Dat leek mij ook steeds. Maar zo`n groot verschil in 1 dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Word je niet geregistreerd naar woonplaats in plaats van testplaats?
Alles loopt ook achter, misschien ineens veel uitslagen tegelijkertijd van vorige dagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook steeds. Maar zo`n groot verschil in 1 dag.
Ik zie nu voor me dat je als een Martien Nijland voor de tv zit met te dansen: "Rijden, rijden"quote:
3 minuten en denk dat Hindley moeten wachten eingelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En het gevaar uit eigen ploeg: Hindley!
Bertus onder zijn Norton.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Arizona het volgende:
Een van de motorrijders heeft zichzelf ook uitgeschakeld.
quote:
Jongens, het is 2020, hadden jullie serieus het idee dat in dit prutjaar een Nederlander iets leuks zou overkomen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En het gevaar uit eigen ploeg: Hindley!
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jongens, het is 2020, hadden jullie serieus het idee dat in dit prutjaar een Nederlander iets leuks zou overkomen?![]()
De Ronde van Vlaanderen was toch prima?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jongens, het is 2020, hadden jullie serieus het idee dat in dit prutjaar een Nederlander iets leuks zou overkomen?![]()
Vind het vrij bizar dat Hindley niet wacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
3 minuten en denk dat Hindley moeten wachten eingelijk
Ja dat is waar. Maar Mathieu is slechts half Nederlander en halfgodquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Ronde van Vlaanderen was toch prima?
Dan is hij misschien echt heel goed en vertrouwen ze daarop.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind het vrij bizar dat Hindley niet wacht.
Jup. Het waren 3 mooie minutenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik begrijp dat we de vlag weer kunnen opbergen?
Leg ze ernaastquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:26 schreef Cyan9 het volgende:
Omdat de afdelingen op m'n werk door de verbouwing (en een quarantaine afdeling) geen zorgpost meer hebben, staan nu alle werktelefoons in de kantorentuin. Er gaan nu al twee continue af, voor zo'n 10 minuten. Ze hebben denk ik de dagdienst telefoons niet goed doorgeschakeld..
En Wielco ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Hindley komt met een bevroren borstkas beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |