Heel goed van hen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
Man en dochter hebben zojuist een lint om mijn thuiswerkplek gespannen![]()
(Met mij op mijn thuiswerkplek natuurlijk)
Hehehehequote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
Met speciaal van die pijlen wat voor route er gelopen moet worden en eenrichtingsverkeer enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou nog overal in huis tape om de anderhalve meter afstand te kunnen waarborgen
Ja precies.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met speciaal van die pijlen wat voor route er gelopen moet worden en eenrichtingsverkeer enzo
Ik mag al niet meer via de eethoek naar de wc lopen, ik moet langs de andere kant van het kookeilandquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met speciaal van die pijlen wat voor route er gelopen moet worden en eenrichtingsverkeer enzo
Zijn de richtlijnen van het RIVM. Kinderen HOEVEN niet getest te worden. Het MAG wel in bijvoorbeeld de situatie die mijn neefje heeft. Maar ik snap ook heel goed dat ze hem die ellende willen besparen. Ik blijf wel thuis. In mijn cirkelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Nee, maar wel rotsituatie zo. Ook omdat neefje niet gaat testen
Jaquote:
Ja van mij ook wel. Lekker warme truien aan, meer zin om te koken en gezellig in huis enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEcht mijn favoriete seizoen wel
Terecht? Ik kijk nietquote:
En vervolgens kruipt je man wel naast je in bed vanavond?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag al niet meer via de eethoek naar de wc lopen, ik moet langs de andere kant van het kookeiland
Jaaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja van mij ook wel. Lekker warme truien aan, meer zin om te koken en gezellig in huis enzoal vind ik het dan ook wel weer lekker als de lente begint.
Wat deed hij danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Hij was aan het schreeuwen met handgebaren tegen Wilco.
Schijnbaar reed Sunweb te hard op kop ofzo...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat deed hij danof niet duidelijk?
Ja knus inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaEn met elk seizoen heb ik op zich wel wat, maar de herfst vind ik echt zo heerlijk knus. Ik denk dat als ik moet kiezen de winter mijn minst favoriete seizoen is, ook omdat het toch nooit meer echt koud wordt met sneeuw enzo, en de dagen zo tyfuskort zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar reed Sunweb te hard op kop ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |