen dat alleen Nikkie keek. Dat is toch het eerste wat je doet als je zoiets hoort?
Vind het ook wel een beetje té gevaarlijk dat Jeroen daar precies stond toen het ging over 'achter je rug om'. Het risico is dan toch levensgroot dat kandidaten het reflex hebben om om te kijken. Doe het dan op een ander moment.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:59 schreef Shenti het volgende:
Vind het nog meevallen dat alleen Nikkie keek. Dat is toch het eerste wat je doet als je zoiets hoort?
Nou ja, niet dus. Makkelijk praten voor ons natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:59 schreef Shenti het volgende:
Ik hoorde het hem net niet zeggen. Maar wellicht was ik ff afgeleidquote:
Ik heb het niet gehoord. Aleen. Die spierquote:
Ja spel was over op dat momentquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het ook wel een beetje té gevaarlijk dat Jeroen daar precies stond toen het ging over 'achter je rug om'. Het risico is dan toch levensgroot dat kandidaten het reflex hebben om om te kijken. Doe het dan op een ander moment.
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
"Ben je echt zo'n kluns of speel je dat?"
Een luisteraar appte de maandag na de uitzending naar JW Start Op met dat als hint (dus dat het leek of hij mollen ipv monnik zei), Jeroen reageerde er natuurlijk maar half op.quote:
Jaaaaa echt, dit moeten we wel koesteren hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Moira het volgende:
Ik ben zo blij met dit format voor de ontknoping2 seizoenen gewoon al dankzij de 'rona
Zelfs Ron weet het zelf niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
"Ben je echt zo'n kluns of speel je dat?"
Oeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Een luisteraar appte de maandag na de uitzending naar JW Start Op met dat als hint (dus dat het leek of hij mollen ipv monnik zei), Jeroen reageerde er natuurlijk maar half op.
Ik ook. De eerstequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik had trouwens één vraag goed bij de testvragen.....
Monnikskapspierquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord. Aleen. Die spier
Ik geen. Ben hem deze week zelfs vergeten in te vullenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik had trouwens één vraag goed bij de testvragen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |