Huh maar de mol zou toch zelf ook luiken mogen dichtdoen? Zijn manier is om dat in het Italiaans aan de hotelmevrouw te vragen terwijl z'n mede-kandidaat niet kijkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
Aan de ene kant wel tof dat die dit gedaan heeft. Maar tegelijkertijd vind ik dit heel flauw. Ik vind luiken geopend en niet door een deelnemer dichtgedaan, open=open.
Roos = Jeroen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uit de verf, terwijl ze net gaan schilderen
Ja, maar als de mol het zelf doet, dan kan de medekandidaat nog zien. Iemand anders het te laten doen, tja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh maar de mol zou toch zelf ook luiken mogen dichtdoen? Zijn manier is om dat in het Italiaans aan de hotelmevrouw te vragen terwijl z'n mede-kandidaat niet kijkt.
Haha ja die momenten vallen dan ook wel opquote:
De medekandidaat had ook kunnen zien dat hij het in het Italiaans vroeg, maar ze stond buiten en liep niet met 'm mee. Da's alsnog lef hebben hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar als de mol het zelf doet, dan kan de medekandidaat nog zien. Iemand anders het te laten doen, tja.
Minpuntje, maar miniem hoor.
Ik had het ook niet over lef hebben hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:16 schreef Moira het volgende:
[..]
De medekandidaat had ook kunnen zien dat hij het in het Italiaans vroeg, maar ze stond buiten en liep niet met 'm mee. Da's alsnog lef hebben hoor
Nee klopt. Niemand hier die ze alle drie gezien had.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:16 schreef Remco het volgende:
Dit vond ik zo'n flauwe opdracht. Deze was in geen enkele groep (ook zonder mol) misgegaan.
Ja nee weet ik was beetje vage aanvulling van mequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over lef hebben he
Te veel focus op het koffertje dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja nee weet ik was beetje vage aanvulling van me
Idd!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:19 schreef roos94 het volgende:
Echt een leuke groep, ik zal ze missen
Ik wil Jeroen nog een keer als Mol.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:19 schreef roos94 het volgende:
Etherdiscipline!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:18 schreef Legoblokje het volgende:
Peggy was hier de betere mol tbh, die bleef maar ratelen door de porto en opperde meteen een foute naam
Die uiteindelijk finalisten blijken te zijn...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Rare opdracht dus dat je 1/3e van de hele groep al buiten spel zet als mogelijke mol door ze 2 dagen van de rest vd groep te houden
Ja de groepsdynamiek vond ik tofquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:19 schreef roos94 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die uiteindelijk finalisten blijken te zijn...
Dat vond ik ook echt minder aan die opdracht, naast dat die opdracht niet 1,5 aflevering kon dragen. Op zich vond ik het hele concept van die opdracht, en dat die overhevelde naar de volgende aflevering, wel heel tofquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Rare opdracht dus dat je 1/3e van de hele groep al buiten spel zet als mogelijke mol door ze 2 dagen van de rest vd groep te houden
Ron will be Ronquote:
Ja. De road trip en de kandidaten meer loslaten was erg tof. Maar deze hele opdracht heeft veel nadelen gehad. Waarom bij deze opdracht de dubbele executie, waardoor je tweederde kant kans had om er uit te gaan. En de andere twee, Nikkie en Tygo, wel heel veel voordeel hadden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Nee idd, denk dat de productie dat ook wel doorheeft en er (hopelijk) de werkende dingen in houdt en de niet werkende dingen eruit gooitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik ook echt minder aan die opdracht, naast dat die opdracht niet 1,5 aflevering kon dragen. Op zich vond ik het hele concept van die opdracht, en dat die overhevelde naar de volgende aflevering, wel heel tofMaar ik kon me daarna echt niet meer voorstellen dat het Nikkie of Tygo kon zijn.
Vond die dubbele executie vooral heel oneerlijk, met 4 man en dan de mol er ook nog tussen. En het was ook wel duidelijk dat dat met 4 ging zijn, want dat ontsnappen van Nikkie en Tygo was 100% gescriptquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
Dat valt in de lijn van: 'het school niets.quote:
Inderdaad, ook dat Nikkie en Tygo wel heel veel kans hadden om in de finale te komen. En de rest dan wel een erg grote kans had om eruit te vliegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De road trip en de kandidaten meer loslaten was erg tof. Maar deze hele opdracht heeft veel nadelen gehad. Waarom bij deze opdracht de dubbele executie, waardoor je tweederde kant kans had om er uit te gaan. En de andere twee, Nikkie en Tygo, wel heel veel voordeel hadden.
En het belangrijkste. Nikkie en Tygo konden het daardoor eigenlijk nooit meer zijn.
Ja, ze hadden bij die executie gewoon 66,6% kans om eruit te vliegen. Met nog 6 personen in het spel. Was raarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Vond die dubbele executie vooral heel oneerlijk, met 4 man en dan de mol er ook nog tussen. En het was ook wel duidelijk dat dat met 4 ging zijn, want dat ontsnappen van Nikkie en Tygo was 100% gescript
Gewoon twee wel heel veel kans om direct in de finale te komen. En dan de overige vier wel een test maken waarbij de helft weg moet, en daar zit dan ook de mol nog tussenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, ze hadden bij die executie gewoon 66,6% kans om eruit te vliegen. Met nog 6 personen in het spel. Was raar
Absoluut ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef eborn het volgende:
Ik vind Jeroen toch wel een van de betere mollen van de afgelopen jaren. Erg mooie molacties die ook in beeld zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |