Een andere camera jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VEEL minder leuk dan met bekenden, maar voor af en toe een potje tussendoor is het best leuk. Wel kom je soms bij onmogelijke groepjes met pre-pubertjes die continu op de emergency knop rammen, of met mensen die niet duidelijk communiceren. Maar zo''n potje is zo voorbij en dan probeer je gewoon daarna een andere cameraIk kan me er in ieder geval wel mee vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik wil heel graag een knuffel-smiley maar deze is ook leukquote:
Ik mis de virtuele knuffelquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een andere camera ja
Nee maar ik moet echt even oefenen als impostor eigenlijk want ik faal zo hard, dat is niet gezond.
Overigens ook drie keer in de "finale" stemronde gestaan, waarvan twee keer op de verkeerde gestemd. Ja ik had er vrij weinig aan want de één zei dat de ander het was en viceversa*
*klik spoiler voor iets leuksOeps, kamer, heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Impostor zijn is echt best lastig! En je moet er ook maar net zin in hebben, want het wordt gewoon random gekozen en niet altijd ben ik dan echt in vorm of heb ik er zin in om die rol te hebben. En dan ga ik ook niet de game verlaten, want dat vind ik ook zo asoMaar bij mezelf merk ik wel dat ik beter speel als ik ook echt zin heb om te saboteren
Ja bij dat soort stemrondes heb je er niet veel aan. Tenzij je echt zelf iets hebt gezien of een sterk vermoeden hebt omdat een van hen eerder in de game wat raar deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Deefquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeps, kamer, hehe![]()
Ja Impostor zijn is echt best lastig! En je moet er ook maar net zin in hebben, want het wordt gewoon random gekozen en niet altijd ben ik dan echt in vorm of heb ik er zin in om die rol te hebben. En dan ga ik ook niet de game verlaten, want dat vind ik ook zo asoMaar bij mezelf merk ik wel dat ik beter speel als ik ook echt zin heb om te saboteren
Ja bij dat soort stemrondes heb je er niet veel aan. Tenzij je echt zelf iets hebt gezien of een sterk vermoeden hebt omdat een van hen eerder in de game wat raar deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik wist niet dat die ook voetbaldequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
Kan die Henderson even afgevoerd worden
Jeumegquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook voetbalde
[ afbeelding ]
Doet hij mee aan Obese?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook voetbalde
[ afbeelding ]
quote:
Uut de Achterhoeeeeekquote:
Ik kijk liever darten dan voetbalquote:
Roelvink?quote:
quote:
Wát een prutsers. De provincies met alleen ‘ernstig’, die weten in ieder geval wel hoe het hoortquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Twente naar code 4 vanavond
En dat allemaal sinds de high tea van @Arizonaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
And we will all go down togetherquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wát een prutsers. De provincies met alleen ‘ernstig zorgelijk’, die weten in ieder geval wel hoe het hoort
Waarom zit je het ineens voor Zeeland op te nemen?quote:
Ik heb aandelen in Zeelandquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zit je het ineens voor Zeeland op te nemen?
Aandelenfonds Anything Goes?quote:
Hoeveel mensen waren er eigenlijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Ik deed gister dus een pubquiz bij een paar mensen thuis, krijgt iemand naar een kwartiertje het bericht dat z'n moeder corona blijkt te hebben.
Hij laat zich vandaag testen, dus maar even isoleren op m'n kamer totdat ie de uitslag heeft
Compleet uit de hand geescaleerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat allemaal sinds de high tea van @:Arizona
Oeiquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Ik deed gister dus een pubquiz bij een paar mensen thuis, krijgt iemand naar een kwartiertje het bericht dat z'n moeder corona blijkt te hebben.
Hij laat zich vandaag testen, dus maar even isoleren op m'n kamer totdat ie de uitslag heeft
Met mij erbij 4. Hij ging wel gelijk weg nadat hij het hoorde, hij was er nog niet een kwartiertje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel mensen waren er eigenlijk?
Hij had helemaal geen klachten juist. Maar alsnog beter om het even af te wachten denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei![]()
Heeft hij ook klachten dan?
Mijn moeder laat zich morgen testen, ik ben daar dit weekend nog geweest, wel keurig op meer dan 1,5 meter, maarja, ze is wel sinds dit weekend verkouden, begon vlak nadat ik geweest was. En ik ben sinds vannacht ook verkouden. Was mijn keelpijn van begin deze week misschien toch een voorbode. Ik wacht de testresultaten van mijn moeder even af, heb namelijk exact dezelfde klachten als zij. En blijf uiteraard ook thuis.
Hopelijk heeft hij het zelf niet. En natuurlijk dat jij ook klachten vrij blijft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Met mij erbij 4. Hij ging wel gelijk weg nadat hij het hoorde, hij was er nog niet een kwartiertje.
[..]
Hij had helemaal geen klachten juist. Maar alsnog beter om het even af te wachten denk ik
Oeh, balenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Dat wist ie zelf ook niet, echt pas toen hij de uitslag hoorde.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:16 schreef Em31 het volgende:
[..]wat balen. Had hij ook niet verteld dat zijn moeder getest was?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:20 schreef Em31 het volgende:
Het is echt niet normaal hoeveel mensen ik binnen 2 weken ken die corona hebbenin 4 verschillende groepjes.
Ze weet dat ook hè, en maar doorknuffelen met iedereen!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij bent de superspreader.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij bent de superspreader.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze weet dat ook hè, en maar doorknuffelen met iedereen!
Algemeen bericht van ICT. Er zijn problemen met VPN. Goede nieuws is dat het dan i.i.g. bekend isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:16 schreef Redefine het volgende:
Mijn VPN verbinding is er nu al drie keer uitgeklaptHopelijk blijft het hierbij en is het niet de hele dag door
Wel een bijzonder idee dat jij toen nog harstikke jong wasquote:
Ja wel voor een deelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een bijzonder idee dat jij toen nog harstikke jong wasHeb je dat een beetje meegekregen dan toen?
Lekker zonnetje inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat het vandaag eens een keer geen herfstweer is
Zonnig en vrij warm inderdaad. En dan zonder die storm van gisteren erbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat het vandaag eens een keer geen herfstweer is
Ik ken er ook echt veel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:20 schreef Em31 het volgende:
Het is echt niet normaal hoeveel mensen ik binnen 2 weken ken die corona hebbenin 4 verschillende groepjes.
Ik ken ook heel weinig mensen, moet je nagaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken echt niemand met corona. Maar ja, ik ken dan ook geen mensen.
Vrienden van ons hebben een tweede huis in Zweden en als ik die foto's op Instagram zie, dan vind ik het er zo mooi zen uitzienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Strani het volgende:
Vandaag kwam in de Daily Art app een schilderij langs van de Zweed Carl Larsson. Ik kan niet zeggen dat ik bekend met hem was maar na een beetje verder gezocht te hebben vind ik het wel heel gaaf wat hij deed. Hij was actief rond 1900 en schilderde vooral veel van en rond zijn zomerhuis en z'n familie in Zweden.
[ afbeelding ]
Link naar veel meer van z'n werk:
https://artmaniepeinture.(...)919-swedish-painter/
Ik dacht misschien ook leuk voor mensen die veel affiniteit hebben met Zweden!
Leuk!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben een tweede huis in Zweden en als ik die foto's op Instagram zie, dan vind ik het er zo mooi zen uitzien
Dit schilderij past wel in die sfeer.
Mooi hoor! Huis van die vrienden van ons is in dezelfde stijl, het lijkt er wel wat opquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk!
Het huis zelf:
[ afbeelding ]
Het bestaat trouwens nog én je kan het volgens mij bezoeken. Ik heb wat foto's gezien en het is allemaal in originele staat behouden gebleven.
Het komt er vast heel snel nog van!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi hoor! Huis van die vrienden van ons is in dezelfde stijl, het lijkt er wel wat op
We zouden er nog een keer met zijn allen naartoe maar ja Corona enzo he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:27 schreef Arizona het volgende:
Net een appje. Arizoneefje is zaterdag bij iemand geweest die nu positief getest is op Corona. Arizoneefje is maandag bij Arizona geweest. Arizoneefje is vannacht ziek geworden.
De onlangs afgetreden premier Sophie Wilmès ligt op de IC met Coronaquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:26 schreef Momo het volgende:
Vandaag roze droom dag voor Wilco
Vandaag moet het gebeuren denk ik. Anders gaat het mentaal ook zwaar worden om het roze te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat zijn de fijne berichten in de ochtendquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:27 schreef Arizona het volgende:
Net een appje. Arizoneefje is zaterdag bij iemand geweest die nu positief getest is op Corona. Arizoneefje is maandag bij Arizona geweest. Arizoneefje is vannacht ziek geworden.
Jij moet eigenlijk constant in quarantainequote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:27 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:27 schreef Arizona het volgende:
Sterkte! Laten we samen duimen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:27 schreef Arizona het volgende:
Ik zie echt vrijwel niemand, alleen mijn familie zo ongeveer. Het is echt net als de pest in de middeleeuwen, je doet zo je best maar je lijkt het haast niet buiten de deur te kunnen houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk constant in quarantaine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie echt vrijwel niemand, alleen mijn familie zo ongeveer. Het is echt net als de pest in de middeleeuwen, je doet zo je best maar je lijkt het haast niet buiten de deur te kunnen houden![]()
Neefje heeft ook nog eens naast mij gezeten, want kinderen hoeven geen afstand te houden van volwassenen he![]()
Ik twijfel nu wel of ik de testresultaten van mijn moeder af moet wachten of toch zelf ook maar me laat testen.Als je zelf nu verder niemand ziet dan zou ik niet direct voor zo'n test gaan, maar je zit natuurlijk wel met je gezin. Je dochter ziet wel meer mensen via school lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die andere ritten zijn niet echt geschikt omdat de klimmen niet stijl genoeg zijn om een groot gat te slaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag moet het gebeuren denk ik. Anders gaat het mentaal ook zwaar worden om het roze te pakken.
[..]
Ik zie echt vrijwel niemand, alleen mijn familie zo ongeveer. Het is echt net als de pest in de middeleeuwen, je doet zo je best maar je lijkt het haast niet buiten de deur te kunnen houden![]()
Neefje heeft ook nog eens naast mij gezeten, want kinderen hoeven geen afstand te houden van volwassenen he![]()
Ik twijfel nu wel of ik de testresultaten van mijn moeder af moet wachten of toch zelf ook maar me laat testen.Er zit ook een incubatietijd op van gemiddeld 6 dagen he, dus dan zou je nog niet positief testen waarschijnlijk mocht hij jou besmet hebben. De regel is wel dat je 10 dagen in quarantaine gaat als je iemand die positief test in aanraking ben geweest. Dus dat moet je dan wel volgen en dan moet je testen eventueel als je klachten hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik twijfel nu wel of ik de testresultaten van mijn moeder af moet wachten of toch zelf ook maar me laat testen.Met familie is het inderdaad lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja inderdaad. Zij is wel compleet klachtenvrij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je zelf nu verder niemand ziet dan zou ik niet direct voor zo'n test gaan, maar je zit natuurlijk wel met je gezin. Je dochter ziet wel meer mensen via school lijkt me.
Ingewikkeld allemaal. Incubatietijd is 2-7 dagen las ik, we zitten nu op dag 3 na de ontmoeting met mijn neefje dus het zou wel kunnen natuurlijk. Maar mijn neefje gaat niet getest worden, want kind. Mijn broer en zijn gezin moeten wel verplicht thuisblijven tot hij minimaal 24 uur klachtenvrij is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zit ook een incubatietijd op van gemiddeld 6 dagen he, dus dan zou je nog niet positief testen waarschijnlijk mocht hij jou besmet hebben. De regel is wel dat je 10 dagen in quarantaine gaat als je iemand die positief test in aanraking ben geweest. Dus dat moet je dan wel volgen en dan moet je testen eventueel als je klachten hebt.
Wowquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Vicepremier België op de IC daar, een vrouw van in de 40
Tsjechië ook gewoon weer +14.000.quote:
Nee dat verwacht ik ook niet. Zoals ik eerder zei verwacht ik dat we deze maand nog wel boven de 10.000 uitkomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tsjechië ook gewoon weer +14.000.kan me hierdoor niet voorstellen dat het bij ons ineens wel gaat zakken.
Dat is fijn, als iemand je waardeertquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:15 schreef Redefine het volgende:
Op persoonlijk vlak had ik net nog wat mooisHad eerder iemand van ons service center ergens mee geholpen voor een klant. En kreeg daar een bedankje voor
Zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is fijn, als iemand je waardeert
Heel goed van hen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
Man en dochter hebben zojuist een lint om mijn thuiswerkplek gespannen![]()
(Met mij op mijn thuiswerkplek natuurlijk)
Hehehehequote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
Met speciaal van die pijlen wat voor route er gelopen moet worden en eenrichtingsverkeer enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou nog overal in huis tape om de anderhalve meter afstand te kunnen waarborgen
Ja precies.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met speciaal van die pijlen wat voor route er gelopen moet worden en eenrichtingsverkeer enzo
Ik mag al niet meer via de eethoek naar de wc lopen, ik moet langs de andere kant van het kookeilandquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met speciaal van die pijlen wat voor route er gelopen moet worden en eenrichtingsverkeer enzo
Zijn de richtlijnen van het RIVM. Kinderen HOEVEN niet getest te worden. Het MAG wel in bijvoorbeeld de situatie die mijn neefje heeft. Maar ik snap ook heel goed dat ze hem die ellende willen besparen. Ik blijf wel thuis. In mijn cirkelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Nee, maar wel rotsituatie zo. Ook omdat neefje niet gaat testen
Jaquote:
Ja van mij ook wel. Lekker warme truien aan, meer zin om te koken en gezellig in huis enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEcht mijn favoriete seizoen wel
Terecht? Ik kijk nietquote:
En vervolgens kruipt je man wel naast je in bed vanavond?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag al niet meer via de eethoek naar de wc lopen, ik moet langs de andere kant van het kookeiland
Jaaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja van mij ook wel. Lekker warme truien aan, meer zin om te koken en gezellig in huis enzoal vind ik het dan ook wel weer lekker als de lente begint.
Wat deed hij danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Hij was aan het schreeuwen met handgebaren tegen Wilco.
Schijnbaar reed Sunweb te hard op kop ofzo...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat deed hij danof niet duidelijk?
Ja knus inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaEn met elk seizoen heb ik op zich wel wat, maar de herfst vind ik echt zo heerlijk knus. Ik denk dat als ik moet kiezen de winter mijn minst favoriete seizoen is, ook omdat het toch nooit meer echt koud wordt met sneeuw enzo, en de dagen zo tyfuskort zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar reed Sunweb te hard op kop ofzo...
Dat is niet het doel van wielrennen, hard fietsenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar reed Sunweb te hard op kop ofzo...
Hypocriet hequote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:07 schreef Meke het volgende:
[..]
En vervolgens kruipt je man wel naast je in bed vanavond?
Misschien hebben ze een heel groot bedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:07 schreef Meke het volgende:
[..]
En vervolgens kruipt je man wel naast je in bed vanavond?
Datzelfde heb ik met de seizoenen. Zo'n dag als vandaag is nog prima in de herfst. Maar meestal is de herfst toch vooral nat, stormachtig en grauwquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is niet het doel van wielrennen, hard fietsen
[..]
Hypocriet he![]()
Ik vind alle seizoenen wel wat hebben maar heb toch het liefst lente of zomer. Veel zon, warmte en lekkere lange dagen. De winter vind ik het minste seizoen en dan vooral januari en februari. Dan is de gezelligheid van de feestdagen geweest en krijg je nog een paar natte koude maanden tot het weer lente wordt.
Als hij nou heeeeelemaal op het randje gaat liggen kunnen we wel 1,5 meter afstand houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een heel groot bed
Gelijk maar even de tv aangezet. Zometeen mijn laptop verhuizen om voor de tv te kunnen werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Kan precies dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als hij nou heeeeelemaal op het randje gaat liggen kunnen we wel 1,5 meter afstand houden
Zal deze maand nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:19 schreef molloot200 het volgende:
Oof Nederland zit ook bijna aan de 10.000 besmettingen zo
Fixedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal deze maand week nog wel gebeuren.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
Volgens mij begint het nu in het noorden wel af te vlakken de laatste dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wel, maar de grootste steden...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij begint het nu in het noorden wel af te vlakken de laatste dagen
Deze week nog als we zo doorgaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal deze maand nog wel gebeuren.
Assen blijft een beetje schommelen, de gemeente waar ik werk ook. Gemeente waar m'n ouders wonen zwakt wel duidelijk af, hopelijk zet het door.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij begint het nu in het noorden wel af te vlakken de laatste dagen
Mijn gemeente 2 meer dan gisteren, maar zat vorige week dagelijks rond 40 besmettingen. Voor de gehele provincie daalt het aantal besmettingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Assen blijft een beetje schommelen, de gemeente waar ik werk ook. Gemeente waar m'n ouder wonen zwakt wel duidelijk af, hopelijk zet het door.
Twente lijkt ook wel wat af te vlakken nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Opvalt dat in het noorden afvlakt of zelfs daalt het aantal besmettingen.
Wij hebben bijna een week rond de 30 besmettingen gezeten met zo'n 31k inwonersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
We zitten nu op +30, dat is voor een gemeente met om en nabij 40.000 inwoners best slecht.
Ja, dan gaat het ook wel snel, maar ik hoor hier ook heel veel geluiden van mensen die corona hebben of zich laten testen. Hier gaat het dus ook niet geweldigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben bijna een week rond de 30 besmettingen gezeten met zo'n 31k inwoners
We zitten inmiddels weer 3 dagen onder de 20. Houwe zo.
Laten we gids regio's voor de rest van Nederland zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Twente lijkt ook wel wat af te vlakken nu.
Nog beter zou zijn als geen andere regio van Nederland jullie regio achterna zou gaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laten we gids regio's voor de rest van Nederland zijn.
Laten we Friesland maar volgen ja. Twente staat op Zeer Ernstig dus zo'n lichtend voorbeeld zijn wij nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laten we gids regio's voor de rest van Nederland zijn.
Die volg ik niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog beter zou zijn als geen andere regio van Nederland jullie regio achterna zou gaan
Als volgende week nog steeds dezelfde aantallen zijn dan kun je invloed van scholen ook wel uitsluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
Als ik op pletdecurve.nl kijk zitten er weinig testen van de afgelopen dagen bij van het noorden, kan dan ook door de herfstvakantie van vorige week komen misschien (minder connecties).
Word je niet geregistreerd naar woonplaats in plaats van testplaats?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef usagi414 het volgende:
Ik begrijp die cijfers af en toe echt niet. Gisteren stond mijn regio boven de 200 en vandaag rond de 60.
Zouden het dan allemaal Amsterdammers zijn die zich hier laten testen ?
Dat leek mij ook steeds. Maar zo`n groot verschil in 1 dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Word je niet geregistreerd naar woonplaats in plaats van testplaats?
Alles loopt ook achter, misschien ineens veel uitslagen tegelijkertijd van vorige dagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook steeds. Maar zo`n groot verschil in 1 dag.
Ik zie nu voor me dat je als een Martien Nijland voor de tv zit met te dansen: "Rijden, rijden"quote:
3 minuten en denk dat Hindley moeten wachten eingelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En het gevaar uit eigen ploeg: Hindley!
Bertus onder zijn Norton.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Arizona het volgende:
Een van de motorrijders heeft zichzelf ook uitgeschakeld.
quote:
Jongens, het is 2020, hadden jullie serieus het idee dat in dit prutjaar een Nederlander iets leuks zou overkomen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En het gevaar uit eigen ploeg: Hindley!
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jongens, het is 2020, hadden jullie serieus het idee dat in dit prutjaar een Nederlander iets leuks zou overkomen?![]()
De Ronde van Vlaanderen was toch prima?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jongens, het is 2020, hadden jullie serieus het idee dat in dit prutjaar een Nederlander iets leuks zou overkomen?![]()
Vind het vrij bizar dat Hindley niet wacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
3 minuten en denk dat Hindley moeten wachten eingelijk
Ja dat is waar. Maar Mathieu is slechts half Nederlander en halfgodquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Ronde van Vlaanderen was toch prima?
Dan is hij misschien echt heel goed en vertrouwen ze daarop.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind het vrij bizar dat Hindley niet wacht.
Jup. Het waren 3 mooie minutenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik begrijp dat we de vlag weer kunnen opbergen?
Leg ze ernaastquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:26 schreef Cyan9 het volgende:
Omdat de afdelingen op m'n werk door de verbouwing (en een quarantaine afdeling) geen zorgpost meer hebben, staan nu alle werktelefoons in de kantorentuin. Er gaan nu al twee continue af, voor zo'n 10 minuten. Ze hebben denk ik de dagdienst telefoons niet goed doorgeschakeld..
Maar nog steeds niet dichtquote:
En Wielco ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Hindley komt met een bevroren borstkas beneden
Hopelijk heeft hij nog wat borsthaar om een beetje warmte vast te houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh ja, jonkie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet ik de collega's er naast leggen, of de cliënten?
Hij kreeg zijn jasje ook al niet dicht he, dan maar aerodynamisch het jasje uitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:35 schreef Momo het volgende:
Wilco doet zijn jasje uit
[ afbeelding ]
Heerlijk in pakje zo dun als wat in tegewind van de afdaling terwijl het -3 is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij kreeg zijn jasje ook al niet dicht he, dan maar aerodynamisch het jasje uit
Inderdaad! Sowieso mooi om die grote rondes in een ander jaargetijde te zien. Bij de Vuelta zagen de bomen er ook zo mooi herfstachtig uit.quote:
Johan van de Velde reed in de Giro in zijn t-shirt door een sneeuwstormquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef Hamlapjes het volgende:
In 1645 reed Jean Villevieux de Tour de France zonder fiets! En ook nog eens zonder te weten wat de Tour de France was!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Johan van de Velde reed in de Giro in zijn t-shirt door een sneeuwstorm![]()
En een keer een lastige afdaling met een defecte achterrem
Mja... 40 seconden bergafwaards geeft voor mij meer aan dat hij niet te veel risico wil nemen en zijn voorsprong in het klassement nog groot genoeg vindt. Maar we zullen zien, op de klim.quote:
Ik zie vanaf mijn thuiswerkbureau ook de tuin, dat is zo fijn hequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef koffieleuk het volgende:
Als ik aan m'n bureau zit, dan is een boom en de lucht het enige wat ik kan zien.
Toch nog het herfstgevoel zonder buiten zijn
Niet op een hoge bie de Ventoux bedwingenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
In 1645 reed Jean Villevieux de Tour de France zonder fiets! En ook nog eens zonder te weten wat de Tour de France was!
Ding is, hij verliest niets in de afdaling maar nu op het vlakke gaat het gigantisch hard. Ik weet niet wat hij doet, beetje half wachten of zo, maar voor de voet van de klim is hij zo z'n complete voorsprong in het klassement kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja... 40 seconden bergafwaards geeft voor mij meer aan dat hij niet te veel risico wil nemen en zijn voorsprong in het klassement nog groot genoeg vindt. Maar we zullen zien, op de klim.
Komen ze je dan ook eten brengen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
Ja, nou ja ik hoop ook maar dat Dennis zo niet meer kan, want Hart ziet er zelf ook niet zo enorm fris uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ding is, hij verliest niets in de afdaling maar nu op het vlakke gaat het gigantisch hard. Ik weet niet wat hij doet, beetje half wachten of zo, maar voor de voet van de klim is hij zo z'n complete voorsprong in het klassement kwijt.
Moet maar hopen dat Hart en Hindley naar elkaar gaan kijken, denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou ja ik hoop ook maar dat Dennis zo niet meer kan, want Hart ziet er zelf ook niet zo enorm fris uit.
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie vanaf mijn thuiswerkbureau ook de tuin, dat is zo fijn he
Mja, dat gevecht gaat sowieso op de slotklim bepaald worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Hindley heeft ook een probleem, Hart nu over hem heen in het klassement.
Ja precies, dat wordt ook nog interessant. Ah Dennis eraf.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet maar hopen dat Hart en Hindley naar elkaar gaan kijken, denk ik.
Dat is zeker waar, al was het maar voor de boni's bij de finish.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, dat gevecht gaat sowieso op de slotklim bepaald worden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet maar hopen dat Hart en Hindley naar elkaar gaan kijken, denk ik.
Het wordt nu wel inhoudelijk hoor, toen het nog ging over jasjes die niet aan wilden kon ik nog meepratenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, dat gevecht gaat sowieso op de slotklim bepaald worden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:03 schreef Arizona het volgende:
Maar we kunnen de vlag dus definitief weer in het vet leggen?
Nee het blijft nog even spannend.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:04 schreef Redefine het volgende:
Toch zakt die er ook weer niet volledig doorheen. Nog niet althans.
Ja maar ik snap het ook wel hoor dat ze Hindley niet hebben laten wachten. Als Kelderman echt de energie niet blijkt te hebben dan ben je direct beide kansen kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:03 schreef Redefine het volgende:
Zou gewoon nog kunnen dat ze liever Hindley als winnaar hebben. Omdat Kelderman naar een andere ploeg gaat.
Maar dan niet achter het stuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:11 schreef Arizona het volgende:
Ik wil wel in zo'n volgauto zitten, beetje touren door zo'n mooi landschap![]()
En af en toe even een bidonnetje uitdelen.
En doodsangsten uitstaan in de afdalingquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:11 schreef Arizona het volgende:
Ik wil wel in zo'n volgauto zitten, beetje touren door zo'n mooi landschap![]()
En af en toe even een bidonnetje uitdelen.
Ja eigen tempo.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:10 schreef Strani het volgende:
Krijg je toch weer de indruk dat Kelderman vandaag enorm op de power meter zit te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |