Een andere camera jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VEEL minder leuk dan met bekenden, maar voor af en toe een potje tussendoor is het best leuk. Wel kom je soms bij onmogelijke groepjes met pre-pubertjes die continu op de emergency knop rammen, of met mensen die niet duidelijk communiceren. Maar zo''n potje is zo voorbij en dan probeer je gewoon daarna een andere cameraIk kan me er in ieder geval wel mee vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik wil heel graag een knuffel-smiley maar deze is ook leukquote:
Ik mis de virtuele knuffelquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een andere camera ja
Nee maar ik moet echt even oefenen als impostor eigenlijk want ik faal zo hard, dat is niet gezond.
Overigens ook drie keer in de "finale" stemronde gestaan, waarvan twee keer op de verkeerde gestemd. Ja ik had er vrij weinig aan want de n zei dat de ander het was en viceversa*
*klik spoiler voor iets leuksOeps, kamer, heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Impostor zijn is echt best lastig! En je moet er ook maar net zin in hebben, want het wordt gewoon random gekozen en niet altijd ben ik dan echt in vorm of heb ik er zin in om die rol te hebben. En dan ga ik ook niet de game verlaten, want dat vind ik ook zo asoMaar bij mezelf merk ik wel dat ik beter speel als ik ook echt zin heb om te saboteren
Ja bij dat soort stemrondes heb je er niet veel aan. Tenzij je echt zelf iets hebt gezien of een sterk vermoeden hebt omdat een van hen eerder in de game wat raar deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Deefquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeps, kamer, hehe![]()
Ja Impostor zijn is echt best lastig! En je moet er ook maar net zin in hebben, want het wordt gewoon random gekozen en niet altijd ben ik dan echt in vorm of heb ik er zin in om die rol te hebben. En dan ga ik ook niet de game verlaten, want dat vind ik ook zo asoMaar bij mezelf merk ik wel dat ik beter speel als ik ook echt zin heb om te saboteren
Ja bij dat soort stemrondes heb je er niet veel aan. Tenzij je echt zelf iets hebt gezien of een sterk vermoeden hebt omdat een van hen eerder in de game wat raar deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik wist niet dat die ook voetbaldequote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
Kan die Henderson even afgevoerd worden
Jeumegquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook voetbalde
[ afbeelding ]
Doet hij mee aan Obese?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook voetbalde
[ afbeelding ]
quote:
Uut de Achterhoeeeeekquote:
Ik kijk liever darten dan voetbalquote:
Roelvink?quote:
quote:
Wt een prutsers. De provincies met alleen ‘ernstig’, die weten in ieder geval wel hoe het hoortquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Twente naar code 4 vanavond
En dat allemaal sinds de high tea van @Arizonaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
And we will all go down togetherquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wt een prutsers. De provincies met alleen ‘ernstig zorgelijk’, die weten in ieder geval wel hoe het hoort
Waarom zit je het ineens voor Zeeland op te nemen?quote:
Ik heb aandelen in Zeelandquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zit je het ineens voor Zeeland op te nemen?
Aandelenfonds Anything Goes?quote:
Hoeveel mensen waren er eigenlijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Ik deed gister dus een pubquiz bij een paar mensen thuis, krijgt iemand naar een kwartiertje het bericht dat z'n moeder corona blijkt te hebben.
Hij laat zich vandaag testen, dus maar even isoleren op m'n kamer totdat ie de uitslag heeft
Compleet uit de hand geescaleerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat allemaal sinds de high tea van @:Arizona
Oeiquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Ik deed gister dus een pubquiz bij een paar mensen thuis, krijgt iemand naar een kwartiertje het bericht dat z'n moeder corona blijkt te hebben.
Hij laat zich vandaag testen, dus maar even isoleren op m'n kamer totdat ie de uitslag heeft
Met mij erbij 4. Hij ging wel gelijk weg nadat hij het hoorde, hij was er nog niet een kwartiertje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel mensen waren er eigenlijk?
Hij had helemaal geen klachten juist. Maar alsnog beter om het even af te wachten denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei![]()
Heeft hij ook klachten dan?
Mijn moeder laat zich morgen testen, ik ben daar dit weekend nog geweest, wel keurig op meer dan 1,5 meter, maarja, ze is wel sinds dit weekend verkouden, begon vlak nadat ik geweest was. En ik ben sinds vannacht ook verkouden. Was mijn keelpijn van begin deze week misschien toch een voorbode. Ik wacht de testresultaten van mijn moeder even af, heb namelijk exact dezelfde klachten als zij. En blijf uiteraard ook thuis.
Hopelijk heeft hij het zelf niet. En natuurlijk dat jij ook klachten vrij blijft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Met mij erbij 4. Hij ging wel gelijk weg nadat hij het hoorde, hij was er nog niet een kwartiertje.
[..]
Hij had helemaal geen klachten juist. Maar alsnog beter om het even af te wachten denk ik
Oeh, balenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Dat wist ie zelf ook niet, echt pas toen hij de uitslag hoorde.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:16 schreef Em31 het volgende:
[..]wat balen. Had hij ook niet verteld dat zijn moeder getest was?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:20 schreef Em31 het volgende:
Het is echt niet normaal hoeveel mensen ik binnen 2 weken ken die corona hebbenin 4 verschillende groepjes.
Ze weet dat ook h, en maar doorknuffelen met iedereen!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij bent de superspreader.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij bent de superspreader.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze weet dat ook h, en maar doorknuffelen met iedereen!
Algemeen bericht van ICT. Er zijn problemen met VPN. Goede nieuws is dat het dan i.i.g. bekend isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:16 schreef Redefine het volgende:
Mijn VPN verbinding is er nu al drie keer uitgeklaptHopelijk blijft het hierbij en is het niet de hele dag door
Wel een bijzonder idee dat jij toen nog harstikke jong wasquote:
Ja wel voor een deelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een bijzonder idee dat jij toen nog harstikke jong wasHeb je dat een beetje meegekregen dan toen?
Lekker zonnetje inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat het vandaag eens een keer geen herfstweer is
Zonnig en vrij warm inderdaad. En dan zonder die storm van gisteren erbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat het vandaag eens een keer geen herfstweer is
Ik ken er ook echt veel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:20 schreef Em31 het volgende:
Het is echt niet normaal hoeveel mensen ik binnen 2 weken ken die corona hebbenin 4 verschillende groepjes.
Ik ken ook heel weinig mensen, moet je nagaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken echt niemand met corona. Maar ja, ik ken dan ook geen mensen.
Vrienden van ons hebben een tweede huis in Zweden en als ik die foto's op Instagram zie, dan vind ik het er zo mooi zen uitzienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Strani het volgende:
Vandaag kwam in de Daily Art app een schilderij langs van de Zweed Carl Larsson. Ik kan niet zeggen dat ik bekend met hem was maar na een beetje verder gezocht te hebben vind ik het wel heel gaaf wat hij deed. Hij was actief rond 1900 en schilderde vooral veel van en rond zijn zomerhuis en z'n familie in Zweden.
[ afbeelding ]
Link naar veel meer van z'n werk:
https://artmaniepeinture.(...)919-swedish-painter/
Ik dacht misschien ook leuk voor mensen die veel affiniteit hebben met Zweden!
Leuk!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben een tweede huis in Zweden en als ik die foto's op Instagram zie, dan vind ik het er zo mooi zen uitzien
Dit schilderij past wel in die sfeer.
Mooi hoor! Huis van die vrienden van ons is in dezelfde stijl, het lijkt er wel wat opquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk!
Het huis zelf:
[ afbeelding ]
Het bestaat trouwens nog n je kan het volgens mij bezoeken. Ik heb wat foto's gezien en het is allemaal in originele staat behouden gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |